Tutustuin somessa ikäiseeni mieheen. Oli tulossa tännepäin lomareisulle sekä ystävänsä häihin. Hän oli alusta alkaen avoin, ja kertoi kaipaavansa seksiseuraa lomansa riemuksi. Arvostan rehellisyyttä. Eikä hän mitenkään painostanut seksii. Minä olin ihan tilapäis panon tarpeessa joten sovimme tapaamisesta hänen hotelissa.
Ystävänsä hääjuhlan jälkeen suloiset hunjaa tihkuvat viestit loppuivat ja muuttuivat etäisiksi. Eikä siinä mitään, en jaksa tarkertuvia miehiä viestittämään puhelimeeni 107 kertaa päivässä.
Kun olin valmis matkaamaan tapamaan miestä, hän viestitti että on viettänyt pari yötä rajusti seksin parissa ja on hieman väsynyt. Käykö että jos lepäillään...
Hetken asiaa mietittyäni, ilmoitin että pidä hauskaa ilman mua. Minä en halua toisten naiste loppuun "ajamalle" jämälle. Tiedä vaikka ei saisi kulliiaan seisomaan. Olisin ollut valmis viettämään muutaman hauskan yön hotelissa naiden. Mutta en halua itsensä uuvuttanut keski-ikäistä aijää, "mä en ny jaksa, vähä väsyttää"-tapaus sai jäädä.Mun hunaja on niille, jotka toimittaa mulle sen mitä lupaavat.
Mies lomalla
SweetHoney66
2
248
Vastaukset
- liukuvoidettako
Jos ole vm 66 niin ei siinä mies paljoa menetäkkään....
- RottenHoney
50-vuotiaina naiset vasta alkavat lämmetä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673