Naisten mielestä miehet ovat nykyisin nirsoja

Olen nyt kuullut tämän väitteen ihan livenäkin. Mistä oikein on kysymys? Millä tavalla miesten nirsous ilmenee?

48

737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on pelkkä ite ootte - defenssi.

      Naiset pitävät miehiä nirsoina jos he eivät kelpaa kaikista parhaille miehille. On se niin väärin.

      • Ei se noin mene😁 ehkä jotkut naiset.
        Kaikki ei silmää miellytä.


    • Ikis..M

      Mistäköh'n tuo johtuis? Onko naiset länismaisessa vapaudessaan vajottaneet itsensä jo liian alas? niin alas ettei kiltit & kunnolisetkaan miehet niitä huoli? tämähän on katastrooffi :D

    • 1p1

      Miehet lukee tätä palstaa ja tajuaa mikä on meno eli MGTOW. Oma käsi paras käsi tai homostelu on parempi kuin aisurin elämä.

    • EdesUnissa

      Sama kai se syy on kuin naisilla. Valinnan vaikeus kun tavaraa on paljon. Ennen oli helppoa valita kun 10 kilometrin säteellä ei ollut kuin naapurin tyttö ja serkkutyttö,
      ja muita naisia ei oltu tavattukaan.
      Nykyisin uskoisin ihmisten käyttävän paljon aikaa potentiaalisten kumppanien katseluun ja etsimiseen, ja unohtavat sitten että ihan oikeastikin pitäisi pitää jotain peliä jonkun kanssa.

      • "Sama kai se syy on kuin naisilla. Valinnan vaikeus kun tavaraa on paljon."

        Niinhän sen täytyy olla kun sinä niin sanot. Kaikilla miehillä on nuoresta lähtien valinnan vaikeus naisten suhteen. Nettitreffeillä, tindereissä, baareissa ja lähes joka paikassa naiset suorastaan kilpailevat kaikista miehistä ja ovat erityisen aloitteellisia. Se on se valinnan vaikeus.


    • 14plus11

      Katso vaikka Naisasialooserin kirjoituksia. Nainen on pilalla jo heti kun 23 vuotta on tullut täyteen. Ja nuorikin nainen on NAL:n mielestä pilalla jos on vähintään 3 miehen käyttämä.

      • kakkookakkoo

        Tai Super-atm:n, sillekään ei kelpaa ne naiset, joita sille ois tarjolla.


      • kakkookakkoo kirjoitti:

        Tai Super-atm:n, sillekään ei kelpaa ne naiset, joita sille ois tarjolla.

        En suostu naisten hypergamiaan, enkä suosittele sitä muillekaan iteään arvostaville miehille. Naiset vaativat itselleen aina tasokkaampaa miestä mitä itse ovat ja tyhmät miehet suostuvat.


      • 6plus16
        super-atm kirjoitti:

        En suostu naisten hypergamiaan, enkä suosittele sitä muillekaan iteään arvostaville miehille. Naiset vaativat itselleen aina tasokkaampaa miestä mitä itse ovat ja tyhmät miehet suostuvat.

        Olet tainnut yliarvioida oman tasosi pahasti kun olet edelleen sinkku?


      • 6plus16 kirjoitti:

        Olet tainnut yliarvioida oman tasosi pahasti kun olet edelleen sinkku?

        En ole. Tuo on todella huono ja kulunut väite.

        Minulla ei ole lapsia. Yh-mamma ei ole minun tasoinen.

        Minulla on hyvä vartalo. Läskinainen ei ole minun tasoinen.

        Tuossa pari esimerkkiä.


      • 6plus16 kirjoitti:

        Olet tainnut yliarvioida oman tasosi pahasti kun olet edelleen sinkku?

        Itse asiassa naisten nirsoilu on heille välillä melko hyvä taktiikka.

        1. Nettitreffit

        Jos naisen kanssa saman tasoinen mies ottaa yhteyttä, niin nainen ei vastaa mitään tai töykeästi sanoo että mies on huono. Sen seurauksena miehet laskevat rimaa, niin kuin moni nainen kehoittaa tekemään. Mies tekee aloitteita vähitellen, yh-mammoille, mielenvikaisille ja läskinaisille. Sitten jos huono nainen hyväksyy komean miehen, niin naiset kuvittelevat että komea mies on heidän tasoisensa.

        2. Baarit

        Illan mittaan naiset antavat tylysti pakit tasoisilleen miehille. Valomerkin jälkeen komeatkin miehet alkaa iskeä keskitason naisia ja jopa rumia naisia. Ruma nainen pääsee harrastamaan seksiä tasoaan paremman miehen kanssa. Läskinainen kuvittelee että on saman tasoinen komean miehen kanssa.


      • Nnnnnnnainenn
        super-atm kirjoitti:

        En ole. Tuo on todella huono ja kulunut väite.

        Minulla ei ole lapsia. Yh-mamma ei ole minun tasoinen.

        Minulla on hyvä vartalo. Läskinainen ei ole minun tasoinen.

        Tuossa pari esimerkkiä.

        Mutta eihän miehen lapsettomuus ja hyvä kroppa juurikaan nosta miehen markkina-arvoa! (Palstateorioiden mukaan)


      • Nnnnnnnainenn kirjoitti:

        Mutta eihän miehen lapsettomuus ja hyvä kroppa juurikaan nosta miehen markkina-arvoa! (Palstateorioiden mukaan)

        Jos lapseton ja hyvävartaloinen nainen saa valita miehen, niin tottakai etusijalla on lapseton ja hyvävartaloinen mies.

        Missä ihmeen mielikuvitusmaailmassa elät jos kuvittelet että läskit yh-miehet olisivat suosittuja. Paitsi jos on todella rikas.


      • Niin mutta nuo on nettijuttuja. Onko naisilla tosielämästä kokemuksia miesten nirsoudesta?


      • äläunohdaaa
        super-atm kirjoitti:

        En ole. Tuo on todella huono ja kulunut väite.

        Minulla ei ole lapsia. Yh-mamma ei ole minun tasoinen.

        Minulla on hyvä vartalo. Läskinainen ei ole minun tasoinen.

        Tuossa pari esimerkkiä.

        Mutta olet ruma..
        Sinua ei voi suudella tuntematta vastenmielisyyttä. Ei mikään vähäpätöinen asia naiselle.


      • äläunohdaaa kirjoitti:

        Mutta olet ruma..
        Sinua ei voi suudella tuntematta vastenmielisyyttä. Ei mikään vähäpätöinen asia naiselle.

        Rumalle naiselle ruma mies. Jos ruma nainen kokee vastenmielisyyttä rumaa miestä kohtaan, niin ei ole ansainnut mistään syystä itselleen myöskään komeaa miestä.


      • eisyytähuoleen
        super-atm kirjoitti:

        Rumalle naiselle ruma mies. Jos ruma nainen kokee vastenmielisyyttä rumaa miestä kohtaan, niin ei ole ansainnut mistään syystä itselleen myöskään komeaa miestä.

        Ei tietenkään, mutta älä sitä murehdi.. Ikäisesi 50v naiset ovat kaikki rumia -ja lapset ovat jo lentäneet pesästä..


      • eisyytähuoleen kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta älä sitä murehdi.. Ikäisesi 50v naiset ovat kaikki rumia -ja lapset ovat jo lentäneet pesästä..

        Et sitten surkeampaa shaming language ja henkilöhyökkäys kommenttia keksinyt :D

        Oikeassa olet kyllä sen suhteen, että naisten markkina-arvo laskee iän myötä.


      • äläunohdaaa kirjoitti:

        Mutta olet ruma..
        Sinua ei voi suudella tuntematta vastenmielisyyttä. Ei mikään vähäpätöinen asia naiselle.

        Ovatpa naiset pinnallisia. :-/


      • super-atm kirjoitti:

        Jos lapseton ja hyvävartaloinen nainen saa valita miehen, niin tottakai etusijalla on lapseton ja hyvävartaloinen mies.

        Missä ihmeen mielikuvitusmaailmassa elät jos kuvittelet että läskit yh-miehet olisivat suosittuja. Paitsi jos on todella rikas.

        Hmmm.... Tätä minkäkin olen aina ihmetellyt, kun näillä palstoilla on ihan yleinen tapa yh naisilla, jotka vielä ovat 20-30 vuotiaita, että he haluavat 20-30 vuotiaan lapsettoman nuoren miehen itellleen ja mielellään vielä hyvä kroppaisen ja näköisen, he ei ilmeisesti tajua sitä että luultavasti parikymppistä jätkää ei kiinnosta alkaa leikkiä isää kenenkään toisen lapselle, kun ovat vähän lapsia vielä itsekkin, silloin kun ite olin tuon ikäinen niin törmäsin tähän jatkuvasti ja väliin oli pakko sanoa ihan pahastikkin päin naamaa kun ei saanut rauhaa yhlta, aikani yritin kauniisti selittää että ei mua kiinnosta mikään yh kun kerran olen itekkin lapseton sinkku, et haluan tehdä ne omat lapset sit kun aika on, mut tuntui että ihan sama kuin seinälle olisi yksinpuhelua suorittanut.


      • neoikeatPALLIT
        super-atm kirjoitti:

        Jos lapseton ja hyvävartaloinen nainen saa valita miehen, niin tottakai etusijalla on lapseton ja hyvävartaloinen mies.

        Missä ihmeen mielikuvitusmaailmassa elät jos kuvittelet että läskit yh-miehet olisivat suosittuja. Paitsi jos on todella rikas.

        Harmi tuottaa pettymys mutta olet säälittävä vätys joka selvästi on juurikin sen takia sinkku kun ajattelee naisista "tasoina" ja miettii "statusta" sun muuta paskaa mikä teidät pullamössö sukupolven kakarat onkin pilanneet. Liika stereotyyppisyys miehellä sekä naisela, mustavalkonen ajattelu tapa, liika katkeruus mikä kertoo huonosta itsetunnosta ja siitä että luovuttaa helposti, mietin monesti miten tuon kaltaset selviää elämässä kun tulee oikeasti ahoja ongelmia kuten se että lähtee kämppä alta, työpaikka ja omaisuus ja siitä on vaan sinnillä noustava ja lisäksi ne omat virheet ja viat myöntää itellensä. Jos ei hyväksy toista omana ittenään niin vaikea se on löytää sitä kumppania, ja varsinkin kun kuvitellaan että kaikki on samanlaisia niin se oikeasti ihana ja mahtava nainen tai mies voipi mennä sivusuun kun nirsoillaan eikä käytetä maalaisjärkeä.

        On itselläkin hyvä ja lihaksikas vartalo enkä ole kasvoistakaan ruma, ihan normaali vaalea sinisilmänen mies mutta se mihin naiset ovat minussa ihastuneet ja rakastuneet ja tämä tulee niiltä joiden kanssa olen seurustellut on juurikin se että olen oma itsevarma itteni, vikoineen ja hyvine puolineen sekä sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa, koskaan en ole lannistunut ja perusluonteeltani olen kiltti ja osaan käyttäytyä, eikä ole yleensä tarvetta olla ilkeä kellekkään ellei sitten yritetä mua tai lähimmäisiä loukata, liian kiltti ei saa olla, eikä liian nöyrä mutta tietynlainen ns nöyryys elämää kohtaan on löydyttävä, itse jouduin nöyrtymään ja tulemaan sinuiksi itteni kanssa sen kautta että tein virheitä joista jouduin kärsimään, mutta kun selvisin niin kasvoin ihmisenä.

        Näin reilu kolmekymppisenä olen oma itteni aina ihan sama mitä, kuitenkin otan muut huomioon. Todella hyvä itsetunto löytyy ja hyvä itsevarmuus mitä se ei ollut sillon parikymppisenä, vaikeuksien kautta voittoon se mun kohalla tuli, aina ollu henkisesti vahva enkä säikähdä juuri mistään mutta nykyisiin vielä vahvempi kun kokenu pahoja juttuja.
        Ja ihan tiedoksi vielä että en ole istunut vankilassa ja sillon kun olen suhteissa ollut olen ihan työelämässä ollut, eikä oo palkkakaan vaikuttanut kun pienipalkkanen ollut, toki oon myös työttömänäkin ollut suhteissa ja sillonki kuulemma ihastuivat siihen että olen oma itteni ja omanlainen persoona sekä kiltteyteen ja hyviin tapoihin.

        Mikään koviskaan en ole enkä välitä väkivllasta, paitsi jos on pakko mutta aina se kaikista viimesin keino ja hyvin hyvin harvoin joutunu käyttään, itseasiassa olen pahemmissakin porukoissa selvinnyt suhteellisen vähillä kolhuilla kun yleensä saanu puhuttua asiat halki, koska tulen toimeen ihmisten kanssa hyvin.

        Toki voi olla että trollailet huvikseen mutta kun nuita sun kommenttejas lukee tulee mieleen naisia esinneelistävä ja halveksiva, nirso ja katkera pikkupoika.

        Älä vaivaudu vastaamaan en lue enempää tätä sivustoa.

        Uskallan muuten sano ihan irl asiani myös että en ole tänne jumittunu kuin sinä katkeruuttas.


      • neoikeatPALLIT kirjoitti:

        Harmi tuottaa pettymys mutta olet säälittävä vätys joka selvästi on juurikin sen takia sinkku kun ajattelee naisista "tasoina" ja miettii "statusta" sun muuta paskaa mikä teidät pullamössö sukupolven kakarat onkin pilanneet. Liika stereotyyppisyys miehellä sekä naisela, mustavalkonen ajattelu tapa, liika katkeruus mikä kertoo huonosta itsetunnosta ja siitä että luovuttaa helposti, mietin monesti miten tuon kaltaset selviää elämässä kun tulee oikeasti ahoja ongelmia kuten se että lähtee kämppä alta, työpaikka ja omaisuus ja siitä on vaan sinnillä noustava ja lisäksi ne omat virheet ja viat myöntää itellensä. Jos ei hyväksy toista omana ittenään niin vaikea se on löytää sitä kumppania, ja varsinkin kun kuvitellaan että kaikki on samanlaisia niin se oikeasti ihana ja mahtava nainen tai mies voipi mennä sivusuun kun nirsoillaan eikä käytetä maalaisjärkeä.

        On itselläkin hyvä ja lihaksikas vartalo enkä ole kasvoistakaan ruma, ihan normaali vaalea sinisilmänen mies mutta se mihin naiset ovat minussa ihastuneet ja rakastuneet ja tämä tulee niiltä joiden kanssa olen seurustellut on juurikin se että olen oma itsevarma itteni, vikoineen ja hyvine puolineen sekä sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa, koskaan en ole lannistunut ja perusluonteeltani olen kiltti ja osaan käyttäytyä, eikä ole yleensä tarvetta olla ilkeä kellekkään ellei sitten yritetä mua tai lähimmäisiä loukata, liian kiltti ei saa olla, eikä liian nöyrä mutta tietynlainen ns nöyryys elämää kohtaan on löydyttävä, itse jouduin nöyrtymään ja tulemaan sinuiksi itteni kanssa sen kautta että tein virheitä joista jouduin kärsimään, mutta kun selvisin niin kasvoin ihmisenä.

        Näin reilu kolmekymppisenä olen oma itteni aina ihan sama mitä, kuitenkin otan muut huomioon. Todella hyvä itsetunto löytyy ja hyvä itsevarmuus mitä se ei ollut sillon parikymppisenä, vaikeuksien kautta voittoon se mun kohalla tuli, aina ollu henkisesti vahva enkä säikähdä juuri mistään mutta nykyisiin vielä vahvempi kun kokenu pahoja juttuja.
        Ja ihan tiedoksi vielä että en ole istunut vankilassa ja sillon kun olen suhteissa ollut olen ihan työelämässä ollut, eikä oo palkkakaan vaikuttanut kun pienipalkkanen ollut, toki oon myös työttömänäkin ollut suhteissa ja sillonki kuulemma ihastuivat siihen että olen oma itteni ja omanlainen persoona sekä kiltteyteen ja hyviin tapoihin.

        Mikään koviskaan en ole enkä välitä väkivllasta, paitsi jos on pakko mutta aina se kaikista viimesin keino ja hyvin hyvin harvoin joutunu käyttään, itseasiassa olen pahemmissakin porukoissa selvinnyt suhteellisen vähillä kolhuilla kun yleensä saanu puhuttua asiat halki, koska tulen toimeen ihmisten kanssa hyvin.

        Toki voi olla että trollailet huvikseen mutta kun nuita sun kommenttejas lukee tulee mieleen naisia esinneelistävä ja halveksiva, nirso ja katkera pikkupoika.

        Älä vaivaudu vastaamaan en lue enempää tätä sivustoa.

        Uskallan muuten sano ihan irl asiani myös että en ole tänne jumittunu kuin sinä katkeruuttas.

        "Harmi tuottaa pettymys mutta olet säälittävä vätys joka selvästi on juurikin sen takia sinkku kun ajattelee naisista "tasoina" ja miettii "statusta" sun muuta paskaa mikä teidät pullamössö sukupolven kakarat onkin pilanneet."

        Onpas nettisankari hurjana :D Olet melko lystikäs tapaus.

        "On itselläkin hyvä ja lihaksikas vartalo enkä ole kasvoistakaan ruma, ihan normaali vaalea sinisilmänen mies mutta se mihin naiset ovat minussa ihastuneet ja rakastuneet ja tämä tulee niiltä joiden kanssa olen seurustellut on juurikin se että olen oma itsevarma itteni, vikoineen ja hyvine puolineen sekä sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa, koskaan en ole lannistunut ja perusluonteeltani olen kiltti ja osaan käyttäytyä, eikä ole yleensä tarvetta olla ilkeä kellekkään ellei sitten yritetä mua tai lähimmäisiä loukata, liian kiltti ei saa olla, eikä liian nöyrä mutta tietynlainen ns nöyryys elämää kohtaan on löydyttävä, itse jouduin nöyrtymään ja tulemaan sinuiksi itteni kanssa sen kautta että tein virheitä joista jouduin kärsimään, mutta kun selvisin niin kasvoin ihmisenä."

        Hölmö. Saat naisia ulkonäkösi ja vartalosi ansiosta. kaikki muu on sivuseikka. Tietysti yrität vakuutella itsellesi ettet olisi etuoikeutetussa asemassa yms. ja olet muka tehnyt asioita oikein. Jotkut saavat elämänpeliin paremmat kortit kuin toiset. Sinä sait hyvät kortit ja pärjäät vaikka olisit aivoton pelle, autisti ja väkivaltainen juntti.

        "Älä vaivaudu vastaamaan en lue enempää tätä sivustoa."

        Et siis kestä normaalia keskustelua, vasta-argumentteja tai yleensäkään mitään mikä poikkeaa omasta suppeasta katsomuksestasi. Huutelet oven raosta, isket sen jälkeen oven kiinni ja suljet korvasi. Olet pelkuri.

        "Uskallan muuten sano ihan irl asiani myös että en ole tänne jumittunu kuin sinä katkeruuttas."

        Joo niin aivan varmasti :D


      • Nainen39vee
        super-atm kirjoitti:

        Itse asiassa naisten nirsoilu on heille välillä melko hyvä taktiikka.

        1. Nettitreffit

        Jos naisen kanssa saman tasoinen mies ottaa yhteyttä, niin nainen ei vastaa mitään tai töykeästi sanoo että mies on huono. Sen seurauksena miehet laskevat rimaa, niin kuin moni nainen kehoittaa tekemään. Mies tekee aloitteita vähitellen, yh-mammoille, mielenvikaisille ja läskinaisille. Sitten jos huono nainen hyväksyy komean miehen, niin naiset kuvittelevat että komea mies on heidän tasoisensa.

        2. Baarit

        Illan mittaan naiset antavat tylysti pakit tasoisilleen miehille. Valomerkin jälkeen komeatkin miehet alkaa iskeä keskitason naisia ja jopa rumia naisia. Ruma nainen pääsee harrastamaan seksiä tasoaan paremman miehen kanssa. Läskinainen kuvittelee että on saman tasoinen komean miehen kanssa.

        Tämähän kuulostaa siltä, että naiset ovat todella solidaarisia ja kivoja toisilleen, kun järjestävät kanssasiskoille hyvännäköistä miesseuraa.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Tämähän kuulostaa siltä, että naiset ovat todella solidaarisia ja kivoja toisilleen, kun järjestävät kanssasiskoille hyvännäköistä miesseuraa.

        Ymmärtämättään ja suunnittelemattaan solidaarisia. Hypergamia ja nirsoilu on myös usein lopulta huono asia naiselle. Ahneella on paskainen loppu.


      • evoluutiosentekee
        Nainen39vee kirjoitti:

        Tämähän kuulostaa siltä, että naiset ovat todella solidaarisia ja kivoja toisilleen, kun järjestävät kanssasiskoille hyvännäköistä miesseuraa.

        Jep, naaraat ovat eläneet viimeiset 100 000 vuotta haaremeissa, joissa sulttaanilla on 6-12 naarasta. Sitten tuli paha patriarkaatti, joka keksi maanviljelyksen ja naisia alistavan avioliiton.


      • Nainen39vee
        keltainenkylpyankka75 kirjoitti:

        Hmmm.... Tätä minkäkin olen aina ihmetellyt, kun näillä palstoilla on ihan yleinen tapa yh naisilla, jotka vielä ovat 20-30 vuotiaita, että he haluavat 20-30 vuotiaan lapsettoman nuoren miehen itellleen ja mielellään vielä hyvä kroppaisen ja näköisen, he ei ilmeisesti tajua sitä että luultavasti parikymppistä jätkää ei kiinnosta alkaa leikkiä isää kenenkään toisen lapselle, kun ovat vähän lapsia vielä itsekkin, silloin kun ite olin tuon ikäinen niin törmäsin tähän jatkuvasti ja väliin oli pakko sanoa ihan pahastikkin päin naamaa kun ei saanut rauhaa yhlta, aikani yritin kauniisti selittää että ei mua kiinnosta mikään yh kun kerran olen itekkin lapseton sinkku, et haluan tehdä ne omat lapset sit kun aika on, mut tuntui että ihan sama kuin seinälle olisi yksinpuhelua suorittanut.

        "Hmmm.... Tätä minkäkin olen aina ihmetellyt, kun näillä palstoilla on ihan yleinen tapa yh naisilla, jotka vielä ovat 20-30 vuotiaita, että he haluavat 20-30 vuotiaan lapsettoman nuoren miehen itellleen ja mielellään vielä hyvä kroppaisen ja näköisen, he ei ilmeisesti tajua sitä että luultavasti parikymppistä jätkää ei kiinnosta alkaa leikkiä isää kenenkään toisen lapselle, kun ovat vähän lapsia vielä itsekkin, silloin kun ite olin tuon ikäinen niin törmäsin tähän jatkuvasti ja väliin oli pakko sanoa ihan pahastikkin päin naamaa kun ei saanut rauhaa yhlta, aikani yritin kauniisti selittää että ei mua kiinnosta mikään yh kun kerran olen itekkin lapseton sinkku, et haluan tehdä ne omat lapset sit kun aika on, mut tuntui että ihan sama kuin seinälle olisi yksinpuhelua suorittanut. "

        20-30 vuotiailla on yleensä aika harvoin lapsia. Tai no, periaatteessa niillä, jotka ovat lähempänä 30, voi olla, mutta suurimmaksi osaksi hekin ovat suhteissa. Joten jos jollain parikymppisellä naisella sattuu olemaan lapsi (mikä on muuten todella harvinaista), niin on ihan käytännön syy, että hän hakee seuraa lapsettomista ikätovereistaan: koska sellaisia parikymppisiä miehiä, joilla olisi lapsi, on todella vähän.

        Tilanne muuttuu sitten, kun ollaan 35 . Sen ikäisten kohdalla aika monella naisella ja miehellä on lapsia, joten on ihan sattumaa, onko kiinnostuksen kohde lapseton vai onko hänellä lapsia. Tietysti joku saattaa etsiä nimenomaan lapsetonta, mutta monen kohdalla menee kyllä niinkin, että kun tarpeeksi kiinnostava ihminen kolahtaa tarpeeksi voimakkaasti, niin hänet sitten haluaa riippumatta siitä, mitä hänellä on tai ei ole (mutta tämähän on tietysti asia, jota osa palstalaisista ei käsitä, kun heille ihmissuhde tarkoittaa lähinnä tasojen pohtimista ja pillua).

        Miten sinä olet saattanut "jatkuvasti" törmätä alle 30-vuotiaisiin sinkkunaisiin, joilla on lapsia? Olet mahtanut liikkua tosi marginaaleissa piireissä, koska tilastojen mukaan varsinkaan lähempänä 20 ikävuotta olevilla ei vaan yleensä ole lapsia. Miten kummassa niitä koko ajan osui sinun kohdallesi? Itse olen melkein 40 ja jopa omassa ikäluokassani tapaan jatkuvasti erilaisten asioiden tiimoilta ikäisiäni naisia, joilla ei ole lapsia - nuoremmissa näitä lapsettomia tulee jatkuvasti vastaan.

        Ja pitää muistaa, että niistä, joilla lapsia tuossa iässä on, iso osa on parisuhteessa, eli heitä ei missään deittipalstoilla edes näe.


      • Buhahaha
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Hmmm.... Tätä minkäkin olen aina ihmetellyt, kun näillä palstoilla on ihan yleinen tapa yh naisilla, jotka vielä ovat 20-30 vuotiaita, että he haluavat 20-30 vuotiaan lapsettoman nuoren miehen itellleen ja mielellään vielä hyvä kroppaisen ja näköisen, he ei ilmeisesti tajua sitä että luultavasti parikymppistä jätkää ei kiinnosta alkaa leikkiä isää kenenkään toisen lapselle, kun ovat vähän lapsia vielä itsekkin, silloin kun ite olin tuon ikäinen niin törmäsin tähän jatkuvasti ja väliin oli pakko sanoa ihan pahastikkin päin naamaa kun ei saanut rauhaa yhlta, aikani yritin kauniisti selittää että ei mua kiinnosta mikään yh kun kerran olen itekkin lapseton sinkku, et haluan tehdä ne omat lapset sit kun aika on, mut tuntui että ihan sama kuin seinälle olisi yksinpuhelua suorittanut. "

        20-30 vuotiailla on yleensä aika harvoin lapsia. Tai no, periaatteessa niillä, jotka ovat lähempänä 30, voi olla, mutta suurimmaksi osaksi hekin ovat suhteissa. Joten jos jollain parikymppisellä naisella sattuu olemaan lapsi (mikä on muuten todella harvinaista), niin on ihan käytännön syy, että hän hakee seuraa lapsettomista ikätovereistaan: koska sellaisia parikymppisiä miehiä, joilla olisi lapsi, on todella vähän.

        Tilanne muuttuu sitten, kun ollaan 35 . Sen ikäisten kohdalla aika monella naisella ja miehellä on lapsia, joten on ihan sattumaa, onko kiinnostuksen kohde lapseton vai onko hänellä lapsia. Tietysti joku saattaa etsiä nimenomaan lapsetonta, mutta monen kohdalla menee kyllä niinkin, että kun tarpeeksi kiinnostava ihminen kolahtaa tarpeeksi voimakkaasti, niin hänet sitten haluaa riippumatta siitä, mitä hänellä on tai ei ole (mutta tämähän on tietysti asia, jota osa palstalaisista ei käsitä, kun heille ihmissuhde tarkoittaa lähinnä tasojen pohtimista ja pillua).

        Miten sinä olet saattanut "jatkuvasti" törmätä alle 30-vuotiaisiin sinkkunaisiin, joilla on lapsia? Olet mahtanut liikkua tosi marginaaleissa piireissä, koska tilastojen mukaan varsinkaan lähempänä 20 ikävuotta olevilla ei vaan yleensä ole lapsia. Miten kummassa niitä koko ajan osui sinun kohdallesi? Itse olen melkein 40 ja jopa omassa ikäluokassani tapaan jatkuvasti erilaisten asioiden tiimoilta ikäisiäni naisia, joilla ei ole lapsia - nuoremmissa näitä lapsettomia tulee jatkuvasti vastaan.

        Ja pitää muistaa, että niistä, joilla lapsia tuossa iässä on, iso osa on parisuhteessa, eli heitä ei missään deittipalstoilla edes näe.

        Tilastoista luin että yleisin ensisynnyttäjän ikä on nykyään 28, että kyllä kaksikymppisetkin synnyttävät. Luokkatovereistakin monet naiset aloittivat jo puolessavälissä kolmeakymppiä.

        Ja onko avioero sinulle jotekin tuiki tuntematon käsite? Tunnen itse montakin paria jotka ovat eronneet lasten ollessa vasta muutaman vuoden ikäisiä.


      • Nainen39vee
        Buhahaha kirjoitti:

        Tilastoista luin että yleisin ensisynnyttäjän ikä on nykyään 28, että kyllä kaksikymppisetkin synnyttävät. Luokkatovereistakin monet naiset aloittivat jo puolessavälissä kolmeakymppiä.

        Ja onko avioero sinulle jotekin tuiki tuntematon käsite? Tunnen itse montakin paria jotka ovat eronneet lasten ollessa vasta muutaman vuoden ikäisiä.

        Niin, yleisin ensisynnyttäjän ikä on 28. Eli jos 28-vuotiaana saa ensimmäisen lapsen ja 30-vuotiaana toisen, ja sitten ero tulee kun nuorempi lapsi on vaikka 3-vuotias, niin tämä ihminen on jo 33. Yleensä ihmiset eivät kai ihan heti ala etsiä uutta, joten eiköhän tämäkin esimerkkihenkilö ole n. 35, kun hänet deittipalstalta mahdollisesti löytää.

        Kyllä joillain parikymppisillä on lapsia, mutta se on aika harvinaista. Kaipa tästä jokin tilastokin löytyisi, mutta just nyt en ehdi googlata. Jos et sinäkään ehdi, voidaan palata asiaan myöhemmin.


      • Buhahaha
        Nainen39vee kirjoitti:

        Niin, yleisin ensisynnyttäjän ikä on 28. Eli jos 28-vuotiaana saa ensimmäisen lapsen ja 30-vuotiaana toisen, ja sitten ero tulee kun nuorempi lapsi on vaikka 3-vuotias, niin tämä ihminen on jo 33. Yleensä ihmiset eivät kai ihan heti ala etsiä uutta, joten eiköhän tämäkin esimerkkihenkilö ole n. 35, kun hänet deittipalstalta mahdollisesti löytää.

        Kyllä joillain parikymppisillä on lapsia, mutta se on aika harvinaista. Kaipa tästä jokin tilastokin löytyisi, mutta just nyt en ehdi googlata. Jos et sinäkään ehdi, voidaan palata asiaan myöhemmin.

        Ensisynnyttäjien keski-ikä on näemmä 29,1 v, eli muistin väärin. Ikäjakaumaa en löytänyt. Jos jakauma tuon keski-iän suhteen on kutakuinkin tasainen, niin se tarkoittaa sitä että jokaista 39-vuotiasta synnyttäjää kohden on yli 19-vuotias, jokaista 34-vuotiasta kohden yksi 24-vuotias jne.

        Ja 29v on teknisesti ottaen kyllä vielä parikymppinen, joten siis se ei todellakaan ole harvinaista vaan päinvastoin yleistä että 29-vuotiaana on jo se vähintään yksi lapsi. Jos sinä olet liikkunut esim. pk-seudulla korkeakoulutettujen piirissä niin voit uskoa että lapset tehdään jossain siinä 30-39 välillä, mutta koko totuus se ei suinkaan ole.

        Ja olen kyllä nähnyt sellaisiakin eroja joissa on erottu kun ensimmäinenkin lapsi on vasta vuoden-parin ikäinen, useampia lähipiirissänikin.


      • Buhahaha
        Nainen39vee kirjoitti:

        Niin, yleisin ensisynnyttäjän ikä on 28. Eli jos 28-vuotiaana saa ensimmäisen lapsen ja 30-vuotiaana toisen, ja sitten ero tulee kun nuorempi lapsi on vaikka 3-vuotias, niin tämä ihminen on jo 33. Yleensä ihmiset eivät kai ihan heti ala etsiä uutta, joten eiköhän tämäkin esimerkkihenkilö ole n. 35, kun hänet deittipalstalta mahdollisesti löytää.

        Kyllä joillain parikymppisillä on lapsia, mutta se on aika harvinaista. Kaipa tästä jokin tilastokin löytyisi, mutta just nyt en ehdi googlata. Jos et sinäkään ehdi, voidaan palata asiaan myöhemmin.

        Jatkona edelliseen tein pikahaun Suomi24 treffeihin 20-25v sinkkunaisista. Ensimmäisen sivun 12 naisesta kahdella oli lapsi. Toisella sivulla oli jo duplikaatteja ja olemattomia kuvauksia ja kolmas ei ollut paljon parempi, joten minkäänlaisen tilaston tekeminen alkoi olemaan mahdotonta.


    • Nnnnnnainennnnnnn

      Ei miehet oo nirsoja!
      Mut ehkä jos oisin 90kg lyhyttukkainen täti-ihminen niin ne voiskin olla nirsoja, who knows..

    • jaseonoikein

      Hienoa, että MGTOW alkaa puremaan. Tavan miehet eivät enää alistukaan beta-elättäjäksi jyystäjäkarjujen, axelsmithien, ja vokkilaumojen pilaamille naisille. Ei sellaisista naisista tule koskaan olemaan vaimoksi. Vain vätykset alistuvat sellaiseen.

      • onnimikäon

        Näin on! Kunnon MGTOW-miehet jäävät onnellisesti yksin kotia runksuttelemaan.


      • jaseonparempiniin
        onnimikäon kirjoitti:

        Näin on! Kunnon MGTOW-miehet jäävät onnellisesti yksin kotia runksuttelemaan.

        Eikä runkatessa paskojen sukupuolitauditkaan tartu saati, että kauppareissulla joku sikaniska (jota ampuisit sodassa välittömästi päähän) tulisi vaimolle röhisemään, että otetaankos uusiksi se viimekertainen viiden kimppa.


      • hgfhgfhf
        onnimikäon kirjoitti:

        Näin on! Kunnon MGTOW-miehet jäävät onnellisesti yksin kotia runksuttelemaan.

        Eihän niillä ole muuta mahdollisuutta.
        Aisuruus tuntuu olevan syntiin verrattavissa, ja mies on aisuri vaikka saisi hyvänkin naisen koska ei saanut seurustella nuorempana.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naiset on niin saatanan nirsoja.

    • miesnäkökulma

      On kuultu. Ja keskustelu tästä valittavien naisten kanssa menee yleensä näin:

      "Miehet ovat nirsoja"
      "Ai jaa? Eikö sinulle löytyisi ottajia vai?"
      "No joo löytyisi mutta ne miehet on aina lyhyitä/kouluttamattomia/tylsiä/tms"
      "Eli miehet joita haluaisit jäävät ilman kun nirsoilevat?"
      "No ei kun ne koulutetut, sosiaaliset, komeat miehet poistuu markkinoilta saman tien"
      "Eli ne miehet eivät ole nirsoja, vaan sinä olet"
      "..."

      Valittaja on poikkeuksetta tavallinen näköinen, yleensä 30-45v nainen.

      • PalstaTrolli

        Tämä keskustelutyyppi on yleinen jo vähän yli 2-kymppisillä naisilla.

        Kas, olin junassa ja lipunmyyntiautomaatti oli arponut ätmi-sedän viereen nuoren ja pirteän naisen.

        Erikoista oli se, että nainen tervehti (!) ja aloitteli keskustelua kanssani (?!!!).

        Paha virhe.

        Höpistyämme joutavia melkein tunnin puhe kääntyi koiriin ja sitten juttu menikin näin

        N: "Minä tahtoisin koiranpennun, ne ovat niin ihania!"
        ATM: "Et sinä halua pentua"
        N: "Enkö?"
        ATM: "Et, vauvakuumeesi on ilmeinen"
        N: "Ehmmmm, tuota,..., ei todellakaan ole,..., tai siis on, kyllä"
        N: "Siis, huomaako sen noin selvästi?"
        ATM: "Ei, mutta etsi itsellesi mies ja eikun perhettä perustamaan!"
        N: "Mutta kun kukaan ei ole minusta kiinnostunut!"
        ATM: "No jopas jotakin, katsotaanpas..."

        Selvisi, että kun jätetään yli-ikäiset sedät, humalaiset, ulkomaalaiset, opiskelukaverit, liian nuoret, kukkoilevat & liian röyhkeät, ujot & arat, tyylittömät sekä tavalliset huomiotta, niin kukaan ei ole hänestä kiinnostunut.

        No kappas.

        Sitten keskustelimme hieman parinmuodostuksesta noin yleensäkin.

        Loppukaneettina nainen totesi, että hänen olisi ollut parempi olla koskaan tapaamatta minua. Maailmankuvani on todella tappava ja hän pelkää, että mikään ei ole enää ennallaan.

        Palsta alkaa hiljalleen kulkeutua todelliseen maailmaan.


    • Minusta miehet ottavat sänkyyn kenet tahansa mutta valioyksilön kumppaniksi

      • Palstallakin vaihtuvuus on kova


      • Buhahaha
        valtakunta kirjoitti:

        Palstallakin vaihtuvuus on kova

        Korkeintaan nimimerkkien vaihtuvuus.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Korkeintaan nimimerkkien vaihtuvuus.

        Minusta se on vain ikävää


    • fsdgdfhrtery

      Minä ainakin olen niin nirso, että tuo yksikin nainen johon olisin halunnut tutustua on alkanut täysin välttelemään. Vaihtaa mm. kulkureittiä, jos vahingossa satumme samoille urille eikä selvästikään halua jutella kanssani. Mitäpäs sitä muuta näin rumana miehenä voisi odottaakaan, kun nirso kerran olen.

    • onkoväliämillä

      No kun avaat haarasi miehille tulee se tyydytetyksi. Yksinkertainen vastaus sulle.

    • hienoahienoa
    • nirsiolititse

      Niin minä ihan itse päätän kuinka nirso olen ja ketä kohtaan. Se millä perustein valitsen naiset elämääni on minun päätös. Ja millä kriteereillä niiden kanssa olen. Ehkä sinusta tuntuu nirsoilulta kun olen kohdellut sinua tiettyjen juttujen vuoksi ja se mitä siedän ja mitä suostun naisen manipulointiin on rajansa.

    • csdcsvwwfvsdvsdvsdv

      Kaikki ovat "nirsoja" nykyään koska ihmisillä skaala on laajempi kuin ennen. Tuntuu että entinen normaali on nykyisin ytm/n, että tuo ihmisten kirjo on laajentunut asteikon alapäästä enemmän kuin yläpäästä. Toki ennen insinööri ja lääkäri olivat arvostetumpia kun nykyään joku dippainssi on vain pelle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe