Pyytäisin Kauniisti... Kiitos.. ;P
Lopettakaa Palstan Suolistaminen!!!
9
316
Vastaukset
Ja Trollaus.. Trollina Vitsailu on mun mielestä ihan Hauskaa seurattavaa, mutta mikä järki on siinä, että joku puhuu itsensä kanssa, esiintyy toisena sukupuolena jne..jne.. ;P
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
- Tekniikkavako
MGTOW kirjoitti:
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬 Tekniikkavako kirjoitti:
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬Noh, ei tässä Sua ja Sun Hassutuksia tarkoitettu.. Sä kuulut Palstan Kalustoon.. ;D
- Kaikissapimeys
Hmm..
Ei pysty suolistamatta syödä!
Aina!
- DAwejkfjdnjksdnfnjdf
Jos lopetan niin palsta joutuu pian kuolioon.
Paholainen tarvitsee asianajansa.- erika-täti
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
- kansliasta.kajahtaa
erika-täti kirjoitti:
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
kansliasta.kajahtaa kirjoitti:
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
Trolli näköjään tihutöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942493Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422274Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132078- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 182872
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703