Pyytäisin Kauniisti... Kiitos.. ;P
Lopettakaa Palstan Suolistaminen!!!
9
309
Vastaukset
Ja Trollaus.. Trollina Vitsailu on mun mielestä ihan Hauskaa seurattavaa, mutta mikä järki on siinä, että joku puhuu itsensä kanssa, esiintyy toisena sukupuolena jne..jne.. ;P
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
- Tekniikkavako
MGTOW kirjoitti:
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬 Tekniikkavako kirjoitti:
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬Noh, ei tässä Sua ja Sun Hassutuksia tarkoitettu.. Sä kuulut Palstan Kalustoon.. ;D
- Kaikissapimeys
Hmm..
Ei pysty suolistamatta syödä!
Aina!
- DAwejkfjdnjksdnfnjdf
Jos lopetan niin palsta joutuu pian kuolioon.
Paholainen tarvitsee asianajansa.- erika-täti
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
- kansliasta.kajahtaa
erika-täti kirjoitti:
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
kansliasta.kajahtaa kirjoitti:
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
Trolli näköjään tihutöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5972720Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061424
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831360- 1381246
- 1091187
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 48930
- 78920
- 47871