Taas joutais jorisemaan vaikka mistä? Joko on kuusi kannettu ulos? Miten on vuosi alkanut? Onhan näitä jutun aiheita. :)
Loppiaisjorinoita...
94
927
Vastaukset
Kuusta ei minulla ole. Ja siellä missä minä jouluni vietin se on jo ilmeisesti viety pois. Kuusen omistajat lähtivät keskiviikkona 4.1. Thaimaaseen kahden viikon lomalle.
Vuosi alkoi vähän odottavassa merkeissä. Odotan yhdeltä naiselta sähköpostiviestiä, mutta sitä ei ole kuulunut. Mitenkä monta kertaa olen tarkastanut tänään sähköpostilaatikkoni. :(Odottavan aika on pitkä. Itse odotan lomien alkua kuin kuuta nousevaa. Mun lomien alku kun tuppaa olemaan hiukan mysteeri. Mutta sen tiedän, että ne alkaa kohta. :)
Luultavasti sinäkin saat sen viestin, kun vähiten odotat. :Dtähänsekaappi kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä. Itse odotan lomien alkua kuin kuuta nousevaa. Mun lomien alku kun tuppaa olemaan hiukan mysteeri. Mutta sen tiedän, että ne alkaa kohta. :)
Luultavasti sinäkin saat sen viestin, kun vähiten odotat. :DNo, kun pitäisi tehdä jotain muuta kuin odotella. Väsyttää vähän, sillä heräsin yöllä kello 3 ja sen jälkeen en ole nukkunut. Senkin sähköpostin jälkeen olen sinkku, sillä maili ei tarkoita minkään seurustelun aloittamista vaan vain juttelun, joka siirtyy täällä sähköpostiksi ja sisältää enemmän henkilökohtaisia tietoja.
Mitenkä työpäivä on lähtenyt käyntiin? Mitkä ovat fiilikset ennen vapaapäivää ja kohta alkavaa lomaa? Kuinka pitkä loma on?
No hassu oot!
No työpäivä alkanut ihan jees, tässä kaikenlaista pakkashommaa, mut kohta aattelin tehä videonpätkän kummitytölle, kun ei meinaa sitä nähdä. Ja on kuulemma innokas sellaisia katselemaan. 2 vuotias. No loman kestokin on mysteeri vielä. :DIte oot hassu ja tee hassu video, sille 2-vuotiaalle. Itse lähden tästä syömään nyt ulos, sillä ei taaskaan jaksa tehdä ruokaa. Nähdään täällä kello 17 maissa! :)
Huomenna on ilmainen ruoka tiedossa, sillä kaveri tulee käymään. Menemme kello 16 jälkeen syömään Subwayhin ja sen jälkeen katsomme kello 17 lähtien futista. Noin kello 17.47 on sitten sauna jalkapallon väliajalla.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Ite oot hassu ja tee hassu video, sille 2-vuotiaalle. Itse lähden tästä syömään nyt ulos, sillä ei taaskaan jaksa tehdä ruokaa. Nähdään täällä kello 17 maissa! :)
Huomenna on ilmainen ruoka tiedossa, sillä kaveri tulee käymään. Menemme kello 16 jälkeen syömään Subwayhin ja sen jälkeen katsomme kello 17 lähtien futista. Noin kello 17.47 on sitten sauna jalkapallon väliajalla.No tuli kaikenlaista muuta nyt tähän, niin en kerennytkään tehdä, kun ajattelin tehdä valoisan aikaan tuossa ulkona, mutta olkoot sit. Kerkeen vielä vaikka huomenna. :)
tähänsekaappi kirjoitti:
No tuli kaikenlaista muuta nyt tähän, niin en kerennytkään tehdä, kun ajattelin tehdä valoisan aikaan tuossa ulkona, mutta olkoot sit. Kerkeen vielä vaikka huomenna. :)
Huomennahan Sinulla on vapaa päivä. Onneksi olkoon siitä. Tee silloin se video 2-vuotiaalle! :)
Minua harmittaa se, että nainen ei ole vieläkään lähettänyt sähköpostiaan. Odotin saavani häneltä tänään. :(
Minä en oikein tänne kerinnyt, kun aloin Eurosportilta seuraamaan Keski-Euroopan mäkiviikon viimeistä osakilpailua. Joko norjalainen Tande voittaa tai sitten puolalainen Stoch. Kiinnostaako Sinua mäkihyppy?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Huomennahan Sinulla on vapaa päivä. Onneksi olkoon siitä. Tee silloin se video 2-vuotiaalle! :)
Minua harmittaa se, että nainen ei ole vieläkään lähettänyt sähköpostiaan. Odotin saavani häneltä tänään. :(
Minä en oikein tänne kerinnyt, kun aloin Eurosportilta seuraamaan Keski-Euroopan mäkiviikon viimeistä osakilpailua. Joko norjalainen Tande voittaa tai sitten puolalainen Stoch. Kiinnostaako Sinua mäkihyppy?Kiitos. Koitan sit tehdä. :)
Höh. Nyt elä enää vilkuile postia, katot aamulla. :)
Ei jaksa mäkihyppy kiinnostaa, samoinkuin, golf, tennis ja formulatkaan.. :)tähänsekaappi kirjoitti:
Kiitos. Koitan sit tehdä. :)
Höh. Nyt elä enää vilkuile postia, katot aamulla. :)
Ei jaksa mäkihyppy kiinnostaa, samoinkuin, golf, tennis ja formulatkaan.. :)"Ei jaksa mäkihyppy kiinnostaa, samoinkuin, golf, tennis ja formulatkaan.. :) "
Minä seuraan formuloida, tennis, golfia ja mäkihyppyä. Jääkiekko ei sen sijaan hirvittävästi kiinnosta, vaikka sitä tuli pelattua yli puolenkymmentä vuotta. Jalkapallo on minulla ykköslaji urheilussa.
Four Hills Tournamentin voittaja on puolainen Stoch, Tande epäonnistui pahasti. Ei tainut oikein kiinnostaa, mutta ehkä jotain toista lukijaa! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Ei jaksa mäkihyppy kiinnostaa, samoinkuin, golf, tennis ja formulatkaan.. :) "
Minä seuraan formuloida, tennis, golfia ja mäkihyppyä. Jääkiekko ei sen sijaan hirvittävästi kiinnosta, vaikka sitä tuli pelattua yli puolenkymmentä vuotta. Jalkapallo on minulla ykköslaji urheilussa.
Four Hills Tournamentin voittaja on puolainen Stoch, Tande epäonnistui pahasti. Ei tainut oikein kiinnostaa, mutta ehkä jotain toista lukijaa! :)No mä tykkään reippaista joukkuelajeista. Jalkapallosta tykkään mutta vaan mm tai em turnauksista lähinnä. Mutta niissäkin alkaa ketuttamaan aina se filmaaminen. Välillä tulee mieleen, että pelleilyä koko laji. :)
Joo, josko joku nostaa mäkihypylle aaltoja. :D
Siskon kaa turistiin sit 2 tuntia 8 minuuttia puhelimessa! :otähänsekaappi kirjoitti:
No mä tykkään reippaista joukkuelajeista. Jalkapallosta tykkään mutta vaan mm tai em turnauksista lähinnä. Mutta niissäkin alkaa ketuttamaan aina se filmaaminen. Välillä tulee mieleen, että pelleilyä koko laji. :)
Joo, josko joku nostaa mäkihypylle aaltoja. :D
Siskon kaa turistiin sit 2 tuntia 8 minuuttia puhelimessa! :oItse soittelin tässä myös pikkusiskon kanssa. Pelasi Trivial Pursuit- peliä, miksi keskustelusta ei tullut hirvittävän pitkä, sillä peli olisi pahasti keskeytynyt. Sinulla on siis ainakin yksi sisko - onko muita sisaruksia?
Itse taidan jättää tämän päivän kirjoittelut tähän ja toivottaa lauantaiksi hyvää vapaapäivää! Jostain syystä tänään ei ollut fiilingiä kirjoitella ja aiheet palstoilla eivät niin hirvittävästi tänään napanneet.
Muuten nyt iski kuudentena päivänä sokerilakossa sokerinhimo! Millä sellaisen saa pidettyä kurissa? Onko neuvoja?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Itse soittelin tässä myös pikkusiskon kanssa. Pelasi Trivial Pursuit- peliä, miksi keskustelusta ei tullut hirvittävän pitkä, sillä peli olisi pahasti keskeytynyt. Sinulla on siis ainakin yksi sisko - onko muita sisaruksia?
Itse taidan jättää tämän päivän kirjoittelut tähän ja toivottaa lauantaiksi hyvää vapaapäivää! Jostain syystä tänään ei ollut fiilingiä kirjoitella ja aiheet palstoilla eivät niin hirvittävästi tänään napanneet.
Muuten nyt iski kuudentena päivänä sokerilakossa sokerinhimo! Millä sellaisen saa pidettyä kurissa? Onko neuvoja?Ei ole muita, mutta laatu korvaa määrän tässä tapauksessa. :D
No mä olen koittanut kirjoitella vähän sinnetänne, mutta ei oo kukaan liiemmin tänään lähtenyt niitä taas kommentoimaan, että en enää minäkään kirjoittele, jos ei tarvii vastata mihinkään. :)
Jaa? No vaikea sanoa? Googleta. :)tähänsekaappi kirjoitti:
Ei ole muita, mutta laatu korvaa määrän tässä tapauksessa. :D
No mä olen koittanut kirjoitella vähän sinnetänne, mutta ei oo kukaan liiemmin tänään lähtenyt niitä taas kommentoimaan, että en enää minäkään kirjoittele, jos ei tarvii vastata mihinkään. :)
Jaa? No vaikea sanoa? Googleta. :)Hyvää yötä! :)
Sunnuntaina Sinulla oli taas aamuvuoro? Kirjoittelen jossain vaiheessa aamupäivää tänne! Ehkä siihen mennessä se nainen on ottanut sähköpostitse yhteyttä! :)
Kiva kuulla, että sinulla on hyvä suhde ainoaan sisarukseesi, siskoosi! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Hyvää yötä! :)
Sunnuntaina Sinulla oli taas aamuvuoro? Kirjoittelen jossain vaiheessa aamupäivää tänne! Ehkä siihen mennessä se nainen on ottanut sähköpostitse yhteyttä! :)
Kiva kuulla, että sinulla on hyvä suhde ainoaan sisarukseesi, siskoosi! :)Hyvää yötä sinnekin. :)
Saatan vielä illalla katsella puhelimesta täällä tapahtumia, kun laitoin taas kuitenkin yhden viestin tuonne, mutta luultavasti sekään ei poi' i mitään. :D
Joo, mulla pyyhkii siskon kaa mallikkaasti...
Niin ja sunnuntaina teen vaan puolikkaan vuoron, pitää viedä poikaa turnaukseenlähtöön ja sain sovittua vuoromuutosta. :)tähänsekaappi kirjoitti:
Hyvää yötä sinnekin. :)
Saatan vielä illalla katsella puhelimesta täällä tapahtumia, kun laitoin taas kuitenkin yhden viestin tuonne, mutta luultavasti sekään ei poi' i mitään. :D
Joo, mulla pyyhkii siskon kaa mallikkaasti...
Niin ja sunnuntaina teen vaan puolikkaan vuoron, pitää viedä poikaa turnaukseenlähtöön ja sain sovittua vuoromuutosta. :)Nyt lähipäivinä on aamuvuoroja?
Itse olin lauantain täältä poissa, sillä luulin, että Sinulla on vapaapäivä. Luulin, että et kirjoittele vapaapäivän takia. Sinulla vaihtui työaikataulu ja olit lauantaina töissä?
Muuten perjantaina viimeisen viestisi aikaan se nainen kirjoitti minulle sähköpostinsa. Hänen kanssa kirjoittelen nyt palstan ulkopuolella.
Eilen minulla oli syntymäpäivä ja parhaan lahjan antoi vaaka. Olin viikossa laihtunut 2,5 kiloa! :) Kannatti jättää sokerit pois! :D
Hyvää alkaava viikkoa ja törmäillään!Faith.Hope.Love kirjoitti:
Nyt lähipäivinä on aamuvuoroja?
Itse olin lauantain täältä poissa, sillä luulin, että Sinulla on vapaapäivä. Luulin, että et kirjoittele vapaapäivän takia. Sinulla vaihtui työaikataulu ja olit lauantaina töissä?
Muuten perjantaina viimeisen viestisi aikaan se nainen kirjoitti minulle sähköpostinsa. Hänen kanssa kirjoittelen nyt palstan ulkopuolella.
Eilen minulla oli syntymäpäivä ja parhaan lahjan antoi vaaka. Olin viikossa laihtunut 2,5 kiloa! :) Kannatti jättää sokerit pois! :D
Hyvää alkaava viikkoa ja törmäillään!No kirjoittelin lauantaina luurilla. Olin siis vapaalla.
Ja tänään oli se puolikas aamu. Nyt meen vielä tekee yön ja aamun. Sit toivottavasti alkais jo lomat. :-)
Haluisin naisen luo nyt, kun hän on kipeänä kotona. :-(tähänsekaappi kirjoitti:
No kirjoittelin lauantaina luurilla. Olin siis vapaalla.
Ja tänään oli se puolikas aamu. Nyt meen vielä tekee yön ja aamun. Sit toivottavasti alkais jo lomat. :-)
Haluisin naisen luo nyt, kun hän on kipeänä kotona. :-("Nyt meen vielä tekee yön ja aamun."
Milloin on yö ja aamuvuorot? Itse meinasin mennä aamulla seitsemältä yliopistolle, mutta muutin suunnittelmia, sillä menen kello 12 yhteen tilaisuuteen.
Toivottavasti se naisesi tauti ei tarttuvaa! Lepo taitaa olla paras lääke melkein sairauteen kuin sairauteen?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Nyt meen vielä tekee yön ja aamun."
Milloin on yö ja aamuvuorot? Itse meinasin mennä aamulla seitsemältä yliopistolle, mutta muutin suunnittelmia, sillä menen kello 12 yhteen tilaisuuteen.
Toivottavasti se naisesi tauti ei tarttuvaa! Lepo taitaa olla paras lääke melkein sairauteen kuin sairauteen?Joo, täällä nyt ollaan. :)
Niin kuittaan yönmiehelle aamuisen venytyksen tässä ja tarkoitus oli, että sit päästää iltavuoroon tullessaan keskiviikkona mut aikasemmin, mutta taidankin ehkä vielä odotella tapauskohtaisesti tiistai-iltaan, että tulen Joensuuhun, jos nainen on kovinkin kipeä, eipä huvittaisi saada kaameaa tautia heti loman alkuun, mutta voipahan tuo muualtakin tarttua. Mutta tyttö pyysi niin nätisti viemään tiistaina hänet harjoituksiin, vissiin pitäis jäädä katsomaan hänen taekwondoiluaan. :)tähänsekaappi kirjoitti:
Joo, täällä nyt ollaan. :)
Niin kuittaan yönmiehelle aamuisen venytyksen tässä ja tarkoitus oli, että sit päästää iltavuoroon tullessaan keskiviikkona mut aikasemmin, mutta taidankin ehkä vielä odotella tapauskohtaisesti tiistai-iltaan, että tulen Joensuuhun, jos nainen on kovinkin kipeä, eipä huvittaisi saada kaameaa tautia heti loman alkuun, mutta voipahan tuo muualtakin tarttua. Mutta tyttö pyysi niin nätisti viemään tiistaina hänet harjoituksiin, vissiin pitäis jäädä katsomaan hänen taekwondoiluaan. :)"Mutta tyttö pyysi niin nätisti viemään tiistaina hänet harjoituksiin, vissiin pitäis jäädä katsomaan hänen taekwondoiluaan. :) "
Eikö treenausta pitäisi välttää kipeänä ollessa?
Itse laitan huomenna maanantaina pikkutakin päälle ja siistit kengät jalkaan, sillä menen yhteen tilaisuuteen. Harmittaa se, että siellä ei voi syödä mitään, sillä on on sokerilakko päällä. Pidä lakosta kiinni, sillä viikossa on 2,5 kiloa paino tippunut! :)
"Joo, täällä nyt ollaan. :) "
Ai, olet yöllä monta tuntia töissä? Parhaillaan töissä? Sinullahan nuo vuorot muuttuvat ennakoidusta. Enää ei myöskään nähtävästi pidä sinulla paikkansa se, että vain työaikaan kirjoittelet?
Itse olen nyt menossa eri ikävuodessa kuin loppiaisen, milloin aloitit tämän aiheen. Jotenkin tuntee itsensä vanhaksi. :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Mutta tyttö pyysi niin nätisti viemään tiistaina hänet harjoituksiin, vissiin pitäis jäädä katsomaan hänen taekwondoiluaan. :) "
Eikö treenausta pitäisi välttää kipeänä ollessa?
Itse laitan huomenna maanantaina pikkutakin päälle ja siistit kengät jalkaan, sillä menen yhteen tilaisuuteen. Harmittaa se, että siellä ei voi syödä mitään, sillä on on sokerilakko päällä. Pidä lakosta kiinni, sillä viikossa on 2,5 kiloa paino tippunut! :)
"Joo, täällä nyt ollaan. :) "
Ai, olet yöllä monta tuntia töissä? Parhaillaan töissä? Sinullahan nuo vuorot muuttuvat ennakoidusta. Enää ei myöskään nähtävästi pidä sinulla paikkansa se, että vain työaikaan kirjoittelet?
Itse olen nyt menossa eri ikävuodessa kuin loppiaisen, milloin aloitit tämän aiheen. Jotenkin tuntee itsensä vanhaksi. :)siis minun tyttö, ei nainen. Nainen kipeä, tyttö ei.
No voihan sitä katsella mitä suuhun laittelee. :)
Joo, siis vuoroja muutellaan ja niitä korvaillaan sit, ihan kiva, kun mullakin muksut. Ja tulee kirjoiteltua kännykälläkin. Eikä mun kirjoittelun syytä ollut se taannoinen olo, vaan minulla tuli pahoja fiiliksiä ihan muusta.
Siis, mitä hä? Nyt en ymmärtänyt.. :Dtähänsekaappi kirjoitti:
siis minun tyttö, ei nainen. Nainen kipeä, tyttö ei.
No voihan sitä katsella mitä suuhun laittelee. :)
Joo, siis vuoroja muutellaan ja niitä korvaillaan sit, ihan kiva, kun mullakin muksut. Ja tulee kirjoiteltua kännykälläkin. Eikä mun kirjoittelun syytä ollut se taannoinen olo, vaan minulla tuli pahoja fiiliksiä ihan muusta.
Siis, mitä hä? Nyt en ymmärtänyt.. :D"Siis, mitä hä? Nyt en ymmärtänyt.. :D"
Tarkoitin: "Itse olen nyt menossa eri ikävuodessa kuin loppiaisena, milloin aloitit tämän aiheen. Jotenkin tuntee itsensä vanhaksi. :)" Loppiaisesta jäi a-pois aiemmin, miksi et ymmärtänyt. Perjantaina mittarissa ikävuosissa oli yksi vuosi vähemmän kuin nyt.
Minä luulin sitä, että sinä aloit tyttöittelemään naisystävääsi. :)
Milloinka Sinulla on se aamuvuoro, tänäänkö? Itse heräsin tänään ennen kello kuutta. Olin unessa armeijassa, jossa juttelin naisten kanssa. Minut palkittiin unessa intissä tulipalonhavaitsemisesta. Ihan mielenkiintoinen uni. Oletko sinä käynyt intin?- että.silleen
Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Siis, mitä hä? Nyt en ymmärtänyt.. :D"
Tarkoitin: "Itse olen nyt menossa eri ikävuodessa kuin loppiaisena, milloin aloitit tämän aiheen. Jotenkin tuntee itsensä vanhaksi. :)" Loppiaisesta jäi a-pois aiemmin, miksi et ymmärtänyt. Perjantaina mittarissa ikävuosissa oli yksi vuosi vähemmän kuin nyt.
Milloinka Sinulla on se aamuvuoro, tänäänkö? Itse heräsin tänään ennen kello kuutta. Olin unessa armeijassa, jossa juttelin naisten kanssa. Minut palkittiin unessa intissä tulipalonhavaitsemisesta. Ihan mielenkiintoinen uni. Oletko sinä käynyt intin?Huomemta! Luin palstaa tässä joutessani, aamukahvit tippumassa. Työt alkaa kahdeksan pintaan vasta, joten siihen nähden mulla on aikaa lukea...
Niin lukiesani tein huomion... Myöhästyneet Syntymäpäivä Onnitteluni; sinulle!
Täytitkö oikein tasavuosia, kun niin paljon tykkäät vanhentuneesi?
Löysin sulle tuollaisen hömpän, synttäri lahjaksi... kun en oikein muutakaan tähän keksinyt...!
Vuosihoroskooppi 2017: Kauris (21.12.–19.1.)
Vaikka rakastatkin kotiasi ja perhettäsi, kotitöiden ja vaativan työn yhdistelmä saattaa tuntua välillä ylitsepääsemättömän raskaalta. Auta itse itseäsi ja muista lisätä kalenteriisi suunniteltuja lepohetkiä.
Sinun ei tarvitse matkustaa mihinkään. Riittää, kun tassuttelet vaikka puutarhaan tai lähdet metsäkävelylle. Ryhdy kasvattamaan porkkanoita. Kuuntele tyynnyttävää musiikkia. Aloita jokin uusi, kiinnostava harrastus, joka saa sinut unohtamaan huolesi ja murheesi. Haluaisitko suunnitella tulevaisuuttasi piiruntarkasti? Älä turhaan hermoile. Muutos on jatkuvaa, ja elämänvirta vetäisee sinutkin mukaansa.
Hauskaa päivänjatkoa sulle! Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Siis, mitä hä? Nyt en ymmärtänyt.. :D"
Milloinka Sinulla on se aamuvuoro, tänäänkö? Itse heräsin tänään ennen kello kuutta. Olin unessa armeijassa, jossa juttelin naisten kanssa. Minut palkittiin unessa intissä tulipalonhavaitsemisesta. Ihan mielenkiintoinen uni. Oletko sinä käynyt intin?Niin joo, siis onnea syntymäpäivän johdosta ja myöhästyneesti. :D
Joo, no en, korkeintaan sit jos on oman tyttönsä kanssa, niin saatan sanoo, että mitäs mun tytöttöset. :)
Joo, olen intin käynyt, legendaarisessa Konabiitsillä sissikomppaniassa. :)että.silleen kirjoitti:
Huomemta! Luin palstaa tässä joutessani, aamukahvit tippumassa. Työt alkaa kahdeksan pintaan vasta, joten siihen nähden mulla on aikaa lukea...
Niin lukiesani tein huomion... Myöhästyneet Syntymäpäivä Onnitteluni; sinulle!
Täytitkö oikein tasavuosia, kun niin paljon tykkäät vanhentuneesi?
Löysin sulle tuollaisen hömpän, synttäri lahjaksi... kun en oikein muutakaan tähän keksinyt...!
Vuosihoroskooppi 2017: Kauris (21.12.–19.1.)
Vaikka rakastatkin kotiasi ja perhettäsi, kotitöiden ja vaativan työn yhdistelmä saattaa tuntua välillä ylitsepääsemättömän raskaalta. Auta itse itseäsi ja muista lisätä kalenteriisi suunniteltuja lepohetkiä.
Sinun ei tarvitse matkustaa mihinkään. Riittää, kun tassuttelet vaikka puutarhaan tai lähdet metsäkävelylle. Ryhdy kasvattamaan porkkanoita. Kuuntele tyynnyttävää musiikkia. Aloita jokin uusi, kiinnostava harrastus, joka saa sinut unohtamaan huolesi ja murheesi. Haluaisitko suunnitella tulevaisuuttasi piiruntarkasti? Älä turhaan hermoile. Muutos on jatkuvaa, ja elämänvirta vetäisee sinutkin mukaansa.
Hauskaa päivänjatkoa sulle!"Täytitkö oikein tasavuosia, kun niin paljon tykkäät vanhentuneesi?"
Kiitos syntymäpäivä onnitteluista! En täyttänyt tasavuosia! :) Selitys on toisenlainen, miksi se ikä alkoi painamaan, sillä se täältä löydetty sähköpostikirjevaihtonainen ei ole vielä täyttänyt 30 vuotta, mutta minä olen. 7.1.2017 kaverin kanssa Subwayssa syömässä. Siellä tarjoilija kuuli sen, että minulla on syntymäpäivä ja kysyi ikääni. Kaveri heitti vierestä, että viisikymmentä ja nauroi päälle. Itsellä hänellä kummittelee 40 vuotta, sillä hän täyttää sen tänä vuonna. Vitsinä hän heitti, että olen viisikymmentä. Mutta ikää minulla oli yli 30 v. miksi kaveri vitsaili jopa enemmästä. Ahdistaa se, että tulevaisuudessa täyttää joskus sen 50 vuotta ja 60 vuottakin. Ikuisesti ei voi olla nuori. Enää ei käy kaksikymppisestä ulkonäöltään. Ihmisillä ikä arviot minusta viime vuonna liikkuivat pääsääntöisesti 31-38 välillä, joten en ole mikään nuorekkaan näköinen ja ikäinen, jos jotkut ovat arvioineet jopa vanhemmaksi kuin olen. Muutama viikko sitten yksi nainen luuli 4 vuotta vanhemmaksi minua kuin olen. Jostain en tykkää oikein vanheta ja näyttää "vanhalta"! :(
Miten pitkään vuoro jatkuu tänään? Itselläni iski väsy ja läksin aamulla pois yliopistolta. En mene yhden ghanalaisten Princen väitöstilaisuuteen, vaikka hän pyysi sinne. Olin pikkutakki päällä yliopistolla ja menossa, mutta runsaan viiden tunnin vähäinen yöuni iski päälle ja teki mieli mennä lepäämään kotiin.tähänsekaappi kirjoitti:
Niin joo, siis onnea syntymäpäivän johdosta ja myöhästyneesti. :D
Joo, no en, korkeintaan sit jos on oman tyttönsä kanssa, niin saatan sanoo, että mitäs mun tytöttöset. :)
Joo, olen intin käynyt, legendaarisessa Konabiitsillä sissikomppaniassa. :)Kiitos onnittelusta. Sotkin muuten Sinut ja tuon toisen kirjoittajan "Että silleen". Edellä kirjoitin vähän niin kuin Sinulle. Nyt huomasin vasta, että olitte eri kirjoittajat. Olet siis tänäänkin töissä ja huomenna - mihinkä aikaan?
Vai on mies ollut sissi. Minut meinattiin sijoittaa sissikomppanjan lääkintämieheksi armeijan peruskoulutuskauden päätteeksi. Olin esikuntakomppaniassa alokkaana ja jääkärinä.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kiitos onnittelusta. Sotkin muuten Sinut ja tuon toisen kirjoittajan "Että silleen". Edellä kirjoitin vähän niin kuin Sinulle. Nyt huomasin vasta, että olitte eri kirjoittajat. Olet siis tänäänkin töissä ja huomenna - mihinkä aikaan?
Vai on mies ollut sissi. Minut meinattiin sijoittaa sissikomppanjan lääkintämieheksi armeijan peruskoulutuskauden päätteeksi. Olin esikuntakomppaniassa alokkaana ja jääkärinä.No en tiedä olenko huomanna vai en. Tuntuu nyt olevan isommilla herroilla vaikeaa päättää ja mitäpä se muutama duunari siinä, sama onko töitä, mutta kunhan ovat työmaalla... :D
No sissinä olin joo. Olinpa saapumiserän paras jopa. :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kiitos onnittelusta. Sotkin muuten Sinut ja tuon toisen kirjoittajan "Että silleen". Edellä kirjoitin vähän niin kuin Sinulle. Nyt huomasin vasta, että olitte eri kirjoittajat. Olet siis tänäänkin töissä ja huomenna - mihinkä aikaan?
Vai on mies ollut sissi. Minut meinattiin sijoittaa sissikomppanjan lääkintämieheksi armeijan peruskoulutuskauden päätteeksi. Olin esikuntakomppaniassa alokkaana ja jääkärinä.Ja voipa se että.silleenkin olla jossain vuorossa. :D
tähänsekaappi kirjoitti:
Ja voipa se että.silleenkin olla jossain vuorossa. :D
Minun pitäisi olla parhaimmillaan menossa olevassa väitöstilaisuudessa, jossa ghanalainen tuttu Prince väittelee fotoniikasta lääketablettien mittaamisesta. Iski niin paha väsy, että pakko oli lähteä kotia. Ei pitäisi ryhtyä nukkumaan puolelta öin ja herätä kello viiden jälkeen. Ei ollenkaan riittävästi unta.
Vai olit saapumiserän paras - miksi ilmeisesti kunnostaudut hyvin armeijassa. Mikä jäi intin suurimmaksi kokemukseksi? Minkälaisia hyviä muistoja sieltä on?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minun pitäisi olla parhaimmillaan menossa olevassa väitöstilaisuudessa, jossa ghanalainen tuttu Prince väittelee fotoniikasta lääketablettien mittaamisesta. Iski niin paha väsy, että pakko oli lähteä kotia. Ei pitäisi ryhtyä nukkumaan puolelta öin ja herätä kello viiden jälkeen. Ei ollenkaan riittävästi unta.
Vai olit saapumiserän paras - miksi ilmeisesti kunnostaudut hyvin armeijassa. Mikä jäi intin suurimmaksi kokemukseksi? Minkälaisia hyviä muistoja sieltä on?No itselläkin on nyt turhaakin turhempaa töissä, huomenna aamuvuorossa ainut juttu näyttää yks juttu yhelle äijälle joka tulee vaan joskus... Sitä varten sit 8 tuntia töissä...jeejee...Kyllä on olo kuin sillä lossikuskilla venäjällä, jolla ei ollut edes lossia, mutta töihin tuli. No samapa tuo, kun maksavat turhasta...
No sissitouhu oli kivaa. Sai oleskella metsiköissä ja käyttää omaa luovuuttaan väijytyksissä. Sekä hiipparoida ja tehä muille källejä. No mukavia kokemuksia oli herätellä yöllä muita ja sitoa vartiomiehiä puuhun, kun olivat nukahtaneet vartioon. Sit räiskittiin loput ulos teltoista asemiinsa ja hihiteltii kauempana ja katselitiin touhua pimeänäkökiikareilla. Kerran kaveri laittoi kiväärimiesten kuljetusautoon savupanoksen kardaaniin kiinni ja se laukes vasta autohallissa harjoituksen jälkeen, oli tullut palohälyytys ja koko kylän paloautot oli tullut paikalla. Ja samassa harjoituksessa ammuttiin tulenavauskenttä, niin joku hieho oli säikähtänyt ja juossut junan alle, että siviiliajan uhreiltakaan ei vältytty siinä harjoituksessa. Sai nauraa katketakseen välillä tuota tornitouhua. :Dtähänsekaappi kirjoitti:
No itselläkin on nyt turhaakin turhempaa töissä, huomenna aamuvuorossa ainut juttu näyttää yks juttu yhelle äijälle joka tulee vaan joskus... Sitä varten sit 8 tuntia töissä...jeejee...Kyllä on olo kuin sillä lossikuskilla venäjällä, jolla ei ollut edes lossia, mutta töihin tuli. No samapa tuo, kun maksavat turhasta...
No sissitouhu oli kivaa. Sai oleskella metsiköissä ja käyttää omaa luovuuttaan väijytyksissä. Sekä hiipparoida ja tehä muille källejä. No mukavia kokemuksia oli herätellä yöllä muita ja sitoa vartiomiehiä puuhun, kun olivat nukahtaneet vartioon. Sit räiskittiin loput ulos teltoista asemiinsa ja hihiteltii kauempana ja katselitiin touhua pimeänäkökiikareilla. Kerran kaveri laittoi kiväärimiesten kuljetusautoon savupanoksen kardaaniin kiinni ja se laukes vasta autohallissa harjoituksen jälkeen, oli tullut palohälyytys ja koko kylän paloautot oli tullut paikalla. Ja samassa harjoituksessa ammuttiin tulenavauskenttä, niin joku hieho oli säikähtänyt ja juossut junan alle, että siviiliajan uhreiltakaan ei vältytty siinä harjoituksessa. Sai nauraa katketakseen välillä tuota tornitouhua. :D"Sai nauraa katketakseen välillä tuota tornitouhua. :D "
Mitä ihmeen tornitouhua?
Itselläni oli armeijassa suuri kokemus se, että yksi otti minulle cooperintestissä ajan. Joku piti ottaa kierroksenlaskijaksi juoksussa. Minä otin lähimmän tyypin, joka oli todella yksinkertainen. Kun olin juossut Cooperin niin kierroksenlaskijani huutaa, että "minä otin sinulle ajan - juoksit 12.01." Tyyppi oli tosissaan niin yksinkertainen, että ihmettelimme miten hän päässyt peruskoulusta läpi. Yksi uskovainen armeijatoveri oli hänen nimikirjaimistaan antanut nimen Joukon Pöljin. Meillä kahta saman sukunimistä kutsuttiin nimikirjaimilla: hänen nimensä oli jotain J.P. Meikäläinen erotetuksi Matti (M.) Meikäläiseen.Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Sai nauraa katketakseen välillä tuota tornitouhua. :D "
Mitä ihmeen tornitouhua?
Itselläni oli armeijassa suuri kokemus se, että yksi otti minulle cooperintestissä ajan. Joku piti ottaa kierroksenlaskijaksi juoksussa. Minä otin lähimmän tyypin, joka oli todella yksinkertainen. Kun olin juossut Cooperin niin kierroksenlaskijani huutaa, että "minä otin sinulle ajan - juoksit 12.01." Tyyppi oli tosissaan niin yksinkertainen, että ihmettelimme miten hän päässyt peruskoulusta läpi. Yksi uskovainen armeijatoveri oli hänen nimikirjaimistaan antanut nimen Joukon Pöljin. Meillä kahta saman sukunimistä kutsuttiin nimikirjaimilla: hänen nimensä oli jotain J.P. Meikäläinen erotetuksi Matti (M.) Meikäläiseen.Joo. Siis oma lukunsa oli ne oudot tyypit.
Meilläkin yks vemppaoinonen oli 2,5 kk kuumeessa ja ei sillä mitään muuta ollut.:-D
Sitten yks velmu oli mikä hauskuutti koko porukkaa. Kerran alikessu sanoi, että sen sänky näyttää siltä kuin norsu ois vetänyt kuivat siellä, että ethän ole norsu. Kaveri läiski paljasta vatsaa kämmenellä ja sanoi, että kuninkaallinen rotuvatsa. Alikessu sanoi, että ei sentään yhtäpitkä kärsä. Ei, kaupungin pienimpiä, Herra alikersantti, kaveri vastas. Koko porukka nauroi katketakseen, tullut mitään iltavahvuuslaskennasta. :-Dtähänsekaappi kirjoitti:
Joo. Siis oma lukunsa oli ne oudot tyypit.
Meilläkin yks vemppaoinonen oli 2,5 kk kuumeessa ja ei sillä mitään muuta ollut.:-D
Sitten yks velmu oli mikä hauskuutti koko porukkaa. Kerran alikessu sanoi, että sen sänky näyttää siltä kuin norsu ois vetänyt kuivat siellä, että ethän ole norsu. Kaveri läiski paljasta vatsaa kämmenellä ja sanoi, että kuninkaallinen rotuvatsa. Alikessu sanoi, että ei sentään yhtäpitkä kärsä. Ei, kaupungin pienimpiä, Herra alikersantti, kaveri vastas. Koko porukka nauroi katketakseen, tullut mitään iltavahvuuslaskennasta. :-D"Joo. Siis oma lukunsa oli ne oudot tyypit."
Olisi minullakin kerrottavaa niistä oudoista tyypeistä intissä, mutta olen jo yhdelle täällä kertonut niin ei sen enempää.
Itse kävin tänään syömässä viimeisen kerran yliopiston ulkopuolella ravintolassa moneen kuukauteen. Nyt pihistelen budjetissani, sillä pitäisi ostaa uudet silmälasit. Huomasin viime viikolla sen, että näen vähän huonosti kauaksi. Näkökyky on vain 2-3 metriä hyvä. Sen jälkeen rajusti heikkenee. Luennolla pitäisi olla aina eturivissä, miksi pitää hankkia mahdollisimman nopeasti uudet silmälasit. Nyt opiskelijabudjetti sallii vain kuukaudeksi bussikortin. Helmikuun pakkasilla ajellaaan vielä linja-autolla. Sen jälkeen saan kävellä paikasta toiseen tai ajaa polkupyörällä paikasta toiseen. Tavoitteena on säästää muutamassa kuukaudessa runsaat viisisataa euroa silmälaseihin. Valitettavasti ei ole vara ottaa lainaa tai oikein mahdollisuutta mennä töihin. Sen takia pitää säästää ja kerjätä isältä rahaa vältämättömiin uusiin silmälaseihin. Valitettavasti on paljon hajataitteisuutta, miksi rillit maksoi viimeksi noin viisisataa euroa. Olisi kiva, jos olisi vähän enemmän rahaa. Nyt olisi kiva taas periä isotäti kuin kerran kävi! :)
Paino on lähtenyt laskuun, sillä aamupalan jälkeen mittasin painokseni 102,6 kiloa. :) Köyhyydessä on se hyvä, että tiukalla budjetilla ei ole vara ostaa mitään lihoittavaa - niin kohta on hoikka. Onneksi tiukka budjetti on kohta ohi ja on vara pieniin ylellisyyksiin.
Harrastatko Sinä lottoamista tai Eurojackpottia? Mitä tekisin sellaisella voitolla, jos sattuisi kohdalle?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Joo. Siis oma lukunsa oli ne oudot tyypit."
Olisi minullakin kerrottavaa niistä oudoista tyypeistä intissä, mutta olen jo yhdelle täällä kertonut niin ei sen enempää.
Itse kävin tänään syömässä viimeisen kerran yliopiston ulkopuolella ravintolassa moneen kuukauteen. Nyt pihistelen budjetissani, sillä pitäisi ostaa uudet silmälasit. Huomasin viime viikolla sen, että näen vähän huonosti kauaksi. Näkökyky on vain 2-3 metriä hyvä. Sen jälkeen rajusti heikkenee. Luennolla pitäisi olla aina eturivissä, miksi pitää hankkia mahdollisimman nopeasti uudet silmälasit. Nyt opiskelijabudjetti sallii vain kuukaudeksi bussikortin. Helmikuun pakkasilla ajellaaan vielä linja-autolla. Sen jälkeen saan kävellä paikasta toiseen tai ajaa polkupyörällä paikasta toiseen. Tavoitteena on säästää muutamassa kuukaudessa runsaat viisisataa euroa silmälaseihin. Valitettavasti ei ole vara ottaa lainaa tai oikein mahdollisuutta mennä töihin. Sen takia pitää säästää ja kerjätä isältä rahaa vältämättömiin uusiin silmälaseihin. Valitettavasti on paljon hajataitteisuutta, miksi rillit maksoi viimeksi noin viisisataa euroa. Olisi kiva, jos olisi vähän enemmän rahaa. Nyt olisi kiva taas periä isotäti kuin kerran kävi! :)
Paino on lähtenyt laskuun, sillä aamupalan jälkeen mittasin painokseni 102,6 kiloa. :) Köyhyydessä on se hyvä, että tiukalla budjetilla ei ole vara ostaa mitään lihoittavaa - niin kohta on hoikka. Onneksi tiukka budjetti on kohta ohi ja on vara pieniin ylellisyyksiin.
Harrastatko Sinä lottoamista tai Eurojackpottia? Mitä tekisin sellaisella voitolla, jos sattuisi kohdalle?No kyllähän kituuttaminen rahan kaa on persiistä.
Jaa. Jos mä voittasin vaikka sen 90 miljoonaa euroa lotossa, niin voisin palkata vaikka 15-20 miljoonan kohdalle hyväntekijärahaston, että joku kattelis, että sais tuettua just huono-osaisia. Sit vois lopuilla tehdä ihan omaa elämistä. Omavaraisuutta kokeilisin. Siinä riittäis työnsarkaa. :-)tähänsekaappi kirjoitti:
No kyllähän kituuttaminen rahan kaa on persiistä.
Jaa. Jos mä voittasin vaikka sen 90 miljoonaa euroa lotossa, niin voisin palkata vaikka 15-20 miljoonan kohdalle hyväntekijärahaston, että joku kattelis, että sais tuettua just huono-osaisia. Sit vois lopuilla tehdä ihan omaa elämistä. Omavaraisuutta kokeilisin. Siinä riittäis työnsarkaa. :-)"No kyllähän kituuttaminen rahan kaa on persiistä."
Mulla on taktiikka, että valitan sitä isälleni niin saattaisin saada rahaa silmälaseihin. Sen jälkeen ei ehkä tarvitse kituuttaa kauheasti, vaikka ei se opiskelijabudjetti niin hirvittävän suuri ole. Myös ystävälle valitan kituuttamista - hänellä kymmeniä tuhansia tilille, mutta aikaisemmin hänkin joutunut opiskelijana kituuttamaan todella. Jospa ystävä lainaisi rahaa niin saisin rillit. Sossusta voisi myös saada tukea silmälasiin, mutta sinne kynnys on kova mennä.
Minä koen tämän hetken kituuttamisen seikkailuna. Kokeilen sitä, miltä hetken on elää tosi köyhästi. Onneksi loppuu pian. Korkeintaan kesäkuulle joudun kituuttamaan. :)
Lotossa ei ole koskaan tuskin 90 euron pottia. Eurojackpotissa voi se summa olla monta kertaa jaossa, sillä sitä suuremmaksi kokonaissumma ei koskaan nouse. Jenkeissä on vieläkin suurempia voittosummia arvonnoissa ja muistaakseni Euroopassakin on suurempia voittosummia paitsi ei ehkä per henkilö? Seuraava linkki on vuodelta 2010 eli se on vähän vanhentunut.
http://www.voice.fi/viihde/suomen-7-2-miljoonaa-kalpenee-nama-ovat-maailman-suurimmat-lottopotit-30748
Itselläni se kaksikymmentä miljoona menisi sukulaisille ja tuttaville 90 miljoonan potista.
Nyt sitä ollaan lomalla ja mitenkä pitkään siitä nautitaan?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"No kyllähän kituuttaminen rahan kaa on persiistä."
Mulla on taktiikka, että valitan sitä isälleni niin saattaisin saada rahaa silmälaseihin. Sen jälkeen ei ehkä tarvitse kituuttaa kauheasti, vaikka ei se opiskelijabudjetti niin hirvittävän suuri ole. Myös ystävälle valitan kituuttamista - hänellä kymmeniä tuhansia tilille, mutta aikaisemmin hänkin joutunut opiskelijana kituuttamaan todella. Jospa ystävä lainaisi rahaa niin saisin rillit. Sossusta voisi myös saada tukea silmälasiin, mutta sinne kynnys on kova mennä.
Minä koen tämän hetken kituuttamisen seikkailuna. Kokeilen sitä, miltä hetken on elää tosi köyhästi. Onneksi loppuu pian. Korkeintaan kesäkuulle joudun kituuttamaan. :)
Lotossa ei ole koskaan tuskin 90 euron pottia. Eurojackpotissa voi se summa olla monta kertaa jaossa, sillä sitä suuremmaksi kokonaissumma ei koskaan nouse. Jenkeissä on vieläkin suurempia voittosummia arvonnoissa ja muistaakseni Euroopassakin on suurempia voittosummia paitsi ei ehkä per henkilö? Seuraava linkki on vuodelta 2010 eli se on vähän vanhentunut.
http://www.voice.fi/viihde/suomen-7-2-miljoonaa-kalpenee-nama-ovat-maailman-suurimmat-lottopotit-30748
Itselläni se kaksikymmentä miljoona menisi sukulaisille ja tuttaville 90 miljoonan potista.
Nyt sitä ollaan lomalla ja mitenkä pitkään siitä nautitaan?No siis eurojackpotissa vasta on järkeä, mutta 1 rivin pelaan sillointällöin. Havittelen ennemmin pienempiä voittoja pitkävedoissa.
No periaatteessa mulla alkais vasta toukokuussa varsinaiset työt, mutta ei taida lomat riittää, että jotain hämmennettävä ennen sitä. Mutta ei nyt kiinnosta miettiä sellaisia.:-)tähänsekaappi kirjoitti:
No siis eurojackpotissa vasta on järkeä, mutta 1 rivin pelaan sillointällöin. Havittelen ennemmin pienempiä voittoja pitkävedoissa.
No periaatteessa mulla alkais vasta toukokuussa varsinaiset työt, mutta ei taida lomat riittää, että jotain hämmennettävä ennen sitä. Mutta ei nyt kiinnosta miettiä sellaisia.:-)"No siis eurojackpotissa vasta on järkeä, mutta 1 rivin pelaan sillointällöin. Havittelen ennemmin pienempiä voittoja pitkävedoissa."
Eurojackpotissa yhdellä rivillä on todennäköisyys saada päävoitto muistaakseni 1:99 XXX XXX eli lähes yksi suhde 100 miljoonaan. Sen takia monesti kukaan ei voita päävoittoa ja se vain korottuu jopa 90 miljoonaan asti. Pitkässävedossa saa helpommin. Siskon mies taisi saada yhden kerran jotain kymmentuhat euroa pitkässä vedossa ellen väärin muista. Myös lotossa hän on päässyt neljänumeroiseen voittosummaan. Itselläni on nyt kaverin ostama tavallinen lotto vetämässä kymmenen viikkoa. Sain syntärilahjaksi lottoa lauantaina. Tänään sain yhdeltä kaverilta lahjaksi aterian Subwayssa. Se oli myöhästynyt synttärilahja.
Missä kuussa sinä vietät syntymäpäivääsi?
- sioille.helmiä
Tänään keikalle. Bändin vuodesta 2002 kadoksissa olleen valmiiksi nauhoitetun ja miksatun albumin julkaisutilaisuus ja samalla edesmenneen kaverin muistotilaisuus. Kans niitä 2016 tuonpuoleiseen siirtyneitä... :( Hulluhan se oli. Hullu, juoppo ja nisti, mutta pirun lahjakas kitaristi ja mulle henkilökohtaisesti myös hyvä frendi. Mä taisin olla niitä harvoja, joka tunsi hänet myös ihmisenä kaiken sen rokkikukkoilun ja -sekoilun takana. Nähtiin viime vuosina harvemmin ja hänen poismenostakin luin lehdistä... :( Noh. Aika pitkään hän kyllä toisaalta hengissä pysyi elämäntapoihin nähden.
Sitten taas yks vanha ystäväni suunnittelee stadiin muuttamista. Tässä alustavasti jo vähän puhuttu yhteisestä musaproggiksesta. Sillä kuulemma kehityskelpoisia ideoita, mitkä haluaa toteuttaa mun kanssa. Hänkin niitä harvoja kenen kanssa edes harkitsen yhteisiä musahommia. Traumatisoitunut niissäkin kun jengi kenen kanssa jotain kokeillut ei tajua, että se on joko my way tai highway.... :)Mulla on muuten siellä etelässä päin kaveri, mikä soittelee jazzia. Basistina taitaapi olla? Tulee väkisin mieleen kummelin Ari Swäng! :D
Itsekin ajattelin, että opettelis soittelemaan kitaraa töissä, kun on välillä tätä luppoaikaa, mutta ei se sit oikein lähtenyt toimii, tai oikeesti pitäis vaan koittaa hommata kunnon akustinen. Enon vanha rämpytin ei virity oikein kunnolla, taitaa kaula antaa periks. :D
Eikai ne montaa kymppiä ees maksais...tähänsekaappi kirjoitti:
Mulla on muuten siellä etelässä päin kaveri, mikä soittelee jazzia. Basistina taitaapi olla? Tulee väkisin mieleen kummelin Ari Swäng! :D
Itsekin ajattelin, että opettelis soittelemaan kitaraa töissä, kun on välillä tätä luppoaikaa, mutta ei se sit oikein lähtenyt toimii, tai oikeesti pitäis vaan koittaa hommata kunnon akustinen. Enon vanha rämpytin ei virity oikein kunnolla, taitaa kaula antaa periks. :D
Eikai ne montaa kymppiä ees maksais...Päsäyttikö rapalalla muuten? Eilen vissiin tissuttelit ja jostain olin lukevinani, että meni aikaseen aamuun asti? :D
- sioille.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
Mulla on muuten siellä etelässä päin kaveri, mikä soittelee jazzia. Basistina taitaapi olla? Tulee väkisin mieleen kummelin Ari Swäng! :D
Eikai ne montaa kymppiä ees maksais...Noin puolitoista satkua ja saa jo ihan kelpo ensikepin. Ei kannata ostaa alkuun kallista, jos ei sitten lähdekään käyntiin. Jos taas käytettyä katsoo, on hyvä olla joku soittaja mukana kun lähtee ostamaan. Ja siitä vanhasta rämpyttimestä sen verran, että jos on teräskielinen, kantsii kirrata kaularautaa. Tarvit siihen kuusiokoloavaimen. Se mutikka löytyy joko kaikuaukosta missä kaula alkaa tai sitten lavasta.
Mä en taida pahemmin niitä jazzrunkkareita tuntea. Ok, livenä tykkään kyllä kuunnella hyviä jazzjameja, mutta en mä himassa jaksa. - siolle.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
Päsäyttikö rapalalla muuten? Eilen vissiin tissuttelit ja jostain olin lukevinani, että meni aikaseen aamuun asti? :D
Juu, tais maistua taas liiankin hyvin. Ainakin juttujeni perusteella mitä tänne suolsin... :D
sioille.helmiä kirjoitti:
Noin puolitoista satkua ja saa jo ihan kelpo ensikepin. Ei kannata ostaa alkuun kallista, jos ei sitten lähdekään käyntiin. Jos taas käytettyä katsoo, on hyvä olla joku soittaja mukana kun lähtee ostamaan. Ja siitä vanhasta rämpyttimestä sen verran, että jos on teräskielinen, kantsii kirrata kaularautaa. Tarvit siihen kuusiokoloavaimen. Se mutikka löytyy joko kaikuaukosta missä kaula alkaa tai sitten lavasta.
Mä en taida pahemmin niitä jazzrunkkareita tuntea. Ok, livenä tykkään kyllä kuunnella hyviä jazzjameja, mutta en mä himassa jaksa.No voisin yheltä kaverilta ottaa tunteja ja toisaalta ottaa koko äijän mukaan hommaamaan oma rämpytin. Jotain paria kolmea sointua kun osais rämpytellä, että vois hönössä hoilata yksikseen, niin kelpais jo, ei tarvii Torvista tehä itestään kuitenkaan. :D
Joo, ei mullekaan uppoo, mut kamu on aika proffa niissä touhuissa, opettaakin kai jossain opistossa ihan. :osiolle.helmiä kirjoitti:
Juu, tais maistua taas liiankin hyvin. Ainakin juttujeni perusteella mitä tänne suolsin... :D
Niin, mä jo meinasin kommentoidakin jotain naisten seksikeskeisyydestä. Mut sit aattelin, että antaa olla. Vaikka kyllä itsekin sitä sen kertomani episodin jälkeen mietin toisessa valossa, tosin en kuitenkaan yleistäs...
- sioille.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
No voisin yheltä kaverilta ottaa tunteja ja toisaalta ottaa koko äijän mukaan hommaamaan oma rämpytin. Jotain paria kolmea sointua kun osais rämpytellä, että vois hönössä hoilata yksikseen, niin kelpais jo, ei tarvii Torvista tehä itestään kuitenkaan. :D
Joo, ei mullekaan uppoo, mut kamu on aika proffa niissä touhuissa, opettaakin kai jossain opistossa ihan. :oHyvään biisiin riittää yksi sointu. E7. Siitä lähetään... :)
Tässä tapauksessa D7
https://www.youtube.com/watch?v=EbI0cMyyw_M - sioille.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
Niin, mä jo meinasin kommentoidakin jotain naisten seksikeskeisyydestä. Mut sit aattelin, että antaa olla. Vaikka kyllä itsekin sitä sen kertomani episodin jälkeen mietin toisessa valossa, tosin en kuitenkaan yleistäs...
Heh, kai mun sit täytyy olla niin ihana kun naiset on aina ollut jatkuvalla syötöllä skreboissa kiinni. Siis ne, joiden kanssa jotain viritelmää ollut... :D
Mut jos tosissaan puhutaan, olen oikeastikin ihmetellyt miesten aika yleistä narinaa, et naiset pihtaa suhteissa. Ei ole vaan minulle sellaisia eteen tullut. - sioille.helmiä
Hyvään biisiin riittää yksi sointu. E7. Siitä lähetään... :)
Tässä tapauksessa D7
https://www.youtube.com/watch?v=EbI0cMyyw_MJa tässä sitten se E7
https://www.youtube.com/watch?v=wIjUY3pjN8E sioille.helmiä kirjoitti:
Hyvään biisiin riittää yksi sointu. E7. Siitä lähetään... :)
Tässä tapauksessa D7
https://www.youtube.com/watch?v=EbI0cMyyw_MNo musisoijaa musta ei varmaan saa uhkaamallakaan, mutta jos vaikka varikset pitäis tontiltaan pois. Muuten tuosta biisistä ja kitaroinnista keksin, että Gary Moorekinhan on olemassa. :D
https://youtu.be/3bINmmNpViMsioille.helmiä kirjoitti:
Heh, kai mun sit täytyy olla niin ihana kun naiset on aina ollut jatkuvalla syötöllä skreboissa kiinni. Siis ne, joiden kanssa jotain viritelmää ollut... :D
Mut jos tosissaan puhutaan, olen oikeastikin ihmetellyt miesten aika yleistä narinaa, et naiset pihtaa suhteissa. Ei ole vaan minulle sellaisia eteen tullut.No ei ole mullekaan pihtaavaqa naista tullut exän jälkeen. :D
Ja alussa kun siitä erosin, niin mä olin huolissaan, että saako seksiä, mutta kyllä sitä sit aina sai ja se oli aina mukavaa. Ja ei tarvii naukua nytkään. :)
Mä luulen kyllä, että paljon johtuu se seksi siitä mitä se onkin. Jos se on pisto, nosto ja ravistus, ynnä verhoihin pyyhkiminen, niin ei hameväki siitä paljoo perusta. :D- sioille.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
No musisoijaa musta ei varmaan saa uhkaamallakaan, mutta jos vaikka varikset pitäis tontiltaan pois. Muuten tuosta biisistä ja kitaroinnista keksin, että Gary Moorekinhan on olemassa. :D
https://youtu.be/3bINmmNpViMNiinno... Gary Moore oli... Mut hieno kitaristi, hieno artisti. Laihasta Lissusta taisi muuten ponnistaa ihmisten tietouteen.
Mutta lisää yhden soinnun ihmeitä. Yksi sointu, mutta nyt jo vähän vaativampi biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=uiLKT5rPHBA sioille.helmiä kirjoitti:
Niinno... Gary Moore oli... Mut hieno kitaristi, hieno artisti. Laihasta Lissusta taisi muuten ponnistaa ihmisten tietouteen.
Mutta lisää yhden soinnun ihmeitä. Yksi sointu, mutta nyt jo vähän vaativampi biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=uiLKT5rPHBAJokos se sit kasvaa koiranputkee! :o
No Led Z on aina hyvää ja intoutti mut kaivamaan tään legendaarisen luikautuksen esiin. :)
https://youtu.be/lHje9w7Ev4U- sioille.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
Jokos se sit kasvaa koiranputkee! :o
No Led Z on aina hyvää ja intoutti mut kaivamaan tään legendaarisen luikautuksen esiin. :)
https://youtu.be/lHje9w7Ev4UHieno biisi tämäkin. Hieno tarina viattomuuden lopusta. Glenn Fryekin siirtyi viime vuonna ajasta ikuisuuteen. Mun äänelle Eaglesista natsaa Glennin laulamat biisit paremmin ku Don Henleyn.
https://www.youtube.com/watch?v=ws-YqUcD0LY sioille.helmiä kirjoitti:
Hieno biisi tämäkin. Hieno tarina viattomuuden lopusta. Glenn Fryekin siirtyi viime vuonna ajasta ikuisuuteen. Mun äänelle Eaglesista natsaa Glennin laulamat biisit paremmin ku Don Henleyn.
https://www.youtube.com/watch?v=ws-YqUcD0LYNo kyllähän näitä kuuntelee mielellään. :) Vaihan bändiä vähän ja tempoo lisään, tai tipahtaa tuolilta. :D
Mä muuten tuota seksiä harrastelen ihan silleen suhteessa, miten se suhde menee, että jos nainen on kehno, niin niin on seksikin. Ja varmaan se menee niin toisinkinpäin, että kyllä kokonaisuus on oltava hyvä, että makkarissakin on kummallakin kivaa. Että se on vähän kuin että ei savua ilman tulta, mutta tarvitaan sitä palavaa matskuakin. :D
https://youtu.be/YR5ApYxkU-Utähänsekaappi kirjoitti:
No kyllähän näitä kuuntelee mielellään. :) Vaihan bändiä vähän ja tempoo lisään, tai tipahtaa tuolilta. :D
Mä muuten tuota seksiä harrastelen ihan silleen suhteessa, miten se suhde menee, että jos nainen on kehno, niin niin on seksikin. Ja varmaan se menee niin toisinkinpäin, että kyllä kokonaisuus on oltava hyvä, että makkarissakin on kummallakin kivaa. Että se on vähän kuin että ei savua ilman tulta, mutta tarvitaan sitä palavaa matskuakin. :D
https://youtu.be/YR5ApYxkU-ULäsäytti hyvän biisin automaatilla...tästä mä tykkään! :D
https://youtu.be/XFkzRNyygfk- sioille.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
Läsäytti hyvän biisin automaatilla...tästä mä tykkään! :D
https://youtu.be/XFkzRNyygfkMulla tässä Eagles pyörinyt automaattisena soittolistana. Tämä biisi muuten on ehkä paras esimerkki bändin hienoudesta. Tää stemmalaulu.... Siis aivan mieletöntä...
https://www.youtube.com/watch?v=t7Li1ez-iQ4 sioille.helmiä kirjoitti:
Mulla tässä Eagles pyörinyt automaattisena soittolistana. Tämä biisi muuten on ehkä paras esimerkki bändin hienoudesta. Tää stemmalaulu.... Siis aivan mieletöntä...
https://www.youtube.com/watch?v=t7Li1ez-iQ4No laitanpa sit välillä iigelssin poikia soimaan. :)
Stemmalaulusta tuli mieleen semmarit. Niittenkin iloittelua tulee joskus kuunneltuu, huomaa että sällit tekee tuota ihan vaan ilokseen, vaikka saattaapa se kannattaa muutenkin. Jäpikäthän kävi kiinassa ja ties missä hoilottaa. :D
https://youtu.be/A74p-jfEO3s- sioille.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
No laitanpa sit välillä iigelssin poikia soimaan. :)
Stemmalaulusta tuli mieleen semmarit. Niittenkin iloittelua tulee joskus kuunneltuu, huomaa että sällit tekee tuota ihan vaan ilokseen, vaikka saattaapa se kannattaa muutenkin. Jäpikäthän kävi kiinassa ja ties missä hoilottaa. :D
https://youtu.be/A74p-jfEO3sLionel Ritchiekin tehnyt joskus kunnon musaa ennen niitä Say you, say me:tä...
https://www.youtube.com/watch?v=rQUZj57oljA - sioille.helmiä
Lionel Ritchiekin tehnyt joskus kunnon musaa ennen niitä Say you, say me:tä...
https://www.youtube.com/watch?v=rQUZj57oljAJa jatkoksi sitten kahden soinnun biisi. Voi jumalauta kuin hyvää musaa on joskus tehty! Vaikka me maitonaamat ollaankin nyysitty mustilta blues, roketiroll, jazz jne. ei meistä silti samaan ole. Kyllä ne vaan osaa sen ja me vaan vikistään yrittäessämme tehdä perässä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=g3hBYTkI-sE - sioille.helmiä
Ja jatkoksi sitten kahden soinnun biisi. Voi jumalauta kuin hyvää musaa on joskus tehty! Vaikka me maitonaamat ollaankin nyysitty mustilta blues, roketiroll, jazz jne. ei meistä silti samaan ole. Kyllä ne vaan osaa sen ja me vaan vikistään yrittäessämme tehdä perässä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=g3hBYTkI-sESpämmään lisää. Ihan haltioissaan tässä kun kahlaa sitä vanhaa soulia ja sellaista läpi. Sitä vaan joskus miettii, että miksi vitussa mä harrastelen sitä? On nää jotkut vaan niin maan mainioita...
https://www.youtube.com/watch?v=gr_eVcCAUXo - sioille.helmiä
Spämmään lisää. Ihan haltioissaan tässä kun kahlaa sitä vanhaa soulia ja sellaista läpi. Sitä vaan joskus miettii, että miksi vitussa mä harrastelen sitä? On nää jotkut vaan niin maan mainioita...
https://www.youtube.com/watch?v=gr_eVcCAUXoTyylikästä! Kertakaikkiaan tyylikkästä! Ei ylisoittamista, ei ylilaulamista. Kaikki juuri niin kuin pitääkin.
https://www.youtube.com/watch?v=pJV2pWFyfn4 - sioille.helmiä
Tyylikästä! Kertakaikkiaan tyylikkästä! Ei ylisoittamista, ei ylilaulamista. Kaikki juuri niin kuin pitääkin.
https://www.youtube.com/watch?v=pJV2pWFyfn4 sioille.helmiä kirjoitti:
No perhana! :D Systeri soittaa... tää tänne väliin... :D
https://youtu.be/hwZNL7QVJjEtähänsekaappi kirjoitti:
No perhana! :D Systeri soittaa... tää tänne väliin... :D
https://youtu.be/hwZNL7QVJjEOotko vielä tolpillaan kamu? :-D
- sioille.helmiä
tähänsekaappi kirjoitti:
Ootko vielä tolpillaan kamu? :-D
Just kotiuduttiin. Oli muuten niin saaaaatanan hieno ilta Tavastialla. Me kaikki oltiin taas hetken aikaa parikymppisiä. Vieläkin ihan fiilareissa... :D
Ok. Sami Yli-Sirniö on aivan saatanan hyvä soittaja, mutta Makea kaipasin silti kitaraan. Ja muutenkin. Se soundi, mitä Kämä tuotti oli vaan jotain...
Mut kaiken kaikkiaan... Oli hieno ilta. Olen todella iloinen Suhon puolesta siitä illasta ja vastaanotosta minkä saivat. Parempi olis ollut jos Kämä olis ollut mukana. Oli kuitenkin luomassa sitä soundia ja sellaista. Ja sitten kaiken lisäksi vielä erehdyttiin ystävystymään... :)
Nojoo... Tässä vielä jätkä kepittää bändin alkutaipaleella sydämensä kyllyydestä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=5Qs8G3b-w5k sioille.helmiä kirjoitti:
Just kotiuduttiin. Oli muuten niin saaaaatanan hieno ilta Tavastialla. Me kaikki oltiin taas hetken aikaa parikymppisiä. Vieläkin ihan fiilareissa... :D
Ok. Sami Yli-Sirniö on aivan saatanan hyvä soittaja, mutta Makea kaipasin silti kitaraan. Ja muutenkin. Se soundi, mitä Kämä tuotti oli vaan jotain...
Mut kaiken kaikkiaan... Oli hieno ilta. Olen todella iloinen Suhon puolesta siitä illasta ja vastaanotosta minkä saivat. Parempi olis ollut jos Kämä olis ollut mukana. Oli kuitenkin luomassa sitä soundia ja sellaista. Ja sitten kaiken lisäksi vielä erehdyttiin ystävystymään... :)
Nojoo... Tässä vielä jätkä kepittää bändin alkutaipaleella sydämensä kyllyydestä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=5Qs8G3b-w5kMeikä käänteli jo kylkeä ja päästeli kaasuja tuohon aikaan. Tuli pikana killitettyä muutama Santtu.
Kännykällä ikivämpi mitään kopsailla tänne, mutta yritetään...
Vaikka ei nyt kemiallisen jälkitila vaivaa, niin Pauli Hanhiniemi tulee mieleen.
https://youtu.be/_9Zxcv91XYA
Onnistupas. :-D
- Ätmi-sinkku
Kohta se on tämäkin vuosi ohi eikä pillua tullut eteeni.
No oletkos takaa kurkkassut? :)
Se tuppaa olemaan, että ei se napsahdakkaan siihen eteen kuin Salelle illallinen. :)
Vuosi alkanut rauhallisesti. Ja tästä vuodesta teen paremman, kuin edellenen. Kuusi lähtee huomenna. "Lapsivapaaviikko" loppui ja lapset tulivat isänsä luota kotiin. Huomenna laskettelemaan Himokseen lasten kanssa, sunnuntaina rauhallinen päivä paitsi illalla kaverin kanssa yhdelle. Sitten alkaa työviikko ja arki :) perustaviselämä. :)
Onneks et laittanut, että normiarkea tiijossa. Mä vihaan sitä a-sanaa. :D
No mäkin oon joskus käynyt Himoksella laskee. Ihan jees mesta ja eivät ainakaan silloin olleet onneks huomioineet 10 viikon hiihtolomia, ei ollut ohjelmaa, mut oli halvempaa. :) Ja muksuille ei tarvii muuta ohjelmaa kuin mäkilippu päiväks ja väliin sapuskaa. :)Mäki vihaan sitä a-sanaa 😂 mä ku asun siinä melkein Himoksen naapurissa, niin on tullut käytyä :)
N38 kirjoitti:
Mäki vihaan sitä a-sanaa 😂 mä ku asun siinä melkein Himoksen naapurissa, niin on tullut käytyä :)
No siis, en mäkään sano, etteikö sitä mullakin elo olis pitkälti, mutta en vaan sanasta tykkää. Vuorotyössä vielä tuntuu, että nää juhlapyhätkin on "sitä", että vältän sanaa. :D
Joo, se on ihan mainio hiihtokeskus, käytiin siellä joku kevät taaksepäin, kun ei ollut muualla luntakaan kun rinteissä. Tyttö opetteli laskemaan ja mä laskin edessä, että ei karkaa vaan liian kauaks. :) Mökkikään ollut kallis...Olikohan vaan 240 euroa pari yötä ja ei ollut pitkän matkan päässä. Voisin mennä nytkin hiihtolomalla sinne. Olis laskijoitakin varmaan enemmän. Mun nainen ei oo vaan kovin innokas mäkeen, mut voijaanhan me jäähä "siivoomaan" mökkiä sit. ;D
- lihatipunen
Vuosi on alkanut hyvissä fiiliksissä mut näkee nyt, kauan fiilis kestää. Tai on kyllä vähän ahistanutkin kun olen nähnyt parina yönä jotain isävainaaseen liittyviä unia. Mut ne on kyllä unohtuneet päivän mittaan.
Tänään tulin maalle, ja jännitin pitääkö taas hommata uusi vesimittari ja putkimies paikalle. Ei onneksi, olivat ehjiä. Lämpöpuhallin kellarissa on siis auttanut.Uniaan kun ei kovin monesti voi ohjailla... :( Mutta voisko sit päivällä mietiskellä jotain muuta kuin niitä edellisiä unia, jos se vaikka auttais?
No kannattaa hommata sellainen pakkasvahti. Se pitää pienen tilan plussalla. Siinä on termari säädetty, että just saa plussalle pienen kopin. :)- lihatipunen
tähänsekaappi kirjoitti:
Uniaan kun ei kovin monesti voi ohjailla... :( Mutta voisko sit päivällä mietiskellä jotain muuta kuin niitä edellisiä unia, jos se vaikka auttais?
No kannattaa hommata sellainen pakkasvahti. Se pitää pienen tilan plussalla. Siinä on termari säädetty, että just saa plussalle pienen kopin. :)Ostin sellaisen pakkasvahdin mutta se oli ihan paska, ei lämmittänyt yhtään. Tuo lämpöpuhallin on parempi.
En mä päivällä enää sitten uniani mieto koska töissä pitää miettiä työasioita. Tosin se toinen uni tais olla viikonloppuna mutta kyllä sekin unohtui Uudenvuoden ns. juhlinnassa. lihatipunen kirjoitti:
Ostin sellaisen pakkasvahdin mutta se oli ihan paska, ei lämmittänyt yhtään. Tuo lämpöpuhallin on parempi.
En mä päivällä enää sitten uniani mieto koska töissä pitää miettiä työasioita. Tosin se toinen uni tais olla viikonloppuna mutta kyllä sekin unohtui Uudenvuoden ns. juhlinnassa.No pikkuinenhan se on...
Niin, ehkäpä vauhdikas juhlinta ja valvominen vie pahat unet pois, tosin joskus on ollut niinkin, että liika juhliminenkin tuo ns. "liskounia" :D- lihatipunen
tähänsekaappi kirjoitti:
No pikkuinenhan se on...
Niin, ehkäpä vauhdikas juhlinta ja valvominen vie pahat unet pois, tosin joskus on ollut niinkin, että liika juhliminenkin tuo ns. "liskounia" :DNoi "liskojen yöt" taitaa olla enemmän miesten juttu :-) en ainakaan muista, että mulla olisi koskaan sellasia ollut. Eikä varsinkaan nykyään kun käytän alkoa sen verran "hillitysti".
lihatipunen kirjoitti:
Noi "liskojen yöt" taitaa olla enemmän miesten juttu :-) en ainakaan muista, että mulla olisi koskaan sellasia ollut. Eikä varsinkaan nykyään kun käytän alkoa sen verran "hillitysti".
No ihan kai se on vaan reippaammin tulilientä kerrallaan käyttävien juttu. :D
tähänsekaappi kirjoitti:
No ihan kai se on vaan reippaammin tulilientä kerrallaan käyttävien juttu. :D
Hitsi kun sisko intoutui soittelemaan, muu sosiaalinen kanssakäyminen häiriintyy! :D
lihatipunen kirjoitti:
Noi "liskojen yöt" taitaa olla enemmän miesten juttu :-) en ainakaan muista, että mulla olisi koskaan sellasia ollut. Eikä varsinkaan nykyään kun käytän alkoa sen verran "hillitysti".
Mulle tuli kerran kunnon liskodisko, kun täräytin 1,5 pulloa viiniä menemään. Ei ole pelkästään miesten "etuoikeus". :D Onneksi ei oo sittemmin tullut.
disappearer kirjoitti:
Mulle tuli kerran kunnon liskodisko, kun täräytin 1,5 pulloa viiniä menemään. Ei ole pelkästään miesten "etuoikeus". :D Onneksi ei oo sittemmin tullut.
No onneks mulle ei oo tullut pitkiin aikoihin kauheeta krapulaa. Viime syksynäkin tein elämäni toisen kahden päivän kaatelun, että kaverin mökillä tissuteltiin pitkään ja hartaasti, mutta ihan jahvalla lähti. :)
disappearer kirjoitti:
Jotkut vajoavat LiskonTasolle enemmän kuin toiset.. Liskolla on mielessä vain Kolme asiaa.. Ruoka, Seksi ja Uni.. ;D
tähänsekaappi kirjoitti:
No onneks mulle ei oo tullut pitkiin aikoihin kauheeta krapulaa. Viime syksynäkin tein elämäni toisen kahden päivän kaatelun, että kaverin mökillä tissuteltiin pitkään ja hartaasti, mutta ihan jahvalla lähti. :)
Joo, se on fiksua alkaa parannella darraa jo ennen kuin se varsinaisesti iskee. :) mä en enää pariin vuoteen oo juonut isompia annoksia, totesin et on yhtä hauskaa riippumatta päissään olemisen tasosta. Eikä alkoholi sillee nollaa ajatuksia, mitä ehkä joillakin.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Jotkut vajoavat LiskonTasolle enemmän kuin toiset.. Liskolla on mielessä vain Kolme asiaa.. Ruoka, Seksi ja Uni.. ;D
No silloin oli mielessä lähinnä kuolema. :'D ei ois seksistä ainakaan tullut mitään. Mutta olen läksyni oppinut. :)
disappearer kirjoitti:
No silloin oli mielessä lähinnä kuolema. :'D ei ois seksistä ainakaan tullut mitään. Mutta olen läksyni oppinut. :)
No joskus sellaisessa kalsarikännikrapulassa panettaa kylläkin. Se on kyllä hauska tälleen kun oloa ei ole, mutta entisen työkaverin vaimo aina oli sanonut sille ukolleen, että ryyppää missä ryyppäät, mutta krapulassa tuu kotia, se kanssa paino vaimoaan pitkin päivää krapulassa. :D
disappearer kirjoitti:
Juuh.. Sulla meni sit Liskoilut Yli.. ;D
Mut joo, ViisastenJuoma saa LiskonAivot Esille.. ;Ptähänsekaappi kirjoitti:
No joskus sellaisessa kalsarikännikrapulassa panettaa kylläkin. Se on kyllä hauska tälleen kun oloa ei ole, mutta entisen työkaverin vaimo aina oli sanonut sille ukolleen, että ryyppää missä ryyppäät, mutta krapulassa tuu kotia, se kanssa paino vaimoaan pitkin päivää krapulassa. :D
Kuulostaa kovan luokan masokismilta, mutta pakko uskoa. XD ihmiset on niin hassuja.
disappearer kirjoitti:
Kuulostaa kovan luokan masokismilta, mutta pakko uskoa. XD ihmiset on niin hassuja.
Itseasiassa lomat alkoi ja otettiin kavereiden kaa sit aikalailla reilusti olutta. Tässä kun on nyt vähän olo korjaantunut, niin kyllä panettaa ihan älyttömästi. Tänään pääsen onneks naiseni luo ja hän saa ottaa vastaan tään fiiliksen. Veikkaan, että ei oo harmissaan. :-D
tähänsekaappi kirjoitti:
Itseasiassa lomat alkoi ja otettiin kavereiden kaa sit aikalailla reilusti olutta. Tässä kun on nyt vähän olo korjaantunut, niin kyllä panettaa ihan älyttömästi. Tänään pääsen onneks naiseni luo ja hän saa ottaa vastaan tään fiiliksen. Veikkaan, että ei oo harmissaan. :-D
Hyvä homma, olen iloinen leidisi puolesta! :D
Pitää joskus juottaa joku mies humalaan ja katsoa, mitä tapahtuu...disappearer kirjoitti:
Hyvä homma, olen iloinen leidisi puolesta! :D
Pitää joskus juottaa joku mies humalaan ja katsoa, mitä tapahtuu...Oikein. Mut sopivasti, ettei halaa pönttöö aamulla vaan. :-D
tähänsekaappi kirjoitti:
Oikein. Mut sopivasti, ettei halaa pönttöö aamulla vaan. :-D
Hyvä pointti. :D
disappearer kirjoitti:
Hyvä pointti. :D
Naureskeltiinkin, että pitäiskö juopoks ruveta. Tässä ois kyllä tiedossa perjantaina firman palaveria ja illanistujaisia, että vois kahtoo, onko kyse sattumasta...Ihan testimielessä. :-D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Juuh.. Sulla meni sit Liskoilut Yli.. ;D
Mut joo, ViisastenJuoma saa LiskonAivot Esille.. ;PArvatenkin juot liskojuomaa päivittäin.
Voi ei,ei ole vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902