Moikka! Nyt on hätä ja avulle tarvetta. Eli mulla on lentoliput ostettuna ja lähtö 21.2 Malagaan kun oli takoitus mennä au pairiksi mutta perhe ei luultavasti pystykään ottamaan joten jos jollain on tarvetta au pairille tai tietää jonkun jolla olisi niin täältä löytyisi! Eli helmikuun lopusta alkaen. [email protected] voi ottaa yhteyttä. Eli nyt olisi apu tarpeen että pääsen nauttimaan ihanasta espanjasta! 😊
Tarvetta espanjaan au pairille?
mili1991
10
356
Vastaukset
- virve121
tuliko sähköpostini perille
- Mili1991
Moikka! Ei ole tullut s-postia!
- Mili1991
Laita s-posti osoitteesi niin voin laitella sulle postia tai jos olet facebookissa niin laita sitä kautta viestiä. Löydät nimellä Milka Hemming
- tarutuulia1313
Saitko nyt sähköpostiosoitteeni?
- Mili1991
Laitoin s-postia :)
- tarutuulia114
laitoin sähköpostia, tuliko perille?
- Mili1991
Ei ole tullut! :O en nyt ymmärrä. Tuliko mun s-posti?
- hohhoijjaaa
Mili1991 kirjoitti:
Ei ole tullut! :O en nyt ymmärrä. Tuliko mun s-posti?
Halojaa tuo pahvi on trolli
- Tiedetään
hohhoijjaaa kirjoitti:
Halojaa tuo pahvi on trolli
Joo se on hakenut varmaan vuoden jo perhettä eri nimimerkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91732- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63874Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli209844Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653