Vaikka maailman tappiin saakka.

Jori_Roskakori

Onko kenelläkään tietoa missä tällainen maailman tappi sijaitsee ja minkä näköinen se on?

11

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.no

Aunuksessa! Ei ole enää meidän saavutettavissa - jäi iivanalle sovassa!

• aunuksessako?oon kuullu anustapeista ja naisten tanssihousuista. Joskus.

• Viivipiste

Siin se nöpöttää maailman navan alapuolella tiätsä.

• Portugalilaiset merenkulkijat löysivät reiän maailman laidalta retkillään. Seuraavalla retkellä, eräs jumalaapelkäävä korkkitammenkasvattaja portugalista valmisti korkkikorkin,jättimäisen ja urheat merenkulkijat kävivät viemässä tapin tähän reikään. Sen jälkeen reikä ja siinäoleva tappi on kadonut historian hämäriin. Ja sitä on etsitty siitä lähtien myöskin maailman "tappiin" asti.Ois aika ehkä vaihtaa uusi korkkikorkki. Mut jotenkin tuntuu et hyvin on pitäny. Näin oon siis kuullut ja lukenut.

• p-kuski.eläk

Oon kerran saanu tapittaa. Turuus. Sillon laivatkin oli puuta.

• Suominousuun

Joskus sanottiin."Tappi irti ja laiva liikkeelle."
      ."

• Viivipiste

Näyttävät "hyvin" toteuttavan tätä taktiikkaa.

• Urbaanisanakirjan mukaan se on "Oletettu maailmanlopun ajankohta tai maailman loppupiste." Ei maantieteellinen sijainti, vaan tilanne.
      Toki voihan sitä heittää repun selkään ja lähteä suunnistamaan kohti uusia seikkailuja, eli kahtelemaan mualimoo. Kotiin palattua on monta kokemusta rikkaampi, mutta tuskin se maailman tappi kuitenkaan sieltä on löytynyt. :)
      https://www.urbaanisanakirja.com/word/maailman-tappi/

• oikaramba

Onkohan Kalle Tappinen niitä reppumiehiä?

• Munapää84v

Se tapii on Ampsterdamin padossa. Ei tuuvesi sisään.

• etqy

Onko tapiiri sukua tapille ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1548
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      38
      1473
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1253
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      56
      1213
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1024
    6. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      1006
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      1001
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      850
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      848
    Aihe