Aloin laskemaan kertoja ja vähän yllätyin, kun olen tälläisenä ätminä ollut jopa yhdeksän naisen kanssa! Kaksi näistä on sellaisia jotka tapahtuivat kauheassa väsymyksessä ja kännissä, eivätkä olleet hyviä kokemuksia. Loput ovat olleet vakituisissa suhteissa (vaihdellen muutamasta kuukaudesta useampaan vuoteen).
Monen kanssa olet harrastanut seksiä?
ätmiläinen
22447
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 22
Vanhimmat
Seksiä tulisi välttää esiaviollisissa suhteissa. Ehkäisyyn ei ole tarvis tuhrata rahojaan, sillä seksi on lisääntymistä varten
kahden eli oikean ja vasemman käden kans
Olet siis Pertti-setä.
Minä olen omasta mielestäni tällainen kömpelö ja ruma ätmi, mutta itse asiassa naisia on ollut yli 50. Yllätyin itsekin määrästä kun aloin laskemaan.
Laskitko äitisikin lukuun?
Ei palstalaiset ole olleet kenenkään kanssa. Rumia neitsytsetiä ja mielisairaita.
En kyllä tiedä, on ollut 3 tyttöystävää ja olen käynyt nuorena monesti huorissa.
Et ole mikään ätmi vaan sarjanussiva ytm-karju!
Ärsyttää tämmöiset mukamas ätmeinä esiintyvät salaytmit, jotka tulevat tänne leuhkimaan panoillaan.
Vaikea pitää ätmeinä sellaisia miehiä joilla on seksikokemuksia. Naiset tekevät mieluummin itsemurhan kuin harrastavat seksiä ätmin kanssa tai ompelevat itseltään pillun umpeen.
Niin noilla seksikokemuksilla tarkoitan sitä että naiset ovat ihan vapaaehtoisesti lähteneet petipuuhiin eikä mitään ostettuja naisia.
Ätmi saa harvoin seksiä, mutta HC-ätmi ei milloinkaan.
Taitaa+90%+palstalaisista+olla+HC-ätmejä.+Älä+masenna+heitä+:(
Kovin HC-ätmi on Darkfear tällä palstalla spede-kaljuineensa.
ei vaan expua eli pertti
Et ole ätmi. Poistu palstalta äkkiä ennen kuin ätmit vetävät turpaasi väittäessäsi itseäsi ätmiksi.
Mitäs ätmejä ne nyt tuollaiset ovat, joilla on ollut seksikimppaneina muitakin kuin oma käsi? Ainakin palstan aiemman terminologian mukaan nuo ovat kyllä jännäpaskoja jotka vievät kaikki naiset.
Eipä sillä etteikö tuo uusi ätmin määritelmä voisi olla itseasiassa ihan hyvä, sillä eikös sen yhden uuden tutkimuksen mukaan jo 6 seksikumppanin miehet olleet seurustelumielessä no-go-kategoriaa, jolloin tuollaiset 50 -miehet ovat kyllä kaikille järkeville naisille ei-pitkällä-tikullakaan-osastoa.
Mikä tuollainen tutkimus muka on? Kyllähän se miehillä menee niin, että mitä enemmän p/s-kokemusta on pohjalla, sitä enemmän ja suuremmalla todennäköisyydellä sitä kertyy jatkossakin. Kun on saanut yhdeltä naiselta, niin saa helpommin toiselta ja kolmannelta jne. Ja seksisuhde helposti liukuu seurustelusuhteeksi.
Nuo tuossa on yksi uutinen asiasta:
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksikumppanien-ihannemaara-selvitettiin-ja-se-on-viela-vahemman-kuin-luulet/6241608
Itseasiassa tuossa versiossahan sanotaankin, että pitempää suhdetta haettaessa saisi kumppanilla mielellään olla vain kaksi aiempaa kumppania.
Et kuulu tälle palstalle. Ethän sinä mikään ätmi ole.
En oikeasti muista. Tai siis kasvot eivät pulpahda mieleen. Mitään järjestysnuumerosarjaa alanumeroineen ei myöskään tule esiin.
Eli en tiedä.
😬
Kun täsmällistä lukua ei ole, niin on arvioitava. Eli jos kesäisin nai enemmän kuin talvisin, niin luku saattaa pyöriä siinä sadan tienovilla.
( /- 10)
😬
Oikeastaan koko seksuaalisen historian pointti on unohtaa kaikki muut ja muistaa vain yksi.
Itse kyllä sössin sen homman, joten vittuako tässä.
😬
Yllättävän monta sitä tallaiselle atmillekkin kertyy. Vahingossa 9kpl. Joista 3 irtojuttua. Ikää sellainen 35v. Naisellehan noita kertyy helposti vaikka joka viikonloppu. Jos sinkkuna on. Ottajia on heillä niin paljon, että tämmöiset tavisukot pääsee seksin makuun lähinnä parisuhteissa. Ja lisää tuodaan kiihtyvällä tahdilla ulkomailta suuren irtoseksikysynnän vuoksi.
Tosin en valita... Parisuhdeseksi on parasta... :P