Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
Hirvittävä onnettomuus.
38
1483
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä missä milloin ?
- Anonyymi
Joensuussa
- Anonyymi
Joensuussa.
- Anonyymi
Kuoli kolme parikymppistä rovaniemeläistä ja vauva.
- Anonyymi
Autojobbareita, Ruotsista roudattiin myytävää. Tääkin missä rekan alle rusentui, Ruotsin kilvissä mutta tääl ajeltiin siirtokilvillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autojobbareita, Ruotsista roudattiin myytävää. Tääkin missä rekan alle rusentui, Ruotsin kilvissä mutta tääl ajeltiin siirtokilvillä.
olikoos tapana notta valtakunnanrajalla tippua pätkähti matkamittarin lukemasta puolet poijes?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
....ja vauhti kiihtyy ..... mutka vasempaan, anna mennä vaan.... oon maanteiden kuningas "hetken" .
T. Vauhtihirmu
- Anonyymi
Taisto sukulainen sanoi että kuski oli ammattilainen,sekin oli 20 vuotias,että 20 v on niinkun ammattikuski,eipä näköjään.
- Anonyymi
jospa se kuski oli vaikka taksisuhari, sillonhan se oli ammattilainen
- AnonyymiUUSI
23 vuotias kuski tuomittu viimevuoden lokakuussa törkästä ylinopeudesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta sakkorangaistukseen nelostiellä Rovaniemellä. Vauhti 60 alueella 120 .Oliskohan tässäki tilanteesa ollut vauhtia liikaaa,keliin nähden ?
- AnonyymiUUSI
"Ammattilaiset" ei töpeksi, paitsi rekkakuski pellet, puukenkäpojat on vihon viimeistä "ammattilaisia", ajavat kuin kimi räikkönen, "kato ku o kiirus ja olen ammattilainen" , eli vitun talidomi ilman valtuutusta, turpiin vaan ja onnea!!!
- Anonyymi
Turha kenenkään spekuloida.kauhein on tapahtunut ja ei kukaan kaipaa jälkiviisautta.
- AnonyymiUUSI
AI TURHAA?, KYSY OMAISILTA !!!!
- Anonyymi
Voimia omaisille
- Anonyymi
Voimia...
- Anonyymi
Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu❤🙏😭
- Anonyymi
🙏🙏
- Anonyymi
Ikävä tapaus voimia omaisille!
- Anonyymi
Loskaa ollu tiellä niin paljon että se on vienyt auton rekan eteen?
- Anonyymi
Turha syyttää tien kuntoa tai kunnossapitoa, niistä ei löydy selitystä!
Kuskin virhe tai sopimattomat renkaat luulen ma. Tutkinnan jälkeen ehkä jonkinmoinen syy löytyy. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuskin virhe tai sopimattomat renkaat luulen ma. Tutkinnan jälkeen ehkä jonkinmoinen syy löytyy.Jep, mikä oli rekan nopeus, ja sijainti tiellä, näillä "räikkösillä" on tapana oikaista loivenmissakin mutkissa, eli . . . . ????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuskin virhe tai sopimattomat renkaat luulen ma. Tutkinnan jälkeen ehkä jonkinmoinen syy löytyy.Vakaasti uskon, että rekan kuskilla oli osasyytä onnettomuuteen, nykyään nää " tonnikuskit" ajaa kuin "räikkönen", vittu, puolet kuskeista ei tajuu vastuutaan, vaan "täysillä mennään" rajoitinta casten, kun on KIIRE JA TAPETAAN IHMISIÄ!!, saatanan rekkaHomot!!!!
- Anonyymi
Jos tiellä on ollu paljon loskaa siinä on kuskilla hankalaa ajaa...
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten....
- Anonyymi
NIMENOMAAN selitys voi olla tien kunnossapito,loskaa ollu aivan liikaa jota ei olla ehditty ajamaan pois.
- AnonyymiUUSI
Kuvien perusteella sohjoa ei ollut kuin nimeksi, kyllä pohjoisen ihmisten pitäs tietää talvikelit.
Mutta, parikymppinen kuski, vauhtia liikaa, tuntematon tie, keskittyi muuhun kuin ajamiseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvien perusteella sohjoa ei ollut kuin nimeksi, kyllä pohjoisen ihmisten pitäs tietää talvikelit.
Mutta, parikymppinen kuski, vauhtia liikaa, tuntematon tie, keskittyi muuhun kuin ajamiseen.EI JA EI, koska AUTO EI SITÄ KERTONUT, NIIN TÄYSILLÄ ETEENPÄIN, se on shitä uusavuttomuutta, no uhreja tulee, sorry!!
- AnonyymiUUSI
Juuri nuo jutut...
- AnonyymiUUSI
keskusta notkon airnb vika
- AnonyymiUUSI
Oli tosi paha keli. Sohjoa lunta ja sulanutta polannetta lauttoina vesiliirtoon.
Kuvat paikalta noin 4tuntia myöhemmin.
Voimia läheisille.
Olivat menossa hautajaisiin. Tiellä on jatkuva tukkirekka ralli paljon onnettomuuksia. Vähä taitamatonta uutisointia asiasta. Annettasko rauha omaisille ennenkuin lehdistö repii syyllisiä tosi rumaa kirjottelua.
Rukoillaan voimia🙏- AnonyymiUUSI
Toivon, että kuolleista ei puhuta eikä kirjoiteta ikävästi. He eivät voi puolustautua.
Voimia omaisille.
Itsehillintää kirjoittelijoille - niin täällä kuin iltapäivälehtien toimittajillekin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että kuolleista ei puhuta eikä kirjoiteta ikävästi. He eivät voi puolustautua.
Voimia omaisille.
Itsehillintää kirjoittelijoille - niin täällä kuin iltapäivälehtien toimittajillekin.URAA sanoisin ryssä 🙈🙈
- AnonyymiUUSI
Kun Puttiini pistää satatuhatta ukrainan nuorta multiin niin eipä täällä juuri kellään ilme värähdä.
- AnonyymiUUSI
👍👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Vähäjärkinen vertaus...
- AnonyymiUUSI
Ainoa Suomenmaassa?
- AnonyymiUUSI
Osan ottomme omaisille ja kaikille läheisille
- AnonyymiUUSI
Yhden hautajaisreissusta tuli neljät hautajaiset lisää, hirveetä ajatella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321574- 381483
- 681265
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa571235- 691024
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei1981006Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2561004- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106848