Pyytäisin Kauniisti... Kiitos.. ;P
Lopettakaa Palstan Suolistaminen!!!
9
227
Vastaukset
Ja Trollaus.. Trollina Vitsailu on mun mielestä ihan Hauskaa seurattavaa, mutta mikä järki on siinä, että joku puhuu itsensä kanssa, esiintyy toisena sukupuolena jne..jne.. ;P
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
- Tekniikkavako
MGTOW kirjoitti:
.. Parempi siis mun mielestä se, että on vähemmän kommentointia.. Ei sellaisessa ole mitään järkeä, että joku/jotkut puhuvat Miljuunilla NimiMerkeillä keskenään.. AIvan Persiistä sellainen Suolistaminen.. ;P
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬 Tekniikkavako kirjoitti:
Ihanaa.
Kiihotutko mun puheista?
😬Noh, ei tässä Sua ja Sun Hassutuksia tarkoitettu.. Sä kuulut Palstan Kalustoon.. ;D
- Kaikissapimeys
Hmm..
Ei pysty suolistamatta syödä!
Aina!
- DAwejkfjdnjksdnfnjdf
Jos lopetan niin palsta joutuu pian kuolioon.
Paholainen tarvitsee asianajansa.- erika-täti
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
- kansliasta.kajahtaa
erika-täti kirjoitti:
Sioille.helmiä, sä oot sekasin. Sun kaltainen asianajaja joutaisi teloituskomppanian eteen.
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
kansliasta.kajahtaa kirjoitti:
Aito Erika-täti on lopettanut kommentoinnin vakkarinimimerkillään. Ja hän pitää sioille.helmiä -tyypistä oikein paljon.
Trolli näköjään tihutöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361