Haluan purkaa pahaa mieltäni

Vihattumuttamiksi

Olen nainen ja menin naimisiin mieheni kanssa. Aluksi perheessämme oli kaikki hyvin kunnes mieheni veljen tyttöystävä saapui perheeseen. Alusta asti tämä nainen on iskenyt veistä selkääni puhumalla pahaa minusta anopille ja mieheni siskoille. Ilmeisesti hän on kateellinen kun minulla on hyvät välit kaikkiin ja olen saanut jalansijan tässä perheessä. Autan aina kaikkia jos pystyn joten kai voisi sanoa että olen aina apuna. En vaan ymmärrä miksi hän vihaa minua niin paljon. En ikinä ole vihannut häntä mutta viime aikoina vihan tunteita on alkanut tulla häntä kohtaan. Mitä mieltä olette

13

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no_huh_sentään

      ..Olen nainen ja menin naimisiin mieheni kanssa...
      Onpahan taas aloitus!!

    • puhusuoraanystävällisest

      Kerro hänelle ystävällisesti, että olet pahoittanut mielesi, haluat kaikkea hyvää kaikille ja myös hänelle.

      Ehdota että jospa puhuisimme kaikki läpi ja selvittäisitte asiat.

      Sano että jos jotain pahaa olet tehnyt niin yrität korjata.

      Yleensä kun puhuu ystävällisesti, niin se auttaa.

      Puhu myös miehellesi ja anopillesi, että olet surullinen siitä mitä on tapahtunut ja että haluat tosiaan olla kaikkien ystävä.

      • Olenyrittänyt

        Olen yrittänyt puhua mutta hän ei välitä. Haluaa vain mulle pahaa


    • neonvaikeitaihmisiä

      Varaudu vielä pahempaan, kuulostaa narsistipaskalta.

      • wlkwjlkwj

        Tai sitten hän ei vaan pidä aloittajasta. Jos he ovat vaikka ihan erilaisia ihmisiä. Jos aloittajassa on jotain sellaista mikä ärsyttää veljen vaimoa. Mistä näistä koskaan tietää. Jos olisin aloittaja niin kysyisin joskus kahdestaan suoraan, et onko jotain hampaankolossa. Voihan olla, et veljen vaimo on ollut aloittajan miehen exän kanssa hyvää pataa ja nyt harmittaa, kun uusi nainen ei olekaan niin mieleinen.


      • Höpöhöpösunjutuille
        wlkwjlkwj kirjoitti:

        Tai sitten hän ei vaan pidä aloittajasta. Jos he ovat vaikka ihan erilaisia ihmisiä. Jos aloittajassa on jotain sellaista mikä ärsyttää veljen vaimoa. Mistä näistä koskaan tietää. Jos olisin aloittaja niin kysyisin joskus kahdestaan suoraan, et onko jotain hampaankolossa. Voihan olla, et veljen vaimo on ollut aloittajan miehen exän kanssa hyvää pataa ja nyt harmittaa, kun uusi nainen ei olekaan niin mieleinen.

        Jos on niin ettei vaan pidä, nin silloin ei puhuisi paskaa toisesta muille ja iskisi veistä selkään.


      • Tytsytytin

        Joo, jos ei tykkää jostain ihmisestä niin yleensä välttelee sitä eikä yritä pilata sen elämää. Aloittaja on aiheuttanut kateuden ja epävarmuuden tunteita tässä miehen veljen vaimossa. Sen veljen vaimon sairas logiikka taitaa olla semmoinen, että perheessä voi olla vaan yksi ihailtu ja ihana nainen. Hän sitten väkisellä yrittää pönkittää omaa asemaansa siellä tekemällä sinusta paskan näköisen ihmisen sen sijaan että tekisi oikeasti töitä kunnioituksen eteen. Aika harmillista että oot törmännyt semmoiseen epävarmaan kusipäähän. :/

        Onneksi ihmiset yleensä kehittyvät henkisesti elämässä... sitten on tietty niitä surkeita tapauksia jotka käyttäytyvät aikuisenakin niinkun olisivat vielä ala-asteella... mutta niitä kohdatessa voi vaan huokaista helpotuksesta ettei itse ole samassa tilanteessa ja jatkaa sit vaan omaa elämää.

        Olen erityisen ylpeä itsestäni silloin kun joku on ihan täys kusipää ja kohtelen häntä niinkuin se ei hetkauta pätkääkään. Silloin olen ainakin varmempi että ehkä henkilö häpeää jälkeenpäin käytöstään. Heille ei jää pahoja muistoja että olisin äyskinyt agressiivisena takaisin ja he muistavat vaan oman nolon vihanpurkauksensa.. hehee ;)

        Kun on valoa niin on väkisellä varjoja ja pimeyttä. Jatka loistamista äläkä himmennä valoasi epävarman naisen takia. Et sinä tarvitse hänen hyväksyntää, vitut hänestä :)


    • Tosiasiaew

      Olen tullut siihen tulokseen että veljen tyttöystävä on narsisti ja päässä vikaa

    • eivillekäänvälittänyt

      No sittenhän on helppoa.
      Olet yrittänyt, mutta ei auta.

      Kerro muille tämä tieto, niin hekin tietävät ja eivät painosta sinua/eivät luule sinusta mitään.

      Elä välitä enää, vaihda aina puheenaihetta tai sulle tulee "kiire" hos rupee morkkaamaan.

      Olkoon mitä on, älä anna asian painaa mieltäsi, ajattele että hän on vain sairas ja elä sen mukaan.

    • välipoikki

      Minulla on tuollainen sisko, joten parasta ottaa etäisyyttä, aina haukkunut kaikesta.

    • aiempi

      Kateudesta on kysymys, juuri noin käyttäytyy kun loukkaa tarkoituksella.

    • välipoikki

      Laitan sen siskoni suhteen elämänkokemuksen puuttumisen syyksi, kunhan hänelle tulee ikää niin eiköhän huomaa, et ei kannata kadehtia siskoa.

    • mietinpä.vaan

      Pari asiaa: mistä tiedät että ko. nainen puhuu sinusta pahaa ja mustamaalaa sinua miehesi perheelle? Ovatko he kertoneet sen sinulle vai mistä tieto on peräisin? Jos ovat kertoneet, miten he suhtautuvat ko. naiseen? Ovatko hyvissä väleissä? Viittaavatko kintaalla teidän kahden väliseen sotaan?
      Nimittäin, jos kyseessä on ns. normaali tasapainoinen perhe, tällainen tilanne kyllä on omiaan myrkyttämään kaikkien elämän! Miten he jaksavat asian kanssa? Itse en jaksaisi katsella mokomaa. Jos olisin esim. anoppi tai appi, ottaisin kyllä vahvasti kantaa tilanteeseen. Mikähän tässä on se syvin totuus? Sinun versiosi asiasta toista osapuolta kun ei olla kuultu, vai teidän kahden välinen mustasukkaisuus ja kilpailutilanne?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe