Naisia ei kiinnosta kuin salaseksi?

Elämme vaimoni kanssa avoimessa suhteessa. (Ei tartte moralisoida, tiedetään mitä tehdään. Osalle sopii, osalle ei)
Olen itse yrittänyt löytää pitempiaikaista tapailusuhdetta treffi-ilmoituksella, jossa avoimesti kerron suhdestatukseni ja avoimen suhteeni. Tuloksena se ettei ketään kiinnosta!!
Jos menen baariin, niin johan on kännisiä naisia ehdottelemassa salapanoja. Mua ei kiinnosta sekstailla humalaisen naisen kanssa kerran jossain porttikingissa.
Haluaisin löytää naisen, johon ensin tutustuisin ja jos oikeati kemiat kohtaa riittävästi, niin vasta sen jälkeen astuu kuvioihin intiimi suhde. Tällaista avoimilla korteilla pelaavä, selvinpäin tapaavaa naista ei vaan tunnu löytyvän.
Ilmeisesti kaksinaimoralismi on vaan niin paljon kiehtovampaa. Viikolla leikitään uskollista ja viikonloppuna voi sitten kännissä höylätä ja sit sen jälkeen pyöriä kotona tunnontuskissa ja purkaa tunteita likkakavereille.

Oonko nyt ihan hakoteillä vai oletteko muut huomanneet saman ilmiön?

9

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaisoosaluulee

      "(Ei tartte moralisoida, tiedetään mitä tehdään. Osalle sopii, osalle ei)"

      Miksi luulet ja väität tietäväsi mitä teette? Kun et selvästikään tiedä naisten todellisista tarpeista riittävästi.

      Naisten käyttäytyminen on näet aivan mielekästä. Jos olet itsellesi jostain syystä sommitellut ajatusmallin, joka sotii tätä eli todellisuutta vastaan, tulet takuulla pettymään, uudestaan ja uudestaan.

    • Avointaeivoieikäpysty

      Niin pakko se valehdella ja esittää jotta edes vähän irtoaisi. Osa alkaa kun niin tuntee myötätuntoa kun olen eroamassa ja tunteeton ollut vuosia. Ymmärtäähän sen jos kerrot suoraan että seksiä haluat suurin osa kieltäytyy. Naiset aina romantisoivat suhteitaan. Tähänhän se johtaa kun ei irtoa. Yleensä pienillä valheilla onnistuu kuin suoralla kertomisella.

    • kivatapaus

      ma haluan sut, missä asut?

      • Kotonahan minä, entä ite :)


    • lttl

      Juu täysin sama havainto tehty:)

    • einevakipanoja

      Naiset haluaa suhteen, ei olla ylimääräinen vakiopano.
      Naiset haluaa elämänkumppanin.
      Miksi kuvittelet että baarien salapanijat olisi samoja naisia, tuskin on.

    • miehetsamalaisia

      on siinnä käsitys naisista, apua

    • Avointasuhdettaharkinnut

      Voisiko olla kyse siitä, etteivät monetkaan naiset halua sitoutua mieheen, jolla jo on kumppani? Jos haluaisin itse sellaisen luottamuksellisen tapailusuhteen, niin kyllä sitä vaan väkisinkin ajattelee, että olisi hankalaa tutustua ja muodostaa sitä suhdetta, kun tietää että toinen itseasiassa rakastaa jo ihan toista naista. Etenkin alkuun, kun mukaan tulee ihastuminen ja rakastuminen, voi olla hirmu vaikeaa kestää sitä, että miehellä on joku toinen, joka on ollut kauemmin, joka todennäköisesti on tärkeämpi.

      Avoimessa suhteessa elämään kykeneviä ihmisiä on harvassa, ja siksi tuollaiseen suhteeseen heittäytyvää naista on vaikea löytää. Satunnainen seksi on asia erikseen, siinä ei vaadita sitä omien tunteiden peliin laittamista ja sitoutumista ja siksi naiset lähtisivät sellaiseen mukaan helpommin.

      • Riiiiiiiii

        Samansuuntaiset ajatukset. Miksi todeta että kemiat kohtaavat sekä henkisellä että fyysisellä tasolla toiselle varatun kanssa? Mitä siitä itselleen saa? Naiset kiintyvät keskimäärin helpommin jos kaikki natsaa. Jos on pakko harrastaa irtoseksiä (myös teidän varattujen) niin ehkä kaikesta irrallaan oleva kertalaaki on tosiaan henkisesti vähemmän kuormittavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe