Miten tästä eteenpäin???

lkllkl

Minulla ollut ihana ja kiihkeä suhde erään miehen kanssa, pääasiassa lakanoiden välissä.. Mies on juro ja hiljainen, eikä hänellä ole ollut pitkää suhdetta, itse ujostelen miestä ehkä näiden hänen ominaisuuksiensa takia.. Ollaan sekstailtu todella kauan kohta 4 vuotta.. Kuulostaa hullulta, mutta ei olla missään vaiheessa sovittu suhteen pelisäännöistä eikä mistään seurustelusta tai muustakaan..

Viimeksi kun mies oli luonani hän harmitteli, ettei ole viitsinyt itsekseen jouluvaloja laittaa, eikä kinkkuakaan saa syötyä, ohimennen juteltiin myös uudesta vuodesta, mutta kumpikaan ei saanut kysyttyä voisiko silloin tehdä yhdessä jotain. Kyllä kovasti mietin, että mahtoiko mies vihjailla, että suhteemme etenisi, en tietenkään ollut varma..

Uudenvuoden aikoihin meinasin todella kovasti pyytää miestä johonkin kylpylään kanssani, muttei sitten uskallus kuitenkaan riittänyt. Nyt olen ihan paniikissa, kun huomasin, että mies on aktivoinut ihan vast'ikään profiilinsa nettitreffeille, on ollut treffeiltä poissa kaikki nämä 4 vuotta. Itse olen ollut treffeillä aktiivisena, koska suhteemme ei ole edennyt, eikä olla sovittu profiilien poistosta eikä seurustelusta.

Taidan rikkoa itseni, jos jään sivusta katsomaan kun mies etsii muita naisia. Nyt on varmaan sellainen tilanne, että on ihan pakko puhua miehen kanssa ja lopettaa vaikka suhde, jos se ei etene, koska tuntuu todella pahalta, kun näkee miehen aktiivisena treffeillä....

11

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hklf

      4 VUOTTA ..........
      Mistä näitä löytyy?

    • llllkll

      No, ehkä tuo aika ei nyt tässä ole olennaisin asia.... Laitoinpa sen kuitenkin niin kuin se todellisuudessa on...

    • Parisuhde-pavarotti

      Sulla ollut 4 vuotta aikaa hoitaa niin että kysyt miestä parisuhteeseen kanssasi. Oma vikasi jos nyt alkaa etsii uutta naista koska et saanut suutasi auki. Turha valitella. Naisenkin pitää tehdä jotain eikä aina miehen pidä tehdä ja kysyä kaikkea.

    • EdesUnissa

      Näin miehenä sanoisin että miehet ovat jäätävän loogisia. Ainakin jotkut.
      Sanoit että olet ollut koko neljän vuoden ajan aktiivinen nettitreffeillä. Miehenä tällaisessa tilanteessa olettaisin luonnollisesti ettei tässä suhteessa ole syytä edetä, ja jatkaisin mainitsemallasi tavalla ja jossakin vaiheessa kun katsoisin että sinulla olisi ollut jo syytä poistua profiileinesi mutta olet siellä edelleen niin aktivoisin omani mikäli etsin vakavaa suhdetta.
      EI OLE SOVITTU PROFIILIN POISTOSTA on melko erikoinen selitys. Kyllä aikuisen tulisi tehdä se mielestäni itse, ellei kolmen kuukauden jälkeen ole erikseen sovittu että suhteen tarkoituskin on olla vain tilapäis hauskaa. Tämmöiset pienet asiat kuuluvat normaaliin toisen kunnioittamiseen, myöskin pelkissä seksi suhteissa.
      Jopa rakastajatar haluaa tietää onko hän ainoa rakastajatar.

    • lkdlkdk

      Mutta mies on lähtenyt aina seksin jälkeen kotiinsa, ei ole milloinkaan ehdottanut suoraan mitään yhteistä tai jutellut suhteen tilasta. En ole mitenkään voinut päätellä hänen profiilin poistostaan, että keskittyisi vain minuun. Ja tässä on jo kummallakin ikää sen verran, melkein nelikymppisiä ollaan, että olisi aika hölmöä, jos olisi koko tuon ajan käyttänyt aikani vain hommaan, joka ei selvästikään ole edennyt.

      • EdesUnissa

        Hölmöä tai ei, niin silti hän on keskittynyt sinuun sulkemalla muut vaihtoehdot. Niin miehet toimivat.
        Hän ei myöskään ehdota suoraan mitään yhteistä, koska kunnioittanee yksityisyyttäsi. Se sinun hakuprofiilisi kertoo hänelle että etsit edelleen kumppania. Vai oletko kertonut jonkun muun järkevän syyn hänelle. ? Jos itse olisin se mies, niin en keksisi mitään muuta syytä. Ei deitti-portaalit ole tiedonhakuun tai keskusteluun, niissä haetaan kumppania ja ettekös tekin tavanneet siellä ?

        Yleensä ottaen pidän loukkaavana pyöriä deitti-portaaleissa jos on suhteessa. Siksi itse en ole ikinä toiminut siten, jos minulla on nainen. Vaikkapa se olisi vain sellainen vähemmän vakava. Mutta voin olla hiukan vanhanaikainen tämän Asian suhteen.

        Jotta selitän itseäni tarkemmin en siis ole enkeli, mutta vältän kumppanini julkista nöyryyttämistä. Siksi en rekisteröidy deitteihin, en flirttaile tai makaa naiseni ystävättärien kanssa, enkä pettäisi hanta humalassa. Vaikeaa, nämä miehiset pelisäännöt.


      • lfölfölf

        Mutta varmasti on sellaisia pelimiehiä, jotka jäävät saitille pyörimään vaikka olisi millainen viritelmä jonkun naisen kanssa, mutta ei tämä ole siis tehnyt niin, enkä tiedä onko mikään pelimies... Mutta tällä hetkellä tuottaa suurta tuskaa, joka kerta kun näen miehen aktiivisena täällä.. Nyt olisi neuvot tarpeen miten alan selvittämään tilannetta, olen jo meinannut viestin laittaa hälle ja kertoa kaiken, mutta ehkä on parempi puhua kasvotusten kuitenkin..


      • EdesUnissa
        lfölfölf kirjoitti:

        Mutta varmasti on sellaisia pelimiehiä, jotka jäävät saitille pyörimään vaikka olisi millainen viritelmä jonkun naisen kanssa, mutta ei tämä ole siis tehnyt niin, enkä tiedä onko mikään pelimies... Mutta tällä hetkellä tuottaa suurta tuskaa, joka kerta kun näen miehen aktiivisena täällä.. Nyt olisi neuvot tarpeen miten alan selvittämään tilannetta, olen jo meinannut viestin laittaa hälle ja kertoa kaiken, mutta ehkä on parempi puhua kasvotusten kuitenkin..

        Suotta suret asiaa. Miehiltä, ainakin kuvailemasi kaltaisilta, on helppo kysyä asiaa suoraan. Voit esim. kysyä kiinnostatko häntä pysyvästi ja tulisiko Teidän hänen mielestään siirtyä seuraavalle asteelle, esim. kiinteämpään seurusteluun.

        Samalla voisit tietysti selittää miksi olet tähän asti ollut siellä seuranhakupalvelussa, koska kiinteämpi seurustelu vaatii luottamusta. Katsos, pahimmillaan on mahdollista että olet viestitellyt jollekin tämän miehen kavereista ja hän on saanut siitä kuulla.


    • llklklkl

      Ja tosiaan vaikka olenkin pelkkää rakastajan "virkaa" hoitanut, niin tuntuu todella pahalta, jos hänellä on muitakin. Eikä varmasti miehestäkään tunnu kivalta, kun olen täällä aktiivisena ollut.

    • Oppeliini1

      Miksi maailmassa sinä et ota maksua suorittamastasi plvelusta?!!!!
      Niin ammattisiskosikin tekevä, oikeutetusti.

      Ehkä jo vihdoin alat viisastua sen verran että seuraavalla aaaaaaah tapaamistuokiolla käyvän kursssin hintainen maksu miehelle tai sillä ei ole enää asioimista sinun yksityiselle alueelle.

      Hän kyllä melko nopeasti löytää toisen nenästä vedettävän.

    • tyydytettyjänaisia

      Jos olette sen 4v. sitten sopineet pelkästään seksisuhteesta kun et nähnyt tai halunnut miehessä vakavampaa ja olet varmasti ilmaissut miehelle kun on temppunsa tehnyt tyyliin että käy suihkussa ja pöydällä on bussi-aikataulu että lähde....

      Nyt on sitten tunteesi heränneet vuosien jälkeen mutta samaan aikaan olet ollut näinä vuosina aktiivinen nettideittailussa ja epäluotettavampaa ja uskomampaa naista saa hakea.

      Voin muuten kertoa nettideittalusta kokeneena että aika monella naisella on pelkkä panokaveri ja siten on täytetty tämä fyysinen ja miksei henkinen osapuoli ja tämän on kertoneet kun hommastamme ei ole tullut mitään jo etäisyyksienkin takia ja ovat naapurin "kilttejä" naisia/tyttöjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe