Miksei vaan olis oma itsensä eikä kirjoittelisi monella nimellä?
Miksi pitää trollailla
24
335
Vastaukset
Hyvä kysymys, minä en ainakaan ota sivunikkejä käyttööni vaan pysyn tässä. Aamen.
- Tekniikkavarpunen
Itse kirjoitan aina täysin tunnistettavasti. Minulla ei ole minkäänlaista halua harhauttaa ketään ei taloudellisista eikä emotionaalisista syistä.
I'm clean
😀- Tekniikkafakta
No ehkä minulla on hieman lennokas mielikuvitus, mutta kaikki perustuu faktoihin. Faktoja voi järjestellä ja sommitella, jos osaa.
😀
- PerttiNainen34v
Se nyt vaan on tyhmää olla oma itsensä, joka ei kiinnosta ketään. Huomiohuorauksella sitäpaitsi saa kunnon kicksit.
- FKJnewjkfnsdjkf
Minähän olen oma itseni. En koe että tehtäväni on antaa toisille keskustelijoille selkeää jatkumoa itsestäni, helpottaa havaitsemista. Sensijaan tuotannollisesti muodostan 100% varmasti havaittavan hahmon joka on enemmän minua kuin nimimerkin alaisuudessa tapahtuva väistämätön sosiaalinen filtteröinti ja "itsekuvan kiillottelu" ja pidättäytyminen sanomasta koska nimi on muka tärkeämpi kuin asia.
Kukaan keskustelijoista ei voi välttää olemasta itsensä, nimimerkillä, nimimerkeillä tai nimimerkittä.
Jokainen jorina on viimeistään signeerattu IP-numerolla joka yksilöi keskustelijan suhteessa ensimmäiseen relevanttiin valtaa omistavaan auktoriteettiin.- Hyvä-jointti-sulla
Pidä toi!
- Haista_itee_jakomieli
Jumala on luonut minullekin monta mieltä, joita mielenterveyden ammatilaiset yrittävät turhaan harventaa. Ei onnistu, koska ne ovat Jumalan luomia joka ikinen mielen jae ja ne on hänen toimestaan nimettykin, joten Jumala on tarkoittanut nuo nimet käytettäväksi vaikkapa nyt täällä palstalla.
- Fewjkfsdjkdfjksdfsdf
Todellinen kysymys on että miksi ihmeessä osa keskustelijoista ei havaitse ja häpeä tuotannollista tai kommunikatiivista laaduttomuuttaan ja yksinkertaisesti pyri korkeammalle tasolle ulosannissaan.
Siinä tulee miettineeksi että montako kilometriä lakanakangasta on kulunut peilien peittämiseen ettei tarvi kohdata itseään.- FKLmfklmkldsdfssdf
Tällä lähinnä tarkoitan että hahmottamani suhtautuminen trolleihin ja muihin vatipäihin perustuu vahingoniloiseen ajatukseen että he ihan oikeasti joutuvat viettämään koko elämänsä itsensä seurassa.
- Tekniikkamuotoilija
FKLmfklmkldsdfssdf kirjoitti:
Tällä lähinnä tarkoitan että hahmottamani suhtautuminen trolleihin ja muihin vatipäihin perustuu vahingoniloiseen ajatukseen että he ihan oikeasti joutuvat viettämään koko elämänsä itsensä seurassa.
Itsekään en osaisi sitä muotoilla paremmin.
😀 FKLmfklmkldsdfssdf kirjoitti:
Hyvin sanottu.
Trollit on Outoilijoita.. Ymmärrän jos joskus hieman siihen lankeaa, mutta sitä en ymmärrä, miten joku jaksaa/pystyy sitä tekemään pidemmän päälle ja mitä siitä oikein itselleen saa.. Jotenkin sairasta touhua mun silmistä katsottuna.. ;P
Mut joo.. Tiedän kyllä IRL:kin Yksilöitä, joille on "normaalia" vedättää, valehdella jne..jne.. ihan luonnollisesti, joten varmaan nämä ovat Just näitä Yksilöitä.. Yksilö, kun on enemmän tai vähemmän persoonansa/luonteensa vanki.. ;P
Maailmassa on monen monta "ihmeellistä" asiaa, joka HäNmästyttää, KuNmastuttaa tälläistä Kulkijaa.. ;D- 8p17
Voi ulostaa pahan olonsa palstalle. Jotkut tekee sitä kyllä ihan rekisteröidyllä nikilläänkin.
- pullaboy
expua harrastaa sitä monin nikein ja nikit vaihtuu lennosta kuten roolit ja tarinatkin
- 7p14
pullaboy kirjoitti:
expua harrastaa sitä monin nikein ja nikit vaihtuu lennosta kuten roolit ja tarinatkin
Ex-pua on poistunut palstalta kuukausia sitten. Lisäksi tyyppi oli niin itseään täynnä ettei voisi esiintyä täällä kuin yhdellä nikillä.
- tyhmäkinvieläolet
7p14 kirjoitti:
Ex-pua on poistunut palstalta kuukausia sitten. Lisäksi tyyppi oli niin itseään täynnä ettei voisi esiintyä täällä kuin yhdellä nikillä.
expua on vähintään narsistinen sosiopaatti ja sinä olet itse expua :D
- Ex-byääh
tyhmäkinvieläolet kirjoitti:
expua on vähintään narsistinen sosiopaatti ja sinä olet itse expua :D
Vainoharhainen narttu hiljaa!
- sioille.helmiä
Niin kuin olen jo joskus ennenkin kertonut, hyvä trolli on hyvä trolli ja voi olla jopa viihdyttäväkin. Usein hyvät trollit onkin, niitä on hauskaa seurata ja sitä miten moni menee niiden ansaan... :) Ja hyvät trollit saavat aikaan monesti hyviä keskusteluja. Samaa ei voi sanoa nykymenosta... :(
Mutta tämä, mitä täällä nyt on jo jonku aikaa ollut valloilla, ei voi enää sanoa edes trollaamiseksi. Se on ihan jotain muuta. Jätän sanomatta... :)
Sen verran voin teille kertoa, että ei tämä lopu niin kauan kuin annatte sille huomiotanne. Siitä se virtansa saa. Paras keino saada se loppumaan totaalinen ignooraus ja antaa sen seota, koska aika epätoivoiselta ja toivottamalta tapaukselta kieltämättä vaikuttaa. Eli jos haluatte tämän palstan nykymeiningin loppuvan, en suosittele kyseisen tyypin käyttämistä edes sylkykupiksi. Jos minulta kysytään, se ei ole edes senkään arvoinen.
:) En tule enää palaamaan tähän aiheeseen. Olen sanottavani sanonut. Ugh! - häpeäestääpuhumasta
Ei jumala ole mieliä luonut vaan olet tod. näk. lapsena paennut traumaattista todellisuutta mielikuvitusmaailmaan.
- Jus-t-iina
Jos paljastaa liikaa itsestään, saa paskat päälleen jo pelkän nimimerkin perusteella, eikä sun sanomisia enää kuunnella sitäkään vähää. Vasinkin jos on nainen.
- trolli-olli
Trollaillaan nyt
- tottavaiei
Sä palat halusta tuoda esiin ongelmia tavalla jolla voit kiistää kaiken. Se on se häpeän stigma. Lapsena jo häpesit alkoholistivanhempiasi ja tunsit syyllisyyttä. Et uskalla edes terapeutille avautua miten rikki olet. Suojelijapersoona rientää aina avuksi ettei tule totaalista romahdusta :)
- palstan.trolli
On vähän tylsää joten trollailen palstalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912