Mä olen juuri eronnut 21v nainen eteläsuomesta.
Olo on koko ajan enemmän ja vähemmän ahdistava. Olen laihtunut parissa päivässä 5kg ja näytän kipeältä. En viitsi näyttää muille kuinka rikki todella olen. En saa nukutuksi ja töissä Käyn kuitenkin vaikkei jaksaisi. Itse halusin erota ja Tiedän sen olleen ainoa oikea ratkaisu.. olo on vaan niin kurja ja voimaton. Vinkkejä mitä kannattaa tehdä ? Olen käynyt päässäni jo terapiasta laastarisuhteeseen vaihtoehdot. Kertokaas
Just eronnu
3
300
Vastaukset
- Tääonpaskaa
Mäkin oon just eronnut, vielä ei olla ees muutettu erilleen. En oo halunnut erota mut tää oli ainoo vaihtoehto. Mutta sama olo on, itkettää, ahdistaa, oksettaa eikä ruoka maistu. Ei kai tässä auta kuin aika. Ja se että pyytää ystäviltä ja perheeltä tukea, vaikka se on vaikeeta näyttää kuinka rikki on. Välillä koittaa ajatella jotain muuta, et sais pienen hengähdystauon jatkuvasta ahdistuksesta. Mä aattelin myös käydä lääkärissä jos sais jotain rauhoittavaa, just et sais edes nukuttua.
- Noitatohtori
Aika. Tapa aikaa kunnes aivosi saavat asiat järjestettyä.
Koita välttää parinhankintaa kunnes kunnostut - Kakkossmiess
Kunnon pano, niin että varpaankynnet ampuu kattoon auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202760Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262202Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o372166Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581778Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121312Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181309- 661165
- 551160
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41125