puolison kanssa
http://fitlifestyle.xyz/30-celebrities-who-married-ugly-spouses/
YT-ihmisiä, jotka ovat pariutuneet ruman
14
275
Vastaukset
- ihanperseestä_
Paska maailma missä tavallisen näköisiä sanotaan rumiksi
- PahaMieli1
Mitä jaksoin katsoa, en nähnyt yhtäkään erityisen kaunista tai lainkaan rumaa... Surettaa ihmisten kiusaaminen ja toisten onnen pilaaminen.
Ei ollut erityisen epämielyttäviä
- sitäisijulkaisunhävetä
Juu ei. Rumaksi nimittäminen on rumaa
- celebrityman
Useimmissa noista joutui miettimään kumpi on se ruma.
Pari selvää tapausta, mutta niissä toisella oli enemmän statusta tai rahaa.
Väkevä todiste markkina-arvoteorian puolesta.- pulunnussija
Markkina-arvoteoria pätee lokkeihinkin.....hmmm.....olisiko tuossa saumaa...?
- häpeäsivät
Julma sivusto kun nimittelee ihmisiä rumiksi
- käännösitään
Osoitus länsimaisen kulttuurin rappiosta
- Kiltti-ja-kunnollinen
Kyllä tuossa on homma mennyt niin että mies joutuu maksamaan että joku nainen kelpuuttaa.
Sama homma että monet parit hyvin samantasoisia mielestäni. Ei ollut mainittu niitä ollenkaan kenen pariutumisia itse joskus ihmetellyt kun selvinnyt että joku on jonkun pari. :D kummallinen listaus kaiken kaikkiaan. Ja joku on nähnyt vaivaa tuon kanssa...
Ei kukaan ihminen ole ruma?on vain mielivaltaisia ihmis jotka toista nimitellevät
- FuckThisShit
Pateettinen -ja pinnallinen artikkeli Amerikkalaisella roskaviihdesivustolla, mitä te oikein odotitte? Tätä on nykyjournalismin taso lähestulkoon kaikkialla, kotimaisista YLE on pahin likakaivos mitä voi edes olla olemassa. Täyttä sontaa.
- äläoletavallinen
Tuota sontaa munattomat ns. tavalliset ihmiset pitävät yllä
- nuorinainen88-
En jaksanut selata galleriaa, mutta mielestäni ainakin ekassa (Lorde ja James Lowe) nainen on ns. "korkeatasoisempi" kuin miehensä. Eikä tässä ole kyse siitäkään että mies olisi erityisen rikas saati kuuluisa (se nainenhan heistä on se julkkis), eli kyllä tälläisiäkin pareja on olemassa joissa nainen on ihan nätti ja mies korkeintaan tavis ilman että miehen täytyy olla rikas tai kuuluisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420