Aloin laskemaan kertoja ja vähän yllätyin, kun olen tälläisenä ätminä ollut jopa yhdeksän naisen kanssa! Kaksi näistä on sellaisia jotka tapahtuivat kauheassa väsymyksessä ja kännissä, eivätkä olleet hyviä kokemuksia. Loput ovat olleet vakituisissa suhteissa (vaihdellen muutamasta kuukaudesta useampaan vuoteen).
Monen kanssa olet harrastanut seksiä?
ätmiläinen
22447
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 22
Vanhimmat
Seksiä tulisi välttää esiaviollisissa suhteissa. Ehkäisyyn ei ole tarvis tuhrata rahojaan, sillä seksi on lisääntymistä varten
kahden eli oikean ja vasemman käden kans
Olet siis Pertti-setä.
Minä olen omasta mielestäni tällainen kömpelö ja ruma ätmi, mutta itse asiassa naisia on ollut yli 50. Yllätyin itsekin määrästä kun aloin laskemaan.
Laskitko äitisikin lukuun?
Ei palstalaiset ole olleet kenenkään kanssa. Rumia neitsytsetiä ja mielisairaita.
En kyllä tiedä, on ollut 3 tyttöystävää ja olen käynyt nuorena monesti huorissa.
Et ole mikään ätmi vaan sarjanussiva ytm-karju!
Ärsyttää tämmöiset mukamas ätmeinä esiintyvät salaytmit, jotka tulevat tänne leuhkimaan panoillaan.
Vaikea pitää ätmeinä sellaisia miehiä joilla on seksikokemuksia. Naiset tekevät mieluummin itsemurhan kuin harrastavat seksiä ätmin kanssa tai ompelevat itseltään pillun umpeen.
Niin noilla seksikokemuksilla tarkoitan sitä että naiset ovat ihan vapaaehtoisesti lähteneet petipuuhiin eikä mitään ostettuja naisia.
Ätmi saa harvoin seksiä, mutta HC-ätmi ei milloinkaan.
Taitaa+90%+palstalaisista+olla+HC-ätmejä.+Älä+masenna+heitä+:(
Kovin HC-ätmi on Darkfear tällä palstalla spede-kaljuineensa.
ei vaan expua eli pertti
Et ole ätmi. Poistu palstalta äkkiä ennen kuin ätmit vetävät turpaasi väittäessäsi itseäsi ätmiksi.
Mitäs ätmejä ne nyt tuollaiset ovat, joilla on ollut seksikimppaneina muitakin kuin oma käsi? Ainakin palstan aiemman terminologian mukaan nuo ovat kyllä jännäpaskoja jotka vievät kaikki naiset.
Eipä sillä etteikö tuo uusi ätmin määritelmä voisi olla itseasiassa ihan hyvä, sillä eikös sen yhden uuden tutkimuksen mukaan jo 6 seksikumppanin miehet olleet seurustelumielessä no-go-kategoriaa, jolloin tuollaiset 50 -miehet ovat kyllä kaikille järkeville naisille ei-pitkällä-tikullakaan-osastoa.
Mikä tuollainen tutkimus muka on? Kyllähän se miehillä menee niin, että mitä enemmän p/s-kokemusta on pohjalla, sitä enemmän ja suuremmalla todennäköisyydellä sitä kertyy jatkossakin. Kun on saanut yhdeltä naiselta, niin saa helpommin toiselta ja kolmannelta jne. Ja seksisuhde helposti liukuu seurustelusuhteeksi.
Nuo tuossa on yksi uutinen asiasta:
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikumppanien-ihannemaara-selvitettiin-ja-se-on-viela-vahemman-kuin-luulet/6241608
Itseasiassa tuossa versiossahan sanotaankin, että pitempää suhdetta haettaessa saisi kumppanilla mielellään olla vain kaksi aiempaa kumppania.
Et kuulu tälle palstalle. Ethän sinä mikään ätmi ole.
En oikeasti muista. Tai siis kasvot eivät pulpahda mieleen. Mitään järjestysnuumerosarjaa alanumeroineen ei myöskään tule esiin.
Eli en tiedä.
😬
Kun täsmällistä lukua ei ole, niin on arvioitava. Eli jos kesäisin nai enemmän kuin talvisin, niin luku saattaa pyöriä siinä sadan tienovilla.
( /- 10)
😬
Oikeastaan koko seksuaalisen historian pointti on unohtaa kaikki muut ja muistaa vain yksi.
Itse kyllä sössin sen homman, joten vittuako tässä.
😬
Yllättävän monta sitä tallaiselle atmillekkin kertyy. Vahingossa 9kpl. Joista 3 irtojuttua. Ikää sellainen 35v. Naisellehan noita kertyy helposti vaikka joka viikonloppu. Jos sinkkuna on. Ottajia on heillä niin paljon, että tämmöiset tavisukot pääsee seksin makuun lähinnä parisuhteissa. Ja lisää tuodaan kiihtyvällä tahdilla ulkomailta suuren irtoseksikysynnän vuoksi.
Tosin en valita... Parisuhdeseksi on parasta... :P