http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/han-tietaa-mita-haluaa-mies-kihlasi-40-vuotta-nuoremman-naisen/6257702
sano se nuorelle naiselle niin nainen rakastuu sinuun
Tiedätkö mitä haluat?
6
206
Vastaukset
- kokematon.mies
Haluan pilluu
- Raha-on-kemia
Kemia on raha
- ainapelkkäystävyys
Mutta siihen ei sisälly lainkaan romantiikkaa.
- Sinkkumies---
Taas tuollainen epäsuhtainen pari
- vitunluuserithah
Tuskin kesktää pitkään, hah.
Neitonenhan luettelee tuossa juuri ne kestävä ja vakaan suhteen kulmakivet:
” Kun näin hänet, hän oli todella komea ja mahtava laulaja. Hänessä oli jotain, joka vetosi minuun. Hän näytti seksikkäältä, hänelle oli seksikkäät silmät, seksikkäät hiukset ja söpö hymy”
Merkillepantavaa on kyllä se, että tällaista tapausta jossa vanha äijä on saanut nuoren naisen pidetään melko useinkin uutiskynnyksen ylittävänä asiana, mutta sitä että se nuori nainen on jättänyt äijän ei yleensä pidetä niin erikkosena juttuna että siitä lehtiin kirjoitettaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962