Tehokas broteiini?

Valtavaojentaja

Ajattelin aloittaa podauksen ja olla ensi kesänä timmissä rantakunnossa ja kenties syksyllä kisoissa, mitä proteiinia suosittelette? Paremmat aineet kuulemma saa lihakset kasvamaan muutamassa kuukaudessa, mutta ne kuulemma maksaa jonkin verran.

8

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alankonkari

      Aineita on moneen lähtöön ja hintaan. Nyrkkisääntö on mitä kallimpaa se parempaa, hyvät broteiinivalmisteet maksaa tuplasti sen mitä huonommat. Kannattaa ostaa niitä valmisteita jotka imeytyvät paremmin lihaksistoon, yksi tunnusmerkki näille on, että ne ovat selvästi hienojakoisempia tuotteita. Itse tilaan broteiinit ulkomailta, koska suomessa myytävät ovat pelkkää soijajauhetta joissa on hyvin vähän lihakasvua tukevia aineita.

    • varmatieto

      Jos löydät jostain Skip, Solgar tai Twinlab tuotteita niin iske kiinni, ne imeytyvät varmasti eivätkä turvota ja sekoita vatsaa.

    • Lyrd

      No ensi kesäksi et mitään suurta saa aikaiseksi paitsi ehkä kiinteeseen ja lihaserottuvampaan kuntoon. Keskity laadukkaaseen ruokaan nyt ainakin aluksi.

    • Veteraanikisaaja

      Tilaa Ruotsista nuo protskut, niin alkaa tulosta syntymään. Oikeilla aineilla pääset jo syksyn kisoihin, jos noudatat samalla oikeaa ruokavaliota. Normiproteiinilla aloittelija pääsee kisakuntoon reilussa vuodessa, joten säästät ainakin 8kk.

    • Bloods

      Joopajoo.

      Lisäravinteet ovat KAIKKI kusetusta. Lihaskudosten korjaamista ei korjata 10 minuutissa vaan siihen menee 1-3 päivää riippuen treenin laadusta. Kaikki riippuu kokonaiskaloreista eikä ajoituksesta. Ei lihakset syö lihasta treenin jälkeen, jos kokonais kalorit on kunnossa.

      Jos saat plussalla tarpeeks kaloreita ja lihakset ovat levänneet edellisestä treenistä, niin teet vielä kovemman treenin kuin aikaisemmin ja lihas hermosto tottuu uuteen rasitukseen. Siinä se koko idea on. Valitettavasti 90% kuntosalin kävijöistä ei oikeasti treenaa kovaa.

      Jengi vetää löysän treenin jälkee heraripulit ja luulee, että ollaan homobaari kondiksessa. Valitettavasti gay bearit eivät ole enää homojen suosiossa vaan nykyään pitää olla lihaksikas posliini.

    • Bloods

      Se on vähän sama kun heräis jokapäivä 1 aikaa aamulla...

      OUMAIGAAD mulla on katabolia!!!!11 oh no lihasten menetys!! Äiti Äiti herää tee mulle äkkii broilerit, koska musta tulee pro bodybuilderi. Mä haluun olla yhtä iso bodybuilderi kun HGH-Pjöötteri. Pliis katabolia pöpöt uhkaa muuten jos en saa 1.00 aikaan broileria.

      :'(

    • bydäri

      Ei muuta kuin salilta kyseleen isoimmat kaverit tietää mistä saa jne. Unohda proteiinit...

    • rqwewreqwe

      htc hera

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe