Darvin tyrmätty nobelin arvoisesti

exdarvinn

18

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskonpohjatontyhmyys

      Uskova idiootti ei ilmeisesti koskaan kykene tajuamaan, että evoluutio ja ateismi ovat kaksi täysin eri asiaa. Mutta eiväthän uskovat idiootit tajua mitään muutakaan, joten eivät tietysti sitäkään. Erittäin säälittävää.

    • darwininpalkinto

      Reinikaisen esittämään pseudotieteelliseen potaskaan uskovat vain kaikkein tyhmimmät ääliöt ja sivistymättömimmät pölvästit jotka eivät tiedä mistään mitään - aivan kuten palstan idioottihihut meille päivittäin todistavat.

      Teidän omat uskontoverinnekin pitävät teitä haitallisina idiootteina, jotka saavat kaikki muutkin uskovat kristityt vaikuttamaan samanlaisilta idiooteilta, vaikka te olette vain säälittävän pikkuriikkinen ja mitätön vähemmistö.

      http://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/Evoluutio

      http://www.kansanraamattuseura.fi/sana/haastattelut/alussa_jumala_loi_evoluution

      Maksaako joku tielle palkkaa uskonne tekemisestä naurettavaksi ja idoottimaiseksi? NImittäin jos ei maksa, niin kyllä pitäisi - paljon tuota paremmin ei omaa uskoaan voisi enää julkisesti häpäistä ja nolata ja tehdä täysin naurettavaksi.

    • OHHOH. Soluissa on itseään korjaava mekanismi...

      Ööh. Eikö tuon pitäisi nimenomaan olla juuri kreationismin vastainen, kerta eihän DNA voinut muuta kuin rappeutua?

      Noh. Kaikkeen se kreationismin sitten taipuu, kun tarpeeksi tulkitsemalla tulkitsee...

    • vastaappatähän

      Nyt kyllä te ateistit hyvin mielellänne puhutte evoluutiosta. Ja sano meille, mistä sitten ateismipalstalla pitäisi puhua. Mitä siinä ateismissa sitten on puhumista?

      • Niin, kai niistä asioista puhutaan mistä kysytään, tosin aloituksessahan ei puhuta evoluutiosta.


      • uskonpohjatontyhmyys

        Ateismipalstalla voisi puhua vaikkapa jumalan olemassaolon todistamisesta. Mutta koska teillä uskoville ei ole mitään todisteita, ei yhtään mitään, niin tietenkään ette halua puhua siitä aiheesta. Eihän teillä ole mitään mitä voisitte esittää.

        Ette näköjään millään tajua, että evoluution tai kehitysopin kiistäminen ei millään tavalla todista raamatun tarinoita eikä raamatun jumalaa todeksi. Sitä paitsi minustakin tuli ateisti kauan ennen kuin olin edes kuullut mistään Darwinista tai kehitysopista, koska ateismi ei ole evoluutiota eikä siitä kiinni.

        Minun ateismini perustuu vain siihen, että kaikki kuulemani jumaltarustot ovat olleet mielestäni äärimmäisen epäuskottavia ja niistä jumalistaan paasaavat ihmiset vielä sitäkin epäuskottavampia. Ja se että nämä ihmiset kiistävät myös selkeästi todettuja tieteellisiä faktoja ei todellakaan lisää uskottavuutta...


      • senympärillepyörii
        kiinnnnostunut kirjoitti:

        Niin, kai niistä asioista puhutaan mistä kysytään, tosin aloituksessahan ei puhuta evoluutiosta.

        No Darwin on nykypäivän ihmiselle evoluution symboli. Ei tuosta risuparrasta muuten enää porua olisi.


      • senympärillepyörii kirjoitti:

        No Darwin on nykypäivän ihmiselle evoluution symboli. Ei tuosta risuparrasta muuten enää porua olisi.

        Ei noita kretiineistä kukaan tiedä mitä niitten päässä pyörii.


    • viisasmiess

      Säälittävä olet ihan itse, kun puhut omia luulojasi, et jaksa edes katsoa läpi videon pätkää jotta viisastuisit hieman.

      • darwininpalkinto

        Minä olen katsonut Reinikaisen videoita ja lukenut hänen kirjoituksiaan, mutta eihän se pseudotieteellinen potaska siitä miksikään muutu eikä kertaamalla parane.

        Reinikaisen esittämään pseudotieteelliseen potaskaan uskovat vain kaikkein säälittävimmät typerykset ja sivistymättömimmät pölvästit jotka eivät tiedä mistään mitään - aivan kuten palstan idioottihihut meille päivittäin todistavat.

        Teidän omat uskontoverinnekin pitävät teitä haitallisina idiootteina, jotka saavat kaikki muutkin uskovat kristityt vaikuttamaan samanlaisilta idiooteilta, vaikka te olette vain säälittävän pikkuriikkinen ja mitätön vähemmistö.

        http://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/Evoluutio

        http://www.kansanraamattuseura.fi/sana/haastattelut/alussa_jumala_loi_evoluution

        Taistelemalla olematonta vihollista eli evoluutiota vastaan - joka ei siis ole sama asia kuin ateismi, eikä ateismi ole millään lailla evoluutiosta riippuvainen - te teette vain hallaa itsellenne ja aatteellenne ja itsenne todella naurunalaisiksi. Ja olette niin typeriä että ette tajua edes sitä, mikä on kyllä erittäin säälittävää.


    • oytbnt

      Harrastiko Darwin nyrkkeilyä, vai oikein vapaaottelijako oli?

    • 1814

      Siinä mielessä harvinainen video, että kommentointia ei ole estetty kuten muissa Pellen videoissa. Lieneeköhän unohtunut?

    • exdarvinn

      Onkohan tuo se poliisi reinikainen, kun jutu linkissä on tätä
      Mileletäni

      Jeesukseen
      Uskovaiset näkevät teepannu-armadoja taivaalla ja manailevat ES-purkin Teppo Teepussia pelastamaan pälvin. Sitten tulee Jeesus ja pelastaa pälvin, antaa hiukset kaljulle skinheadille ja Päivi jää pelasatamatta koska Jeesukselta jäi lukulasit kotia.

      On saatanan, anteeksi sanoinko saatanan vaikeaa olla saatanan voiman alla uskovainen koska saatanan saatanan voimilla pirun tekee saatanallisia saatanantekoja saatanan kauvan kuten pervertiani on kieroutunut ollessani uskossa

      piit sanoa että profetia on kertonut..

      -Arvinn

    • pappareinikainen
    • A.Teisti

      Taasko se Darwin on tyrmätty? :)

      On se kumma kun evoluutiobiologeille ei ole asiasta kerrottu.
      En usko, että asiasta on kerrottu edes noille nobelisteille...

    • ghkh9

      Se on kiva että Pekka kuitenkin kertoo avoimesti että ei hyväksy evoluutiota uskonnollisen vakaumuksensa takia. Toisaalta se vie uskottavuuden hänen kritiikiltään sitä kohtaan, koska mikään määrä todisteita, ei edes 100%, muuta sitä että Pekka kieltää kaiken mikä on ristiriidassa hänen uskonvakaumuksensa kanssa.

    • exdarvinn

      Juustoa saa vähän halvemmalla,

    • exdarvinn

      Kristillisen maan VW imi bensaa ja tyhjensi näin omaa bensatankkiaan. Toden totta! Bensatankki tyhjeni ja bensaa kului omast tankistani, miksi?

      Saisko bensaa Gaspromilta tai Jeesukselta...?
      Rajakysymyksenä pierukaasu - mikä edesauttaa poispääsyyn kaasupilven noustessa Taivasta kohden, pois aiheestani ja bensa-käsityksestä. Pensa on lämmintä kuin housuni kun pissin siihen Jaana-lytön katsellessa vieressä Suviseuroilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1834
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1544
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      109
      1311
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1125
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1094
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      923
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      903
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      861
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      173
      845
    Aihe