oletko tyhmä köyhä joka keittelee makaronia

tyhmäköyhäääää

Oletko jo siinä vaiheessa oleva tyhmeentynyt köyhä ettet osaa muuta tehdä kun keittää makaronia ja lyllertää läskien kansssa ruokajononoon huh huh

34

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiucx

Minä olen vaihtanut makaroonit mandariineihin. Niihin on köyhälläkin varaa, kun saa eurolla kilon ja pysyy solakkanakin.

• hehkiitossulle

Heh kiitos sulle posirtiivisestä vastauksesta,ite oon ostanu muutamia kertoja persimooneja ja mukavan makeita

• Anonyymi
        hehkiitossulle kirjoitti:

Heh kiitos sulle posirtiivisestä vastauksesta,ite oon ostanu muutamia kertoja persimooneja ja mukavan makeita

Niillä elää vain voimistelijatytöt ikä 10vuotta

• kansterby

Onko aloittajalla aivot sulanut huh huhhhuu..

• keitämakrn

Keitä läskipää makaronia kiukkuseen oloosi vai osaatko piilorunkkari.

• marion.rung
        keitämakrn kirjoitti:

Keitä läskipää makaronia kiukkuseen oloosi vai osaatko piilorunkkari.

Kuka täällä olla piilossa rynkkari.

• köyhämakarooni

Minä nakerran kesällä keräämiäni käpyjä. Vähän hienoa sokeria ja kanelia päälle, niin kyllä maistuu. Jos on silliä niin sekin käy.

• pettuleipää pettuleipää..

kävyt taitavat olla paremminkin oravan ravintoa..niillä on niihin sopivat hampaatkin.. mutta voihan kävyillä houkutella oravan ja syödä oravan..

• Sossupummi-

just laitin lasagnen uusiin

• Sossupummi-

Uuniin siis.

• roletaari

Ei tälläinen tyhmä edes osaa keitellä sitä päivittäin.
      Söimme juuri herkkulounaan joka koostui tuoresalaatista ja pakasteesta otetusta makaronilaatikon jämästä täydennettynä eilisen kana, chili risoton jäämillä.
      Huomiseksi on ydinluita. Saa nähdä mitä teen niiden oheen.

Joskus olen vinoillut "köyhille" hanhenmaksapalleroista ja hummeri-illallisesta.
      Olen ostanut kerran pienen purkillisen hanhenmaksaa B-P:n kauppahallista ja syönyt yhden hummeri-illallisen 13 vuotta sitten Kap Verdellä. Maksoi noin 15€.
      Samoihin aikoihin kokonainen keitetty hummeri maksoi styroxlaatikossa Bangoren lentoasemalla 11€. En ostanut koska joku tolkkuhan köyhällä on oltava hummerin syönnissäkin

• Anonyymi

Hyi en söisi äyriäisiä vaikka ois varaa🤢

• Anonyymi

Koiralle siis syötit

• Anonyymi

En ole tyhmä,mutta teen usein makaroni salaattia.

• Anonyymi

Mulla onkin pakkasessa he ma pa ja kinkkusuikaleita. Niistä teen aamulla makaroni salaatin. Majoneesia sekaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla onkin pakkasessa he ma pa ja kinkkusuikaleita. Niistä teen aamulla makaroni salaatin. Majoneesia sekaan

Lounassalaattihan se on joko kylmänä tai lämpimänä. Ihan lounas ravintolaruokaa jopa

• Anonyymi

Keitä välillä perunoita.

• Anonyymi

Toki.

• Anonyymi

Eipä se makaroni mitään kaksista ole jos usein syö mutta kyllä sillon tällön lihamakaronilaatikko menee.

• Anonyymi

Nistipata elvyttää hädän hetkellä kun ei ole rahaa muun ruoan ostoon.

• Anonyymi

Kyllä. Ja sen kylkeen vaikka kiehauta pakastesekavihannekset.

• Anonyymi

Tykkään olla sellainen. :)

• Anonyymi

En. Olen oikeistolainen nuppivikainen varhaiseläkeläinen joka kyttää naapureita ja Kelailee toisten syömisiä.

• Anonyymi

Jos laskee tai punnitsee makarooneja niin se on jo sairautta.

• Anonyymi

Tavallaan kyllä jo sairautta ja elämä mennyt hyvin pieneksi,se normaalia jos tietyn määrän makaronia keittää esim, 3dl niin ei niiden kappale määriä laske.

• Anonyymi

Se pitää koko pussi höläyttää kerralla kiehuvaan veteen niin ei ole keljuilijat keljuilemassa. He itse kun niin tekevät

• Anonyymi

Ei oo hyvin sullakaa.

• Anonyymi

Mutin kanssa, kysy italialaisilta.

• Anonyymi

Makaronissa ei ole mitään vikaa. Hiilareiden lähde sekin. Se kastike ja lisukkeet ratkaisee, miten ravitsevaa siitä saa.
      Pienet lapset usein nirsoilevat, mutta makaronia kyllä syövät.
      se jo kertoo ihmisen ravintovalinnasta, osaavat syödä sitä, mikä on tarpeeksi mietoa.
      Makaronivelliä itsekin söin lapsena eikä kukaan valittanut.

• Anonyymi

Pienet lapset kun syövät sitä mitä on tarjolla ja mihin ovat tottuneet. Ei siis riisiä tai makaroonia vaan ohraa pöytään.

• Anonyymi

Ole rikas ja älykäs ja osta riisiä

• Anonyymi

Tyhmä ja köyhä olen mutta en keittele makaronia, syön sitä korkeintaan kerran viikossa vihannesten kanssa lisukkeena.

• Anonyymi

Kohta saadaan Temusta ostettua halpaa ruokaa. Makaroonia, riisiä, lihaa, makkaraa (halpaa), leipää, bullaa, maitoa, juustoa.
      En kyllä mielelläni söisi temun makkaraa. Mutta jos ne maksaa vain sentin, kai se on pakko alkaa sellaista herkkua syömään.

• Anonyymi

Lisääntyvän byrokraattien piiloutumisen edessä on toimentuleentukien tilejä supisteltava tiliotteitten säästämiseksi. Englannissa oli 13 tehnyt postissa itsemurhan koska ei tanskanmalliakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45159
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      121
      25963
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      323
      15654
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      163
      10782
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9697
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9311
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      84
      8456
    8. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      7923
    9. 242
      6814
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      221
      6476
    Aihe