Pyytäisin Kauniisti... Kiitos.. ;P
Lopettakaa Palstan Suolistaminen!!!
9
205
Vastaukset
Ja Trollaus.. Trollina Vitsailu on mun mielestä ihan Hauskaa seurattavaa, mutta mikä järki on siinä, että joku puhuu itsensä kanssa, esiintyy toisena sukupuolena jne..jne.. ;P
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
- Tekniikkavako
MGTOW kirjoitti:
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬 Tekniikkavako kirjoitti:
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬Noh, ei tässä Sua ja Sun Hassutuksia tarkoitettu.. Sä kuulut Palstan Kalustoon.. ;D
- Kaikissapimeys
Hmm..
Ei pysty suolistamatta syödä!
Aina!
- DAwejkfjdnjksdnfnjdf
Jos lopetan niin palsta joutuu pian kuolioon.
Paholainen tarvitsee asianajansa.- erika-täti
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
- kansliasta.kajahtaa
erika-täti kirjoitti:
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
kansliasta.kajahtaa kirjoitti:
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
Trolli näköjään tihutöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391968Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3141421Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2931311Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2631048Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142859- 80763
- 67749
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l10714- 26704
- 29659