Tää jannu pääs lomille vihdoin. Koitin tässä katsastella palstaa ja täällähän vähänniinkuin mökötellään?
Kuulemma ei oo kivoja aloituksia enää ja trollit liikenteessä. Perttisetäkin kuopattu ja on vaikka mitä ongelmia? Mä oon ainaskin ihan pihalla tapahtumista, mutta ei väliä.
Kevättä kohti mennään. Kevätväsymyskö lie ihmisillä? Mutta loppuun vaikka kyssäri? Miten kevät vaikuttaa sinuun? Tuleeko viimeistään vappuna mieleen vastakkainen sukupuoli? :-) Ja onko tämä vaan miehillä ilmenevää oiretta?
Ps. C'moon tyypit, ilo irti ja hymyä huuleen, vaikka virtsaatkin vastatuuleen. :-D
No mitäs työn raskaan raatajat!
39
512
Vastaukset
- kaijokupitäätehdätyötä
Voi vittu mulla loppu loma just, voi vittu saatana. Mun kaverilla on sairasloma, vittu ite painaa töitä vaan.
- kevättä-rinnassa
Odotona kevättä että saan veneen vesille. Ei vaikuta toinen sukupuoli mitenkään elämääni.
No itse mietiskelen, että möisikö kiulun kokonaan pois. Mutta onneks ei vielä tarvii miettiä sitä. Saa odotella lähempiä vesillelaskuaikapäätöksiä. :-D
- ätminki
En ole töissä enää, ei jaksa töitä tehdä.
Aloittaja: "Miten kevät vaikuttaa sinuun? Tuleeko viimeistään vappuna mieleen vastakkainen sukupuoli? :-) Ja onko tämä vaan miehillä ilmenevää oiretta?"
Sitä innostuu naisista vähän joka vuoden aikana. Kevät piristää ja saa monesti heräämään aikaisemmin silloin. Vastakkainen sukupuoli on mielenkiinnon kohteena kaikkina vuoden aikoina. Nyt yritän tenttiä maaliskuussa ja toukokuussa kaksi viimeistä puuttuvaa pääaineen syventävää tentti. Jotenkin niillä hetkillä naisia ei vilkuilla vaan keskitytään raatamaan opintojen parissa. Ehkä sitten kesällä on enemmän aikaa. Syyslukukausi menee ilmeisesti alkaviin sivuaineteologian opintoihin. Sitten ei naisia ehkä vilkuilla vaan keskitytään opintoihin.
Kesällä ollaan sitten lomilla puuhaten vain vähän opintoja! :) Talous olisi parempi, jos olisi kesätöissä, mutta olen päättänyt sen, että en hae kesäksi työn-raskaan-raadantaa vaan nautin Suomen suvesta!Niin, no varsinkin jos naisiin ei voi keskittyä keväällä. Minulla vähän joku heräilee keväällä kyllä, että vilkkaampaa tulee olemaan ajatuksen naisen suuntaan. :-)
Tiijä vaikka sä nautitkin suomalaisesta suvista. :-)tähänsekaappi kirjoitti:
Niin, no varsinkin jos naisiin ei voi keskittyä keväällä. Minulla vähän joku heräilee keväällä kyllä, että vilkkaampaa tulee olemaan ajatuksen naisen suuntaan. :-)
Tiijä vaikka sä nautitkin suomalaisesta suvista. :-)"Tiijä vaikka sä nautitkin suomalaisesta suvista. :-) "
Onko naisystäväsi nimi Suvi, vai onko kiikarissa lomaa kesälläkin?
Faija oli ala-asteen rehtori, miksi rehtorin hommat häiritsivät myöhemmin kesälomaa, mutta alkukesästä hän sai olla aika paljon Suomen suven tunnelmissa. Ennen kuin faija oli rehtori niin hänellä oli yhtä pitkä kesäloma kuin lapsilla, koska koulu ei ole kesäisin. Lapsena matkustelimme kesälomien aikaan lähinnä Suomen sisällä, kun molemmilla vanhemmilla oli lomaa.
Onko perheen kanssa suunniteltu yhteistä kesäviettoa?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Tiijä vaikka sä nautitkin suomalaisesta suvista. :-) "
Onko naisystäväsi nimi Suvi, vai onko kiikarissa lomaa kesälläkin?
Faija oli ala-asteen rehtori, miksi rehtorin hommat häiritsivät myöhemmin kesälomaa, mutta alkukesästä hän sai olla aika paljon Suomen suven tunnelmissa. Ennen kuin faija oli rehtori niin hänellä oli yhtä pitkä kesäloma kuin lapsilla, koska koulu ei ole kesäisin. Lapsena matkustelimme kesälomien aikaan lähinnä Suomen sisällä, kun molemmilla vanhemmilla oli lomaa.
Onko perheen kanssa suunniteltu yhteistä kesäviettoa?Ei ole suvi niminen, mutta arvelin, että sinä saattaisit löytää suvin suvena itsellesi. :-)
Ei ole niin pitkänajan suunnitelmia vielä....tähänsekaappi kirjoitti:
Ei ole suvi niminen, mutta arvelin, että sinä saattaisit löytää suvin suvena itsellesi. :-)
Ei ole niin pitkänajan suunnitelmia vielä...."Ei ole suvi niminen, mutta arvelin, että sinä saattaisit löytää suvin suvena itsellesi. :-) "
En tiedä olenko niin naista etsimässä kesällä, sillä olen tavallaan ihastunut yhteen lukiolaiseen. Löysinkin sellaisen naisen josta olen kiinnostunut. Se lukion kolmasluokkalainen. Valitettavasti en ole nähnyt häntä yli kahteen kuukauteen. Tiedän hänen lukionsa, mutta hävettää sen käytäville mennä etsimään lukiolaistyttöä. Hän asuu samassa kaupunginosassa, mutta ei koskaan eksytä samaan linja-autoon aamuisin, sillä monesti niitä on kolme dösää peräkkäin. Hänen pysäkillään eri linja-auto pysähtyy kuin minun pysäkillä. Luulin tapaavani hänen dösässä.
Kesällä kaupunkiin tulee yksi naisystävä, joka lähti yliopiston kevätlukukaudeksi pois. Meillä ei ole seksisuhdetta, mutta olempa osittain hänen kanssaan kesän tekemisissä. Kesällä tapaan myös yhtä toista naisystävää, kun hänellä alkaa töistä kesälomat. Lisäksi minulla on yksi täältä löydetty sähköpostikirjevaihtotoveri. Hänen kanssaan tulee kirjoiteltua useampana päivänä viikossa palstojen ulkopuolella. Ja on tietysti naistuttavia täältä palstoilta. Lisäksi on joitan muita naistuttavia, joilta saa jopa joululahjoja. Ehkä kokonaisuudessaan muuta naistuttava tai ystävä täyttää henkisesti sen aukon, jonka tyttöystävä muuten veisi.
Sinähän aikaisin kirjoittelit! Mitä kuuluu?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Ei ole suvi niminen, mutta arvelin, että sinä saattaisit löytää suvin suvena itsellesi. :-) "
En tiedä olenko niin naista etsimässä kesällä, sillä olen tavallaan ihastunut yhteen lukiolaiseen. Löysinkin sellaisen naisen josta olen kiinnostunut. Se lukion kolmasluokkalainen. Valitettavasti en ole nähnyt häntä yli kahteen kuukauteen. Tiedän hänen lukionsa, mutta hävettää sen käytäville mennä etsimään lukiolaistyttöä. Hän asuu samassa kaupunginosassa, mutta ei koskaan eksytä samaan linja-autoon aamuisin, sillä monesti niitä on kolme dösää peräkkäin. Hänen pysäkillään eri linja-auto pysähtyy kuin minun pysäkillä. Luulin tapaavani hänen dösässä.
Kesällä kaupunkiin tulee yksi naisystävä, joka lähti yliopiston kevätlukukaudeksi pois. Meillä ei ole seksisuhdetta, mutta olempa osittain hänen kanssaan kesän tekemisissä. Kesällä tapaan myös yhtä toista naisystävää, kun hänellä alkaa töistä kesälomat. Lisäksi minulla on yksi täältä löydetty sähköpostikirjevaihtotoveri. Hänen kanssaan tulee kirjoiteltua useampana päivänä viikossa palstojen ulkopuolella. Ja on tietysti naistuttavia täältä palstoilta. Lisäksi on joitan muita naistuttavia, joilta saa jopa joululahjoja. Ehkä kokonaisuudessaan muuta naistuttava tai ystävä täyttää henkisesti sen aukon, jonka tyttöystävä muuten veisi.
Sinähän aikaisin kirjoittelit! Mitä kuuluu?No piti nousta eilen aikaisin. Oli työjuttuja aamupäivällä ja illalla taas sit kippailtiin olutta. Nyt odottelen,että mikä olo tästä tulee...? :|
tähänsekaappi kirjoitti:
No piti nousta eilen aikaisin. Oli työjuttuja aamupäivällä ja illalla taas sit kippailtiin olutta. Nyt odottelen,että mikä olo tästä tulee...? :|
"No piti nousta eilen aikaisin. Oli työjuttuja aamupäivällä ja illalla taas sit kippailtiin olutta. Nyt odottelen,että mikä olo tästä tulee...? :| "
Älä ryhdy liikaa olutta juomaan. Voi tulla vaikka paha tapa ja alkoholi voi viedä mennessään! ;(
Itselleni eilinen päivä oli onnenpäivä, vaikka oli 13. perjantai! Sain faijalta 510 euroa uusia silmälaseja varten. Nyt rahoitus niihin on suunnilleen ratkaistu eikä tarvitse aivan säästötaloudessa elää. Nyt voi käydä joskus yliopistonkin ulkopuolella ravintolassa syömässä! :)
Eilen myös yhdelle kaverille oli onnenpäivä, sillä se sai tiedon siitä, että on valittu hyvä palkkaisen työhön. Työhaastattelu keskiviikkona oli onnistunut. Lisäksi hommasin tälle uuden työnsaaneelle kaverille 700 euroa korotonta lainaa yhdeltä toiselta kaverilta. Kun ystävällä pyyhki hyvin - niin minullakin oli hyvät tunnelmat, kun ympäristössä oltiin onnellisia! :) Kaveri joutuu raatamaan uudessa työssä, mutta jos hän menestyy siinä työssä ja firman kyseisen kaupungin konttorilla menee hyvin - niin edessä hyvä tulevaisuus ystävälle ja hänen perheelleen.tähänsekaappi kirjoitti:
No piti nousta eilen aikaisin. Oli työjuttuja aamupäivällä ja illalla taas sit kippailtiin olutta. Nyt odottelen,että mikä olo tästä tulee...? :|
Hei Tähänsekaappi,
Luovun tässä kohta nettiliittymästä ja vetäydyn täältä palstalta ainakin syyskuuhun asti. Pahoittelen sitä, että en kirjoittelemassa täällä moneen kuukauteen.
Hyvää loppu talvea, kevättä ja kesää raskaantyönraatajille!
Kiitos antoisista hetkistä ja voi hyvin! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Hei Tähänsekaappi,
Luovun tässä kohta nettiliittymästä ja vetäydyn täältä palstalta ainakin syyskuuhun asti. Pahoittelen sitä, että en kirjoittelemassa täällä moneen kuukauteen.
Hyvää loppu talvea, kevättä ja kesää raskaantyönraatajille!
Kiitos antoisista hetkistä ja voi hyvin! :)Joo. Kiitos samoin. Jos voelä kerkesin toivottamaan. :-)
- näinseainaon
Ei vaikuta mitenkään. Olipa vuodenaika mikä tahansa kaikki tuntuvat pelkästään ystäviltä. On ihanaa kun sää lämpenee ja pääsee pyöräilemään.
No eihän se huono ole ollenkaan jos ystäviäkin on. Ja pyöräilyhän käy kevääseen selvänä merkkinä ja lupauksena kesästä. :-)
- Rumasinkkumies-
Pyöräilen ympäri vuoden. Tänään oli heikosti aurattu pyöräteitä.
Rumasinkkumies- kirjoitti:
Pyöräilen ympäri vuoden. Tänään oli heikosti aurattu pyöräteitä.
No paljon jos ajelee, niin talveks nastat alle. Mutta auraukseenhan se ei auta... Paitsi jos...
https://youtu.be/rEQndIkU-PM
Onhan täällä viime aikoina ollut tuo huono ilmapiiri päällimäisenä.
Onneksi on muutakin elämää ;))Joo. Jospa huono ilmapiiri täällä, palauttaskin osan elelemään omaa elämää oikeasti?
Mutta ei mullekkaan tämä ole henki ja elämä ole tosiaankaan. Ehkä osa on ottanut tästä palstasta käsityksen, että täältä pitää saada samantyyppinen status itselleen kuin siviilielämästä? Keskusteluahan tää pitäisi olla???tähänsekaappi kirjoitti:
Joo. Jospa huono ilmapiiri täällä, palauttaskin osan elelemään omaa elämää oikeasti?
Mutta ei mullekkaan tämä ole henki ja elämä ole tosiaankaan. Ehkä osa on ottanut tästä palstasta käsityksen, että täältä pitää saada samantyyppinen status itselleen kuin siviilielämästä? Keskusteluahan tää pitäisi olla???Niinpä. Ei sillä ole mitään merkitystä miltä me oikeasti näytetään tai mikä meidän "statuksemme" on. Kunhan jutellaan, jokainen omalla tyylillään ja sellaisista asioista mikä itseä kiinnostaa.
Täällä on helppo sivuuttaa aloituksia ja kommetteja. Olla lähtemättä mukaan typeryyksiin. Ihan yhtälailla kuin oikeassakin elämässä. Mihin meidän järki täällä katoaa, vai eikö sitä olekaan?LinerT.2 kirjoitti:
Niinpä. Ei sillä ole mitään merkitystä miltä me oikeasti näytetään tai mikä meidän "statuksemme" on. Kunhan jutellaan, jokainen omalla tyylillään ja sellaisista asioista mikä itseä kiinnostaa.
Täällä on helppo sivuuttaa aloituksia ja kommetteja. Olla lähtemättä mukaan typeryyksiin. Ihan yhtälailla kuin oikeassakin elämässä. Mihin meidän järki täällä katoaa, vai eikö sitä olekaan?No minusta suoranaisesti täällä osa ymmärtää kuin oisi hakemassa kumppania täältä??!!! No voihan se tupsahtaa mistävaan vastaan...???
Mut ei täällä kannattais lähtee niin puolustamaan omaa mielipidettään ainoaksi oikeaksi. Minäkin korkeintaan penään perusteiden perään. Mielipide ei välttämättä riitä, mut täällä niilläkään ei ole väliä, jos asia ei etene. :-)- juupelisjuu4
Sää se jaksat kovasti toitottaa, että muutakin elämää on :D :D :D Oisko sittenkään?
juupelisjuu4 kirjoitti:
Sää se jaksat kovasti toitottaa, että muutakin elämää on :D :D :D Oisko sittenkään?
On hyvinkin. :-)
Rekkaantuu, niin joutessaan voi sit katella josko joku kirjoitellut jotain. :-)tähänsekaappi kirjoitti:
No minusta suoranaisesti täällä osa ymmärtää kuin oisi hakemassa kumppania täältä??!!! No voihan se tupsahtaa mistävaan vastaan...???
Mut ei täällä kannattais lähtee niin puolustamaan omaa mielipidettään ainoaksi oikeaksi. Minäkin korkeintaan penään perusteiden perään. Mielipide ei välttämättä riitä, mut täällä niilläkään ei ole väliä, jos asia ei etene. :-)"Mut ei täällä kannattais lähtee niin puolustamaan omaa mielipidettään ainoaksi oikeaksi."
Totta. Mutta omankin mielipiteen saa ilmaista. Vaikka se olisi erilainen kuin muiden. Ilmaisutyylistä voidaan sitten olla taas montaa mieltä siitäkin...LinerT.2 kirjoitti:
"Mut ei täällä kannattais lähtee niin puolustamaan omaa mielipidettään ainoaksi oikeaksi."
Totta. Mutta omankin mielipiteen saa ilmaista. Vaikka se olisi erilainen kuin muiden. Ilmaisutyylistä voidaan sitten olla taas montaa mieltä siitäkin...Joo. On näitä nähty. Mut tällästähän tää. :-/
Oujee, kevät on mun lempivuodenaika. Harmi, että vielä pitää pari kuukautta kitkutella. Talvi on kyllä toinen suosikkini, mutta tällainen pimeä ja lumet heti sulattava keli ei ole kovin mielekäs. Napakka pikkupakkanen ja kirkas taivas, se on parasta talvea.
En ole huomannut, että vuodenajoissa olisi eroa mitä vastakkaiseen sukupuoleen tulee, mutta kyllä tämä vuoden alkupuolisko, jolloin valon määrä lisääntyy, on piristävää. Syntyy uusia ideoita ja on enemmän energiaa myös toteuttaa itseään. :)
Kiva, kun teet näitä positiivisia aloituksia.No itse en sinäällään kevättä pidä ykkösvuodenaikana, mutta kyllä valon määrä vaikuttaa positiivisuuteen talven jälkeen.
Ja mulla laittaa hormoonit hyrräämään. Se naisilla voi ollakin siihen kuukausittaiseen kiertoon sidottu. Sekin minusta kylläkin kuuluu sit fyysisiin eroihin. :-)
No täällä jotenkin on lipsahtanut liian totiseks tää touhu. Mutta josko se siitä paranis taas. :-)
Ketät yleensä vaikuttaa sillein, että tulee energisemmäksi ja ulkona tulee liikuttua enemmän. Valoisuuden määrän muutos myös joskus tuo mukanaan vähän samanlaisen 'masennustilan' kuin syksy saattaa tuoda mukanaan.
Toisaalta kevään edetessä ja lähemmäksi kesää mäntäessä alkaa olla talven jäljeltä pikkasen malttamaton fiilis, ko lähestytään ajankohtaa jolloin työt alkavat ja laiva-elämä kutsuu. Talven lepäilyn jälkeen sitä alkaa kaivata taas oleskelua järvellä.
heh. :D Tuosta vimosesta lauseesta tuli mieleen vanhempi uitto sanonta...
"Sillon on vielä ok uittokeli, mikäli pystyy kusemaan vastatuuleen ilman että kastelee kinttujaan."Joo. Yllätävän samat asiat mullakin. Syksyllä mietin vielä myyväni pikku tuulilasiveneeni pois, mutta nyt en ole enää varma. Keväällä varmaan jo odotan vimmalla vesillelaskua. :-D
Uittomiehet tietää. Ne ei hätäile missään. :-)
Vatsatauti nyt viime jylläs ollaan eristetty erilaisten viihdykkeiden kanssa nukkuma huoneeseen varmistamalla majesteetin hyvinvoint. Toivotaan, ettei kaikkiin tartu.
valtakunta kirjoitti:
Radiopuhelin on hänestä kiva
Olemme pistämässä suihkuun kun pahin ohi ja kehotan käsien pesua. Ei ei vuosi takaista, kaksi kertaa iski perä viikoin ja joudun nesteytykseen pienen viemään.
katsotaan oksentaako ensi yönä kukaan.valtakunta kirjoitti:
Olemme pistämässä suihkuun kun pahin ohi ja kehotan käsien pesua. Ei ei vuosi takaista, kaksi kertaa iski perä viikoin ja joudun nesteytykseen pienen viemään.
katsotaan oksentaako ensi yönä kukaan.Voi hitto. Vatsataudit on kevättalven vitsaus, vaikka taitaahan nuo jyllätä ympäri vuoden. Mut hyvä käsienpesu kyllä säästää monelta tuollaiselta.
Minä olen niin täynnä tätä mun työtä, että haluun lomalle ja lähenki hiihtolomalla Kanarian saarille viikoksi, onneksi enää kauan :) jaksaa jaksaa...
Kevät ja lisäntyvä valo tietenkin vaikuttaa mielialaan piristävällä tavalla, serotoniinin erittymisen lisääntymisen myötä :) hmmm... tuliki mieleen, et onko nää 3 tunnin tutustumisen jälkeiset perhoset vatsassaki sitä serotoniinin vaikutusta xDNo enpä ole käynytkään täällä pitkään aikaan. :-D
No toi serotoni on kyllä jännä juttu. Sitähän saa vissiin suklaastakin. Jossain väitöskirjassa intetään, että on neljä ihmistyyppiä, joilla on noista välittäjäaineista neljäatä joku vallitseva. En muista mitä ne olikaan, mut serotoni tais olla yks. :-)
No itsellä loma koostuu lähinnä työjakson aikana siirretyistä hommista. Rauhoittaa mieltä saada paikat ja asiat kuntoon. Pikkureissut sit ihan lähialueelle riittää lomaksi tästä arkipuurtamisesta. Lisäksi lapset ovat enemmän mun luona. :-)
Ja hyvää lomaa sulle :)! Onko pitkäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823712
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322509Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942106Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201627Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261458- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201201