Mulla tiukka kriteeri, vähän on noussu 0,2 oli ennen nyt se on 0,5 joten vielä on matkaa täydellisyyteen.
0,5/1000 on ihanne miehiä
5
282
Vastaukset
- KultainenJortikka
Miehenä minä tutkin sinua, Sokoksen emotion osastolla ;) Olet viimmeisen päälle "laitettu", leikkaukset on kohdillaan, yksikään suortuva ei sojota, meikkisi on naistenlehtien mukainen, jakku pukusi on virheetön ja rypistymätön, virkanaismainen eli seksikkyys peitelty, kengät ovat viimmeistä muotia ja ensikertaa käytössä, tutkit kemikalio tuotteita jotka paljastavat sinut, hypistelet "poistotuotteita" laareista, sen huomaa myös tuoksustasi.
Koko olemuksesi huokuu itsekkyydestä, olet todella "panostanut" itseesi kaiken, muodin mukaan.... ja sehän ei miehiä kiinnosta pätkääkään koska "oikeitakin" naisia on olemassa, rempseitä, naisellisia aidosti, seksiäkin näkyy luontevasti, hymyä ja naurua paljastuu miehellekin. AITOJA..... ;)))
Sen sijaan sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia heterosuhteeseen jossa mies on itseään kunnioittava MIES !
Sinun kriteerisi on pelkkää HARHAA ja KUVITTELUA ! - Jokunimimerkki2
Eli yksi mies 2000:sta on sinun ihannemiehesi? Onpas sinulla löysät kriteerit. Normaalilla naisella vain noin joka kymmenestuhannes mies tai vieläkin harvempi on ihannemies.
- onnekasta
Mutta eikös niitä oikeita ole vain yksi? Se oikea vain sattuu löytymään kaikille käsittämättömän onnenpotkun kautta naapurista, koulusta, työpaikalta, kaverin häistä, lähibaarista, samasta kaupungista jne. jne. lähes aina. Ei väliä vaikka yli 7 miljardia muuta maapallon ihmistä on vielä tapaamatta.
- Nössömies
Kemiläisnainen löysikin sen ihannemiehensä: http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/vierailulla-ollut-lahtelaismies-pahoinpiteli-asukkaan-kemissa/754749/
On särmää, ei ole nössö ja tuollaisesta miehestä se sota syttyykin; se on voittaja joka tuollaisen saa!
- beethooven
Rumat ne vaatteilla koreilee ja sitä paitsi kirppareilta aina ulkomaita myöten löytää ne huippukappaleet. Niin ihmiset kuin vaatteetkin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984