Palikoita Dedraan?

Klangster

Sainpa alleni ihastuttavan 2.0 i.e. Dedran vuosimallia -90. Kaikkea pientä vikaa on, ja maahantuojan hinnat opiskelijalle järkyttäviä. Lisäksi tietopuoli tuntuu olevan kiven alla, eikä sitä paljon helpottanut Alfameriltä löytynyt ranskankielinen opas.

Mistä palikoita? Tarinain mukaan pitäis käydä vaikka mitkä muut Fiatin osat, mutta kuka tietää mitkä? Onko missään mitään "Dedratietopankkia", infoa tarvitsisin myös kaiken laisten sähkövikojen fiksailuun. Auto on helmi sekä katsoa että ajaa, eli onhan se kuntoon saatettava? KUKA TIETÄÄ?!

Kiitti vaan jos kukaan osaa auttaa, luksusautoilun nimessä..

5

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jallu

      Ja www.motonet.fi kauppaa halvalla osia.

    • r1150r

      Mulla on erittäin täydelliset suomenkieliset kytkentäkaaviot jos tarttee. Ovat välttämättömyys vianetsinnässä. Olen korjaillut sähkövikoja jonkin verran mm. keskuslukitusta, ikkunannostimia ja takavalojen johdotuksia.

      Kerrohan ongelmista tai soita 040-7253184 niin neuvotaan. Oma Digi-Dedrani on harmaa -90 2.0 i.e. Edelliseni oli ilman digiä ollut -92 ja erosi jonkinverran varustelultaan.

      • klangster

        Lloistavaa! Omat viat ovat mm. keskuslukitukseen ja takaikkunoiden sähkönostimiin liittyviä. Lisäksi kojelaudan taustavalot, kuten lämpötilan säätimen ei-käytössä olevien toimintojen merkkivalot ja vaikka ilmanohjainten valot ja sellaiset, sinänsä turhat, ovat pimeänä. Mutta kun auto on muuten niiiiin hieno ja hauska ajella, niin pitäisihän ne saada kuntoon.. Ja infonäyttö on puoleksi pimeä, mutta elää lämpö- ja kosteusvaihteluiden mukaan joka antaa ehkä hieman toivoa että olisi CRCllä korjattavissa. Sähköpiirustukset olisivat kyllä olennaiset, yleismittarin kävinkin jo ostamassa. Kummasti motivaatio sähköopin tunnilla on kasvamaan päin! Kohtuullisen harvinainen positiivinen seikka italoautojen sähköistä.. :-)

        Omani on muuten samanlainen -90 harmaa 2.0 i.e.

        Soittelenpa tuossa jossain välissä, kiitos vaan ystävällisyydestä!


      • r1150r
        klangster kirjoitti:

        Lloistavaa! Omat viat ovat mm. keskuslukitukseen ja takaikkunoiden sähkönostimiin liittyviä. Lisäksi kojelaudan taustavalot, kuten lämpötilan säätimen ei-käytössä olevien toimintojen merkkivalot ja vaikka ilmanohjainten valot ja sellaiset, sinänsä turhat, ovat pimeänä. Mutta kun auto on muuten niiiiin hieno ja hauska ajella, niin pitäisihän ne saada kuntoon.. Ja infonäyttö on puoleksi pimeä, mutta elää lämpö- ja kosteusvaihteluiden mukaan joka antaa ehkä hieman toivoa että olisi CRCllä korjattavissa. Sähköpiirustukset olisivat kyllä olennaiset, yleismittarin kävinkin jo ostamassa. Kummasti motivaatio sähköopin tunnilla on kasvamaan päin! Kohtuullisen harvinainen positiivinen seikka italoautojen sähköistä.. :-)

        Omani on muuten samanlainen -90 harmaa 2.0 i.e.

        Soittelenpa tuossa jossain välissä, kiitos vaan ystävällisyydestä!

        ...kaikien mainitsemiesi valojen kanssa. Lämppärin valot on hieman ongelmallisemmat -90 mallisessa kuin -02:ssa koska valot on juotettu piiriin ja uudemmassa ne irtoaa ihan vaan kääntämällä. Samoin ikkunannostajien valot on juotettun piiriin. Ilmanohjaimiin, takatuhkakuppeihin ja sisävalonkatkaisijoiden valaisimiin käy tavallinen 1,2W -lasikantalamppu.
        Infopanelin jos saat kuntoon niin saat sitten korjata toisenkin. Se on kaikaikissa digi-malleissa enemmän tai vähemmän mykkänä.

        Kiva kun muutkin ymmärtää Italian Mersun päälle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe