Onko kenelläkään tietoa missä tällainen maailman tappi sijaitsee ja minkä näköinen se on?
Vaikka maailman tappiin saakka.
11
151
Vastaukset
- a.no
Aunuksessa! Ei ole enää meidän saavutettavissa - jäi iivanalle sovassa!
- Viivipiste
Siin se nöpöttää maailman navan alapuolella tiätsä.
Portugalilaiset merenkulkijat löysivät reiän maailman laidalta retkillään. Seuraavalla retkellä, eräs jumalaapelkäävä korkkitammenkasvattaja portugalista valmisti korkkikorkin,jättimäisen ja urheat merenkulkijat kävivät viemässä tapin tähän reikään. Sen jälkeen reikä ja siinäoleva tappi on kadonut historian hämäriin. Ja sitä on etsitty siitä lähtien myöskin maailman "tappiin" asti.Ois aika ehkä vaihtaa uusi korkkikorkki. Mut jotenkin tuntuu et hyvin on pitäny. Näin oon siis kuullut ja lukenut.
- p-kuski.eläk
Oon kerran saanu tapittaa. Turuus. Sillon laivatkin oli puuta.
- Suominousuun
Joskus sanottiin."Tappi irti ja laiva liikkeelle."
."- Viivipiste
Näyttävät "hyvin" toteuttavan tätä taktiikkaa.
Urbaanisanakirjan mukaan se on "Oletettu maailmanlopun ajankohta tai maailman loppupiste." Ei maantieteellinen sijainti, vaan tilanne.
Toki voihan sitä heittää repun selkään ja lähteä suunnistamaan kohti uusia seikkailuja, eli kahtelemaan mualimoo. Kotiin palattua on monta kokemusta rikkaampi, mutta tuskin se maailman tappi kuitenkaan sieltä on löytynyt. :)
https://www.urbaanisanakirja.com/word/maailman-tappi/- oikaramba
Onkohan Kalle Tappinen niitä reppumiehiä?
- Munapää84v
Se tapii on Ampsterdamin padossa. Ei tuuvesi sisään.
- etqy
Onko tapiiri sukua tapille ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 381473
- 681253
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa561213- 691024
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei1981006Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2551001- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106848