Kartanon kievari hakee gigoloa

Ikis..M

Helgamies laittoi tuonne toiseen ketjuun mielenkiintoisen linkin, kiitos vaan. Aihe on tärkeä niin ajattelin tehdä ihan oman avauksen siitä:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005035121.html

Tässä se ilmoitus:

http://www.kartanokievari.fi/kievarin-gigolo

"Joskus naispuoliset asiakkaat ovat olleet nenä nyrpyssä, kun kukaan ei ole käynyt hakemassa heitä koko illan aikana, yrittäjä Lauri Pitkänen kertoo lehdelle."

Tuli vaan tuosta mieleen että kun näennäisessä tasa-arvossa eletään että kuinkas sitten kävisikään jos tilanne olisi toisinpäin? Ei haettaisikaan markkina-arvoltaan vaatimattomille naisille tanssittaja vaan että joku ravintola/tanssipaikka hakisikin juttuseuraa, tanssittajia tms. seuralaisia kilteille & kunnollisille miehille? Olisikin vaikka näin:

"Useat miespuoleiset kiltit & kunnolliset asiakkaamme ovat valittaneet tanssittajien/juttuseuran puutteesta. Nyt etsimmekin siis naisia, jotka ovat valmiita tarttumaan tähän tärkeään rooliin ja juttelemaan/tanssimaan eri ikäisten ja eri taitoisten miesten kanssa. Me kaikki tiedämme, että yksikin jaettu hetki jutskailun & tanssin parissa saa hymyn huulille."

Uskotteko hetkeäkään että tuollainen ilmoitus olisi mahdollista? Uskaltaisiko yksikään ravintola/tanssipaikka tehdä tuollaisen harakirin? Uskotteko ettei lehtien yleisönosastot täyttyisi valituksista naisen seksualisoimisesta sun muuta paskaa? Uskotteko ettei naisia jotka tuohon saattaisivat lähteä leimattaisi huoriksi? jne. Joo en minäkään usko, semmoista on suomalainen tasa-arvo.

28

434

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rumasinkkumies-

Kumma juttu koska naiset ei ksokaan puhu edes kunnollisille miehille.

• että.silleen

On teillä taas valituksen syy... tanssitaitoiset miehet jotka hakevat nyt sen ilmaisen sisäänpääsyyn ja ruokailuun oikeuttavan sisäänpääsylippusensa: sekö nyt aiheuttaa kateutta?
      Kaikki normaalit asiakkaat maksavat sisäänpääsynsä ja ruokailunsa itse, vain muutamille tanssitaitoisille miehille talo tarjoaa: sisäänpääsyn ja ruokailun ilmaiseksi, vastapalveluksi miehet sitten tanssittavat naisia!
      Työttömälle tanssitaitoiselle äijälle suorastaan lottovoitto~päästä huvittelemaan ihan ilmaiseksi ravintolaan viikonloppuna.

Ihan oikeesti aika harva äijänköriläs nykyään osaa tanssia, valitetavasti!
      Kesällä viimeeksi opetin kahta miestä tanssimaan Uitulla lavatansseissa!
      Siis tanssikurssilla ja ihan normaaleilla lavatansseilla käynneillä ovat oppineet tarpeeksi ja nyt käyvät joskus päivätasseissakin, jos on aikaa siihen.
      Kummallakin on jotain sutinaa tansseista löydetyn naisen, siis naisten kanssa...
      (olen kuullut) kannattais ehkä kokeilla jonkun muunkin!

• Ikis..M

Ei kun en minä erityisesti valita, halusin vain tuoda esiin yhteikunnallisen epäkohdan siitä miten eri tavalla asioita tapahtuu monesti jos asiat käännetäänkin päinvastaiseksi. Naiset kun on kovempia pitämään älämölöä ja loukkaantumaan erilaisista asioista yhteiskunnassa niin monesti vaan tulee mieleen entäs jos käänteisesti olisi.

Ehkäpä noilla äijillä olikin ovela "suunnitelma" päästä sun kanssa pyörähtelemään sillä verukkeella että opetat :D Niin minäkin aina kun pyydetään tanssimaan jotain lavatanssityylisiä juttuja sanon että "en minä oikein osaa mutta voihan tuota kokeilla" niin ei tule sitten pettymystä naiselle kun yleensä sitten kuitenkin menee paremmin kuin se odotti vaikkei välttämättä ihan sääntökirjan mukaan.

• että.silleen
        Ikis..M kirjoitti:

Ei kun en minä erityisesti valita, halusin vain tuoda esiin yhteikunnallisen epäkohdan siitä miten eri tavalla asioita tapahtuu monesti jos asiat käännetäänkin päinvastaiseksi. Naiset kun on kovempia pitämään älämölöä ja loukkaantumaan erilaisista asioista yhteiskunnassa niin monesti vaan tulee mieleen entäs jos käänteisesti olisi.

Ehkäpä noilla äijillä olikin ovela "suunnitelma" päästä sun kanssa pyörähtelemään sillä verukkeella että opetat :D Niin minäkin aina kun pyydetään tanssimaan jotain lavatanssityylisiä juttuja sanon että "en minä oikein osaa mutta voihan tuota kokeilla" niin ei tule sitten pettymystä naiselle kun yleensä sitten kuitenkin menee paremmin kuin se odotti vaikkei välttämättä ihan sääntökirjan mukaan.

Eivät kuule taatusti olleet opetelleet tanssimaan aikaisemmin, sen verran paljon tarvitsin taitoa säästyäkseni kipeiltä varpailta!
        Sellaisia yllättäviä kamelin loikkia tuli ensimmäisillä kerroilla... vaikka juuri oltiin askelkuvioita hitaasti etukäteenkin harjoiteltu. Eihän se oppi heti perille mennyt, rautakangen nielaisseen jännitteisen äijän mieleen... ja kun vielä kaiken lisäksi häpesi sitä ettei osannut tanssia.

Oli siinä työ saada heidät ymmärtämään etten minäkään syntymästäni saakka ole osannut tanssia... kun en ensin osannut kävelläkään. Jokainen meistä tanssivista aikuisista, on joskus ollut tanssitaidoton, EI OLE mitään häpeämistä opetella tanssimaan myöhäisemmälläkään iällä.

Tanssi muuten on parasta liikuntaa mitä ihminen voi saada ja samalla siinä saa kuntoilun lisäksi kontaktin toiseen ihmiseen, läheisyyttä ja ainakin käsi kosketuksen toisen ihmisen kehoon.
        Useimmiten myös puhe yhteyden tansittajaan/tansitetavaan ja pikkuhiljaa siitä jonkin muotoisen tuttavuuden. Ja kuka tietää mihin se johtaa...

Lähden saunaan Emon kanssa nyt.. Klo 21.00 sauna varattuna.

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

Eivät kuule taatusti olleet opetelleet tanssimaan aikaisemmin, sen verran paljon tarvitsin taitoa säästyäkseni kipeiltä varpailta!
        Sellaisia yllättäviä kamelin loikkia tuli ensimmäisillä kerroilla... vaikka juuri oltiin askelkuvioita hitaasti etukäteenkin harjoiteltu. Eihän se oppi heti perille mennyt, rautakangen nielaisseen jännitteisen äijän mieleen... ja kun vielä kaiken lisäksi häpesi sitä ettei osannut tanssia.

Oli siinä työ saada heidät ymmärtämään etten minäkään syntymästäni saakka ole osannut tanssia... kun en ensin osannut kävelläkään. Jokainen meistä tanssivista aikuisista, on joskus ollut tanssitaidoton, EI OLE mitään häpeämistä opetella tanssimaan myöhäisemmälläkään iällä.

Tanssi muuten on parasta liikuntaa mitä ihminen voi saada ja samalla siinä saa kuntoilun lisäksi kontaktin toiseen ihmiseen, läheisyyttä ja ainakin käsi kosketuksen toisen ihmisen kehoon.
        Useimmiten myös puhe yhteyden tansittajaan/tansitetavaan ja pikkuhiljaa siitä jonkin muotoisen tuttavuuden. Ja kuka tietää mihin se johtaa...

Lähden saunaan Emon kanssa nyt.. Klo 21.00 sauna varattuna.

Jaa, ne oli sitten ihan huonoja tanssitettavia, olisin parempi varmaan kun en varmaan kenenkään varpaille oo ikinä tallinu että kyllä sen verran taittuu ihan vaistolla. Noi varmaan vähän rasittavia joilla ei yhtään oo rytmitajua tms. hajua hommasta niin hankala pitää naisen hallinnassa jos kovin loikkii.

Juu, kylllä se varmaan ihan hyvä laji on, siinä kyllä vaan sitten tosiaan saattaa tulla kaikenlaista ihmissuhdekiemuraakin sitten niin enpä tiedä, tuleeko enemmän ongelmaa kuin hyvää juttua sitten.

Hyviä saunahetkiä :)

• Palstan.Rumin.Mies

Jaa että helppoa on. Itse käyn kesäisin pirkanmaalla lavatansseissa muutamankin kerran kesässä ja väitän jopa osaavani tanssia. Eipä kukaan tanssijattarista ole sutinaa halunnut kanssani vaan kuvittelenkin että naiset lähtevät tansseihin nimenomaan tanssimaan ei panoseuran hakuun. Voin olla tosin väärässäkin kun itselläni ei ole natsannu. Eipä juuri ikäisiäni tai nuorempia kiinnosta ruman miehen kanssa tanssia mutta viidenkytä ja kuoleman väliltä olevat lähtee ja jopa tulevat hakemaankin sanoen että "siehän olet parkettien partaveitsi joten vie minuakin"

• helgamies_

Työtön ja rahaton mies onkin juuri sitä mitä nämä tanssipaikkojen seinäruusut hakevat tanssipaikoista.

• että.silleen

Voihan taivas taas teitä ja teidän suoraviivaisuutta.

Palstan.Rumin.Mies.....
        Kyllä, minä ainakin menen tanssimaan lähinnä sinne tanssipaikalle, mutta samalla olen tutustunut useaankin täysin vieraaseen mieheen.
        En minä mitään suhdetta sieltä tanssilavalta aikoinani hakenut, mutt ensimmäisen mieheni näin siellä eka kerran. Juteltiin siinä tanssiessa, tuli kerrottua ihan kotipaikkakunnan asioita...pohjoisen turistille.

Muutamaa päivää myöhemmin hän seisoi Faijan lafkan pihassa, kun menin käymään siellä ja pois lähtiessäni hän pyysi multa kyydin kaupungin keskustaan.
        Nähtiin muutamia kertoja siellä sun täällä... ja kyyditsin häntä paikasta toiseen, kun haki töitä itselleen rakennuksilta ja mulla oli kesäloma.

Käytiin myös Uitulla lavatansseissa, josta broidit ilmeisesti juorus kotona Faijalle ja mä sain kotiarestia... syyttömästi, sillä hetkellä!
        Arestista päästyäni ns. karkasin kotoa ja ajoin suoraan miehen luo... jonne myös muutin ja suhde kesti noin 2 vuotta... suhde paloi lopulta loppuun, liekki sammui.

Katsos yks asia voi johtaa yhteen ja toinen toiseen asiaan... pikku hiljaa!helgamies_
        .
        helgamies_
        "Työtön ja rahaton mies ..."
        -"Saanko luvan? Oletteko ensimmäistä kertaa täällä käymässä, ei olla aikaisemmin varmaan tavattu? Olen muuten Mutikainen työtön ja rahaton mies... kiinostaisko pidempi tai lyhyempi suhde kanssani?"
        No en kehottaisi sua aloittamaan keskustelua noilla argumenteilla, eivät todellakaan ole kaupallisia argumentteja.

Kuka pirhana käskee kertomaan ensimmäisenä sosiaalisen asemansa?
        Jos sinun on siitä aloitettava niin positiivista varmaan olis jos todellakin olet sinkku, etkä kenenkään aviovaimon karannut rengastettu äijä!
        .

• helgamies_
        että.silleen kirjoitti:

Palstan.Rumin.Mies.....
        Kyllä, minä ainakin menen tanssimaan lähinnä sinne tanssipaikalle, mutta samalla olen tutustunut useaankin täysin vieraaseen mieheen.
        En minä mitään suhdetta sieltä tanssilavalta aikoinani hakenut, mutt ensimmäisen mieheni näin siellä eka kerran. Juteltiin siinä tanssiessa, tuli kerrottua ihan kotipaikkakunnan asioita...pohjoisen turistille.

Muutamaa päivää myöhemmin hän seisoi Faijan lafkan pihassa, kun menin käymään siellä ja pois lähtiessäni hän pyysi multa kyydin kaupungin keskustaan.
        Nähtiin muutamia kertoja siellä sun täällä... ja kyyditsin häntä paikasta toiseen, kun haki töitä itselleen rakennuksilta ja mulla oli kesäloma.

Käytiin myös Uitulla lavatansseissa, josta broidit ilmeisesti juorus kotona Faijalle ja mä sain kotiarestia... syyttömästi, sillä hetkellä!
        Arestista päästyäni ns. karkasin kotoa ja ajoin suoraan miehen luo... jonne myös muutin ja suhde kesti noin 2 vuotta... suhde paloi lopulta loppuun, liekki sammui.

Katsos yks asia voi johtaa yhteen ja toinen toiseen asiaan... pikku hiljaa!helgamies_
        .
        helgamies_
        -"Saanko luvan? Oletteko ensimmäistä kertaa täällä käymässä, ei olla aikaisemmin varmaan tavattu? Olen muuten Mutikainen työtön ja rahaton mies... kiinostaisko pidempi tai lyhyempi suhde kanssani?"
        No en kehottaisi sua aloittamaan keskustelua noilla argumenteilla, eivät todellakaan ole kaupallisia argumentteja.

Jos sinun on siitä aloitettava niin positiivista varmaan olis jos todellakin olet sinkku, etkä kenenkään aviovaimon karannut rengastettu äijä!
        .

No tuota, en ole ole muistakseni koskaan käynyt ns. lavatanssipaikalla, joten eipä ole näissä paikoissa käytetyistä kommunikaatio/teerenpeli-menetelmistä ja prosesseita kokemusta. Mutta, kuten tiedämme, tanssi on seksin esiaste, joten tätä taustaa vasten kannattaa miehen antaa ymärtää naiselle että on kova panomies, koska naiset siellä seinustalla odottavat panomiehen saapumista;)

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

Palstan.Rumin.Mies.....

.
        helgamies_

.

Älä nyt loukkaannu mutta tuosta juonestahan saisi vaikka maalaisromanttisen suomifilmin tehtyä :D Vuorineuvoksen tuittupäinen tytär tapaa lavatansseissa jännittävän pohjoisen veijarin, oli ollut siellä tukinuitossa ja nyt oli tullut raksahommiin etelään. Veijari viekottelee itsensä tyttären suosioon joka häntä sitten kuskailee työhommia katsellessa ja lempi leiskuu. Vuorineuvos tietysti on suunnitellut tietenkin tyttärelleen toisenlaista tulevaisuutta kuin jonkun lentojätkän morsiamena ja määräkiin tyttären kotiarestiin. Tuittupää tytär kuitenkin karkaa ihan ihanan sulhasensa vahvoille käsivarsille. ehdotonta Ansa Ikonen & Tauno Palo kamaa. Vielä pitäisi johtaja Tuura saada vuorineuvokseksi :D

• että.silleen
        Ikis..M kirjoitti:

Älä nyt loukkaannu mutta tuosta juonestahan saisi vaikka maalaisromanttisen suomifilmin tehtyä :D Vuorineuvoksen tuittupäinen tytär tapaa lavatansseissa jännittävän pohjoisen veijarin, oli ollut siellä tukinuitossa ja nyt oli tullut raksahommiin etelään. Veijari viekottelee itsensä tyttären suosioon joka häntä sitten kuskailee työhommia katsellessa ja lempi leiskuu. Vuorineuvos tietysti on suunnitellut tietenkin tyttärelleen toisenlaista tulevaisuutta kuin jonkun lentojätkän morsiamena ja määräkiin tyttären kotiarestiin. Tuittupää tytär kuitenkin karkaa ihan ihanan sulhasensa vahvoille käsivarsille. ehdotonta Ansa Ikonen & Tauno Palo kamaa. Vielä pitäisi johtaja Tuura saada vuorineuvokseksi :D

Ei se kyllä ihan noin romanttinen tarina ollut! Suurin syy oli mun myöhäinen murrosikäni. Mun kehityskaareni on kulkenut muutenkin hieman kaikesta jäljessä.
        Kakara mä olin 19 vuotiaana vielä... ja sain viikon kotiarestia, suhteesta aikuiseen mieheen...ja autoni otettiin pois tai siis autoni avaimet!
        Ei mulla mitään suhdetta ollut silloin vielä; mutt siitä syystä tuli kotiaresti!

Lusisin siis syyttömästi... ihan silkasta uhmasta hakeuduin takaisin miehen seuraan kun sain autoni avaimet takaisin. Ja kuten pikkukakkonen sanoo: se vain tapahtui!

Ehkä siinäkin vielä oli osaksi uhmaa mukana... mutten minä kadu, minä rakastuin silloin ensimmäisen kerran... ja kunnon mieheen!
        Muista miehistäni en voi samaa sanoa... vaikka jokaisen heistä olen itse valikoinut.
        Virheitä on tullut tehtyä aikuisena enemmän ja isompia... mitä se ensimmäinen valintani oli.

Ja se pohjoisen veijari on palanut takaisin kotiseuduilleen, perustanut perheenkin ja tienaa leipänsä ammattitaitoisena ja arvostettuna puuseppänä nykyään.

Mutt kiva jos sua huvitti tuo mun kertomukseni, tosin mä olen jättänyt siitä ne vähemmän ehkä romantiikkaan viittaavat kohdat väliin, sillä kyllä niitäkin mukaan mahtui tässäkin suhteessa.
        Itsepäinen ja itsenäinen 17v. mua vanhempi mies ja kokematon nuori nainen, kahdesta erimaailmasta temmattuna... siinä oli omat särmänsä, usko huviksesi.

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

Ei se kyllä ihan noin romanttinen tarina ollut! Suurin syy oli mun myöhäinen murrosikäni. Mun kehityskaareni on kulkenut muutenkin hieman kaikesta jäljessä.
        Kakara mä olin 19 vuotiaana vielä... ja sain viikon kotiarestia, suhteesta aikuiseen mieheen...ja autoni otettiin pois tai siis autoni avaimet!
        Ei mulla mitään suhdetta ollut silloin vielä; mutt siitä syystä tuli kotiaresti!

Lusisin siis syyttömästi... ihan silkasta uhmasta hakeuduin takaisin miehen seuraan kun sain autoni avaimet takaisin. Ja kuten pikkukakkonen sanoo: se vain tapahtui!

Ehkä siinäkin vielä oli osaksi uhmaa mukana... mutten minä kadu, minä rakastuin silloin ensimmäisen kerran... ja kunnon mieheen!
        Muista miehistäni en voi samaa sanoa... vaikka jokaisen heistä olen itse valikoinut.
        Virheitä on tullut tehtyä aikuisena enemmän ja isompia... mitä se ensimmäinen valintani oli.

Ja se pohjoisen veijari on palanut takaisin kotiseuduilleen, perustanut perheenkin ja tienaa leipänsä ammattitaitoisena ja arvostettuna puuseppänä nykyään.

Mutt kiva jos sua huvitti tuo mun kertomukseni, tosin mä olen jättänyt siitä ne vähemmän ehkä romantiikkaan viittaavat kohdat väliin, sillä kyllä niitäkin mukaan mahtui tässäkin suhteessa.
        Itsepäinen ja itsenäinen 17v. mua vanhempi mies ja kokematon nuori nainen, kahdesta erimaailmasta temmattuna... siinä oli omat särmänsä, usko huviksesi.

Huomautan vielä että siis se huvitus oli semmoista positiivista huvitusta eikä ilkeällä tavalla vaan juurikin sillä tavalla että siinä olisi elokuvan ainekset kasassa kun on nuo kotiarestit ja muut draamankaaret ja sinä vielä siinä mukana. Kun vähän palstalla tulkinnut että sulla on aika tuiskahteleva luonne toisinaan niin nehän on saattaneet faijalles aikamoista elokuvaa ollakin nuo käänteet, prkle kun se ei usko :D Hymyilytti tosiaan hyvällä tavalla :)

• että.silleen
        Ikis..M kirjoitti:

Huomautan vielä että siis se huvitus oli semmoista positiivista huvitusta eikä ilkeällä tavalla vaan juurikin sillä tavalla että siinä olisi elokuvan ainekset kasassa kun on nuo kotiarestit ja muut draamankaaret ja sinä vielä siinä mukana. Kun vähän palstalla tulkinnut että sulla on aika tuiskahteleva luonne toisinaan niin nehän on saattaneet faijalles aikamoista elokuvaa ollakin nuo käänteet, prkle kun se ei usko :D Hymyilytti tosiaan hyvällä tavalla :)

Mulla on ollut aikalailla erilainen kotikasvatus... mitä muilla mun ikäisillä yleensä on nykyään. (sen olen nyt aikuisena ymmärtänyt) Meillä oli tiukka kotikuri ihan naperosta asti, eikä sitä kukaan kyseenalaistanut koskaan, tehtiin niin kuin vanhemmat sanoi... tai istuttiin kotiarestissa.

Yks pojista ainakin taisi saada Faijalta teini-iässä selkäänsäkin niistä pahemmista edesottamuksistaan.
        Sen tuhannen kertaa Faija on uhannut antaa mulle isän kädestä: niin ett persus punoittaa jos en hyvällä usko!
        Tähän mennessä ei ole sormellaankaan koskenut minuun... kunhan uhoo, ei faija taatusti koske minuun... naisia ei lyödä!

Näitä faktoja joita mukulasta asti kuulin,vaikka niiden merkitystä en ihan tajunut:
        Ainoastaan puolustaessaan omaa henkeään,naisen hyökkäykseltä, voi naista lyödä. Jokaisen miehen kuuluu puolustaa sukunsa kaikkia naisia... jne.

Ihan oikeesti taidan olla se pahnan pahikko ja sisaruksistani se ainoa vaikea tapaus Faijalle; sen jälkeen kun tajusin ettei hän voinut mua alistaa tekemään tahtonsa mukaan enää.
        Koska mä olin täysi-ikäinen... ja mulla oli oikeus tehdä juuri niin kuin itse halusin!

Se teini-iän kapina puhkesi varsin myöhään.. siis 5-7 vuotta normaalia myöhemmin, ja aika rajuna silloin. Kun rahoitus loppui... myin autoni, se oli rekisteröity mulle, joten se kävi lain mukaankin laillisesti... vaikka kyllä siitä aika meteli nousikin!
        Ja kun jatkoin opiskelua... Emo kustansi mun kuolutukseen tarvittavan rahoituksen.

Ymmärrätkö sä nyt miks mä tällä hetkellä teen niin kuin teen? Mua on ymmärretty ja rakastettu sekä autettu... kaikista tempuitani huolimatta! Nyt mä olen tiukassa paikassa, koska kuvittelin pääseväni helpommalla... mitä tämä paikka ei alkuunkaan ole... ja varsinkaan kun Emo ei ole tukemassa siinä kyljessä mua.
        Emo sairastui ja minä olen Emon tuki, nyt.
        Kaikki ei aina mene kuin suomalaisessa filmissä: ei tarvise näyttää heinälatoa eikä sinitaivasta... niille ei yksinkertaisesti riittäisi edes aikaa nyt!
        Ihan itse mä olen kaikki soppani tähäkin asti keittänyt... nyt on maksun aika ja lusikoida ne keitokseni myös! The END

Tämä tästä aiheesta.

Menen paistamaan lohimedaljokit vihersalaatin kanssa syötäväks, yhdistetty illallinen/iltapala meille Emon kanssa vasta nyt.
        Nukuin muuten viime yönä, saunomisen jälkeen... 9h vartin päälle vielä! =)

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

Mulla on ollut aikalailla erilainen kotikasvatus... mitä muilla mun ikäisillä yleensä on nykyään. (sen olen nyt aikuisena ymmärtänyt) Meillä oli tiukka kotikuri ihan naperosta asti, eikä sitä kukaan kyseenalaistanut koskaan, tehtiin niin kuin vanhemmat sanoi... tai istuttiin kotiarestissa.

Yks pojista ainakin taisi saada Faijalta teini-iässä selkäänsäkin niistä pahemmista edesottamuksistaan.
        Sen tuhannen kertaa Faija on uhannut antaa mulle isän kädestä: niin ett persus punoittaa jos en hyvällä usko!
        Tähän mennessä ei ole sormellaankaan koskenut minuun... kunhan uhoo, ei faija taatusti koske minuun... naisia ei lyödä!

Näitä faktoja joita mukulasta asti kuulin,vaikka niiden merkitystä en ihan tajunut:
        Ainoastaan puolustaessaan omaa henkeään,naisen hyökkäykseltä, voi naista lyödä. Jokaisen miehen kuuluu puolustaa sukunsa kaikkia naisia... jne.

Ihan oikeesti taidan olla se pahnan pahikko ja sisaruksistani se ainoa vaikea tapaus Faijalle; sen jälkeen kun tajusin ettei hän voinut mua alistaa tekemään tahtonsa mukaan enää.
        Koska mä olin täysi-ikäinen... ja mulla oli oikeus tehdä juuri niin kuin itse halusin!

Se teini-iän kapina puhkesi varsin myöhään.. siis 5-7 vuotta normaalia myöhemmin, ja aika rajuna silloin. Kun rahoitus loppui... myin autoni, se oli rekisteröity mulle, joten se kävi lain mukaankin laillisesti... vaikka kyllä siitä aika meteli nousikin!
        Ja kun jatkoin opiskelua... Emo kustansi mun kuolutukseen tarvittavan rahoituksen.

Ymmärrätkö sä nyt miks mä tällä hetkellä teen niin kuin teen? Mua on ymmärretty ja rakastettu sekä autettu... kaikista tempuitani huolimatta! Nyt mä olen tiukassa paikassa, koska kuvittelin pääseväni helpommalla... mitä tämä paikka ei alkuunkaan ole... ja varsinkaan kun Emo ei ole tukemassa siinä kyljessä mua.
        Emo sairastui ja minä olen Emon tuki, nyt.
        Kaikki ei aina mene kuin suomalaisessa filmissä: ei tarvise näyttää heinälatoa eikä sinitaivasta... niille ei yksinkertaisesti riittäisi edes aikaa nyt!
        Ihan itse mä olen kaikki soppani tähäkin asti keittänyt... nyt on maksun aika ja lusikoida ne keitokseni myös! The END

Tämä tästä aiheesta.

Menen paistamaan lohimedaljokit vihersalaatin kanssa syötäväks, yhdistetty illallinen/iltapala meille Emon kanssa vasta nyt.
        Nukuin muuten viime yönä, saunomisen jälkeen... 9h vartin päälle vielä! =)

Ihan hyvät periaattethan sun isällä on ollut, vaikka ollut ankara niin siellä on kuitenkin semmoinen logiikka taustalla että sisarukset jo pienestä oppii tukemaan ja auttamaan toisiaan ja hienoja ihmisiä ne muutkin varmaan kun sinustakin noin hyvä tullut. Surku homma tuo äitis juttu juttu noinhan se on että noita huonojakin juttuja elämässä joskus sattuu :(

Kuulostaa hyvältä, bon appetit vaan & hienoa että sait akkuja vähän varattua, uni on tärkeää eikä siitä kyllä kannata tinkiä etteikö joskus tulis tuommosia pidempiä pätkiä :)

• helgamies_

Palataan vielä hetkeksi alkuperäiseen ongelmaan eli miespulaan.

http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/280075-deittimummot-etsivat-seuraa-netista-ja-tansseista-–-pula-miehista
      ” Tansseissa käy viikottain runsaat pari sataa 50-80-vuotiasta. Heistä enemmistö on naisia. Suuri osa tulee tansseihin ilman kumppania.”

http://yle.fi/uutiset/3-7967438
      ” Kohta 40 vuotta Syvälahden lavan toimintaa johtanut Reijo Pynnönen on huomannut, että sukupuolijakauma on siirtynyt naisvoittoiseksi. Pynnönen arvioi kävijöistä noin kaksi kolmasosaa olevan naisia.”

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000000787596.html
      ” - Tansseissa on yleensä seinällinen naisia. Kun on naisten haku, juosten saa mennä, Pekkala puolestaan kommentoi.”

...
      Samaan aikaan ikänsä tanssilavoja kiertänyt ja varmasti hyvin suomalaisten tanssipaikkojen naistason tunteva laulaja näyttää (vanhemmille)miehille esimerkkiä.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005035885.html
      ” Ilta-Sanomat uutisoi torstaina 5. tammikuuta, että Danny, 74, ja Erika, 23, lähtivät uudenvuodenpäivänä Thaimaan Phuketiin. Danny on vuokrannut Phuketista meren läheisyydestä luksushuvilan, jonka viikkovuokra on runsaat kaksituhatta euroa.”

• että.silleen

Kiitos tästä postauksesta, tämäkin todistaa etten mä ihan skeidaa puhu. Ja naisten joukossa on ihan joka ikäluokkaa taatusti. Lavalla saattaa olla tanssimassa samaan aikaan kolmenkin eri ikäpolven edustajia samasta suvusta... tiedetään!
        Naiset ikäluokissa: leski 60 , eronnut 40 ja just 20v neiti ja käyvät tanssimassa...

• helgamies_

• että.silleen
        helgamies_ kirjoitti:

Maahanmuuttovirasto on teitä naisia auttaakseen ryhtynyt toimeen ja opettaa pakolaiset tanssimaan.

http://www.migri.fi/medialle/tiedotteet/lehdistotiedotteet/lehdistotiedotteet/1/0/tanssi_ei_katso_taustaa_59359

Pyydän anteeksi, minusta on tullut rasisti; näitä Välimeren pakolais kolleja kohtaan!
        Suurinta osaa kohtaan ainakin... eihän niillä ole mitään käytöstapoja, naisia kohtaan.

Yks sun toinen kulttuurilähettiläs on klähminyt enemmän tai vähemmän, kertakaikkiaan p*sk*m*ist* käytöstä... ja ovat täällä muka hengenhätänsä vuoksi.
        Kyllä heidän kaikki naisensa täällä saattavat hyvinkin olla hengenhädän vuoksi pakosalla... uskotaan, kun on pakostakin hieman tutustunut näiden miesten uskomattoman alhaiseen käytökseen!

Kukaan ei saa mua tanssimaan yhdenkään kulttuurilähettilään kanssa, en edes viranomaisen käskystä tanssisi... ennen maksaisin vaikka sakot; rotusyrjinnästä!

Vai vielä tanssiakin pitäisi mokomien niljakkeiden kanssa!
        HYI hitto, ihan tarpeeksi monta kertaa muutenkin olen oloni tuntenut pyyheliinaksi, johon nämä urpot voivat pyyhkiä likaiset näppinsä ohimennen.
        Yks kaunis päivä ja minä vielä lyön jonkun kollin silmän mustaksi... ihan vahingossa!

• Palstan.Rumin.Mies
        että.silleen kirjoitti:

Pyydän anteeksi, minusta on tullut rasisti; näitä Välimeren pakolais kolleja kohtaan!
        Suurinta osaa kohtaan ainakin... eihän niillä ole mitään käytöstapoja, naisia kohtaan.

Yks sun toinen kulttuurilähettiläs on klähminyt enemmän tai vähemmän, kertakaikkiaan p*sk*m*ist* käytöstä... ja ovat täällä muka hengenhätänsä vuoksi.
        Kyllä heidän kaikki naisensa täällä saattavat hyvinkin olla hengenhädän vuoksi pakosalla... uskotaan, kun on pakostakin hieman tutustunut näiden miesten uskomattoman alhaiseen käytökseen!

Kukaan ei saa mua tanssimaan yhdenkään kulttuurilähettilään kanssa, en edes viranomaisen käskystä tanssisi... ennen maksaisin vaikka sakot; rotusyrjinnästä!

Vai vielä tanssiakin pitäisi mokomien niljakkeiden kanssa!
        HYI hitto, ihan tarpeeksi monta kertaa muutenkin olen oloni tuntenut pyyheliinaksi, johon nämä urpot voivat pyyhkiä likaiset näppinsä ohimennen.
        Yks kaunis päivä ja minä vielä lyön jonkun kollin silmän mustaksi... ihan vahingossa!

Asia puhetta!!!

• Vaikea uskoa, että naiset hirveästi ilahtuisivat siitä, että joku mies tanssittaa heitä, koska se on hänen työtään.

• helgamies_

Antavathan naiset tunnetusti erittäin innokkaasti kiimavittunsa esim. portsarien ja baarimikkojen käytöön. Joten maksettu "gigolo"-toimii aivan samalla tavalla. Toki tanssipaikan tulisi tarjota "gigololle" työhuone käyttöön tansipaikalta, jotta usean naisen hoitaminen per tanssi-ilta olisi mahdollista.

• eri.parketti

Eräs tuttu ensihoitaja heitti yhden illan aikana kaksi keikkaa samaan huvittelupaikkaan.

Molemmilla kerroilla apu tuli liian myöhään. Ensimmäinen pappa oli kuollut käytännössä tanssilattialle. Toinen pappa oli päässyt tanssilattialta huilaamaan hotellihuoneeseensa, ja oli sitten kuollut sinne.

Pappoja on vähemmän kuin mummoja, ja papat joutuvat sitten noissa tansseissa jatkuvan pyörityksen kohteeksi.

Onkin ihan hyvä, että "palkataan" lisämiehiä tanssikarkeloihin, luulen.

• Wanhatango

Mun ukkoni ainakin on käynyt hoitamassa osuutensa tuolla kievarissa. Tuliaisina aina jonkun akan puhelinnumero. Viimeisin laukaalta. Hyvät naiset älkää antako numeroitanne heti näille varatuille tai ylipäätään kenellekkään miehelle. Sitten salaa soitellaan ja viestitellään. Tuotetaan suurta surua ja tuskaa sille kotiin jätetylle puoliskolle. Mun ukon tunnistatte: osaa tanssia, laulaa karaokea, ja puhuu naisten päät pyörälle.

• Eihän tuollaisella ukolla tee mitään. Lukaisepa tuo juttu:

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000005062194.html?ref=rss

Ukollasi on selvästikin haku päällä, jossain vaiheessa se jos löytää mielestään paremman jättää sinut, ehkä olisi parempi niin että sinä ehtisitkin jättää sen ensin. Yksinkin voi ihminen voida hyvin ja taatusti paremmin kuin huonossa suhteessa joka vie vain sulta voimat ja kaiken ilon elämästä.

• Wanhatango
        Harmaaritari kirjoitti:

Eihän tuollaisella ukolla tee mitään. Lukaisepa tuo juttu:

Ukollasi on selvästikin haku päällä, jossain vaiheessa se jos löytää mielestään paremman jättää sinut, ehkä olisi parempi niin että sinä ehtisitkin jättää sen ensin. Yksinkin voi ihminen voida hyvin ja taatusti paremmin kuin huonossa suhteessa joka vie vain sulta voimat ja kaiken ilon elämästä.

Olet oikeassa. Haku sillä on päällä vaikka sanoo muuta. Ei se jättäminen niin helppoa ole, vuosien jälkeen. Tahtoisin loukata häntä samanlaisella käytöksellä mutta en pysty.

• Wanhatango kirjoitti:

Olet oikeassa. Haku sillä on päällä vaikka sanoo muuta. Ei se jättäminen niin helppoa ole, vuosien jälkeen. Tahtoisin loukata häntä samanlaisella käytöksellä mutta en pysty.

Ei se varmasti helppoa ole ja varmaan ainakin puoli vuotta on kurjaa aikaa eron jälkeen mutta niin kuin tuossa jutussa sanotaan "Nyt Heidi saa onnensa yksinkertaisista asioita. Hyviä pikkuhetkiä arjessa ovat kahvi, aurinkoinen aamu ja koira.". ei siihen hyvään oloonkaan loppujen lopuksi paljoa tarvitse ja mitä enemmän erosta aikaa kuluu sen enemmän noita hyviä pikkuhetkiä alkaa elämästä löytämään.

Tuo taas että loukata, se voisi vähän aikaa tuntua hyvälle mutta siitä varmaan van seuraisi semmoinen koston kierre jossa kumpikin vaan sitten voi pahoin eikä se ole hyvä kenellekään. Minusta paras loukkaus on se jos näytät vahvuutta eroamalla, se nimittäin on ukollesi kova paikka kun ei saakaan olla alfa joka määrää tahdin.

• Harmaaritari kirjoitti:

Eihän tuollaisella ukolla tee mitään. Lukaisepa tuo juttu:

Olen samaa mieltä.. Selvä Persestelevä Outoilija Kyseessä.. ;P

• Wanhatango

Luin jutun ja yritän ottaa opikseni. Kiitos kannustuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      113
      1557
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      726
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      725
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      38
      603
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      219
      582
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      556
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      63
      555
    Aihe