Miksi pitää trollailla

Tyhmä-kysymys

Miksei vaan olis oma itsensä eikä kirjoittelisi monella nimellä?

24

335

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kysymys, minä en ainakaan ota sivunikkejä käyttööni vaan pysyn tässä. Aamen.

• Moi expua. Tai kuten meillä sanotaan, jumalan tervehdys.

• Tekniikkavarpunen

Itse kirjoitan aina täysin tunnistettavasti. Minulla ei ole minkäänlaista halua harhauttaa ketään ei taloudellisista eikä emotionaalisista syistä.

I'm clean

😀

• Tekniikkafakta

No ehkä minulla on hieman lennokas mielikuvitus, mutta kaikki perustuu faktoihin. Faktoja voi järjestellä ja sommitella, jos osaa.

😀

• PerttiNainen34v

Se nyt vaan on tyhmää olla oma itsensä, joka ei kiinnosta ketään. Huomiohuorauksella sitäpaitsi saa kunnon kicksit.

• FKJnewjkfnsdjkf

Minähän olen oma itseni. En koe että tehtäväni on antaa toisille keskustelijoille selkeää jatkumoa itsestäni, helpottaa havaitsemista. Sensijaan tuotannollisesti muodostan 100% varmasti havaittavan hahmon joka on enemmän minua kuin nimimerkin alaisuudessa tapahtuva väistämätön sosiaalinen filtteröinti ja "itsekuvan kiillottelu" ja pidättäytyminen sanomasta koska nimi on muka tärkeämpi kuin asia.

Kukaan keskustelijoista ei voi välttää olemasta itsensä, nimimerkillä, nimimerkeillä tai nimimerkittä.

Jokainen jorina on viimeistään signeerattu IP-numerolla joka yksilöi keskustelijan suhteessa ensimmäiseen relevanttiin valtaa omistavaan auktoriteettiin.

• Hyvä-jointti-sulla

Pidä toi!

• Haista_itee_jakomieli

Jumala on luonut minullekin monta mieltä, joita mielenterveyden ammatilaiset yrittävät turhaan harventaa. Ei onnistu, koska ne ovat Jumalan luomia joka ikinen mielen jae ja ne on hänen toimestaan nimettykin, joten Jumala on tarkoittanut nuo nimet käytettäväksi vaikkapa nyt täällä palstalla.

• Fewjkfsdjkdfjksdfsdf

Todellinen kysymys on että miksi ihmeessä osa keskustelijoista ei havaitse ja häpeä tuotannollista tai kommunikatiivista laaduttomuuttaan ja yksinkertaisesti pyri korkeammalle tasolle ulosannissaan.

Siinä tulee miettineeksi että montako kilometriä lakanakangasta on kulunut peilien peittämiseen ettei tarvi kohdata itseään.

• FKLmfklmkldsdfssdf

Tällä lähinnä tarkoitan että hahmottamani suhtautuminen trolleihin ja muihin vatipäihin perustuu vahingoniloiseen ajatukseen että he ihan oikeasti joutuvat viettämään koko elämänsä itsensä seurassa.

• Tekniikkamuotoilija
        FKLmfklmkldsdfssdf kirjoitti:

Tällä lähinnä tarkoitan että hahmottamani suhtautuminen trolleihin ja muihin vatipäihin perustuu vahingoniloiseen ajatukseen että he ihan oikeasti joutuvat viettämään koko elämänsä itsensä seurassa.

Itsekään en osaisi sitä muotoilla paremmin.

😀

• FKLmfklmkldsdfssdf kirjoitti:

Hyvin sanottu.

• Trollit on Outoilijoita.. Ymmärrän jos joskus hieman siihen lankeaa, mutta sitä en ymmärrä, miten joku jaksaa/pystyy sitä tekemään pidemmän päälle ja mitä siitä oikein itselleen saa.. Jotenkin sairasta touhua mun silmistä katsottuna.. ;P

Mut joo.. Tiedän kyllä IRL:kin Yksilöitä, joille on "normaalia" vedättää, valehdella jne..jne.. ihan luonnollisesti, joten varmaan nämä ovat Just näitä Yksilöitä.. Yksilö, kun on enemmän tai vähemmän persoonansa/luonteensa vanki.. ;P

Maailmassa on monen monta "ihmeellistä" asiaa, joka HäNmästyttää, KuNmastuttaa tälläistä Kulkijaa.. ;D

• 8p17

Voi ulostaa pahan olonsa palstalle. Jotkut tekee sitä kyllä ihan rekisteröidyllä nikilläänkin.

• pullaboy

expua harrastaa sitä monin nikein ja nikit vaihtuu lennosta kuten roolit ja tarinatkin

• 7p14
        pullaboy kirjoitti:

expua harrastaa sitä monin nikein ja nikit vaihtuu lennosta kuten roolit ja tarinatkin

Ex-pua on poistunut palstalta kuukausia sitten. Lisäksi tyyppi oli niin itseään täynnä ettei voisi esiintyä täällä kuin yhdellä nikillä.

• tyhmäkinvieläolet
        7p14 kirjoitti:

Ex-pua on poistunut palstalta kuukausia sitten. Lisäksi tyyppi oli niin itseään täynnä ettei voisi esiintyä täällä kuin yhdellä nikillä.

expua on vähintään narsistinen sosiopaatti ja sinä olet itse expua :D

• Ex-byääh
        tyhmäkinvieläolet kirjoitti:

expua on vähintään narsistinen sosiopaatti ja sinä olet itse expua :D

Vainoharhainen narttu hiljaa!

• sioille.helmiä

Niin kuin olen jo joskus ennenkin kertonut, hyvä trolli on hyvä trolli ja voi olla jopa viihdyttäväkin. Usein hyvät trollit onkin, niitä on hauskaa seurata ja sitä miten moni menee niiden ansaan... :) Ja hyvät trollit saavat aikaan monesti hyviä keskusteluja. Samaa ei voi sanoa nykymenosta... :(

Mutta tämä, mitä täällä nyt on jo jonku aikaa ollut valloilla, ei voi enää sanoa edes trollaamiseksi. Se on ihan jotain muuta. Jätän sanomatta... :)

Sen verran voin teille kertoa, että ei tämä lopu niin kauan kuin annatte sille huomiotanne. Siitä se virtansa saa. Paras keino saada se loppumaan totaalinen ignooraus ja antaa sen seota, koska aika epätoivoiselta ja toivottamalta tapaukselta kieltämättä vaikuttaa. Eli jos haluatte tämän palstan nykymeiningin loppuvan, en suosittele kyseisen tyypin käyttämistä edes sylkykupiksi. Jos minulta kysytään, se ei ole edes senkään arvoinen.

:) En tule enää palaamaan tähän aiheeseen. Olen sanottavani sanonut. Ugh!

• häpeäestääpuhumasta

Ei jumala ole mieliä luonut vaan olet tod. näk. lapsena paennut traumaattista todellisuutta mielikuvitusmaailmaan.

• Jus-t-iina

Jos paljastaa liikaa itsestään, saa paskat päälleen jo pelkän nimimerkin perusteella, eikä sun sanomisia enää kuunnella sitäkään vähää. Vasinkin jos on nainen.

• trolli-olli

Trollaillaan nyt

• tottavaiei

Sä palat halusta tuoda esiin ongelmia tavalla jolla voit kiistää kaiken. Se on se häpeän stigma. Lapsena jo häpesit alkoholistivanhempiasi ja tunsit syyllisyyttä. Et uskalla edes terapeutille avautua miten rikki olet. Suojelijapersoona rientää aina avuksi ettei tule totaalista romahdusta :)

• palstan.trolli

On vähän tylsää joten trollailen palstalla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10212
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6803
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4887
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4537
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      71
      4237
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3799
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36