Bumble kokemuksia?

Ghkljgvnjffvb

Onko kellään havaintoja Bumblesta? Ilmeisesti käyttäjämäärät on Suomessa melko pienet vain kuinka?

24

3691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmmelliissttää

      Bumble ??? mikä? kuka?

    • Anonyymi

      Kasvamaan päin. Bumble oon Tinderiä parempi. Ainoa missä Tinder voittaa on käyttäjämäärä.

      • Anonyymi

        Huomattavasti käyttäjiä tullut 2023 lissää Bumbleen.


    • Anonyymi

      Bumbelia vois myös käyttää olipa itse homo, lesbo, bi tai kaikkea muuta mahdollista. Tuo naiset vain voivat aloittaa keskustemun ja 24h sääntö pätee vain heterosuhteita hakevilla.

      Asia selitetty alla olevalla videolla
      https://m.youtube.com/watch?v=bBaORAgZw5s

    • Anonyymi

      Ei ole profiileja tarpeeksi, en suosittele.
      Ja joku maksullinen versio siitäkin on tyrkyllä.

      Kokeilin peräti 2 tuntia ja sitten poistin.

      • Anonyymi

        Millä luulet, että nämä sovellukset rahoitetaan? Bumble ei sentään tyrkytä maksullista, kuten Tinder jokavälissä.

        Millä paiklakunnalla käytit Bumblea?

        Se on totta ettei ole Tinderin käyttäjämäärissä vielä, mutta mitä itse olen käyttänyt kaikilta muilta osin parempi ja fiksumpi sovellus.

        Joissain maissa on jopa suositumpi kuin Tinder. Siis enemmän aitoja käyttäjiä. Tinderissä aika palajon feikkejä, koska kuulemma Tinder itsekin luo valeprofiileja. Jossain Hesarissa tai muussa suomalaisjulkaisussa oli juttua tästä. Eiks Tinderin tj vieraillu Slushissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä luulet, että nämä sovellukset rahoitetaan? Bumble ei sentään tyrkytä maksullista, kuten Tinder jokavälissä.

        Millä paiklakunnalla käytit Bumblea?

        Se on totta ettei ole Tinderin käyttäjämäärissä vielä, mutta mitä itse olen käyttänyt kaikilta muilta osin parempi ja fiksumpi sovellus.

        Joissain maissa on jopa suositumpi kuin Tinder. Siis enemmän aitoja käyttäjiä. Tinderissä aika palajon feikkejä, koska kuulemma Tinder itsekin luo valeprofiileja. Jossain Hesarissa tai muussa suomalaisjulkaisussa oli juttua tästä. Eiks Tinderin tj vieraillu Slushissa.

        Kyllä niitä feikkiprofiileja tulee Bumbleenkin kun palstaprinssit pääsevät sinne. Palstaprinssit eivät ensisijaisesti etsi itselleen seuraa vaan pelleilevät noilla feikillä ja yrittävät etsiä todisteita väitteilleen, joihin uskovat joka tapauksessa, oli todisteita tai ei.


      • Anonyymi

        Aivan onneton paikka mihinkään neittailuun.
        Tulee varmaan kuihtumaan lyhyessä ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä luulet, että nämä sovellukset rahoitetaan? Bumble ei sentään tyrkytä maksullista, kuten Tinder jokavälissä.

        Millä paiklakunnalla käytit Bumblea?

        Se on totta ettei ole Tinderin käyttäjämäärissä vielä, mutta mitä itse olen käyttänyt kaikilta muilta osin parempi ja fiksumpi sovellus.

        Joissain maissa on jopa suositumpi kuin Tinder. Siis enemmän aitoja käyttäjiä. Tinderissä aika palajon feikkejä, koska kuulemma Tinder itsekin luo valeprofiileja. Jossain Hesarissa tai muussa suomalaisjulkaisussa oli juttua tästä. Eiks Tinderin tj vieraillu Slushissa.

        Stadissa jossa sitä valikoimaa pitäisi olla eniten.
        Aivan onneton käyttäjämäärältään.

        Ei takuuvarmasti tule syrjäyttämämään Tinderiä vaikka en itsekään siitä pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadissa jossa sitä valikoimaa pitäisi olla eniten.
        Aivan onneton käyttäjämäärältään.

        Ei takuuvarmasti tule syrjäyttämämään Tinderiä vaikka en itsekään siitä pidä.

        Ainakin muilla on nyt mahdollisuus kasvaa kunnyhä useampi tympääntyy Tinderiin. Onko se sitten Bumble tai kotimainen Valo tai joku muu.

        Kun otin 2021 Tinderin ekan kerran käyttöön, vaikutti valintaani käyttäjämäärä ja onhan sovellusta joskus kehuttu. Jonkin aikaa kokeiltuani, mietin miten ihmeessä Tinder voi olla suosituin. Sitten luin juttua Tinderin isosta uudistuksesta, mikä oli aiemmin 2021 tehty. Kyseinen juttu myös vahvisti sen mitä itse olin huomannut.
        Suurimmat miinukset. Tinderissä on, alueellasi on käyttäjiä, mutta ainakaan ilmaisversiossa et näe heistä kuin kourallisen. Sitten laitat vaikkapa 120km etäisyyttä niin paljon pienemnältä paikkakunnalta saat enemmän profiileja. Tinder myös kierrätti jatkuvasti samoja profiileja.

        Hylkäsin Tinderin ja tauon jälkeen valitsin Bumblen. Hinge ei tullut kyseeseen, koska surkeita arvioita saanut ja saman yhtiön sovellus kuin Tinder. Kotimaista Valoa en myöskään valinnut, koska vasta julkaistu puhelimille ja uskontopainotteisuus. Oletettavasti vähän käyttäjiä.

        TINDERIN SYRJÄYTTÄJÄ
        Kun omaan kokemusta myös Bumblesta voin sanoa. Siinä jo on yksi sovellus, millä on mahdollisuus syrjäyttää Tinder Suomessa. Sen verran parempi sovellus. Suuri kysymys onkin haluaako ja hoksaako Bumble tiimi mahdollisuutensa. Nyt pitäisi lyödä mainoskampanjat päälle. Muuten Tinder on ja pysyy, vaikka sieltä ei nykyään enää löydä mieleistänsä seuraa kuten ilmeisesti juttujen perusteella joskus aikanaan on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin muilla on nyt mahdollisuus kasvaa kunnyhä useampi tympääntyy Tinderiin. Onko se sitten Bumble tai kotimainen Valo tai joku muu.

        Kun otin 2021 Tinderin ekan kerran käyttöön, vaikutti valintaani käyttäjämäärä ja onhan sovellusta joskus kehuttu. Jonkin aikaa kokeiltuani, mietin miten ihmeessä Tinder voi olla suosituin. Sitten luin juttua Tinderin isosta uudistuksesta, mikä oli aiemmin 2021 tehty. Kyseinen juttu myös vahvisti sen mitä itse olin huomannut.
        Suurimmat miinukset. Tinderissä on, alueellasi on käyttäjiä, mutta ainakaan ilmaisversiossa et näe heistä kuin kourallisen. Sitten laitat vaikkapa 120km etäisyyttä niin paljon pienemnältä paikkakunnalta saat enemmän profiileja. Tinder myös kierrätti jatkuvasti samoja profiileja.

        Hylkäsin Tinderin ja tauon jälkeen valitsin Bumblen. Hinge ei tullut kyseeseen, koska surkeita arvioita saanut ja saman yhtiön sovellus kuin Tinder. Kotimaista Valoa en myöskään valinnut, koska vasta julkaistu puhelimille ja uskontopainotteisuus. Oletettavasti vähän käyttäjiä.

        TINDERIN SYRJÄYTTÄJÄ
        Kun omaan kokemusta myös Bumblesta voin sanoa. Siinä jo on yksi sovellus, millä on mahdollisuus syrjäyttää Tinder Suomessa. Sen verran parempi sovellus. Suuri kysymys onkin haluaako ja hoksaako Bumble tiimi mahdollisuutensa. Nyt pitäisi lyödä mainoskampanjat päälle. Muuten Tinder on ja pysyy, vaikka sieltä ei nykyään enää löydä mieleistänsä seuraa kuten ilmeisesti juttujen perusteella joskus aikanaan on ollut.

        Eli pyörität Bumblessa niitä samoja profiileja joita on valtavasti vähemmän kuin Tinderissä.

        Ei Bumble ratkaise mitään. Yksi kilpailija markkinoilla jonka tarkoitus on päästä taloudellisesti pinnalle nappaamalla Tinder käyttäjiä. Samaa koskee Badoota.

        Kaikki kolme samaan kategoriaan niputettavia deittisoftia jotka eivät tuo mitään uutta.

        Speed dating olisi koronan jälkeen ehkä jonkinlainen muutos. Näkee heti mitä on edessä, aikaa ei tuhlaannu pelkkään näpertelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pyörität Bumblessa niitä samoja profiileja joita on valtavasti vähemmän kuin Tinderissä.

        Ei Bumble ratkaise mitään. Yksi kilpailija markkinoilla jonka tarkoitus on päästä taloudellisesti pinnalle nappaamalla Tinder käyttäjiä. Samaa koskee Badoota.

        Kaikki kolme samaan kategoriaan niputettavia deittisoftia jotka eivät tuo mitään uutta.

        Speed dating olisi koronan jälkeen ehkä jonkinlainen muutos. Näkee heti mitä on edessä, aikaa ei tuhlaannu pelkkään näpertelyyn.

        Eipä ole vielä tullut yhtään kertaa samaa profiilia vastaan. Tinderissä tuli jo heti seuraavana päivänä.

        Paljon järkevämpää on kokeilla jotain uutta sen sijaan, että ihmettelisin edelleen Tinderissä.

        Totuus on. Tinderin maine luotiin vuosia sitten, jolloin se oli sovellus missä aidosti löydettiin rakkausuhteita. Tänä päivänä se on sovellus, jonka ainoa tarkoitus on koukuttaa käyttäjänsä ja saada maksamaan mahdollisimman paljon maksullisesta versiosta. On helpompaa yrittää pitää olemassa olevat palvelussa, kuin saada uusia tilalle. Tai näin Tinder on alkanut ajatella.

        Bumblea vasta jonkin aikaa käyttäneenä, en voi omakohtaisesti kaikkea varmaksi todeta. Mitä näistä suosituista deittisovelluksista kerrotaan niin monesti parhaaksi kehuttu.

        Tinderistä on kokemusta ja ainoa hyvä asia on käyttäjämäärät, josta tosin ei ole iloa samojen pyöriessä jatkuvasti ruudulla.

        Tykkään myös Bumblessa siitä ettei tule sekaan mainoksia ja ponnahda ikkunana kokoajan ruudulle ota maksullinen versio käyttöön.

        Kuten itsekin sanoit koronan jälkeen... Kaikki eivät vielä halua, eivätkä halunneet ennen koronaakaan hillua yökerhoissa etc. Ja kaikils paikkakunnilla eibspeed datingeja ole. Siksi deittisovellus on yksi mahdollisuus lisää. Tinder tosin ei ole kokemukseni perusteella.

        Onko Bumble aika näyttää ja ainahan senkin voi vielä vaihtaa johonkin toiseen tai sitten toteaa sen kortin kokonaan katsotuksi.


    • Anonyymi

      Toivon että Bumbleen ei tule valeprofiileja.

      • Anonyymi

        Jos olen oikein ymmärtänyt Bumblessa ei esimerkiksi hyväksytä kasvottomia tai kuvattomia profiileja ja jonkin laista seulontaa kuvallisillekin profiileille.

        Bumblessa selkeästi parempaa on, että profiileisss kerrotaan usein enemmän kuin Tinderin, koska Bumble tarjoaa valmiita vaihtoehtoja siihen enemmän. Tinderissä jos ei kirjoita itse tekstiin ei voi viestiä mitenkään millaista seuraa etsii: Parisuhdetta, kevyempää, kaveriseuraa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sellainen kokemus, että paremmin toimiva sovellus ja miellyttävämpi kuin Tinder.

      • Anonyymi

        Sama.


    • Anonyymi

      Erinomainen verrattuna Tinderiin. Käyttäjämäärät Suomessa ovat kasvussa. Perustan tämän siihen, että viikko toisensa jälkeen saan enemmän profiileja, eikä vielä yhtäkään samaa ole tullut uudestaan. Paitsi jos Boom Matchia pukkaa.

      Mainospämmi vapaa sovellus.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ihmiset hae hifikokemuksia deittisovelluksesta vaan sitä että olisi tarjontaa jne reilumeininki.

        Bumblesta puuttuu käyttäjät. Ehkä joskus 2028?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset hae hifikokemuksia deittisovelluksesta vaan sitä että olisi tarjontaa jne reilumeininki.

        Bumblesta puuttuu käyttäjät. Ehkä joskus 2028?

        Eikö Bumblessa ole reilumeininki? Perustelisitko väitteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset hae hifikokemuksia deittisovelluksesta vaan sitä että olisi tarjontaa jne reilumeininki.

        Bumblesta puuttuu käyttäjät. Ehkä joskus 2028?

        Saatko Tinderiltä palkkasi?


    • Anonyymi

      Jos Bumblessa ei ole käyttäjiä niin sitten ei voi olla muuallakaan. Tinderissäkin todella vähän, jos ei asu Suomen isoimmissa kaupungeissa. Bumble kuitenkin on top 3 ladatuimpien deittisovellusten joukossa Suomessa.

      Hinge tais olla viides ja Valo ei mahtunu edes viiden ladatuimman joukkoon.

    • Anonyymi

      Kolmanneksi ladatuin deittisovellus Suomessa kuitenkin. Jos Bumbless ei ole käyttäjiä sitten ei missäön, paitdi Tinderissä vain isoimmilla paikkakunnilla. Käyttäjien laatu kuitenki ratkaisee lopulta.

      Hinge tais olla viidenneksi ladatuin ja Valo ei mahtunu Google Playssa eikä AppStoressa edes viiden joukkoon Suomessa.

      Mitenhän ne käyttäjämäärät kasvaa? Ei tarvii olla kovinkaan älykkö tajutakseen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      843
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe