Lähteekö henki jos ottaa 600kpl 1mg Temestoja, sekä 100kpl 100mg Leponexia ja vielä 50kpl 25mg Marevania?
Apteekista eivät vastanneet.
Itsemurha lääkkeillä?
13
853
Vastaukset
- AAA_auttaa
Soita auttavaan puhelimeen ja kerro ongelmasi.
- 94ktl
khylä lähtee ja oon itekki aattelemas lääkkeil hengenlähtöl
- Acgerpqsara
Hyvä mulla on yöllä töissä lääkekaapinavain.
- kiissa
Varmasti lähte, jos sinne päälle vielä alkoholia
- Baerse
Lääkkeitä en vetänyt, mutta jouduin sairauslomille.
- Totuudentorvi666
Een usko että lähtee noilla määrillä henki.
- Idiootti1970
totta helvetissä lähtee, jos pysyy sisällä. Marevan 25mg tabletti. WTF! eikö marevan5mg tablettiole vahvin ( punainen) !
- Hävettää
Kun itse jouduin sairaalaan lääkeyliannostuksen takia, ei tarkoitus, niin olen kiitollinen että olen tässä. Kiitos miehelleni joka pelasti minut. Ei IKINÄ ENÄÄ!
- kiisssa6
Se nyt on vaan eri asia, oletko ottanut vahingossa yliannostuksen tai tahalleen.
- Itsemurha
Lähtee, mutta luultavasti imusolut suolistossasi aistivat kyseiset aineet ja tulet oksentamaan rankasti. Aina enempi ei ole parempi.
- Gabrieli
Kannattaako? Kun kuitenkin vielä elämää edessä?
- bhok
Tsekkaa itsemurha Wikipediasta, onnistumisprosenttisi on huono. Rajummat keinot käyttöön, niin kyllä lähtee. Toisaalta mikset hakeudu hoitoon? Mitä menetettävää sulla on? Tapa itsesi vasta sitten jos hoidosta ei apua.
- kaikki.kyselet
Todennäköisesti vatsahuuhteluun joudut jos noin kusipäisen liikkeen teet. Saattaa tulla myös jotain peruuttamattomia vaurioita joita katuu sitten. Tuskin tuollaista määrää on yksityishenkilöllä jemmassa eli provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3431910Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841033
- 90926
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746