Täsä 3 päivän ajan ollu vasemmalla puolella kaulaa semmonen sykkivä vihlaiseva kipu. etenkin kun hengitän väärin tai sängyssä ollessa käännän kylkeä kipu tuntuu mutta myös pitkin päivää mitä tahansa "väärää" teenkään päällä se tuntuu. Ensin ajattelin että vika vois olla samalle puolelle puhjenneen viisaudenhampaan syytä mutta hammas ei oo oireillu mitenkään ja tää kipu alko sen jälkeen kun kävin sunnuntaina salilla. ajattelin myös että johtus siitä kun tein selkälihas liikkeitä ja niiden jälkeen oikea puoli tuli todella kipeäksi (mut miks se aiheuttas kipua vasemmalle puolelle yhteen kohtaan kaulaa?) mutta ku painelen sormella tota kaulaa niin siinä mistä syke yleensä mitataan/tuntuu parhaiten nii ihan jäätävä viiltävä kipu käy, eli siis löysin sen kipupisteen. myös kun hermostun sillee et syke vähän nousee kipu alkaa. mitähän tää nyt vois oikeen olla, oisko näin alkuun mitään selitystä? Ja pitäskö mun mennä hammaslääkäriin vai teekooseen, kummassa tää voitas ennemmin saaha selville? D: koska meen kyllä, tää ei tunnu kivalle ja ei lähteny 2päiväs pois.
Vihlova/sykkivä kipu vas.puolella kaulaa
Huolestunuut
1
969
Vastaukset
- hermot
En ole lääkäri, mutta kuulostaa hermokivulta ja kaulassahan menee hermoja pitkin poikin päästä kehoon. Voi olla hermo jossain lihasten välissä, ja kun veri virtaa lihaksiin tavallista vauhdikkaammin, lihas alkaa painaa hermoa tms.
Kokeile venytellä kaulan lihaksia kallistamalla päätä rauhallisesti sivuille, taakse ja eteen, mene selinmakuulle ja hiero kaulan lihaksia kehyesti sormenpäillä kun ne ovat rentoina (eli eivät kannattele päätä) jne., josko se hieman auttaisi.
Jos ei auta mitään ja mokoma vaiva vie yöunet, käy yleislääkärin pakeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697