Monen kanssa olet harrastanut seksiä?

ätmiläinen

Aloin laskemaan kertoja ja vähän yllätyin, kun olen tälläisenä ätminä ollut jopa yhdeksän naisen kanssa! Kaksi näistä on sellaisia jotka tapahtuivat kauheassa väsymyksessä ja kännissä, eivätkä olleet hyviä kokemuksia. Loput ovat olleet vakituisissa suhteissa (vaihdellen muutamasta kuukaudesta useampaan vuoteen).

22

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksiä tulisi välttää esiaviollisissa suhteissa. Ehkäisyyn ei ole tarvis tuhrata rahojaan, sillä seksi on lisääntymistä varten

• oikea.ätmi

kahden eli oikean ja vasemman käden kans

• Ikis..M

Olet siis Pertti-setä.

• oliyllätys

Minä olen omasta mielestäni tällainen kömpelö ja ruma ätmi, mutta itse asiassa naisia on ollut yli 50. Yllätyin itsekin määrästä kun aloin laskemaan.

• Fkfkkskskdnd

Ei palstalaiset ole olleet kenenkään kanssa. Rumia neitsytsetiä ja mielisairaita.

• perusätminki

En kyllä tiedä, on ollut 3 tyttöystävää ja olen käynyt nuorena monesti huorissa.

• Häpeä

Et ole mikään ätmi vaan sarjanussiva ytm-karju!

Ärsyttää tämmöiset mukamas ätmeinä esiintyvät salaytmit, jotka tulevat tänne leuhkimaan panoillaan.

• Vaikea pitää ätmeinä sellaisia miehiä joilla on seksikokemuksia. Naiset tekevät mieluummin itsemurhan kuin harrastavat seksiä ätmin kanssa tai ompelevat itseltään pillun umpeen.
      Niin noilla seksikokemuksilla tarkoitan sitä että naiset ovat ihan vapaaehtoisesti lähteneet petipuuhiin eikä mitään ostettuja naisia.

• tasoteoria

Ätmi saa harvoin seksiä, mutta HC-ätmi ei milloinkaan.

• badboy4life
        tasoteoria kirjoitti:

Ätmi saa harvoin seksiä, mutta HC-ätmi ei milloinkaan.

Taitaa 90% palstalaisista olla HC-ätmejä. Älä masenna heitä :(

• tietäkääkinseh

Kovin HC-ätmi on Darkfear tällä palstalla spede-kaljuineensa.

• jakomielinentapaus
        tietäkääkinseh kirjoitti:

Kovin HC-ätmi on Darkfear tällä palstalla spede-kaljuineensa.

ei vaan expua eli pertti

• 18p5

Et ole ätmi. Poistu palstalta äkkiä ennen kuin ätmit vetävät turpaasi väittäessäsi itseäsi ätmiksi.

• Mitäs ätmejä ne nyt tuollaiset ovat, joilla on ollut seksikimppaneina muitakin kuin oma käsi? Ainakin palstan aiemman terminologian mukaan nuo ovat kyllä jännäpaskoja jotka vievät kaikki naiset.

Eipä sillä etteikö tuo uusi ätmin määritelmä voisi olla itseasiassa ihan hyvä, sillä eikös sen yhden uuden tutkimuksen mukaan jo 6 seksikumppanin miehet olleet seurustelumielessä no-go-kategoriaa, jolloin tuollaiset 50 -miehet ovat kyllä kaikille järkeville naisille ei-pitkällä-tikullakaan-osastoa.

• NaisetKasautuvatYtmeille

Mikä tuollainen tutkimus muka on? Kyllähän se miehillä menee niin, että mitä enemmän p/s-kokemusta on pohjalla, sitä enemmän ja suuremmalla todennäköisyydellä sitä kertyy jatkossakin. Kun on saanut yhdeltä naiselta, niin saa helpommin toiselta ja kolmannelta jne. Ja seksisuhde helposti liukuu seurustelusuhteeksi.

• Häivy

Et kuulu tälle palstalle. Ethän sinä mikään ätmi ole.

• Tekniikkaharmonia

En oikeasti muista. Tai siis kasvot eivät pulpahda mieleen. Mitään järjestysnuumerosarjaa alanumeroineen ei myöskään tule esiin.

Eli en tiedä.

😬

• Tekniikkajänis

Kun täsmällistä lukua ei ole, niin on arvioitava. Eli jos kesäisin nai enemmän kuin talvisin, niin luku saattaa pyöriä siinä sadan tienovilla.

( /- 10)

😬

• Tekniikkatötöilijä
        Tekniikkajänis kirjoitti:

Kun täsmällistä lukua ei ole, niin on arvioitava. Eli jos kesäisin nai enemmän kuin talvisin, niin luku saattaa pyöriä siinä sadan tienovilla.

( /- 10)

😬

Oikeastaan koko seksuaalisen historian pointti on unohtaa kaikki muut ja muistaa vain yksi.

Itse kyllä sössin sen homman, joten vittuako tässä.

😬

• piakinenlasku

Yllättävän monta sitä tallaiselle atmillekkin kertyy. Vahingossa 9kpl. Joista 3 irtojuttua. Ikää sellainen 35v. Naisellehan noita kertyy helposti vaikka joka viikonloppu. Jos sinkkuna on. Ottajia on heillä niin paljon, että tämmöiset tavisukot pääsee seksin makuun lähinnä parisuhteissa. Ja lisää tuodaan kiihtyvällä tahdilla ulkomailta suuren irtoseksikysynnän vuoksi.

Tosin en valita... Parisuhdeseksi on parasta... :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4876
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      210
      2622
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      30
      1687
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      25
      1572
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1475
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1128
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1104
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe