aran miehen rohkaisu

mgla

Olen tutustunut töiden kautta mukavaan ja fiksuun mieheen, jonka kanssa synkkaa hyvin. Olemme molemmat vapaita, ja luulen miehen aavistavan, että olen häneen ihastunut. Miehen tunteista en tiedä, mutta haluaisin ainakin rohkaista häntä, jos hänellä jotakin kiinnostusta mua kohtaan on. Mies on hieman arka ja käsittääkseni ei kauhean kokenut naisten kanssa. Miten rohkaista miestä parhaiten niin, ettei hän pelästy eikä hyvä työkaveruus mene pilalle, jos miestä ei kiinnostakaan lähempi suhde?

8

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimullamuuta-

      Pyydä kahville ja tutustu lähemmin. Ole lähellä ja juttele sille niin kyllä se arkuus siitä häviää.

    • mieseialoita

      Sano se suoraan ja niinkuin edellä kaffeelle kun aloitteellinen mies saa helposti seksuaali ahdistelu syytteen ja menee työpaikka.

    • Tuttutie

      Edelliset sen jo kertoi eli vie kahville ole luonteva oma itsesi, hymyile juttelun lomassa, ota kädestä kiinni, sivele miehen kämmen selkää. Siitä se lähtee mikäli lähteäkseen.

    • JatkuvaNaitatus

      Istu tuolille hajareisin ilman pikkareita ja näytä hyvin ajeltu kiitorata ja kysy tekisikö mieli? Jos on mies niin sanoo no mikä ettei...jos on homo niin sanoo: ei nyt ehdi...pimppi on ainakin minusta kiva paikka mellastaa mutta ei ehkä kaikista...

    • Xl12

      Naiset voi olla yleensäkin aloitteellisempia miesten suhteen, eli mikäli kiinnostava niin juttusille rohkeasti nykäisemään hihasta, tai napautus olkapäähän, kevyt sipaisu niskaan. Kahdalleni osunut naisia jotka toimineet noin enkä ole pahastunut. Jotkut tapaukset edenneet pidemmälle, osa ei. Aina ei löydy sitä kipinää.

    • mgla

      Kiitos vastauksista! Kahvilla istutaan melkein päivittäin yhteisten kahvitaukojen merkeissä ja jutellaan työasioiden ohella henkilökohtaisiakin juttuja. Töiden ulkopuolista kahvilla käyntiä en ole vielä ehdottanut. Pari kertaa olen selkää sipaissut/taputtanut "kaverillisesti". Kipinää välillämme selvästi on, mutta mietin vaan, onko miehen arkuus loppujen lopuksi este jutun etenemiselle vai se, että ollaan työkavereita.

    • Tahvo52

      Kaveria saattaa vaivata se että olete työkavereita ja siksi voisi olla hyvä että ehdotat jotain joka tapahtuu työajan ulkopuolella. Helppo homma sinänsä, kysyt onko hänellä jotain erikoista jonain tiettynä iltana ja pyydät sitten kahville, leffaan tai mitä nyt sitten keksitkin.
      Minäkin olen sitä mieltä että hyvä vaan jos nainen on aloitteellinen, ei tarvitse enää mennä vanhan kaavan mukaan että mies pyytää....rohkeasti vaan tartut toimeen.

    • Kipinöi

      Kysyt ensin että "onko sinulla jo tälle illalle seuraa" ja jos ei ole niin sitten pyydät hänet kotiisi. Ja sen jälkeen kun olette keskustelleet hetken niin kysyt hänen mielipidettään siitä tunteeko hän "kyhmyn" rinnassasi. Pyydät koittamaan ja vertaamaan toiseen. Ohjaat hänen kätensä puserosi alle.

      Jos ei siitä lähde niin ei välitä naisista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1828
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1261
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1174
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    10. 10
      980
    Aihe