Sano vaan niin Se Helpottaa.. ;P
Mikä ottaa Just Nyt Päähän?.. ;P
15
315
Vastaukset
- elluhalloyb
Mua ei mikään
Ota päähän juuri nyt(*_*)
Enkä muutenkaan ole kauan vihanen
Mut on poikkeuksia..sit kestää(*_*) - Eripöytä
Työkaverit ovat tav heippoja. Juoruilevat, pahansuopaisija, negoja, no go
Siivoaminen.. Mun pitäis Imuroida.. Siis Imuroimaan.. ;D
Ikea-pöydän kasaaminen! Ei oo kauheesti kokemusta näistä palapeleistä... Toivottavasti lopputulos on kuitenkin hyvä. :)
Tykkään noista kasattavista. Ei ehdi asennuskaljoja nauttimaan, kun on jo mööpeli pystyssä, ja ihan kun olisi isommankin työn tehnyt :)
LinerT.2 kirjoitti:
Tykkään noista kasattavista. Ei ehdi asennuskaljoja nauttimaan, kun on jo mööpeli pystyssä, ja ihan kun olisi isommankin työn tehnyt :)
Kunnon jätkämeininkiä.
"Toivottavasti lopputulos on kuitenkin hyvä."
Varmasti on.. Niissä on hyvät ohjeet, kuin palapeliä rakentaisi ohjeiden kanssa.. Ja taitaa olla monesti myös tarvittavat työkalut (ainakin joissakin).. Vaikka ne onkin aika hepposia, mut kyllä niilläkin pärjää, jos ei ole parempia käytössä.. ;P
Niitä on kyllä joskus mukava kasata.. Paitsi jos niitä on kerralla liikaa ja/tai liian kiire.. ;P
- eitodellisiaongelmia
Listataan jos helpottaisi... :
- ostin liian pieniä vaatteita alemyynnistä en jaksa palauttaa - olen paksuuntunut :( toivon kaventuvani.. ei käy hetkessä
- töissä huonoa asiakaspalautetta ja ihan oma syy
- myin tavaroitani netissä, toista ei haettu postista ja se palautui (sapettaa) ja toisesta sain vähemmän kuin toivoin.
Märehdin tässä hetken. Vituttaa tää duuni.
- 30jajotain
Ei ole saatana rahaa, kaikki menee vittu sipilän ja bernerin perseeseen.
- köyhis.niin
Oon liian köyhä
- Kiltti-ja-kunnollinen
Se että olen aina niin yksin. Joka päivä se ottaa päähän.
- Tekniikkaplakkari
Mua vituttaa aina eniten plagiointisyytökset.
😬- Tekniikkaravuri
Siis vähiten mua maailmassa kiinnostaa ratsastaa jollain.
😬 - Tekniikkakompleksisuus
Tekniikkaravuri kirjoitti:
Siis vähiten mua maailmassa kiinnostaa ratsastaa jollain.
😬Ehkä voisi joskus kokeilla hevosta. Aasilla mä olen jo ratsastanut ja Lintsin karusellin puuelukoilla. Surffaustakin olen kokeillut. Mutta siitä nyt ei tullut lasta eikä paskaa.
Mutta että toisen ideoilla?
Nada
😬
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.34614209- 2445676
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113228- 1862415
- 1372159
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131848Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos981479Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461286Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891130