ikisinkku ikuisesti

ikuinensinkku

Olen kolmikymppinen mies ja olen säilynyt ilman mainittavampaa parisuhdetaustaa. Tiedän yhden naisen, jolla on samantyyppinen historia. Näen naista sillointällöin jossain tilaisuuksissa. Miten etenisin asiassa. Onko kolmikymppinen ikisinkku enää kovin haluttava. Minusta hän on tosi hot. Tällä meinaan sitä, että kannattaisiko yrittää vai tuleeko heti pakit? Facebookissa hän on. Onko sopivaa pyytää facebook-kaveriksi. Viimeksi hän katsoi silmiin sylissään siskonsa vauva. Tekisi mieli ottaa naisesta selvää. Jos jollain muulla olisi näin naurettava kirjoitus, niin sanoisin miksi et juttele naisen kanssa ja ota selvää. Tämä on tositarina.

6

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinensinkku

No pyydät facessa kaveriksi ja jos ei hyväksy niin selvä peli. Jos hyväksyy niin viestiä ja ehdotat tapaamista.
      Kaikkein typerintä on että kierrät kuin kissa kuumaa puuroa. Silloin toinen ihmettelee että mikä hitto tuota vaivaa. Suoraan mutta ei ahdistelevasti asiaan.

• rjkdldlldldd

Taitaa suora toiminta olla parasta. Turhaan mietin, että onko tämä kiinnostunut vai ei. Täytyy ottaa selvää. Toi facebook-juttu on aika hyvä.

• TotuusSattuu

Toimintaa vain. Kysymällä et voi menettää mitään mutta kysymättä jättämisellä tosi paljon...

Aikoinaan itse missasin monta potentiaalista mahdollisuutta kun jänistin aloitteen teossa vaikka toinen antoi kyllä vinkkiä kiinnostuksesta. Onneksi sitten myöhemmin tajusin että aktiivinen on pakko olla jos suhteeseen haluaa.

• N1234567

Katso youtubesta videoita "How to get a girl".

• uiug

Miten "tosi hotilla" naisella ei muka ole parisuhdetaustaa? Taitaa tarkoittaa että on sitäkin enemmän...

• ikuinensinkkuiki

No laita vaikka kaveripyyntö, tai ehkä kohteliaampaa olisi lähettää ensin vaan suoraan viestiä. Kyllä sen siitä naisen vastaustyylistä sitten näkee, kiinnostaako vai ei. Epäilen, että naiset ei kaveripyyntöjä hyväksy, ellei kyse ole jo hyvästä livetutusta.

Itsellä sama tilanne, paitsi alan olemaan jo neljääkymppiä lähestyvä. Joskus nuorempana yritys oli kova, mutta kun ei onnannut niin ei. Nykyään ehkä olisi paremmin mahiksia, mutten minä tiedä miten naisten kanssa laitetaan homma aluilleen kun sutinataitoineni olen edelleen jossain 15v tasolla. Kaikki naiset joita olen uskaltautunut lähestymään esim. viestein, on lopulta paljastuneet kiinnostumattomiksi. Vaikka nainen vaikuttaisi alkuun 100% kiinnostuneelta, niin silti mulla menee aina jonkin aikaa ennenkuin saan sen itselleni vakuutettua niin että uskallan tehdä jotain. Mutta naiset on siitä armottomia, että siinä on se tietty aikaraja että peliliike pitäisi tehdä, tai tilaisuus on iäksi mennyttä. Naiset ei tykkää kuppaavista miehistä vaan kaiken pitää tapahtua hetikohtanyt, tullut huomattua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      796
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      34
      715
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe