http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/han-tietaa-mita-haluaa-mies-kihlasi-40-vuotta-nuoremman-naisen/6257702
sano se nuorelle naiselle niin nainen rakastuu sinuun
Tiedätkö mitä haluat?
6
235
Vastaukset 6
- kokematon.mies
Haluan pilluu
- Raha-on-kemia
Kemia on raha
- ainapelkkäystävyys
Mutta siihen ei sisälly lainkaan romantiikkaa.
- Sinkkumies---
Taas tuollainen epäsuhtainen pari
- vitunluuserithah
Tuskin kesktää pitkään, hah.
Neitonenhan luettelee tuossa juuri ne kestävä ja vakaan suhteen kulmakivet:
” Kun näin hänet, hän oli todella komea ja mahtava laulaja. Hänessä oli jotain, joka vetosi minuun. Hän näytti seksikkäältä, hänelle oli seksikkäät silmät, seksikkäät hiukset ja söpö hymy”
Merkillepantavaa on kyllä se, että tällaista tapausta jossa vanha äijä on saanut nuoren naisen pidetään melko useinkin uutiskynnyksen ylittävänä asiana, mutta sitä että se nuori nainen on jättänyt äijän ei yleensä pidetä niin erikkosena juttuna että siitä lehtiin kirjoitettaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta592648- 951136
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3041043Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3361009Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O57950Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69744
- 90715
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63708- 33653