ikisinkku ikuisesti

ikuinensinkku

Olen kolmikymppinen mies ja olen säilynyt ilman mainittavampaa parisuhdetaustaa. Tiedän yhden naisen, jolla on samantyyppinen historia. Näen naista sillointällöin jossain tilaisuuksissa. Miten etenisin asiassa. Onko kolmikymppinen ikisinkku enää kovin haluttava. Minusta hän on tosi hot. Tällä meinaan sitä, että kannattaisiko yrittää vai tuleeko heti pakit? Facebookissa hän on. Onko sopivaa pyytää facebook-kaveriksi. Viimeksi hän katsoi silmiin sylissään siskonsa vauva. Tekisi mieli ottaa naisesta selvää. Jos jollain muulla olisi näin naurettava kirjoitus, niin sanoisin miksi et juttele naisen kanssa ja ota selvää. Tämä on tositarina.

6

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinensinkku

No pyydät facessa kaveriksi ja jos ei hyväksy niin selvä peli. Jos hyväksyy niin viestiä ja ehdotat tapaamista.
      Kaikkein typerintä on että kierrät kuin kissa kuumaa puuroa. Silloin toinen ihmettelee että mikä hitto tuota vaivaa. Suoraan mutta ei ahdistelevasti asiaan.

• rjkdldlldldd

Taitaa suora toiminta olla parasta. Turhaan mietin, että onko tämä kiinnostunut vai ei. Täytyy ottaa selvää. Toi facebook-juttu on aika hyvä.

• TotuusSattuu

Toimintaa vain. Kysymällä et voi menettää mitään mutta kysymättä jättämisellä tosi paljon...

Aikoinaan itse missasin monta potentiaalista mahdollisuutta kun jänistin aloitteen teossa vaikka toinen antoi kyllä vinkkiä kiinnostuksesta. Onneksi sitten myöhemmin tajusin että aktiivinen on pakko olla jos suhteeseen haluaa.

• N1234567

Katso youtubesta videoita "How to get a girl".

• uiug

Miten "tosi hotilla" naisella ei muka ole parisuhdetaustaa? Taitaa tarkoittaa että on sitäkin enemmän...

• ikuinensinkkuiki

No laita vaikka kaveripyyntö, tai ehkä kohteliaampaa olisi lähettää ensin vaan suoraan viestiä. Kyllä sen siitä naisen vastaustyylistä sitten näkee, kiinnostaako vai ei. Epäilen, että naiset ei kaveripyyntöjä hyväksy, ellei kyse ole jo hyvästä livetutusta.

Itsellä sama tilanne, paitsi alan olemaan jo neljääkymppiä lähestyvä. Joskus nuorempana yritys oli kova, mutta kun ei onnannut niin ei. Nykyään ehkä olisi paremmin mahiksia, mutten minä tiedä miten naisten kanssa laitetaan homma aluilleen kun sutinataitoineni olen edelleen jossain 15v tasolla. Kaikki naiset joita olen uskaltautunut lähestymään esim. viestein, on lopulta paljastuneet kiinnostumattomiksi. Vaikka nainen vaikuttaisi alkuun 100% kiinnostuneelta, niin silti mulla menee aina jonkin aikaa ennenkuin saan sen itselleni vakuutettua niin että uskallan tehdä jotain. Mutta naiset on siitä armottomia, että siinä on se tietty aikaraja että peliliike pitäisi tehdä, tai tilaisuus on iäksi mennyttä. Naiset ei tykkää kuppaavista miehistä vaan kaiken pitää tapahtua hetikohtanyt, tullut huomattua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe