VALTAVA nenä naisella

Isonenän_inhoaja

Profiloin. Homma on nyt sillä lailla, että vaikka nainen näyttäisi takaapäin ääripantavalta, ja vaikka hän suoraan edestä päin katsottuna näyttäisi hyvännäköiseltä, niin mikäli paljastuu sivuprofiilista, että hänellä on valtava nenä... Se on heti niinsanottu turn-out, eli mielenkiinto katoaa välittömästi.

Mies! Mietipä omalla kohdallasi; näet kaikella tavalla hyvännäköisen naisen, housuissasi nytkähtelee ja menet jututtamaan häntä, mutta sitten huomaatkin, että hänellä on iso nenä.

Vieläkö kiinnostaa? Rumimmat tapaukset ovat niitä, joilla on niinsanottu noita-akkakyhmy nenän keskellä. Tai olemattoman pieni leuka! Monilla isonenäisillä naisilla on todellakin pieni leuka, joten kasvojen profiili on kolmion muotoinen kuin jollain Nakke Nakuttajalla.

Joskus 50 -60 vuotta sitten psykiatrit totesivat, että jakomielitautisilla on yleensä melkeinpä aina olemattoman pieni leuka. Nykypsykiatria on painanut unholaan määrittelyt ulkonäön perusteella, mutta yhä voidaan käytännön havaintojen kautta todeta, että pienileukaisilla on taipumusta jakomielitautiin. Käykääpä katsomassa jakomielitautipotilaita! Ja kun leuka on pieni (yläpurenta), silloin... aivan oikein... NENÄ ON SUURI!

Miehet! Välttäkää isonenäisiä naisia! Hmm... Omituista muuten, että vankan kansanuskomuksen mukaan iso nenä miehellä puolestaan korreloi valtavan peniksen kanssa, mutta sehän ei nyt ollut tämän aloituksen aiheena. Se ei ollut.

30

3007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehenpuhettako

      "Miehet! Välttäkää isonenäisiä naisia!"
      Todella akkamaista tekstiä suollat.
      Profiloi samoin tein itsesi. Mieti mikä syynä, että puhut palstoille.?

      • YksiNainennn

        Ei väliä. Ei ne isonenäinet onneksi mitään tärkeää menettänyt jos on tuommoinen ajatusmaailma.


      • Yksinainennn

        Isonenäiset*


    • free.pigs

      Jos naisella on pitkä nenä niin se on ok, mutta jos on sellainen todella leveä nenä tai nenä muistuttaa sian kärsää niin se on aika huono juttu.

    • päivännaurutkiitos

      Onko Jenni Vartiainen jakomielitautinen, kun sivuprofiilissa helvetin pitkä nenä? Jostain kumman syystä nämä "pitkänenäiset" on seksikkäimpiä ja kauneimpia. Jäi epäselväksi, tarkoittaako ap valtavalla sellaista läskiä perunanenää ja pitkää nenää?

    • Tekniikkanase

      Itselläni on aika "aristokraattinen" klyyvari. Joskus puuskaisessa vastatuulessa se selvästi kääntelee mun päätä puolelta toiselle ja uidessa toimii jonkinlaisena "etuperäsimenä" tai kölinä, selällään evänä.

      Musta jotenkin tuntuu, että lapsenkasvoissa tilanne oli pahempi kuin näin aikuisena. Aikuisen kasvoihin tämä käy mielestäni oikein hyvin, enkä oikein muista kenenkään edes maininneen siitä mitään. Yleensä itse pilailen erikoisominaisuuksillani, sillä enhän minä nyt mikään oikea aristokraatti ole. Ehkä olen jonkin sortin aristokraattinen sivutuote tai aristokatti.

      Jotain tällaista

      😬

      https://urly.fi/Io3

    • nenätin

      Kiinalaisen viisauden mukaan iso nenä merkitsee rahaa.

      • Nenätekno

        Mjaa

        Kyllä mä olen aina safkoissa pysynyt (kieltämättä siihen on muutama kiinalainen tarvittu).

        😬


    • TiukkaSuu

      Isonenäiset naiset ovat kovia ottamaan suihin...

      • Anonyymi

        Hahahaa


    • seksikkäitäolivat

      Minäpä taas pidän isoista nenistä :D
      Itselläni on aika samanlainen sopusuhtainen peruskaunis nenä, kuten useimmilla sukulaisillani. Lienee sitten erilaisuus mikä viehättää ;) pidän muutenkin poikkeavia ulkonäköpiirteitä viehättävinä: tumma iho, itseäni pidempi nainenkin vetää. Melkeen mikä vain fyysinen ominaisuus mitä ei omasta lähisuvusta löydy..kunhan se ei ole mikään vamma.
      En ymmärrä miksi esim. isonenäiset menee leikkauksilla pilaamaan itseään, piilottelemaan periytyviä ominaisuuksiaan. Se on vähän kuin petos sitäpaitsi..

      Kuvien naiset oli tosi seksikkäitä!

    • komeat_kolvit

      Lattareilla on usein meko komeita klyyvareita, sekä miehillä että naisilla. Itse nimenomaan pidän kaarevista lattarinenistä, niissä on luonnetta ja sharmia, no kunhan ei nyt ihan pelikaanin nenä kuitenkaan ;-)

      Sen sijaan sieväksi ja naiselliseksi joidenkin kokema nysänenä naisellakin antaa jotenkin naivin vaikutelman, ei iske allekirjoittaneeseen :/

      Näin, siis pelkkiin neniin rajoittuneena kommenttina. Kokonaisuus, persoona, luonne ja henkinen ulottuvuus on se joka ratkaiseen hekilön sharmin.

      Fyysisesti hieman vähemmän 'täydellinen', voi olla todella iskevä ja jalat alta vievä pakkaus henkilönä, ihmisenä ja kokonaisuutena.

      Painvastoinkin, joku fyysisesti omaan makuun hyvin mielyttävä voi olla totaalinen turn off henkilönä.

    • tuossahan-tuo-roikkuu

      Minulla on juuri sellainen "pitkä" mustalaisnenä. Johtuu kai siitä, että olisi jotain romaniverta juurissa. Ehkä nenäni on jonkun mielestä ruma. Ihan sama. En jaksa välittää.

    • Hjhjhlo

      Haluisin nähdä tämän ketjun aloittajan naaman tai millanen klyyvari itellään on keskellä naamaa taitaa itse olla pikkasen rumempaa luokkaa. Tollaset pintaliitäjät hukkuu omaan paskaansa eikä pääse elämässä nokkaansa pidemmälle. :)

      • eikiehtovaa

        Luulisin, että se on pikkupikkunenäinen mies itse.


    • Kristiina-Tammikuu

      Ruma nenä on sellainen levenevä nykerönenä, paino sanalla levenevä. Itselläni on keskikokoinen nenä, mutta ainakin se on suora. Ja esim. prinsessa Victorian leuka on kauhea, en pidä kovin leukavista miehistäkään.

    • Mikapoika

      Esimerksi Armi Toivanen ja Satu Silvo ovat järjettömän seksikkäitä, vaikka jonniinmoinen kärsä heillekin on suotu... todella upeita naisia

    • Lol89

      Helpottiko kun sait purettua kaiken nenä tuskan sisältäsi?
      Hitto että joillakin on helppo elämä. Tekisin itse tilanteessasi enemmän elämälläsi.

    • IsokolviEeva

      Isokolviset naiset on kova juttu halloweenina! Ei tartte maskia ollenkaan!

      • Anonyymi

        Heh


    • Älykköälyhoi

      Miehillä pieni nenä ja pieni alakerta.

    • Veljesisebu

      Pirkka olet kyl niin valopääxD

    • Anonyymi

      En jaksanut lukea tästä muuta kuin aloituksen kolme ekaa riviä.
      Siis, mitä ihmettä!!!
      Mollaako tässä joku sellaista, jolle toinen ei yksinkertaisesti mitään voi??
      Kukaan ei voi ulkonäölleen mitään, eikä minulla tulisi IKINÄ mieleen arvostelle mitään sellaista, jolle toinen itse ei voi mitään. Käyttäytymistä voi aina arvostell, muttei mitään, jonka luoja on syntymähetkellä luonut.
      Juurikin tällaiset kirjoitukset tuo mitä parhaimmin esille sen, mistä on tänne palstalle kirjoittavien mieli ja sielunelämä tehty. Surullista.

    • Anonyymi

      Minä henkilökohtaisesti pidän Katja Ståhlin ulkonäöstä ja hänellä jos kellä on hieno nenä.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus.

      Mieheltä

    • Anonyymi

      Mu jos ihastuu koko nenän mitalla 🧑🏼‍💻

    • Anonyymi

      Hei, puolison kaa täss palstaillaan. Sil o pieni nenä!

    • Anonyymi

      Melkoisen vitsikkäitä juttuja täällä arkiston kätköissä 😄

      Terv. Melko isohko klyyvarinainen, nenä ei pieni nöpö vaan komea ja siniverinen.

    • Anonyymi

      Olen erittäin tyytyväinen nenäni kokoon ja muotoon. En vaihtaisi pois mistään hinnasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe