Kuga on eestiläinen?

Onko Ford Kuga eestiläinen?

5

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bosniahert_sekoviina

Saahan voit laittaa quuqle- kaantajaan sanaksi: "kuga". Kieleksi serbia tai bosnia. Kun kaannat taman suomeksi, niin voit paatella, etta jompsikumpsi on valmistusmaa.

• thjjykuly

Kuidas käsi käyb

• Jaan_A

Ma tunnen tugevat sügelust ja puistatusta, kui ma näen augud

Fobiani lõbustada inimesi lähedal mulle ja mu ema pidas oma kujutlusvõimet toote, Hopo höpönä. Samas olen lugenud raporteid reikäkammosta saatusekaaslased ja ma tean, et ma ei ole üksi minu hirmud. Ma arvan fobiani, mis algas pärast lapse vaatas dokumendi laadi kennosammakosta mis tekitab järglaste kaudu augud tagaküljel. Mäletan veel, kuidas ilge näitas tibud venitades augud pulpahdellakseen välja. Kammoni ainult halvenenud, kui Tai kuidas jalutasin rannas ja märkas väikesed augud liiva, mis pidevalt valendus vastsündinud välja väikesed krabid. Ma läksin paanikasse ja hakkas karjuma. In the end, kummitab rannas nii palju, et ma pidin olema välja oma korter.

Täna ma tunnen sügelust ja tugev puistatusta, kui ma näen augud. Minu jaoks piisav plaaster poorne pind, kuplarykelmä tassi kohvi pinnale ja pisikeste aukude pits. Kui põleti põhja kookidele ja vaatepilt oli kõige hullem, kui põlenud makaronid moodustunud põhja pan auk klastris. Ma värises, oksetti ja rõõmustaks nahka, kuid katel oli sunnitud pesema. Makaronid maha kraabitud ja õnneks tundus isegi natuke puhta energia.

• Minun korviin Kuga kuulostaa vähän kuin kuka, jollain raumanmurteella. Eestinkielihän sitten on vähän sinnepäin. En olisi nimennyt automallia noin. Esimerkiksi Ford /c olisi lyhyt ja ytimekäs nimi.

• Tää on vähän kuin acmen jänis kysyy raivoissaan saamatta vastausta toiselta.. kuka soittaa lavalla? no kuka soittaa lavalla. Sii kuka soittaa lavalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      120
      1671
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1437
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1323
    4. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      524
      1321
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1228
    6. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      42
      1181
    7. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      300
      1157
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1102
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      66
      1099
    10. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      22
      1036
    Aihe