Näin se sinkkupalsta kuihtuu pikkuhiljaa pois. Eikä siihen tarvittu kuin yksi hourupää, joka ei vaan osaa lopettaa.
Mulle se on oikeastaan lopulta ihan sama. Mä saan sitä live- ja virtuaaliseuraa muualtakin. Joten ei se mun elämään lopulta ihmeemmin vaikuta.
Mutta mikä tässä vähän vituttaa on se, että ei taida tämä palsta ja palstalaiset olla kaikille palstalla enemmän viihtyville yhtä yhdentekevä kuin se on minulle. Joten kiittäkää vaan sitä yhtä maanista hourupäätä, joka häärää täällä 24/7, ett joudutte varmaan etsimään tässä lähiaikoina itsellene uuden virtuaalikantabaarin, missä viettää aikaa ja turista "tuttujen" kanssa.
Se on tosiaan se käsittämätön itsekkyyden ja narsismin määrä, mikä ei joskus vaan lakkaa ihmetyttämästä minua. Täällä tämä ei ole yhtä vahingollista kuin oikeassa elämässä ja yhteiskunnan huipulla. Mutta silti...
Enkä minä tässä nyt mitään palstajäähyväisiä ole jättämässä. Kuhan totean, että tällä menolla siitä kuihtuu loputkin ja jäljelle jäävät vaan paatuneimmat addiktit, jotka eivät osaa keskustella mistään, eivät halua keskustella mistään, mutta eivät silti osaa olla palstalta poiskaan... :) Mutta senhän sitä saa mitä tilaa ja niin päin pois... :)
Palstan hourupäälle tai -päille tämä...
https://www.youtube.com/watch?v=Q_zkx13v__A
Palsta tulee kohta hiljenemään
98
1848
Vastaukset
- ihanoikeestii
Vittu sä oot pertsa törkeä paska!
Sioille.helmiä on ollut mun suosikki IKUISUUDEN, ja tiedän tasan tarkkaan mitä se jätkä tänne tänne kirjottais..
Ei vittu sua!!!! :) :D- Mikäestääsiolle.helmiä
Pertsa meni jo, olisko siolle.helmiä aika aloittaa tekemään yhtä viihdyttäviä avauksia mitä pertsa teki päivästä toiseen?
- 987698769
Mikäestääsiolle.helmiä kirjoitti:
Pertsa meni jo, olisko siolle.helmiä aika aloittaa tekemään yhtä viihdyttäviä avauksia mitä pertsa teki päivästä toiseen?
Nyyh.. Sun olemassaolo ei kiinnosta sitä paskaakaan. Eikä mua. Eikä muita (poikkeuksena muutama varattu nainen, ja sun trollihahmo.)
Sioille.helmiä.. -voi Pertsa.. Palstan voimahahmo, jonka tasolle sun tyyppinen säälittävä helppoheikki white trash ei pääse edes unissaan.
Usko jo. - sioille.helmiä
Mikäestääsiolle.helmiä kirjoitti:
Ai tekisin palstan täyteen sioille.helmiä-aloituksia 24/7?
Kiitos, mutta ei kiitos. Ei minulla ole mitään hinkua kukoksi tunkiolle täällä eikä missään muuallakaan. Minusta on vaan mukavia ne paikat, missä ihmiset kohtaa ihmisen, missä ainoan arvon ihmiselle lopulta määrittää itse kunkin käytös. Tässäkin paikassa ollut vivahteita sellaisesta, siksi kai itsekin täällä pyörähdellyt ja joskus enemmänkin viihtynyt. Mutta siinä vaiheessa kun mikä paikka tahansa alkaa olla täynnä vaan yhtä henkilöä tai jotain pientä piiriä, mikä valtaa kaiken tilan antamatta tilaa muille, on se viihtyvyysaste romahtanut. Ja näin näyttäisi käyvän kohtapuolin tällekin palstalle.
Ok, Mä itsekin saarnasin siitä, että jokainen valittaja voisi itsekin osallistua palstan "laadun" tekemiseen ja ylläpitoon, mutta kyllä tällä nykymeiningillä on se vähäinenkin motivaatio sellaiseen pakkasen puolella, vaikka maassa ja maailmassa tapahtuu vaikka mitä juuri nyt, mistä voisi viritellä mielenkiintoisia keskusteluja. Eikä kaikkien aiheiden tarttis välttis liittyä sinkkuuteen, pilluttomuuteen ja ätmiyteen yms. Nekin aiheet on oikeastaan aika nopeasti kaluttu eikä lopulta johda oikein mihinkään.
Joten kyllä minä nyt taidan ulkoistaa sen vastuun niille, joita palstan "pelastaminen" kiinnostaa enemmän kuin minua... :) - Pertsassaolimunaa
sioille.helmiä kirjoitti:
Ai tekisin palstan täyteen sioille.helmiä-aloituksia 24/7?
Kiitos, mutta ei kiitos. Ei minulla ole mitään hinkua kukoksi tunkiolle täällä eikä missään muuallakaan. Minusta on vaan mukavia ne paikat, missä ihmiset kohtaa ihmisen, missä ainoan arvon ihmiselle lopulta määrittää itse kunkin käytös. Tässäkin paikassa ollut vivahteita sellaisesta, siksi kai itsekin täällä pyörähdellyt ja joskus enemmänkin viihtynyt. Mutta siinä vaiheessa kun mikä paikka tahansa alkaa olla täynnä vaan yhtä henkilöä tai jotain pientä piiriä, mikä valtaa kaiken tilan antamatta tilaa muille, on se viihtyvyysaste romahtanut. Ja näin näyttäisi käyvän kohtapuolin tällekin palstalle.
Ok, Mä itsekin saarnasin siitä, että jokainen valittaja voisi itsekin osallistua palstan "laadun" tekemiseen ja ylläpitoon, mutta kyllä tällä nykymeiningillä on se vähäinenkin motivaatio sellaiseen pakkasen puolella, vaikka maassa ja maailmassa tapahtuu vaikka mitä juuri nyt, mistä voisi viritellä mielenkiintoisia keskusteluja. Eikä kaikkien aiheiden tarttis välttis liittyä sinkkuuteen, pilluttomuuteen ja ätmiyteen yms. Nekin aiheet on oikeastaan aika nopeasti kaluttu eikä lopulta johda oikein mihinkään.
Joten kyllä minä nyt taidan ulkoistaa sen vastuun niille, joita palstan "pelastaminen" kiinnostaa enemmän kuin minua... :)Sä oot vain raukkamainen pelkuri, kirjoittelet paskoja juttujasi ja kylvet siinä paskassa itsekin.
Olet palstan surkein ätmiluuseri ja leikit fiksua. Oikeasti sä oot ruma ja mielisairas paska. - Kuole.pertti
Pertsassaolimunaa kirjoitti:
Sä oot vain raukkamainen pelkuri, kirjoittelet paskoja juttujasi ja kylvet siinä paskassa itsekin.
Olet palstan surkein ätmiluuseri ja leikit fiksua. Oikeasti sä oot ruma ja mielisairas paska.Pertsa kävi sitten tykkäämässä kommentista kaikilla rekkaamillaan nimimerkeillä. Ei vittu se on pelle se äijä! :D
- ätminki
Pertti on pilannut palstan. Me muut emme saa iskeä naisia koska pertti trolli vei kaikki naiset.
- sioille.helmiä
En mä nyt lähde osoittamaan ketään palstalaista sormella. Yritän pitää tämän nyt mahdollisimman neutraalina ja kertoa ennen kaikkea palstan ilmapiiristä ja mikä siihen eniten vaikuttaa... :)
Mutta siitä naisten iskemisestä. Mä ymmärrän kyllä, että se voi olla reaalielämässä joskus mahdottoman vaikeaa. Niin kuin jo joskus aiemmin kerroin, että mikään ei estä ketään näyttämästä omaa kauniimpaa "sisintä" täällä. Ei täällä ole välttis mitään syytä olla totaalikatkeroitunut mulkku ketään kohtaan. Huumori on sallittu kommentteihin, vaikka joku katkera femakko-emakko jotain skeidaa tänne suoltaisikin. Ja jos joku naispuolinen kirjoittaja sattuu miellyttämään, ei ole kiellettyä kenelläkään sitä miellyttämistä osoittakaan keskustelemalla. Pientä flirttiä, kohteliasta keskustelua. Jos et vielä tiennyt sitä niin voinj kertoa, että naiset ovat persoja sellaiselle. Mille taas eivät ole on se: "pillua tänne" ja sellaisesta. Ei se nyt niin vaikea voi olla. Siis se, että osoittaa naiselle mielenkiintonsa kertomalla naiselle tai oikeastaan osoittamalla keskustelun sävyllä sen, että pitää siitä niin ihmisenä kuin naisenakin... :)
- PerttiSetä
Olette kaikki mun lutkia.
- erikan.aave
Kiva kun jaksoit postata asiasta aloituksen.
Olen selaillut etusivun ketjuja läpi, ja ajattelin jotain ihan samaa, vaikka en osannutkaan sitä sanoiksi pukea.Kunhan pyörittelin mielessäni ja ihmettelin. Mielestäni koskaan ei ole näin kummallista ja vihamielistä "keskustelua" ollut tällä palstalla, varsinkaan tässä mittakaavassa.
Ei oikein tee mieli osallistua...En oikein tiedä mitä täällä on tapahtunut? En jaksa/ehdi joka päivä paneutua palstan juttuihin, joten en tajua tätä meinikiä nyt ollenkaan.
Tämä perseily isommassa mittakaavassa alkoi oman käsitykseni mukaan hieman ennen joulua. Luulin ja oletin, että kunhan arkeen päästään, niin röllipeikkosillakin aika&innostus vähenee..olin väärässä.
Hei, tässä sinkkupalstayhteisölle, joka on pystynyt paljon parempaan aiemmin:
https://www.youtube.com/watch?v=OlKaVFqxERk
Hulluruohoa :)- sioille.helmiä
No tämä mun pieni saarna loppiaisaattona sivus vähän tätä samaa osastoa. Ehkä vähän pehmeämmin. Niin kuin siinä kerroin, että kyllähän tänne on kaikenlaista mahtunut ja kaikelle kuitenkin tilaa. Samahan se pätee niissä reaalimaailman baareissakin. Tosin niissä siinä vaiheessa kun yks perseilijä alkaa karkoittamaan muita asiakkaita tehdään nopeasti sellainen johtopäätös, että ei se yksi asiakas sitä baaria pystyssä pidä, vaan se että baarissa viihtyy isompi porukka kerrallaan ja mieluummin vielä joka päivä. Eli itsestään liikaa luulevaa perseilijälle tulee aika äkkiä porttari. Ensiksi määräaikaisena ja jos senkin jälkeen jatkuu sama meno, voi se porttari tulla helpostikin pysyväksi... :)
Näissä virtuaaliympyröissä taas ne porttarit ei olekaan niin helposti annettu. Voisihan tämänkin toki tehdä suljetummaksi, rekisteröintipakot yms. Mutta onko siinäkään mitään järkeä? Minusta tämän avoimuus on ollut yksi tämän sivuston houkuttelevia puolia. Joten jäljelle jää jossain vaiheessa äänestää jaloilla... :)
Heh, tuli siitä Chicagosta mieleen, et tsiigasin eilen yhden leffan, Clear History, areenasta. Siellä oli Chicago pienessä, mutta merkittävässä roolissa. Chicagon pojat sai poskioton parilta pikkukylän mimmiltä, mikä sit oli jollekin aika kova paikka sietää... :D - erikan.aave
No tämä mun pieni saarna loppiaisaattona sivus vähän tätä samaa osastoa. Ehkä vähän pehmeämmin. Niin kuin siinä kerroin, että kyllähän tänne on kaikenlaista mahtunut ja kaikelle kuitenkin tilaa. Samahan se pätee niissä reaalimaailman baareissakin. Tosin niissä siinä vaiheessa kun yks perseilijä alkaa karkoittamaan muita asiakkaita tehdään nopeasti sellainen johtopäätös, että ei se yksi asiakas sitä baaria pystyssä pidä, vaan se että baarissa viihtyy isompi porukka kerrallaan ja mieluummin vielä joka päivä. Eli itsestään liikaa luulevaa perseilijälle tulee aika äkkiä porttari. Ensiksi määräaikaisena ja jos senkin jälkeen jatkuu sama meno, voi se porttari tulla helpostikin pysyväksi... :)
Näissä virtuaaliympyröissä taas ne porttarit ei olekaan niin helposti annettu. Voisihan tämänkin toki tehdä suljetummaksi, rekisteröintipakot yms. Mutta onko siinäkään mitään järkeä? Minusta tämän avoimuus on ollut yksi tämän sivuston houkuttelevia puolia. Joten jäljelle jää jossain vaiheessa äänestää jaloilla... :)
Heh, tuli siitä Chicagosta mieleen, et tsiigasin eilen yhden leffan, Clear History, areenasta. Siellä oli Chicago pienessä, mutta merkittävässä roolissa. Chicagon pojat sai poskioton parilta pikkukylän mimmiltä, mikä sit oli jollekin aika kova paikka sietää... :DHah hah, otin saman leffan levylle ja katsoin eilen :S
Siinä leffasssahan huhupuheet vaikuttivat isosti :D Siinä lopussa jopa se nuori tyttiskin oli niitä Chigacon heppujen kikkeleitä huhun mukaan imenyt, vaikka iän puolesta oli jo mahdottomuus...eli siltä ukolta harppuunoitiin kaikki ulkoiset tekijät omaan "epäonnistumiseen"..kaikki oli sen omia valintoja, capische? Ja siksi se oli siinä loppukohtauksessa ihan H.Moilanen...kaikki mitä se päähenkilö tavoitteli, karkasi sen näpeistä omien tekojen seurauksena.
Jäi kivasti tuo Chicagon ihanuus soimaan päähän. Mutta ei korvakärpästä ilman jälkitautia: vertailepa Chicagon tuotantoa Abbaan,ja mieti aikajaksoa :D Saman pystyy toteuttaa ja toistaa ihan kaikessa pop/rockmuskissa. - sioille.helmiä
erikan.aave kirjoitti:
Hah hah, otin saman leffan levylle ja katsoin eilen :S
Siinä leffasssahan huhupuheet vaikuttivat isosti :D Siinä lopussa jopa se nuori tyttiskin oli niitä Chigacon heppujen kikkeleitä huhun mukaan imenyt, vaikka iän puolesta oli jo mahdottomuus...eli siltä ukolta harppuunoitiin kaikki ulkoiset tekijät omaan "epäonnistumiseen"..kaikki oli sen omia valintoja, capische? Ja siksi se oli siinä loppukohtauksessa ihan H.Moilanen...kaikki mitä se päähenkilö tavoitteli, karkasi sen näpeistä omien tekojen seurauksena.
Jäi kivasti tuo Chicagon ihanuus soimaan päähän. Mutta ei korvakärpästä ilman jälkitautia: vertailepa Chicagon tuotantoa Abbaan,ja mieti aikajaksoa :D Saman pystyy toteuttaa ja toistaa ihan kaikessa pop/rockmuskissa.No tuota... Heh, kyllä se Eva Mendesin hahmo tais lutkutella jo niiden vanhempien Chicagon poikien kun tekivät paluun siihen pikkukaupunkiin 20 vuoden jälkeen... :D
Onhan se taitavasti duunattua musaa kummaltakin. Eikä Chicagon pojat kovin huonoja soittajiakaan ole. Tosin kumpikaan bändi kuulu oikein niihin mitä kuuntelen, vaikka eivät silleen taustamusiikkina ärsytäkään. Enkä dissaa niitä muusikkoina.
Mutta joo... Pienestä kiinni miljardi. Pitää vaan alkaa jääräpäisesti änkkäämään sähköauton nimestä. Olis edes hetken aikaa miettinyt sitä änkkäämistyyliä... Siinä varmaan heebo ehti kysyä itseltään monta kertaa, että kannattiko? Toisaalta myös osoitti aikamoista henkistä vahvuuttakin siinä, et keksi keinot selvitä siitä ja rakensi itselle uudella nimellä suht ok elämän kunnes... :) - herätkää.nukkuvat
No tuota... Heh, kyllä se Eva Mendesin hahmo tais lutkutella jo niiden vanhempien Chicagon poikien kun tekivät paluun siihen pikkukaupunkiin 20 vuoden jälkeen... :D
Onhan se taitavasti duunattua musaa kummaltakin. Eikä Chicagon pojat kovin huonoja soittajiakaan ole. Tosin kumpikaan bändi kuulu oikein niihin mitä kuuntelen, vaikka eivät silleen taustamusiikkina ärsytäkään. Enkä dissaa niitä muusikkoina.
Mutta joo... Pienestä kiinni miljardi. Pitää vaan alkaa jääräpäisesti änkkäämään sähköauton nimestä. Olis edes hetken aikaa miettinyt sitä änkkäämistyyliä... Siinä varmaan heebo ehti kysyä itseltään monta kertaa, että kannattiko? Toisaalta myös osoitti aikamoista henkistä vahvuuttakin siinä, et keksi keinot selvitä siitä ja rakensi itselle uudella nimellä suht ok elämän kunnes... :)No, Howard hieno auto? (tästä en uskalla puhua netissä, koska ..)
Mutta elokuvahan oikein alleviivasi sitä, että oma valinta on syy ja seuraus. Ja sama baggage seuraa mukanasi aina (suihinotot), teit mitä tahansa. HOXHOX! En sano mikä.
Tuo päänäyttelijä, mutta myös käsittääkseni koko sarja, on tietyn ideologian mukainen höpsötys. Niin kauan, kun voin pitää Larry Davidin kaukana omasta maailmastani (=kulttuuristani), voin katsoa ja jopa nauraakin hänelle. Hän on se (käsikirjoittajien lisäksi), joka koki hauskaksi sen, että kusi katolisen taulun päälle..En ole katolinen, mutta koin tuon kohtauksen oksettavaksi.Mutta sensuuri, asiasta ei saa puhua.
Ja jos oikein kritisoida saa, niin tuossakin leffassa oli tämä valheen isoisän isoisä, Larry "never before heard" David, muka jonain sankarina. Ja totta tosiaan, valheellisten luulojen ylläpitäjänä: Larry David ei pariudu edes kohtuullisen näköisten kolmikymppisten kanssa ilman rahaa. Mistä esiäidin vitusta tämä ukko on nyt yhtäkkiä pompahtanut elokuvin ja sarjoihin?
Mutta tietty katsoin elokuvan ilman politikkaa. Koska olisihan se kamalaa sanoa, että on olemassa sionitinen maailmannäkemys ja toteutus. - sioille.helmiä
herätkää.nukkuvat kirjoitti:
No, Howard hieno auto? (tästä en uskalla puhua netissä, koska ..)
Mutta elokuvahan oikein alleviivasi sitä, että oma valinta on syy ja seuraus. Ja sama baggage seuraa mukanasi aina (suihinotot), teit mitä tahansa. HOXHOX! En sano mikä.
Tuo päänäyttelijä, mutta myös käsittääkseni koko sarja, on tietyn ideologian mukainen höpsötys. Niin kauan, kun voin pitää Larry Davidin kaukana omasta maailmastani (=kulttuuristani), voin katsoa ja jopa nauraakin hänelle. Hän on se (käsikirjoittajien lisäksi), joka koki hauskaksi sen, että kusi katolisen taulun päälle..En ole katolinen, mutta koin tuon kohtauksen oksettavaksi.Mutta sensuuri, asiasta ei saa puhua.
Ja jos oikein kritisoida saa, niin tuossakin leffassa oli tämä valheen isoisän isoisä, Larry "never before heard" David, muka jonain sankarina. Ja totta tosiaan, valheellisten luulojen ylläpitäjänä: Larry David ei pariudu edes kohtuullisen näköisten kolmikymppisten kanssa ilman rahaa. Mistä esiäidin vitusta tämä ukko on nyt yhtäkkiä pompahtanut elokuvin ja sarjoihin?
Mutta tietty katsoin elokuvan ilman politikkaa. Koska olisihan se kamalaa sanoa, että on olemassa sionitinen maailmannäkemys ja toteutus.Kyllähän tässä maailmassa kaikenlaista on, mistä on helppo vetää yhtymäkohtia. Eikä ne edes kovin vääriä ole, jos oikein asiaa pysähtyy miettimään. Itse vaan pyrin katsomaan komediat komedioina. Minusta monet juutalaiset tekijät ovat hauskoja. Adam Sandlerilla on hetkensä, Sacha Baron Cohen on parhaimmillaan aivan hulvaton, Mel Brooks, Barry Sonnenfeld... Noh se siitä. Mitä en taas jaksa, on ne säännöllisesti esiin putkahtavat holocaust pätkät ja sellaiset. Se on taas hyvin selvää ihmismielten manipulointia ja syyllistämistä edelleen. Ja kaikki sen takia, että saisivat oikeutuksen omille valinnoilleen ilman, että kukaan niitä voisi kritisoida leimautumatta natsiksi tai antisemiitiksi. Siis NWO ja muu siihen liittyvä voi olla muutenkin aika vaarallista aluetta, jos antaa mielelleen liikaa valtaa niissä. Voi alkaa näkemään paljon sellaistakin, mitä ei ehkä välttämättä todellisuudessa ole olemassa... :)
Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos jokin uskonto ei kestä häpäisyä, se ei ansaitse olla olemassa. Kaikkia uskontoja pitäisi voida häpäistä rangaistuksetta. Tämä on sitä tasa-arvoa. Eletään kuitenkin jo vuotta 2017... - erin.väsyy
Kyllähän tässä maailmassa kaikenlaista on, mistä on helppo vetää yhtymäkohtia. Eikä ne edes kovin vääriä ole, jos oikein asiaa pysähtyy miettimään. Itse vaan pyrin katsomaan komediat komedioina. Minusta monet juutalaiset tekijät ovat hauskoja. Adam Sandlerilla on hetkensä, Sacha Baron Cohen on parhaimmillaan aivan hulvaton, Mel Brooks, Barry Sonnenfeld... Noh se siitä. Mitä en taas jaksa, on ne säännöllisesti esiin putkahtavat holocaust pätkät ja sellaiset. Se on taas hyvin selvää ihmismielten manipulointia ja syyllistämistä edelleen. Ja kaikki sen takia, että saisivat oikeutuksen omille valinnoilleen ilman, että kukaan niitä voisi kritisoida leimautumatta natsiksi tai antisemiitiksi. Siis NWO ja muu siihen liittyvä voi olla muutenkin aika vaarallista aluetta, jos antaa mielelleen liikaa valtaa niissä. Voi alkaa näkemään paljon sellaistakin, mitä ei ehkä välttämättä todellisuudessa ole olemassa... :)
Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos jokin uskonto ei kestä häpäisyä, se ei ansaitse olla olemassa. Kaikkia uskontoja pitäisi voida häpäistä rangaistuksetta. Tämä on sitä tasa-arvoa. Eletään kuitenkin jo vuotta 2017...Mulla on hieman kiperämpi tilanne kaikessa.
Mutta ihan oikeasti sanon, että yhtään ei naurata, jos ei sa nauraa "nyökkäämiselle" tai muille jutuille!
Jos minä en saa nauraa islamille, tai varsinkaan Mohammedille, en saa vitsailla juutalaisuudesta tai Mooseksesta..Ilman että minut halutaan tappaa.
Pitäisköhän tässä tappaa ihan itse itsensä, vai kääntyä luterilaisuuteen? - sioille.helmiä
erin.väsyy kirjoitti:
Mulla on hieman kiperämpi tilanne kaikessa.
Mutta ihan oikeasti sanon, että yhtään ei naurata, jos ei sa nauraa "nyökkäämiselle" tai muille jutuille!
Jos minä en saa nauraa islamille, tai varsinkaan Mohammedille, en saa vitsailla juutalaisuudesta tai Mooseksesta..Ilman että minut halutaan tappaa.
Pitäisköhän tässä tappaa ihan itse itsensä, vai kääntyä luterilaisuuteen?Kuka sinua kieltää nauramasta sille kaikelle nyt? Minä en ainakaan kiellä. Ja tuskin tällä naureskelu ketään vielä murhanhimoiseksi saa. Itse vaan uskon enemmän eräänlaiseen kiihkottomaan vastarintaan, ainakin julkisesti. Kun asioista voi kuitenkin keskustella monella eri tavalla. Eikä ole sokraattista metodia lyönyttä edelleenkään silloin kun haluaa kyseenalaistaa... :)
Mutta noista vaarallisista alueista puheenollen tuli mieleen miten lähipiirissäni olen joskus ollut todistamassa esimerkiksi esoteriaan sekoamista. Ja kaikki alkoi ihan viattomasti kiinnostuksesta Castanedaan, Blavatskiin ja sellaisiin. Mutta mitä syvemmälle ihminen siihen aiheeseen sukelsi, sen vähemmän se näytti siitä ymmärtävän. Nykyisin en edes tiedä kuin syvällä se siinä on... :(
Esoteriakin on muuten parhaimmillaan todella mielenkiintoinen alue. Tosin aika moni siihen hurahtanut ei taida ihan ymmärtää mikä sen päämäärä on. Jos minulta kysytään, se on opas omaan syvimpään itseensä, jos sitä aluetta ja sen oppeja osaa tulkita oikein. Siinä on sen salaisuus. Ei missään ns. yliluonnollisessa. Toisaalta matka omaan syvimpään itseensä on tavallaan aika yliluonnollista... :)
Ei se itsensä tappaminen ja kääntyminen mitään auta. Tilannetaju ja oikea ajoitus avautumisilleen voi siinäkin olla parempi juttu... :)
- vähävoitte
Hei, älkää jättäkö! Oon sipiläntuisku ja estoton ja sanavalmis nuori. Te ootte torpattuja kaikki.
Voi helevetti.. Pidä se turkkilainen pääs kiinni. :D
- sioille.helmiä
Missä ja kenelle sinäkin niitä sinun viisauksia jaat kun palstalle jää jäljelle vaan muutama paatunut addikti? :)
Missä ja kenelle sinäkin niitä sinun viisauksia jaat kun palstalle jää jäljelle vaan muutama paatunut addikti? :)
Varmaan puhun ihan koko euroopan puolesta että sinun ihonvärin omaavia henkilöitä ei kukaan halua juttukaveriksi.
:D
Oot muutenki niitä kavereita jotka vähän väliä putkahtaa esiin märisemään että kuinka paskoja muut ihmiset ovat ja kuinka vähän välität heistä.
Oikea draamaprinsessa.
:D- sioille.helmiä
Eräkettu kirjoitti:
Varmaan puhun ihan koko euroopan puolesta että sinun ihonvärin omaavia henkilöitä ei kukaan halua juttukaveriksi.
Oot muutenki niitä kavereita jotka vähän väliä putkahtaa esiin märisemään että kuinka paskoja muut ihmiset ovat ja kuinka vähän välität heistä.
Oikea draamaprinsessa.
:DNojaa... Mikään ei ole kyllä vielä osoittanut ihmisissä päinvastaistakaan. Suurin osa samanlaisia ameeboja niin kuin sinäkin. Ikävä kyllä. :(
Enkä mä nyt lähtisi sinuna ihan koko Euroopan puolesta puhumaan. Mä jostain syystä luulen, että mä saan pyytämättäkin ulkona enemmän ja parempaa juttuseuraa yhden viikonlopun aikana kuin sinä useamman vuoden... :) - 8769876967
Eräkettu kirjoitti:
Oikea draamaprinsessa.
:DÄlä nyt.. :)
Flavio laittoi kerran humalassa kuvansa tänne... Satuin olemaan just silloin palstalla - aikaa tästä on enemmän kuin puoli vuotta..
Ei sulla Eris ole tosiaankaan syytä huoleen..
Etkö sää huumoria ymmärrä.. :) - sioille.helmiä
8769876967 kirjoitti:
Älä nyt.. :)
Flavio laittoi kerran humalassa kuvansa tänne... Satuin olemaan just silloin palstalla - aikaa tästä on enemmän kuin puoli vuotta..
Etkö sää huumoria ymmärrä.. :)Kukaan ei ymmärrä huumoria kun tehdään pilaa kohteen älystä, koska aivan liian moni pitää omansa liioitellun erinomaisena... :D
Mut oletetaan, että olisinkin oikeasti puoliturkkilainen. Sekö olisi jo syy vihaan ja halveksuntaan, vaikka olisin kaiken aikaa kirjoittanut samanlaista sisältöä niin kuin olen tähänkin asti?
Ei millään pahalla, mutta en arvosta ketään ihmisenä kovinkaan korkealle, jos tekee johtopäätöksen ihmisen etnisen taustan perusteella vaivautumatta antmasta edes mahdollisuutta sen takia toiselle. Enkä kyllä sellaistakaan voi kovin korkealle arvostaa, joka etnisen taustan tietää saatuan muuttaa mielipiteensä juuri sen taustan takia. Sori, en vaan pysty. En pysty, koska itse en sitä ole kenellekään koskaan tehnyt, vaikka vapaa ennakkoluuloista en ole minäkään... :) - sioille.helmiä
Kukaan ei ymmärrä huumoria kun tehdään pilaa kohteen älystä, koska aivan liian moni pitää omansa liioitellun erinomaisena... :D
Mut oletetaan, että olisinkin oikeasti puoliturkkilainen. Sekö olisi jo syy vihaan ja halveksuntaan, vaikka olisin kaiken aikaa kirjoittanut samanlaista sisältöä niin kuin olen tähänkin asti?
Ei millään pahalla, mutta en arvosta ketään ihmisenä kovinkaan korkealle, jos tekee johtopäätöksen ihmisen etnisen taustan perusteella vaivautumatta antmasta edes mahdollisuutta sen takia toiselle. Enkä kyllä sellaistakaan voi kovin korkealle arvostaa, joka etnisen taustan tietää saatuan muuttaa mielipiteensä juuri sen taustan takia. Sori, en vaan pysty. En pysty, koska itse en sitä ole kenellekään koskaan tehnyt, vaikka vapaa ennakkoluuloista en ole minäkään... :)Mut mikä tää Flavio juttu on? Ok, sen verran ymmärsin, että minua on joskus sanottu täällä Flavioksi, mutta muuten mennyt kyllä ihan ohi. Heh, mä ees näytä Flaviolta enkä ole karannut mistään harlekiinista... :)
- erin.kyllästyy
Eräkettu kirjoitti:
Oikea draamaprinsessa.
:DMikähän jutun juttu on tämä ihonväri?
Jos joku sanoo olevansa puoliksi "turkkilainen" , niin mitenkäs sellaisen erotat, ihonväristäkö, vai silmistä? Varsinkaan lapissa, jossa aidot lappalaiset ovat olemukseltaan tummia ja pieniä..Moni turkkilainen on vaaleampi, sanonpa vaan :)
Pitäisikö sellainen ihminen erottaa yhteisöstään? Mitenkäs ne kymmenet lapset, jotka syntyivät 1952 olympialaisten jälkeen? Ovatko ulkomaalaisia? 8769876967 kirjoitti:
Älä nyt.. :)
Etkö sää huumoria ymmärrä.. :)Pellehän se on. :D
- sioille.helmiä
erin.kyllästyy kirjoitti:
Mikähän jutun juttu on tämä ihonväri?
Jos joku sanoo olevansa puoliksi "turkkilainen" , niin mitenkäs sellaisen erotat, ihonväristäkö, vai silmistä? Varsinkaan lapissa, jossa aidot lappalaiset ovat olemukseltaan tummia ja pieniä..Moni turkkilainen on vaaleampi, sanonpa vaan :)
Pitäisikö sellainen ihminen erottaa yhteisöstään? Mitenkäs ne kymmenet lapset, jotka syntyivät 1952 olympialaisten jälkeen? Ovatko ulkomaalaisia?Heh, tää puoliturkkilaisuuteni tuli joskus ketulle läpällä heitettyä kun kävi uteliaaksi. Hyvin on näköjään läpi mennyt. Ja kun siihen takertui koko ajan niin mikäs sen hauskempaa kuin pitää vähään hupia palstalla sen ameeban kustannuksella... :D
Kyllä mä todellisuudessa ihan sivistyneen eurooppalaisen suvaitsevaisen miehen värinen iholtani olen, jolla vielä tukkaakin jonkun verran tallella ja joka ei yksin baariin mennessä ajattele ensimmäisenä sitä, et kuin negatiivisesti se yksin baarissa hengailu nähdään... :D
Mutta tosissaan. Kyllä mun tuttavapiiriin mahtuu niin monenlaista porukkaa aika monenlaisen taustan omaavana. Ja sen takia pysvät edelleen tuttavapiirissäni, että meidän kesken sillä ei lopulta ole mitään väliä. Siis sillä taustalla. Käytöksellä toisiamme kohtaan taas on. :) sioille.helmiä kirjoitti:
Kukaan ei ymmärrä huumoria kun tehdään pilaa kohteen älystä, koska aivan liian moni pitää omansa liioitellun erinomaisena... :D
Ei millään pahalla, mutta en arvosta ketään ihmisenä kovinkaan korkealle, jos tekee johtopäätöksen ihmisen etnisen taustan perusteella vaivautumatta antmasta edes mahdollisuutta sen takia toiselle. Enkä kyllä sellaistakaan voi kovin korkealle arvostaa, joka etnisen taustan tietää saatuan muuttaa mielipiteensä juuri sen taustan takia. Sori, en vaan pysty. En pysty, koska itse en sitä ole kenellekään koskaan tehnyt, vaikka vapaa ennakkoluuloista en ole minäkään... :)Minua ei haittaa jos teet pilaa mun älystä... Olenhan mettäläinen. :D
Sun oma käytökses on vaan arvelluttavaa.
Ihonväriin katsominen suurella todennäköisyydellä säästää mut raivon tunteilta.sioille.helmiä kirjoitti:
Mut mikä tää Flavio juttu on? Ok, sen verran ymmärsin, että minua on joskus sanottu täällä Flavioksi, mutta muuten mennyt kyllä ihan ohi. Heh, mä ees näytä Flaviolta enkä ole karannut mistään harlekiinista... :)
Teillä on sellanen Flaviomaisen rantapojun ulkonäkö. :D
Heh, tää puoliturkkilaisuuteni tuli joskus ketulle läpällä heitettyä kun kävi uteliaaksi. Hyvin on näköjään läpi mennyt. Ja kun siihen takertui koko ajan niin mikäs sen hauskempaa kuin pitää vähään hupia palstalla sen ameeban kustannuksella... :D
Kyllä mä todellisuudessa ihan sivistyneen eurooppalaisen suvaitsevaisen miehen värinen iholtani olen, jolla vielä tukkaakin jonkun verran tallella ja joka ei yksin baariin mennessä ajattele ensimmäisenä sitä, et kuin negatiivisesti se yksin baarissa hengailu nähdään... :D
Mutta tosissaan. Kyllä mun tuttavapiiriin mahtuu niin monenlaista porukkaa aika monenlaisen taustan omaavana. Ja sen takia pysvät edelleen tuttavapiirissäni, että meidän kesken sillä ei lopulta ole mitään väliä. Siis sillä taustalla. Käytöksellä toisiamme kohtaan taas on. :)Epäilen sitä turkkilaisuutta joten heitin sisään pienen herkun sun luonteestas.. :D
- sioille.helmiä
Eräkettu kirjoitti:
Minua ei haittaa jos teet pilaa mun älystä... Olenhan mettäläinen. :D
Sun oma käytökses on vaan arvelluttavaa.
Ihonväriin katsominen suurella todennäköisyydellä säästää mut raivon tunteilta.Kyllä minäkin mettäläisiä ja mettäläisen näköisiä vähän epäilevästi ensiksi katson. Mutta ei ne minussa mitään vihaa ja raivoa herätä. Tiedätkö, jotkut niistä mettäläisen näköisistä ovat muuten paljastuneet erittäin fiksuiksi ja nokkeliksi kunhan heille antoi mahdollisuuden eikä lähtenyt heti ulkomuodon perusteella johtopäätöksiä tekemään.
Sinun tapauksessa en taas tiedä. En ole ainakaan vielä vakuuttunut. Tuskin tulen enää vakuuttumaankaan. Toisaalta ei sillä niin väliä. Tämä on vaan palsta ja sinä vaan yksi palstalainen muiden joukossa, jolla näyttäisi olevan useammin minulle asiaa kuin minulla sinulle... :) - sioille.helmiä
Eräkettu kirjoitti:
Teillä on sellanen Flaviomaisen rantapojun ulkonäkö. :D
Heh, oletko sä nyt ihan valkoinen lihaa syövä heteromies tai esitätkö sellaista? Vähän kyllä kieltämättä epäilyttää aina välillä...
- 8765487654
Ei millään pahalla, mutta en arvosta ketään ihmisenä kovinkaan korkealle, jos tekee johtopäätöksen ihmisen etnisen taustan perusteella vaivautumatta antmasta edes mahdollisuutta sen takia toiselle. Enkä kyllä sellaistakaan voi kovin korkealle arvostaa, joka etnisen taustan tietää saatuan muuttaa mielipiteensä juuri sen taustan takia. Sori, en vaan pysty. En pysty, koska itse en sitä ole kenellekään koskaan tehnyt, vaikka vapaa ennakkoluuloista en ole minäkään... :)No.. Mun kavereista 90% asuu muualla kuin Suomessa. Mikä mielipiteeni on? En haluaisi Suomeen enää yhtään muslimia. Emme voi ymmärtää heidän uskontonsa merkitystä, koska täällä kotimaassa kristittyjä on niin vähän. En halua tänne ihmisiä, jotka lähtökohtaisesti vihaavat meitä "väärän" uskontomme takia. Ukrainassa (siis Euroopassa) on täysimittainen sota, vaikka jostain käsittämättömästä syystä madia siitä vaikenee. Minkä takia sieltä ei pelasteta ortodokseja tänne? Ei kaikkea tarvitse hyväksyä -opin sen jenkeissä. Siellä on sopeuduttava. Muuta vaihtoehtoa ei ole.. (Olet linnassa -ja hyvin kauan, jos et sopeudu.)
Heh, oletko sä nyt ihan valkoinen lihaa syövä heteromies tai esitätkö sellaista? Vähän kyllä kieltämättä epäilyttää aina välillä...
Oon mikä oon ja muuksi en muutu. :D
- sioille.helmiä
8765487654 kirjoitti:
No.. Mun kavereista 90% asuu muualla kuin Suomessa. Mikä mielipiteeni on? En haluaisi Suomeen enää yhtään muslimia. Emme voi ymmärtää heidän uskontonsa merkitystä, koska täällä kotimaassa kristittyjä on niin vähän. En halua tänne ihmisiä, jotka lähtökohtaisesti vihaavat meitä "väärän" uskontomme takia. Ukrainassa (siis Euroopassa) on täysimittainen sota, vaikka jostain käsittämättömästä syystä madia siitä vaikenee. Minkä takia sieltä ei pelasteta ortodokseja tänne? Ei kaikkea tarvitse hyväksyä -opin sen jenkeissä. Siellä on sopeuduttava. Muuta vaihtoehtoa ei ole.. (Olet linnassa -ja hyvin kauan, jos et sopeudu.)
Kyllä minäkin kannatan rajojen valvontaa tässä tilanteessa. Minun mielestäni rajojen valvonta tässä pakolaiskriisissä ei estä mitenkään antaa se auttava käsi kuka sitä oikeasti tarvitsee.
Ukraina... Se on taas niin paska aihe, että siitä mä en mieluummin edes puhu. Mä uskon, että sieltä suunnasta sotaa pakenevat ihmiset löytävät turvapaikan lähempänä kuin Suomi. Niinhän mekin täälläpäin. Tuskin ihan Afrikkaan asti turvapaikkaa hakemaan lähdettäisi, jos tänne sota syttyisi. Itse tosin häippäisisin joko Ausseihin, Uuteen-Seelantiin tai sitten Kuubaan. Riittävän kaukana kaikki täältä. Heh, ja saisipa samalla hyvän syyn häipyäkin täältä... :) - sioille.helmiä
Eräkettu kirjoitti:
Oon mikä oon ja muuksi en muutu. :D
Ok, mutta sun kiinnostuksesi ja sen laatu minua kohtaan palstalla on silti aika ajoin epäilyttävää...
Ok, mutta sun kiinnostuksesi ja sen laatu minua kohtaan palstalla on silti aika ajoin epäilyttävää...
Tuli vastattua sinun aloittamaasi keskusteluun..
Muutenhan olen jättänyt rauhaan.- sioille.helmiä
Eräkettu kirjoitti:
Tuli vastattua sinun aloittamaasi keskusteluun..
Muutenhan olen jättänyt rauhaan.Samapa se mulle. Saat sä mua täs vikitellä. Mä vaan kerron varmuuden vuoksi sen, jos et ole itse vielä tajunnut, että mä en kyllä tule lämpenemään sun vikittelyilles... :)
- 987879878976
Kyllä minäkin kannatan rajojen valvontaa tässä tilanteessa. Minun mielestäni rajojen valvonta tässä pakolaiskriisissä ei estä mitenkään antaa se auttava käsi kuka sitä oikeasti tarvitsee.
Ukraina... Se on taas niin paska aihe, että siitä mä en mieluummin edes puhu. Mä uskon, että sieltä suunnasta sotaa pakenevat ihmiset löytävät turvapaikan lähempänä kuin Suomi. Niinhän mekin täälläpäin. Tuskin ihan Afrikkaan asti turvapaikkaa hakemaan lähdettäisi, jos tänne sota syttyisi. Itse tosin häippäisisin joko Ausseihin, Uuteen-Seelantiin tai sitten Kuubaan. Riittävän kaukana kaikki täältä. Heh, ja saisipa samalla hyvän syyn häipyäkin täältä... :)Toki jenkkilästä on suomalaisilla aika negatiivinen käsitys.. Voi voi, kun palasin Suomeen.. :) Mikä paratiisi! :) Täällä kaikki voivat opiskella yliopistossa. Elämääsi kolmessa paskaduunissa ei määrittele se, millaiseen perheeseen olet syntynyt. Kaikki ruoka kaupassa on herkullista luomua! Ei 100v pakkauksessaan säilyvää teollisuustuotetta, joka ei maistu miltään. Sinun ei tarvitse koko ajan pelätä kuollaksesi tekeväsi vahingossa rikoksen.
Toisaalta.. Jenkeille Suomen systeemi on suuri järkytys. Täällä voit tappaa jonkun, josta tuomio 4v / istut 2v. Väärin. Täysin käsittämätöntä!! sioille.helmiä kirjoitti:
Samapa se mulle. Saat sä mua täs vikitellä. Mä vaan kerron varmuuden vuoksi sen, jos et ole itse vielä tajunnut, että mä en kyllä tule lämpenemään sun vikittelyilles... :)
Joo.. Viki viki viki.. :D
- 0987098709
987879878976 kirjoitti:
Toki jenkkilästä on suomalaisilla aika negatiivinen käsitys.. Voi voi, kun palasin Suomeen.. :) Mikä paratiisi! :) Täällä kaikki voivat opiskella yliopistossa. Elämääsi kolmessa paskaduunissa ei määrittele se, millaiseen perheeseen olet syntynyt. Kaikki ruoka kaupassa on herkullista luomua! Ei 100v pakkauksessaan säilyvää teollisuustuotetta, joka ei maistu miltään. Sinun ei tarvitse koko ajan pelätä kuollaksesi tekeväsi vahingossa rikoksen.
Toisaalta.. Jenkeille Suomen systeemi on suuri järkytys. Täällä voit tappaa jonkun, josta tuomio 4v / istut 2v. Väärin. Täysin käsittämätöntä!!Vielä lisäys: Tälläinen käytös, jossa röyhkeästi raiskataan naisia ja valitetaan "paskasta ruuasta" ei ole siellä ilman seurauksia mahdollinen. Siellä kerjäät kadunkulmassa, jos työ ei maita. (Suomeen on toki tullut Syyriasta / Irakista myös korkeakoulutettuja huipputyyppejä. Täällä he siivoavat, jenkeissä he olisivat miljonäärejä..)
Pieni maa, pienet resurssit.. - sioille.helmiä
987879878976 kirjoitti:
Toki jenkkilästä on suomalaisilla aika negatiivinen käsitys.. Voi voi, kun palasin Suomeen.. :) Mikä paratiisi! :) Täällä kaikki voivat opiskella yliopistossa. Elämääsi kolmessa paskaduunissa ei määrittele se, millaiseen perheeseen olet syntynyt. Kaikki ruoka kaupassa on herkullista luomua! Ei 100v pakkauksessaan säilyvää teollisuustuotetta, joka ei maistu miltään. Sinun ei tarvitse koko ajan pelätä kuollaksesi tekeväsi vahingossa rikoksen.
Toisaalta.. Jenkeille Suomen systeemi on suuri järkytys. Täällä voit tappaa jonkun, josta tuomio 4v / istut 2v. Väärin. Täysin käsittämätöntä!!Minä en pidä jenkkilän ulkopolitiikasta enkä heidän maailmanpoliisiroolista. Siitä syystä en näe Trumpin voittoa pressavaaleissa niin pahan kuin moni muu. Voi olla, että siinä tulee moni asia muuttumaan. Toivon ainakin niin. Olisin toki eniten toivonut Bernien voittoa, mutta ei niin umpikapitalistisessa maassa voida kommaria pressaksi päästää... :)
Itse en ole koskaan käynyt, joten en osaa siltä kantilta sanoa mitään. Mutta en epäile yhtään, ettenkö löytäisi sielläkään omaa paikkaani ihmisten joukossa, kenen seurassa viihdyn. On jenkkilä kuitenkin antanut meille populaarikulttuurin puolelta aika paljon kaikkea hienoakin. Musiikkia, viihdettä, kirjallisuutta jne. Joten sen perusteella ei siellä kaikki niin paskaakaan voi olla...
Safkasta puheenollen muuten... Oletko nähnyt sen dokkarin Food Inc.? Oli kyllä aika karua katseltavaa. Ja sitä kaikkea jos halutaan vielä tännekin tuoda, ellei jo ole... :( - sioille.helmiä
0987098709 kirjoitti:
Vielä lisäys: Tälläinen käytös, jossa röyhkeästi raiskataan naisia ja valitetaan "paskasta ruuasta" ei ole siellä ilman seurauksia mahdollinen. Siellä kerjäät kadunkulmassa, jos työ ei maita. (Suomeen on toki tullut Syyriasta / Irakista myös korkeakoulutettuja huipputyyppejä. Täällä he siivoavat, jenkeissä he olisivat miljonäärejä..)
Pieni maa, pienet resurssit..Meillä on täällä tänäpäivänä harvinaiset typerät päättäjät, jotka näyttäisivät vihaavan omaa maata. Eihän sitä samanlaista sinisilmäistä maailmansyleilyä paljon muualla kohtaa.
- sioille.helmiä
Meillä on täällä tänäpäivänä harvinaiset typerät päättäjät, jotka näyttäisivät vihaavan omaa maata. Eihän sitä samanlaista sinisilmäistä maailmansyleilyä paljon muualla kohtaa.
Tuli muuten mieleen jenkeistä, nyt ollaan oikeastaan jo etelävaltioissa, että voisin kuvitella rakastuvani Mississippiin. Ainakin tämän lukemani artikkelin perusteella... :)
https://www.raymond.fi/paajuttu/mississippi/ - 87698769887
Minä en pidä jenkkilän ulkopolitiikasta enkä heidän maailmanpoliisiroolista. Siitä syystä en näe Trumpin voittoa pressavaaleissa niin pahan kuin moni muu. Voi olla, että siinä tulee moni asia muuttumaan. Toivon ainakin niin. Olisin toki eniten toivonut Bernien voittoa, mutta ei niin umpikapitalistisessa maassa voida kommaria pressaksi päästää... :)
Itse en ole koskaan käynyt, joten en osaa siltä kantilta sanoa mitään. Mutta en epäile yhtään, ettenkö löytäisi sielläkään omaa paikkaani ihmisten joukossa, kenen seurassa viihdyn. On jenkkilä kuitenkin antanut meille populaarikulttuurin puolelta aika paljon kaikkea hienoakin. Musiikkia, viihdettä, kirjallisuutta jne. Joten sen perusteella ei siellä kaikki niin paskaakaan voi olla...
Safkasta puheenollen muuten... Oletko nähnyt sen dokkarin Food Inc.? Oli kyllä aika karua katseltavaa. Ja sitä kaikkea jos halutaan vielä tännekin tuoda, ellei jo ole... :(Ei tarvitse katsoa. En ole syönyt mitään millä on silmät 20 vuoteen.. :) Nykyään vaikenen asiasta viimeiseen asti -muille se tuntuu olevan ongelma..
Jenkeissä vaalit eivät näkyneet mitenkään katukuvassa. Ne eivät myöskään kiinnostaneet ketään. Kaikki vihasivat molempia osapuolia. Minulle Trunpin voitto ei ollut kuitenkaan yllätys. Ihmiset haluavat muutosta -ihan mitä tahansa.. Myös minä. Näin ei voi jatkua..
Jännää sinäänsä, että maailman vaikutusvaltaisin mies on pian henkilö, joka ei tiedä mistään yhtään mitään. :) - 9876876976
87698769887 kirjoitti:
Ei tarvitse katsoa. En ole syönyt mitään millä on silmät 20 vuoteen.. :) Nykyään vaikenen asiasta viimeiseen asti -muille se tuntuu olevan ongelma..
Jenkeissä vaalit eivät näkyneet mitenkään katukuvassa. Ne eivät myöskään kiinnostaneet ketään. Kaikki vihasivat molempia osapuolia. Minulle Trunpin voitto ei ollut kuitenkaan yllätys. Ihmiset haluavat muutosta -ihan mitä tahansa.. Myös minä. Näin ei voi jatkua..
Jännää sinäänsä, että maailman vaikutusvaltaisin mies on pian henkilö, joka ei tiedä mistään yhtään mitään. :)-Trumpin-
- 908909808
9876876976 kirjoitti:
-Trumpin-
Kävin kyllä täällä... :) http://www.centralpark.com/guide/attractions/strawberry-fields.html
- sioille.helmiä
87698769887 kirjoitti:
Ei tarvitse katsoa. En ole syönyt mitään millä on silmät 20 vuoteen.. :) Nykyään vaikenen asiasta viimeiseen asti -muille se tuntuu olevan ongelma..
Jännää sinäänsä, että maailman vaikutusvaltaisin mies on pian henkilö, joka ei tiedä mistään yhtään mitään. :)No siitä maailman vaikutusvaltaisimmasta miehestä voidaan olla montaa eri mieltä. Eikös se nyt viimeksikin ollut Putin...? Mutta se siitä... :)
Minulle ei ne veganismit ja sellaiset ole ongelma. Kukin saa syödä mitä haluaa, kunhan ei oleta minun lähtevän mukaan siihen, mitä en itse halua. Jos nyt tähän snadisti sitä lähimmäisenrakkautta kehiin niin saa syödä mitä haluaa, kunhan pitää huolen siitä, että saa ravinnostaan kaiken tarpeellisen. Ja toki oletan, ettei minun ruokailuvalinnat tuota ongelmia muille, joilla itsellä ne on toisenlaiset. Asia ei ole sen kummallisempi...
Mut onpahan täs aika vierähtänyt... Pitää käydä koisiin. Hyvää yötä sinulle ja muillekin, jotka ovat olleet tässä ketjussa mukana... :)
https://www.youtube.com/watch?v=3TSz30Nj2n4 0987098709 kirjoitti:
Vielä lisäys: Tälläinen käytös, jossa röyhkeästi raiskataan naisia ja valitetaan "paskasta ruuasta" ei ole siellä ilman seurauksia mahdollinen. Siellä kerjäät kadunkulmassa, jos työ ei maita. (Suomeen on toki tullut Syyriasta / Irakista myös korkeakoulutettuja huipputyyppejä. Täällä he siivoavat, jenkeissä he olisivat miljonäärejä..)
Pieni maa, pienet resurssit..Läskit pakolaiset nilliää ruuasta ja nää vasemmiston mammanpojat vaan pyytelee anteeksi pakolaisilta..
Mitä vittua. :D
Siis jenkkilässähän ei ees tarjota ruokaa ilmaiseksi ja muslimipaska saa kuulan kalloonsa jos rupeaa pelleilemään..
Sama homma pitäs saaha tännekki.- 87687698769
Minä en pidä jenkkilän ulkopolitiikasta enkä heidän maailmanpoliisiroolista. Siitä syystä en näe Trumpin voittoa pressavaaleissa niin pahan kuin moni muu. Voi olla, että siinä tulee moni asia muuttumaan. Toivon ainakin niin. Olisin toki eniten toivonut Bernien voittoa, mutta ei niin umpikapitalistisessa maassa voida kommaria pressaksi päästää... :)
Safkasta puheenollen muuten... Oletko nähnyt sen dokkarin Food Inc.? Oli kyllä aika karua katseltavaa. Ja sitä kaikkea jos halutaan vielä tännekin tuoda, ellei jo ole... :(Kohta nähdään mihin se johtaa, kun jenkit ei puutu yhtään mihinkään resursseja säästääkseen.. Sitä päivää en itse haluaisi olla näkemässä. :)
Suomella tuskin on mitään hätää. Loppupeleissä tämä maa on joutomaata, joka ei kiinnosta ketään..(Jonain päivänä vesi on suuri intressi. Ei tosin minun elinaikanani.) 87687698769 kirjoitti:
Kohta nähdään mihin se johtaa, kun jenkit ei puutu yhtään mihinkään resursseja säästääkseen.. Sitä päivää en itse haluaisi olla näkemässä. :)
Suomella tuskin on mitään hätää. Loppupeleissä tämä maa on joutomaata, joka ei kiinnosta ketään..(Jonain päivänä vesi on suuri intressi. Ei tosin minun elinaikanani.)Olishan ne Bernien päästäny johtoon mutta paholainen Killary väkisin väänsi ittensä ainoaksi ehdokkaaksi..
- 8758765875
Eräkettu kirjoitti:
Läskit pakolaiset nilliää ruuasta ja nää vasemmiston mammanpojat vaan pyytelee anteeksi pakolaisilta..
Siis jenkkilässähän ei ees tarjota ruokaa ilmaiseksi ja muslimipaska saa kuulan kalloonsa jos rupeaa pelleilemään..
Sama homma pitäs saaha tännekki.Ei kuulaa kalloonsa. Uberia ajamaan, siivoomaan tms. Duunipaikkoja tuolla riittää.. En edes uskaltanut kysyä palkoista -ihan normaali työaika on 60h /vko. Toki voi jäädä myös kadunkulmaan kerjäämään.. En suosittele.
Suomi on hyvä maa. Täällä sitä ei vaan tajuta.. - 8768976986
Eräkettu kirjoitti:
Läskit pakolaiset nilliää ruuasta ja nää vasemmiston mammanpojat vaan pyytelee anteeksi pakolaisilta..
Sama homma pitäs saaha tännekki.Lähdin sinne antirasistina. :) Mitä siellä näin -sitä suomalaiset eivät tänne halua. Siellä ihmisiä sentään suojelivat järjettömän kovat lait. Ikävää sanoa näin, mutta voi ihmisten tyhmyyttä, kun kaikki hyväksytään! Kaikkea ei tosiaankaan tarvitse hyväksyä..
8758765875 kirjoitti:
Ei kuulaa kalloonsa. Uberia ajamaan, siivoomaan tms. Duunipaikkoja tuolla riittää.. En edes uskaltanut kysyä palkoista -ihan normaali työaika on 60h /vko. Toki voi jäädä myös kadunkulmaan kerjäämään.. En suosittele.
Suomi on hyvä maa. Täällä sitä ei vaan tajuta..:D kyllä siellä poliisit antaa kuulaan kalloon riehuville muslimeille..
- sioille.helmiä
87687698769 kirjoitti:
Kohta nähdään mihin se johtaa, kun jenkit ei puutu yhtään mihinkään resursseja säästääkseen.. Sitä päivää en itse haluaisi olla näkemässä. :)
Suomella tuskin on mitään hätää. Loppupeleissä tämä maa on joutomaata, joka ei kiinnosta ketään..(Jonain päivänä vesi on suuri intressi. Ei tosin minun elinaikanani.):) Sen minäkin haluaisin nähdä mihin se johtaa kun jenkit ei ole enää puuttumassa kaikkialle maailmanpoliisina. Koska sen seuraukset ollaan jo nähty mitä siitä on seurannut kun maailmanpoliisia on leikitty. Afganistan, Syyria, Irak, Libya... Ihan näin esimerkiksi... :)
Mutta aiiheesta suomalaiseen lehdistöön. Iltalehti on kyllä kieltämättä skarpannut ilahduttavasti. Toivottavasti sama linja pysyy ja alkavat sielläkin harrastamaan yhä enenevissä määrin sitä kauan kaivattua tutkivaa journalismia. Ensimmäiset askeleet jo otettu, tosin matka vielä pitkä... :)
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701092200051264_ul.shtml
Nyt kuuntelemassa areenasta kohta alkavaa Trumpin lehdistötilaisuutta. Mielenkiintoista miten vastailee kaikkeen... :) - sioille.helmiä
:) Sen minäkin haluaisin nähdä mihin se johtaa kun jenkit ei ole enää puuttumassa kaikkialle maailmanpoliisina. Koska sen seuraukset ollaan jo nähty mitä siitä on seurannut kun maailmanpoliisia on leikitty. Afganistan, Syyria, Irak, Libya... Ihan näin esimerkiksi... :)
Mutta aiiheesta suomalaiseen lehdistöön. Iltalehti on kyllä kieltämättä skarpannut ilahduttavasti. Toivottavasti sama linja pysyy ja alkavat sielläkin harrastamaan yhä enenevissä määrin sitä kauan kaivattua tutkivaa journalismia. Ensimmäiset askeleet jo otettu, tosin matka vielä pitkä... :)
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701092200051264_ul.shtml
Nyt kuuntelemassa areenasta kohta alkavaa Trumpin lehdistötilaisuutta. Mielenkiintoista miten vastailee kaikkeen... :)On se epeli, se Trump. :)
Mut mistä jenkkilä saa pisteet on se, että ne osaavat puhua. Jollain tavalla jopa diggaan Trumpista. Paljon shitchattia, mutta siinä oli pointtia kun puhui hakkeroinneista yms. On tosiaan naivia luulla, että sitä ei tapahtuisi. Todennäköisesti kaikki kilpailevat vallat hakkeroivat toisiaan ja eri tiedustelut keräävät tietoa toisistaan kaikilla käytettävissä olevilla keinoilla. Yhdysvallat ei todellakaan ole pulmunen siinä. Muistellaan vaikkapa tapaus Snowdenia... :) Mutta se on sitten taas se uutisointi asian tiimoilta. Venäjä ja Putin on siinä iso paha susi kun ovat hakkeroineet ja yrittäneet vaikuttaa jenkkien vaalitulokseen ja maailmassa kaikki hyvin. En ota kantaa siihen, että onko todellisuudessa näin ollut tai ei. Ehkä on, ehkä ei. Sitähän meistä ei varmuudella voi kukaan tietää, koska meille kerrotaan niin paljon valheita että... :) Mielelläni herättäisin tässä asiassa kysymyksen, että voidaanko olla varmoja siitä, ettei yhdysvallat yrittäisi manipuloida eri maiden vaalituloksia, jotta saisivat itselle suotuisat vaalivoittajat? Minä väitän, että ei. Mutta tästä ei jostain syystä kovinkaan paljon länsimediassa keskustella. Niin kuin Trumpikin sanoi siinä lehdistötilaisuudessa, kaikki hakkeroivat kaikkia. Jos Yhdysvallat eivät ole onnistuneet samassa asiassa Venäjän kanssa missä Venäjä on, niin eniten se kyllä kertoo niiden maiden valtiollisesta tietoturvallisuudesta. Voidaanko tästä päätellä, että esimerkiksi Venäjällä se on paljon paremmassa kuosissa kuin Yhdysvalloissa? Viitteitä siihen on, ainakin näiden tarjolla olevien tietojen perusteella... :)
Ja minkä huomion tein vielä siinä lehdistötilaisuudessa on se, että minkälaisia hyeenoja olivat lehdistön edustajat. Jos minusta ei tämän perusteella mitään Trump fania tullut, eipä minun fanitus länsilehdistöäkään kohtaan lisääntynyt... :) - 98768979
Eräkettu kirjoitti:
:D kyllä siellä poliisit antaa kuulaan kalloon riehuville muslimeille..
..Ja muille riehujille -ymmärsin pointin väärin. Tiukkailmeistä porukkaa, ei tehnyt mieli härnätä.. :)
- 876876899
On se epeli, se Trump. :)
Mut mistä jenkkilä saa pisteet on se, että ne osaavat puhua. Jollain tavalla jopa diggaan Trumpista. Paljon shitchattia, mutta siinä oli pointtia kun puhui hakkeroinneista yms. On tosiaan naivia luulla, että sitä ei tapahtuisi. Todennäköisesti kaikki kilpailevat vallat hakkeroivat toisiaan ja eri tiedustelut keräävät tietoa toisistaan kaikilla käytettävissä olevilla keinoilla. Yhdysvallat ei todellakaan ole pulmunen siinä. Muistellaan vaikkapa tapaus Snowdenia... :) Mutta se on sitten taas se uutisointi asian tiimoilta. Venäjä ja Putin on siinä iso paha susi kun ovat hakkeroineet ja yrittäneet vaikuttaa jenkkien vaalitulokseen ja maailmassa kaikki hyvin. En ota kantaa siihen, että onko todellisuudessa näin ollut tai ei. Ehkä on, ehkä ei. Sitähän meistä ei varmuudella voi kukaan tietää, koska meille kerrotaan niin paljon valheita että... :) Mielelläni herättäisin tässä asiassa kysymyksen, että voidaanko olla varmoja siitä, ettei yhdysvallat yrittäisi manipuloida eri maiden vaalituloksia, jotta saisivat itselle suotuisat vaalivoittajat? Minä väitän, että ei. Mutta tästä ei jostain syystä kovinkaan paljon länsimediassa keskustella. Niin kuin Trumpikin sanoi siinä lehdistötilaisuudessa, kaikki hakkeroivat kaikkia. Jos Yhdysvallat eivät ole onnistuneet samassa asiassa Venäjän kanssa missä Venäjä on, niin eniten se kyllä kertoo niiden maiden valtiollisesta tietoturvallisuudesta. Voidaanko tästä päätellä, että esimerkiksi Venäjällä se on paljon paremmassa kuosissa kuin Yhdysvalloissa? Viitteitä siihen on, ainakin näiden tarjolla olevien tietojen perusteella... :)
Ja minkä huomion tein vielä siinä lehdistötilaisuudessa on se, että minkälaisia hyeenoja olivat lehdistön edustajat. Jos minusta ei tämän perusteella mitään Trump fania tullut, eipä minun fanitus länsilehdistöäkään kohtaan lisääntynyt... :)Ai ai.. En tiedä, uskallanko vastata mitään. Palstalla monella on niin huimaa poliittista tietämystä. :) Itse luotan aika paljon BBC:n uutisiin. Suomen medioista ainoastaan Suomen kuvalehteen.
- sioille.helmiä
876876899 kirjoitti:
Ai ai.. En tiedä, uskallanko vastata mitään. Palstalla monella on niin huimaa poliittista tietämystä. :) Itse luotan aika paljon BBC:n uutisiin. Suomen medioista ainoastaan Suomen kuvalehteen.
Mä en luota 100%sti oikein mihinkään. SK on pitänyt pintansa aika hyvin. Ei ole tullut eteen paskoja juttuja. Sitten se yksi uusi verkkojulkaisu Päivän Lehti vaikuttaa lupaavalta...
Minä luen politiikkaa vähän samalla tavalla kuin ihmisiä tai palstaakin. On yksi asia mitä sanotaan, toinen mitä tapahtuu ja kolmanneksi jää oma henkilökohtainen päättely käytettävissä olevien tietojen perusteella siitä mistä on kyse. Median lukemisessa, niin kuin kaikessa muussakin, on tärkeintä aina se mitä jätetään sanomatta. Sieltä se tieto täytyy yleensä kaivaa, jos haluaa vähänkin ymmärtää mistä on kyse. Mut kaikenkaikkiaan kannattaa luottaa sellaiseen uutisointiin missä ei ole heti ensiksi helvetin vahvasti haisemassa jokin agenda. Se on hyvä lähtökohta.
Mutta meidän lehdistö kyllä kohtelee maamme päättäjiä aika silkkihansikkain, vaikka kuin se Sipilä siitä nillittää. Ja muutenkin helvetin asenteellista uutisointia. Voisivat nekin keskittyä enemmän asioiden sisältöihin, purkaa ne auki kuin siihen, että menisivät muodin mukana ja kirjoittaisivat aina poliittesesti korrektisti. Helvetinmoista salapoliisin duunia joutuu tekemään, et löytää jostain hyvin selväsanaista tekstiä siitä mistä on kyse ja mitä oikeasti pitäisi tehdä. Ja meidän päättäjäthän ovat tunnetusti hyviä ja nopeita reagoimaan, puhumattakaan siitä ennaltaehkäisystä... :)
http://blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/2017/01/10/ketka-ulkomaalaiset-poistaisin-heti-maasta-ja-ketka-suomalaiset-hiljentaisin/ - 878768768
Mä en luota 100%sti oikein mihinkään. SK on pitänyt pintansa aika hyvin. Ei ole tullut eteen paskoja juttuja. Sitten se yksi uusi verkkojulkaisu Päivän Lehti vaikuttaa lupaavalta...
Minä luen politiikkaa vähän samalla tavalla kuin ihmisiä tai palstaakin. On yksi asia mitä sanotaan, toinen mitä tapahtuu ja kolmanneksi jää oma henkilökohtainen päättely käytettävissä olevien tietojen perusteella siitä mistä on kyse. Median lukemisessa, niin kuin kaikessa muussakin, on tärkeintä aina se mitä jätetään sanomatta. Sieltä se tieto täytyy yleensä kaivaa, jos haluaa vähänkin ymmärtää mistä on kyse. Mut kaikenkaikkiaan kannattaa luottaa sellaiseen uutisointiin missä ei ole heti ensiksi helvetin vahvasti haisemassa jokin agenda. Se on hyvä lähtökohta.
Mutta meidän lehdistö kyllä kohtelee maamme päättäjiä aika silkkihansikkain, vaikka kuin se Sipilä siitä nillittää. Ja muutenkin helvetin asenteellista uutisointia. Voisivat nekin keskittyä enemmän asioiden sisältöihin, purkaa ne auki kuin siihen, että menisivät muodin mukana ja kirjoittaisivat aina poliittesesti korrektisti. Helvetinmoista salapoliisin duunia joutuu tekemään, et löytää jostain hyvin selväsanaista tekstiä siitä mistä on kyse ja mitä oikeasti pitäisi tehdä. Ja meidän päättäjäthän ovat tunnetusti hyviä ja nopeita reagoimaan, puhumattakaan siitä ennaltaehkäisystä... :)
http://blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/2017/01/10/ketka-ulkomaalaiset-poistaisin-heti-maasta-ja-ketka-suomalaiset-hiljentaisin/Blogissa oli varsin rohkeaa tekstiä.. Oli noissa kommenteissakin paljon asiaa.. Itse en maahanmuuttokeskustelua paljon jaksa seurata. Olen lopen kyllästynyt ääripäiden huuteluun. Jotain se kertoo kyllä Suomesta, että olin ennen maltillinen suvakki, nykyään tunnen ymmärrystä jopa Odineita kohtaan.
- Kbfyu
Totta. Paska-pertti ja sen vanhaa ryppyistä persereikää nuoleva huora34v pilasivat tämän palstan.
- äökläölkäölk
Mutta meidän mielipiteillä ei ole mitään väliä, koska olemme yksi ja sama henkilö. :)
Miks Pertsa tänne edes tuli, koska lähinnä vaan se itse tykkää itsestään? Tänne on joka tapauksessa tullut paljon hyviä kirjoittajia viime aikoina, joilla on paljon todellista ASIAA.. Niin miehiä, kuin naisia.. Pertsa vaan vie jääräpäisesti ja itsekkäästi kaiken tilan, eikä kukaan voi oikein "hengittää".. - Kylläkaikkijärjestyy
äökläölkäölk kirjoitti:
Mutta meidän mielipiteillä ei ole mitään väliä, koska olemme yksi ja sama henkilö. :)
Miks Pertsa tänne edes tuli, koska lähinnä vaan se itse tykkää itsestään? Tänne on joka tapauksessa tullut paljon hyviä kirjoittajia viime aikoina, joilla on paljon todellista ASIAA.. Niin miehiä, kuin naisia.. Pertsa vaan vie jääräpäisesti ja itsekkäästi kaiken tilan, eikä kukaan voi oikein "hengittää"..Pertsahan availi omia ketjuja ja pysyi niissä, ei se muiden ketjuihin kirjoitellut kovinkaan paljon.
Jengi tykkäsi sen ketjuista, niihin kirjoitettiin ilokseen. Palsta ehkä hiipuu hivenen kun pertsa lähti.
Mutta nyt voi joku muu ottaa vastuuta. - räplään.pimppaa
Kylläkaikkijärjestyy kirjoitti:
Pertsahan availi omia ketjuja ja pysyi niissä, ei se muiden ketjuihin kirjoitellut kovinkaan paljon.
Jengi tykkäsi sen ketjuista, niihin kirjoitettiin ilokseen. Palsta ehkä hiipuu hivenen kun pertsa lähti.
Mutta nyt voi joku muu ottaa vastuuta.No ihan vittunöyhtää.
Täällä on ollut aikoinaan hyvinkin kiva keskustelupaikka myös täyspäisille.
- vitttuhomo
Alko oleen niin maanista se pertsan threadien aukominen että ilmeisesti viinaputki tai muu stressori oli päällä??
Nainen34 on ouluchatissa pyörinyt mies. Siellä näytteli 18 vuotiasta naista. Fakta. - Kiltti-ja-kunnollinen
Oivoi sentään. En saanu nukutta sitten yhtään ja väsyttää. Stressiä yksinäisyydestä kun ei saa unta.
Tämä avauksen tehnyt nuoriherra on nähnyt valon ja tulee pääsemään isäni tykö taivaaseen, palstataivaaseen.
- ootsairashyvinsairas
moi expua aka pertti-setä
- Nnnnnainenn
En oo huomannu yhtään yksittäistä hourupäätä. Kun tulin tossa muutama päivä sitten palstalle, huomasin että mielisairaala on täydempi kuin IKINÄ. En oo koskaan ennen saanut alotukseeni yli 200 vastausta.
Sanoisin että täällä on ahdasta, ei suinkaan hiljaista.- jatehtaileenikkejä
ei täälä pysty hengittää expua vie kaiken hapen
- Nnnnnnainennnn
jatehtaileenikkejä kirjoitti:
ei täälä pysty hengittää expua vie kaiken hapen
Pakene sit. :) En tiä ketä henkilöt on joilla monia nimimerkkejä. En ole selvännäkijä.
Joo, eipä täällä oikein viihdy. Aika vähän täällä on viime päivinä tullut käytyä muuta kuin toteamassa että ei helvetti...
Alkaa olemaan oikein ikävä Pikkukakkosen vänkäystä.- mitätekisitkääntäällä
Nii olitkos sinä sinkku vai et?
- Poliiisinpoika
Palsta hiljenee jos päätän niin!
- kiltti.kunnollinen.äätmi
Ihan sama. HC-ATM jää aina ilman naista kuitenkin.
- Realistinainen
Expuapertsa on reuhtonut teemunajoonana jo vuosikymmenen palstalla.
Kausittainen mania.
Aloittaa suht asiallisesti mutta pian menettää malttinsa ja alkaa riitelemään. Lopulta riehuu alatyylillä ja haukkuu kaikki vastaväittelijät maan rakoon. Sittenon uuden nimimerkin aika.
Ei hätää. Tulee takaisin ikävä kyllä.- sioille.helmiä
Kehuisit nyt mieluummin minua kuin valittaisit siit palstapertsapoliisipojasta. Se näyttää ja tuntuu paremmalta.
Ja ei... En ole narsisti... :D
https://www.youtube.com/watch?v=hVyGTIeSR-E sioille.helmiä kirjoitti:
Kehuisit nyt mieluummin minua kuin valittaisit siit palstapertsapoliisipojasta. Se näyttää ja tuntuu paremmalta.
https://www.youtube.com/watch?v=hVyGTIeSR-EOletko mies vai hiiri?
Vähän tasoa juttuihisi.- lkjhlkjhl
Kriitikkopuskista kirjoitti:
Oletko mies vai hiiri?
Vähän tasoa juttuihisi.Voi vittu! Korkki kiinni jo pertsa. Sä olet TÄYSIN seonnut, kuten ajat sitten jo sanoin.
- Titityy.titityy
Kriitikkopuskista kirjoitti:
Oletko mies vai hiiri?
Vähän tasoa juttuihisi.Sulla Pertsa, tai kuka vittu lienetkään, on tooosipahoja mielenterveysongelmia. Tee kaikille palvelus ja hae apua itsellesi, ennenkuin on myöhäistä, jookos?
- erin.pähkäilee
https://www.youtube.com/watch?v=hVyGTIeSR-EMä olen edelleen sitä mieltä, että pertsa ja helmiä.sioille ei ole sama henkilö. Sanotte mitä sanotte. Teiltä on jäänyt jotain huomaamatta, koska ette tiedä joitain asioita, ettekä osaa yhdistää.
Luultavimmin tiedän kuka on helmiä.sioille, ja en aio koskaan kertoa asiaa missään, ei ole teidän, eikä oikeastaan minunkaan asiani.
Sioille.helmiä on mikkihiiri.
- Ja.Kriitikkopuskista
on Hessu Homo.
- flavio
:)
Noniin... Etusivulla nyt nähtävissä tämänkin palstan tulevaisuus. Sellaisena se tulee jatkumaan kunnes täällä ei tosiaan käy enää kuin paatuneimmat addiktit pitäämässä omaa kivaa ja kuvittelemassa, että joitakin heidän jutut kiinnostaa, vaikka tosiasiassa tänne jää kirjoittelemaan vaan muutama jauhopää keskenään esittäen useampaa kirjoittajaa kuin mitä täällä todellisuudessa on.
Niin kuin joku täällä jossain kirjoittikin, että kai niillä on kivaa itsensä kanssa tai sitten kunnon lakanat peittämässä peilit, koska hehän sitä eniten itsensä kanssa joutuvat olemaan ja elämään...- flavio
kansliasta.kajahtaa kirjoitti:
Nääh, älä sä siitä huoli.
Enhän minä siitä huolikaan. Kuhan totesin. Eikä siihen tarvi mitään ennustajan kykyjä.
Minua huolestuttaa paljon enemmän Suomessa päättävissä asemissa olevat narsistitrollit kuin mitätöttämät palstapiipittäjät. Ensin mainituista on oikeastikin ihan konkreettista haittaa yhteiskunnalle. Palstapiipittäjät piipittää vaan palstalla eivätkä ole ihan samassa mittakaavassa vaikuttamassa ihmisten elämään, jos ollenkaan... :) - Olet.sitä.ihteään
flavio kirjoitti:
Enhän minä siitä huolikaan. Kuhan totesin. Eikä siihen tarvi mitään ennustajan kykyjä.
Minua huolestuttaa paljon enemmän Suomessa päättävissä asemissa olevat narsistitrollit kuin mitätöttämät palstapiipittäjät. Ensin mainituista on oikeastikin ihan konkreettista haittaa yhteiskunnalle. Palstapiipittäjät piipittää vaan palstalla eivätkä ole ihan samassa mittakaavassa vaikuttamassa ihmisten elämään, jos ollenkaan... :)Eipä sunkaan elämällä ole mitään merkitystä.
- Ikis..M
No niinpä s..na. Ei hyvältä näytä eikä tainnut Perttikään arvata miten nopeasti palsta vajoaa kun alkoi lietsomaan trolleja, tuskin itsekään tätä halusi tämmöiseksi. Käynee niin kuin ML-palstalle että pikkuhiljaa lakkaa kiinnostamasta ketään järkeviä kirjoittajia ja sitten kun on enää muutama trollaaja omaa kivaansa pitämässä ei nekään sitten kauaa sitä touhuaan jaksa kun niistä ei ole luomaan mitää mielenkiintoista juteltavaa keskenään, hiljaiseksi menee. Vähän muutenkin vaikuttaa että ML:n trolli/trollit on nyt valuneet tänne sekaannusta luomaan kun se oma hiekkalaatikko on käynyt niin tylsäksi.
- Vittu.mitä.touhua
Ikis..M kirjoitti:
No niinpä s..na. Ei hyvältä näytä eikä tainnut Perttikään arvata miten nopeasti palsta vajoaa kun alkoi lietsomaan trolleja, tuskin itsekään tätä halusi tämmöiseksi. Käynee niin kuin ML-palstalle että pikkuhiljaa lakkaa kiinnostamasta ketään järkeviä kirjoittajia ja sitten kun on enää muutama trollaaja omaa kivaansa pitämässä ei nekään sitten kauaa sitä touhuaan jaksa kun niistä ei ole luomaan mitää mielenkiintoista juteltavaa keskenään, hiljaiseksi menee. Vähän muutenkin vaikuttaa että ML:n trolli/trollit on nyt valuneet tänne sekaannusta luomaan kun se oma hiekkalaatikko on käynyt niin tylsäksi.
Pertsa lienee itse päätrolli.
- Ikis..M
Vittu.mitä.touhua kirjoitti:
Pertsa lienee itse päätrolli.
Pertsa sen ainakin käynnisti kun ykskaks dramaattisesti ilmoitti poistuvansa palstalta ja samantien rekkasi muka uutena tulijana nikin jota oli jo 12121212:n ketjussa käyttänyt trollijahtiin. Ei pertsa todellakaan niin tyhmä ole etteikö olisi sen arvannut käynnistävän kaikenlaista draamaa tänne, lopputulos vaan ei oikein näytä semmoiselta että tästä kukaan nauttisi niin aikalailla vihkoon taisi mennä pertsankin kannalta.
- Mitä.tässä.takana
Ikis..M kirjoitti:
Pertsa sen ainakin käynnisti kun ykskaks dramaattisesti ilmoitti poistuvansa palstalta ja samantien rekkasi muka uutena tulijana nikin jota oli jo 12121212:n ketjussa käyttänyt trollijahtiin. Ei pertsa todellakaan niin tyhmä ole etteikö olisi sen arvannut käynnistävän kaikenlaista draamaa tänne, lopputulos vaan ei oikein näytä semmoiselta että tästä kukaan nauttisi niin aikalailla vihkoon taisi mennä pertsankin kannalta.
Mistä ihmeen nikistä puhut?
- muistelisin
Mitä.tässä.takana kirjoitti:
Mistä ihmeen nikistä puhut?
Eikös se se Poliisinpoika ollut?
- 2plus13
Ikis..M kirjoitti:
Tulipahan mieleen, kun tätä erästä entisen palstalaisen nimimerkkiä on näissäkin ketjuissa heitelty ympäriinsä, että palstan alamäki alkoi mielestäni sen jälkeen kun ExPUA poistui. Mikä on aika ironista, kun miettii että häntä niin on haukuttu täällä ja keiden toimesta? Mutta kun hän kirjoitteli täällä vielä myöhäissyksynä, oli täällä rauhallista ja hiljaista, sillä tällöin häirikkö ei ollut palstalla. ExPUA oli karkoittanut tämän pois, tai ainakin lähettänyt sen nuolemaan haavojaan, taas kerran. Tuo kaavahan toistui melko usein, jolloin trolli pysyi pitkiäkin kausia poissa, ensin otettuaan yhteen ExPUAn kanssa. Vasta ExPUAn poistumisen jälkeen räyhähenki uskaltautui lopullisesti pois kolostaan, jolloin hiljaksiin palsta alkoi palata samanlaiseksi trollipesäksi kuin mitä se oli ollut ennen tuota ainakin hetkellistä "rauhan aikaa". Trollihan palattuaan alkuunsa riehui täällä tehden ja nostellen ExPUA aiheisia aloituksia, vastaillen niihin itse multinikeillään. Kun kissa oli poissa, ottivat hiiret vallan tai hiiri, en tiedä onko tässä mukana muiden palstojen tyyppejä hämmentämässä tätä soppaa. Voihan olla että ML-palstalta tosiaan on invaasio tänne, mutta varmuudella ainakin yksi tuota on harrastanut tuota jo pitkään! Sille ominaista oli jo silloin tuo nimimerkin varastaminen, mitä sinäkin sait silloin kokea suunnilleen yhtä paljon kuin nyt. Ehkä siitä itsestä ei ole käyttämään nimimerkkiä, niin se haluaa kitkeä sen pois muilta?
Sitten kun tähän vielä tuli Pertsa, niin touhu karkasi ihan täysin ja lopullisesti käsistä, sillä hän osasi luoda kaaosta, muttei hallita sitä. Tai ehkä juuri se oli tarkoituskin? Paitsi jos hän sitten itse on se trolli? Enpä usko että olisi, luulisin että kyseessä on joku ihan uusi palstalainen tai joku vanha rivikirjoittaja joka päätti astua parrasvaloihin, missä pitää sanoa hänen onnistuneen. Mutta Pertsan valtakauden loppu (?) lienee taas alku siihen, että palstalla loppuu tai ainakin huomattavasti vähenee kirjoitteleminen vakinikeillä. Ellei koko palsta hiljene nyt kun vakiokirjoittajat ja asiakirjoittajat loistavat poissaolollaan, eikä tilanne ole muuttumassa paremmaksi, vaan asia on ihan kuten flavio tuossa ylempänä kertoi sen olevan. - 5354354
2plus13 kirjoitti:
Tulipahan mieleen, kun tätä erästä entisen palstalaisen nimimerkkiä on näissäkin ketjuissa heitelty ympäriinsä, että palstan alamäki alkoi mielestäni sen jälkeen kun ExPUA poistui. Mikä on aika ironista, kun miettii että häntä niin on haukuttu täällä ja keiden toimesta? Mutta kun hän kirjoitteli täällä vielä myöhäissyksynä, oli täällä rauhallista ja hiljaista, sillä tällöin häirikkö ei ollut palstalla. ExPUA oli karkoittanut tämän pois, tai ainakin lähettänyt sen nuolemaan haavojaan, taas kerran. Tuo kaavahan toistui melko usein, jolloin trolli pysyi pitkiäkin kausia poissa, ensin otettuaan yhteen ExPUAn kanssa. Vasta ExPUAn poistumisen jälkeen räyhähenki uskaltautui lopullisesti pois kolostaan, jolloin hiljaksiin palsta alkoi palata samanlaiseksi trollipesäksi kuin mitä se oli ollut ennen tuota ainakin hetkellistä "rauhan aikaa". Trollihan palattuaan alkuunsa riehui täällä tehden ja nostellen ExPUA aiheisia aloituksia, vastaillen niihin itse multinikeillään. Kun kissa oli poissa, ottivat hiiret vallan tai hiiri, en tiedä onko tässä mukana muiden palstojen tyyppejä hämmentämässä tätä soppaa. Voihan olla että ML-palstalta tosiaan on invaasio tänne, mutta varmuudella ainakin yksi tuota on harrastanut tuota jo pitkään! Sille ominaista oli jo silloin tuo nimimerkin varastaminen, mitä sinäkin sait silloin kokea suunnilleen yhtä paljon kuin nyt. Ehkä siitä itsestä ei ole käyttämään nimimerkkiä, niin se haluaa kitkeä sen pois muilta?
Sitten kun tähän vielä tuli Pertsa, niin touhu karkasi ihan täysin ja lopullisesti käsistä, sillä hän osasi luoda kaaosta, muttei hallita sitä. Tai ehkä juuri se oli tarkoituskin? Paitsi jos hän sitten itse on se trolli? Enpä usko että olisi, luulisin että kyseessä on joku ihan uusi palstalainen tai joku vanha rivikirjoittaja joka päätti astua parrasvaloihin, missä pitää sanoa hänen onnistuneen. Mutta Pertsan valtakauden loppu (?) lienee taas alku siihen, että palstalla loppuu tai ainakin huomattavasti vähenee kirjoitteleminen vakinikeillä. Ellei koko palsta hiljene nyt kun vakiokirjoittajat ja asiakirjoittajat loistavat poissaolollaan, eikä tilanne ole muuttumassa paremmaksi, vaan asia on ihan kuten flavio tuossa ylempänä kertoi sen olevan.Tuskin tämä mikään lopullinen tilanne on.
Pertsa pitää vaan karkottaa siten, ettei vahingossakaan reagoi MIHINKÄÄN sen huomiohuoraamiseen.
"En ymmärrä mitä tarkoitat?" "Kyllä siinä Pertsassa vaan jotain oli.." "Flavio on mikkihiiri." "Palsta on huonontunut." "Minne palstalle menisin?" "Runkatkaa te ätmit vaan täällä keskenänne.."
jne. jne. jne. - Expertti-setä
2plus13 kirjoitti:
Sitten kun tähän vielä tuli Pertsa, niin touhu karkasi ihan täysin ja lopullisesti käsistä, sillä hän osasi luoda kaaosta, muttei hallita sitä. Tai ehkä juuri se oli tarkoituskin? Paitsi jos hän sitten itse on se trolli? Enpä usko että olisi, luulisin että kyseessä on joku ihan uusi palstalainen tai joku vanha rivikirjoittaja joka päätti astua parrasvaloihin, missä pitää sanoa hänen onnistuneen. Mutta Pertsan valtakauden loppu (?) lienee taas alku siihen, että palstalla loppuu tai ainakin huomattavasti vähenee kirjoitteleminen vakinikeillä. Ellei koko palsta hiljene nyt kun vakiokirjoittajat ja asiakirjoittajat loistavat poissaolollaan, eikä tilanne ole muuttumassa paremmaksi, vaan asia on ihan kuten flavio tuossa ylempänä kertoi sen olevan.Joo, lueskelin tota juttua ja rupesin pohtimaan mistä mun (Pertti-sedän) valtakauden lopusta mahdoit kirjoittaa? Mä olin kuitenkin vain yksi kommentoija muiden joukossa...
Myönnän olevani ulospäin suuntautunut ihminen ja tykkään olla esillä, mutta enhän mä täällä palstalla poukkoillut ketjusta toiseen vaan tein itse avauksia ja pysyttelin etupäässä niiden kimpussa. Osa mun avauksista veti kommentoijia siinä määrin että en niinä iltoina edes availlut muita ketjuja.
Mun tulkintani tapahtuneista on se, että palstan yksi kirjoittelijoista ei kestänyt läsnäoloani vaan ryhtyi järjestelmällisesti trollaamaan ketjuissani ja palstalla kiusatakseen mua. Niissä olosuhteissa tein sen minkä koin oikeaksi, ja tekisin edelleen samat asiat samalla lailla.
Heitän edelleen silloin tällöin kommentin pari palstalle, mutta rekkautumattomana. Tarkoitus on jatkaa palstailua aktiivisemmin maaliskuun puolivälin jälkeen, ehkä rekkaan sitten nikinkin. - agehöo
5354354 kirjoitti:
Tuskin tämä mikään lopullinen tilanne on.
Pertsa pitää vaan karkottaa siten, ettei vahingossakaan reagoi MIHINKÄÄN sen huomiohuoraamiseen.
"En ymmärrä mitä tarkoitat?" "Kyllä siinä Pertsassa vaan jotain oli.." "Flavio on mikkihiiri." "Palsta on huonontunut." "Minne palstalle menisin?" "Runkatkaa te ätmit vaan täällä keskenänne.."
jne. jne. jne.Pertsaa saadaan kiittää ML-trollien invaasiosta. Näkivät tilaisuuden tulleen ja tässä sitä ollaan. Tämäkin palsta pilattu lopullisesti. Kannattaa jokaisen täyspäisen alkaa etsimään tässä vaiheessa toista olohuonetta, koska tästä ei enää sitä tule.
Eikä tässä kannata enää tässä vaiheessa edes spekuloida kuka se trolli on. Kyllä niitä on tässä jo useampia eivätkä ne tule sitä perseilyä lopettamaan. Ihmeen kauan kesti muutenkin se ML-trollien invaasio sinkkupalstalle, mutta nyt kun tulivat tänne niin eivät kyllä tule enää poistumaan ja hiljenemään. Tämä tule olemaan nyt jokapäiväistä. Aina välillä joku tuttu ja turvallinen ML-hahmo tulee ja yrittää rakentaa jotain kevyttä turinaa, aika väkisin väännettyä sanoisin, mutta lopulta siitä ei tule mitään. Sitäkin sopii ihmetellä, että miten muutamat ML-veteraanit viihtyi siellä omalla palstalla niinkin kauan, vaikka asiallinen, tai sen verta mitä siellä asiallisuutta oli, oli loppunut jo aikaa sitten. Siellä vaan säännöllisesti pulpahtivat esiin ja jotain keskustelua virittivät. Jos minulta kysytään, on jokainen niistä potentiaalinen palstatuholainen. Ei varmuudella, mutta mahdollinen. Ja niitä kyllä jokunen on. Itse luulen, että usein vielä joku sellainen kenestä sitä vähiten odottaa...
Ja Pertsa... Ei mua sun palstalla olo mitenkään haitannut siihen asti kunnes pistit sen draaman pystyyn, eikä edes silloinkaan pahasti. Se oli oikein viihdyttävää seurattavaa, vaikka ei ihmisten mielen sairauksilla saisikaan nauraa ja viihdettä ottaa siitä irti. Mutta... Heh, mutta kyllä minun palstoilla hengailu on saanut yhden sun toisen häiriintymään. Myös sinut. Halusit tai et. Ainahan voi yrittää selittää mustaa valkoiseksi, mutta kyllähän jokainen täysipäinen sen näkee ja jopa sokeakin otsalla. Se siitä.
Mutta joo. Itse en suosittele taistelua sen ML-trolliarmeijan kanssa. Hukkaatte vaan aikaa eikä mikään muutu. Sipilä eroaa ennen pääministerin pestistä kuin nämä trollit järkiintyy. Niillä on aikaa ja halua tähän paskaan. Itse en kyllä ihan ymmärrä, että mitä he siitä saavat, mutta ei minun tarvikaan kaikkea ymmärtää. Ymmärtäisin, jos siitä saisi palkkaa, mutta tuskin kukaan heille siitä maksaa.
Mutta tätähän tämä. Ensiks ei ole hyvä palstan keskustelujen taso. Sitten sitä nostetaan ja keskustellaan ummet ja lammet mistä vaan, mutta silloinkaan ei ole hyvä. Ei ole, koska valittajat eivät itse keskusteluun kykene, vaikka kuin yrittävät... :) Eli kyllä mä nyt taidan tosissani jättää tämän leikkikentän niille, jotka sen vielä haluavat pitää ja itse vetäytyä. En vaan näe enää mitään järkeä jatkaa tätä pelleilyä. Miksi tuhlaisin aikaani tähän kun voisin tosiaan, niin kuin moni muukin, tehdä sillä vapaalla ajalla jotain mielekkäämpääkin kuin taistella tämän trolliarmeijan kanssa. Sen verran vaiheessa olevia musaproggiksiakin tässä... :)
Eli se on heipat vaan kaikille toistaiseksi. Minun juttujani on tämän jälkeen turha etsiä täältä pitkään aikaan. Kaikille mukaville Kiitos! Oli mukavaa niin kauan kun sitä kesti. Ja hyvät jatkot vaan kaikille... :)
Tämä biisi taitaa sopia hyvin tähän päätteeksi... :)
https://www.youtube.com/watch?v=j7leQB_Oe_k - Ikis..M
2plus13 kirjoitti:
Sitten kun tähän vielä tuli Pertsa, niin touhu karkasi ihan täysin ja lopullisesti käsistä, sillä hän osasi luoda kaaosta, muttei hallita sitä. Tai ehkä juuri se oli tarkoituskin? Paitsi jos hän sitten itse on se trolli? Enpä usko että olisi, luulisin että kyseessä on joku ihan uusi palstalainen tai joku vanha rivikirjoittaja joka päätti astua parrasvaloihin, missä pitää sanoa hänen onnistuneen. Mutta Pertsan valtakauden loppu (?) lienee taas alku siihen, että palstalla loppuu tai ainakin huomattavasti vähenee kirjoitteleminen vakinikeillä. Ellei koko palsta hiljene nyt kun vakiokirjoittajat ja asiakirjoittajat loistavat poissaolollaan, eikä tilanne ole muuttumassa paremmaksi, vaan asia on ihan kuten flavio tuossa ylempänä kertoi sen olevan.Joo, on tuossa perää sikäli että ex-pua oli väsymätön niin että puudutti trollitkin heittelemällä omia aina aikalailla samoja mutta varmaan kohteelleen niin raivostuttavia kommenttejaan. Sekin vielä oli hyvä että ex-puan provot tosiaan keräsi ne kaikki trollit niin muut sai kirjoitella suhteellisen rauhassa omissa ketjuissaan. Nythän on tilanne erilainen sikäli että vaikka trollit on paljon pertin kimpussa niin ne häärää muidenkin kimpussa enemmän niin että menee kaikki ketjut pilalle.
Aika pitkälle olen myös samoilla linjoilla tuon "agehöo":n 17:49 lähetetyn kommentin kanssa, niin se suunnilleen on mennyt/menee eikä sille oikein mitään voi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868109
- 896198
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344691- 363224
- 483216
- 432763
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo552402