Millaisia kriteereitä teillä on?

kriteerimies

Millaista kumppania etsitte ja mitkä ovat ehdottomia vaatimuksia? Jätetään pois ihan perusasiat eli on uskollinen sinulle, tulette hyvin juttuun, on mukava yms.

Itse hyväksyn monen näköisiä naisia, kunhan hän on hoikka tai normaalipainoinen. Ja normaalilla painolla en tarkoita "sopivasti pyöreätä" tai "uhkeata" vaan oikeasti normaalipainoista. Useimmat hoikat naiset ovat samalla viehättäviä silmissäni, mutta toki joitakin poikkeuksia on.

Hänen pitää työskennellä tai opiskella. Alalla tai palkalla ei ole väliä, mutta en jaksaisi elättää työtöntä naista.

Pitää olla järkevä henkilö joka osaa käyttäytyä tilanteen mukaan, osaa keskustella asioista kuin aikuinen, osaa elää tulojensa mukaan ja on edes jonkinlainen yleissivistys.

Ei tupakoi tai käytä liikaa alkoholia.

150

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulenettälöysinjo

Ehdoton vaatimukseni on että pitää minusta ja kohtelee hyvin ja kunnioittavasti.

• Nainen.jostain

Samankaltainen arvomaailma, kahdenkeskinen kemia ja seksuaalinen kipinä, ne ovat tärkeitä. Minua viehättää se, että ihmisellä on jokin oma intohimon kohde. Äly, viisaus, rohkeus ajatella itse ja kyseenalaistaa asioita. Ulkonäöllisesti hoikka tai normaalipainoinen, mielellään pitkätukkainen (oli sitten nainen tai mies).

• Eimuitaehtoja

Ehdoton on että on vapaa. Muut asiat ovat muokattavissa.

• Tekniikkascouttaaja

Mjoo

Mä etsin pitkähköä normaalipainoista naista, jolla on kauniit hiukset ja tuikkivat ilosilmät.

Tissit olis kiva ylläri, ja tietenkin hymypatsas kirjahyllyssä.

En oikein keksi muita vaatimuksia. No, ehkä tuo jo mainittu duuni.

😬

• Tekniikkasnorkkeli

Ja sukellusluokitus (Mikä tahansa käy, en ole niin nirso).

😬

• Tekniikkatsydeemi
        Tekniikkasnorkkeli kirjoitti:

😬

Modernissa tyylissä etsiä elintilaa toisesta ihmisestä joudutaan väistämättä myös abstraktille alueelle, eli henkisiin puoliin tai kykyihin. Oli ulkonäkö sitten millainen tahansa, niin itse persoonallisuus on se juttu.

Ihminen on kokonainen maailma.

😬

• Hymypatsas ehkä sisareni sopisi siihen

• valtakunta kirjoitti:

Hymypatsas ehkä sisareni sopisi siihen

Ei se sovi.

• Anonyymi
        Tekniikkasnorkkeli kirjoitti:

😬

Lievä kehitysvammaisuus on iso plussaa kun en itsekkään ole Nero.

Hymyilystä ja laulelusta en myöskään pidä.

Lisäksi on osattava juosta jos poliisi seuraa.

• Onko se yllätys, jos naisella on rinnat? Kyllähän nyt naisilla yleensä rinnat on, jos ei ole syystä tai toisesta poistettu, esim. rintasyöpä. Rinnat ne pienetkin rinnat on.

• sdfsdfsdf

Vaatimukseni olisi mies, jolla ei ole vaatimuksia minun suhteeni, mutta muiden suhteen on.

• phyit

Varmaan juurikin tuo paino on yksi isoimmista kriteereista. Ei sänkyhommista tule mitään, jos naisella on paljon läskiä.

• fatasss

Miten niin?????

• Kyllä ne kriteerit on ihan noita perusasioita. Että toisen kanssa on hyvä olla. Niihin toki vaikuttaa monikin asia, mutta se mikä vaikuttaa, riippuu paljon juuri siitä persoonasta. Se mikä on hyvä piirre yhdelle, onkin huono jollekin toiselle, kaikki ilmenee erilaisilla ihmisillä niin eri tavoin.

• 11plus18

Mutta kai sinullakin on joitakin kriteereitä ennen kuin pääset tuohon tilaan missä on hyvä olla toisen kanssa? Käykö sinulle 150cm, hintelä mies? Kaikilla on jotain "pinnallisia" kriteereitä.

• 11plus18 kirjoitti:

Mutta kai sinullakin on joitakin kriteereitä ennen kuin pääset tuohon tilaan missä on hyvä olla toisen kanssa? Käykö sinulle 150cm, hintelä mies? Kaikilla on jotain "pinnallisia" kriteereitä.

Mitä kukakin sitten pinnalliseksi sanoo. Ei kelpaa 150cm hintelä mies eikä 185 cm vahva urheilija. Pitää olla jotain paljon enemmän. Pitää olla nenä. Tai ainakin joskus on pitänyt olla. Kelpaako tuo kriteeriksi?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/49/52/eb/4952ebd6db3652b8c49058952b05fb44.jpg

Toisaalta tuo on pitänyt hampaistaan hyvän huolen, ainakin suuhygienia on kunnossa.

• LinerT.2 kirjoitti:

Mitä kukakin sitten pinnalliseksi sanoo. Ei kelpaa 150cm hintelä mies eikä 185 cm vahva urheilija. Pitää olla jotain paljon enemmän. Pitää olla nenä. Tai ainakin joskus on pitänyt olla. Kelpaako tuo kriteeriksi?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/49/52/eb/4952ebd6db3652b8c49058952b05fb44.jpg

Toisaalta tuo on pitänyt hampaistaan hyvän huolen, ainakin suuhygienia on kunnossa.

Ja kyllä nyt harmittais, jos osuisi kohdalle aivan ihana lämpöinen mies, jolla ei ole nenää. Kun just noin menin kirjoittamaan!

• 434244243
        LinerT.2 kirjoitti:

Ja kyllä nyt harmittais, jos osuisi kohdalle aivan ihana lämpöinen mies, jolla ei ole nenää. Kun just noin menin kirjoittamaan!

Olet kauhean pinnallinen nainen, kun nenättömät miehet eivät kelpaa!!! Senkin nenä-natsi

• 434244243 kirjoitti:

Olet kauhean pinnallinen nainen, kun nenättömät miehet eivät kelpaa!!! Senkin nenä-natsi

Riippuu kyllä siitäkin, miten sen nenänsä on menettänyt. Jos sen on työntänyt jonnekin mihin se ei ole kuulunut ja siinä yhteydessä sen menettänyt, niin ei oo mun makuuni. Jos se nenä on tallella, vaikka sen on työntänyt jonnekin minne se ei ole kuulunut, ei ole sekään mun makuuni.

Joo, nenä-natsi.

• FNwjenfjksdnjksdf

Kriteerini ovat joukko kryptisiä arvokokonaisuuksia ja niiden perimmäinen tarkoitus on estää minua ihastumasta aivan jatkuvasti jokaiseen hameniekkaan joka tulee vastaan.

• En voisi olla isojalkaisen naisen kanssa vaan täytyy olla pienijalkainen nainen, joka käyttää seksikkäitä korkkareita tai saappaita usein. Lisäksi jos nainen on suvakki joka on kiinnostunut ulkomaalaisista miehistä, niin säästytään monilta yhteen törmäyksiltä seksuaalisten halujeni suhteen.

• EräsSinkkuNainen

Sulla on niin selkeät speksit selvillä, että nyt vaan jonnekin kinkysivustolle seuraa etsimään.

• Pullakahvilla

Rakastuin just! Hän oli tumma, ruskeat silmät, itseäni n.10 vuotta nuorempi, n.180 cm ja kaikin puolin hyvännäköinen. Uus kollega! Heti molemmat huomasimme että tässä on jotain. Ihanaa flirttiä hän osasi heittää ja katsoa pitkään silmiin. Eipä tarvi paljoa koukkuja viilata kun saan pyydykseen.

• hoikkanainen

Miehen pitäisi olla tyylikäs, älykäs, itsevarma ja sosiaalinen. Sen lisäksi pitäisi käydä töissä ja olla yli 170cm ja normaalipainoinen.

• 234klj2lj

Ei ole harrastanut yhden illan juttuja

• n28hki

-hyvässä fyysisessä kunnossa
      -minun silmissäni viehättävä ulkonäöllisesti, hygienia, tyyli kunnossa, kemiaa löytyy
      -käy töissä mielellään kouluttautunut
      -pitää huolta kodistaan, taloudestaan, itsestään
      -huumorintajuinen
      -osaa heittäytyä hetkeen tykkää tehdä asioita minun kanssa
      -samanlaiset arvomaailmat (ei tarvitse tietenkään kaikesta olla samaa mieltä)
      -tykkää matkustelusta
      -huomioonottava
      -rakastava
      -tykkää fyysisestä kosketuksesta
      -asettaa minut ykköseksi (toki aina se ei onnistu, mutta ei esim. tee toistuvasti ohareita, kun kaverit ym. on tärkeämpiä)
      -seksuaalinen
      -uskollinen
      -luotettava
      -sitoutunut (ei heti ala puhua erosta, jos on riitaa ym)
      -on muutakin elämää suhteen ulkopuolella
      -ei juo liikaa muttei myöskään ole absolutisti
      -riittävän dynaaminen hyvä energia

pitkä lista, mutta nuo on minulla ehdottomia kriteereitä ja tapailen nyt miestä joka täyttää oikeastaan kaikki nuo kriteerit, ei kuitenkaan olla vielä suhteessa, kun ollaan vasta pari kk tapailtu ja minä haluan edetä hitaasti (mies jo ehdotti että alettaisiin seurustella).

• n28hki

lisäyksenä vielä fiksu, empaattinen, sosiaalinen, hyvä tilannetaju.

• miksiihmeessä

Miksi et halua jo suhteeseen, jos tuo on täydellinen paketti? Kuitenkin pari kuukautta tapailua on aika pitkä aika (ellei tapaa sitten kerran kuussa). Vai pyöritätkö montaa miestä yhtä aikaa?

• n28hki
        miksiihmeessä kirjoitti:

Miksi et halua jo suhteeseen, jos tuo on täydellinen paketti? Kuitenkin pari kuukautta tapailua on aika pitkä aika (ellei tapaa sitten kerran kuussa). Vai pyöritätkö montaa miestä yhtä aikaa?

Hypergaamisena lutkana haluan pitää silmät ja korvat auki ja vielä jonkin aikaa katsella josko löytäisin kuitenkin jonkun vielä tasokkaamman.

• miksiihmeessä
        n28hki kirjoitti:

Hypergaamisena lutkana haluan pitää silmät ja korvat auki ja vielä jonkin aikaa katsella josko löytäisin kuitenkin jonkun vielä tasokkaamman.

Aah, makes sense.

• n28hki
        n28hki kirjoitti:

kiva kun minun nimimerkillä kirjoitellaan. Erosin n. 7kk sitten pitkästä suhteesta ja on montakin syytä miksi haluan edetä hitaasti. Koen, että olen päässyt yli exästäni, mutta siitä huolimatta minulla ei ole mikään kiire rynnätä heti uuteenkaan suhteeseen, tämä on sellainen ns. kasvuvaihe elämässäni ja vaikken muita kuin tuota edellämainittua miestä tällä hetkellä tapaile en myöskään halua olla missään täysin omistautuneessa suhteessa. Toiseksi exäni kanssa meillä oli aika intensiivinen suhde niin hyvässä kuin pahassa, muutimme n. kuukausi ensitapaamisesta yhteen eikä tapailuvaihe todellakaan ollut tarpeeksi pitkä. Nyt siis haluan tutustua toiseen kunnolla ja katsella rauhassa ollaanko me oikeasti sopivia toisillemme, vaikka viihdymmekin hyvin yhdessä ja hän täyttää pitkän kriteerilistani :D

• n28hki
        n28hki kirjoitti:

kiva kun minun nimimerkillä kirjoitellaan. Erosin n. 7kk sitten pitkästä suhteesta ja on montakin syytä miksi haluan edetä hitaasti. Koen, että olen päässyt yli exästäni, mutta siitä huolimatta minulla ei ole mikään kiire rynnätä heti uuteenkaan suhteeseen, tämä on sellainen ns. kasvuvaihe elämässäni ja vaikken muita kuin tuota edellämainittua miestä tällä hetkellä tapaile en myöskään halua olla missään täysin omistautuneessa suhteessa. Toiseksi exäni kanssa meillä oli aika intensiivinen suhde niin hyvässä kuin pahassa, muutimme n. kuukausi ensitapaamisesta yhteen eikä tapailuvaihe todellakaan ollut tarpeeksi pitkä. Nyt siis haluan tutustua toiseen kunnolla ja katsella rauhassa ollaanko me oikeasti sopivia toisillemme, vaikka viihdymmekin hyvin yhdessä ja hän täyttää pitkän kriteerilistani :D

housuun paskominen on ihanaa :D

• 41v-sinkkumies

Naisen pitää olla alkoton ja savuton. Känniset naiset ovat kamalia

• Ja miehen.

• Miehen pitää olla älykäs. Haluan keskustelukumppanin, jolla on älyllistä vastinetta.

Miehen tulee olla urheilullinen, koska itsekin treenaan ahkerasti ja olen tehnyt ison työn oman kroppani eteen. Vain urheilija ymmärtää toisen elämäntapaa, mieluiten tavoitteellisesti salitreeniä harrastava. Hyvä kroppa, ei silti tarvitse olla ylilihaksikas.

Ulkonäön pitää miellyttää. Ei ole mitään tiettyä tyyppiä, viehätyn luonteen kautta monen näköisiin miehiin. Varmaankin se vahva leuka vetää puoleensa.

Mieluiten selkeästi pidempi kuin minä. Olen reilu 170cm pitkä.

Työpaikka tai opiskelupaikka pitää olla.

Asuinpaikka lähellä omaa paikkakuntaani. En ala kaukosuhteisiin.

• kriteerimies

Sanon nyt, että sinun ei tarvitse vastata seuraaviin viesteihini, mikäli niitä vielä kirjoittelen.

• kriteerimies kirjoitti:

Sanon nyt, että sinun ei tarvitse vastata seuraaviin viesteihini, mikäli niitä vielä kirjoittelen.

Ei varmasti täällä kenenkään tarvitsekaan. Halusin vastata, jos jotain kiinnostaa.

• 121212121212

Harvinaisen rehellinen kuvaus. Tuon lähemmäksi stereotypiaa naisten miesmausta on tuskin mahdollista päästä.

• hiihoi

vaikuttais ettet ole tyytyväinen?

• 121212121212 kirjoitti:

Harvinaisen rehellinen kuvaus. Tuon lähemmäksi stereotypiaa naisten miesmausta on tuskin mahdollista päästä.

Eikös se tumma tukka ja sänkileuka puuttunut?

Tosiaan vastasin rehellisesti. Mahtuuko 121212121212 tuohon kategoriaan vielä?

Nyt jälkikäteen tuli muuten mieleen hyvä hammasrivi. Kiinnitän ihmisten hampaisiin huomiota todella paljon.

Myös kävelytyyli voisi ollaa suht hidas ja rauhallinen, mutta siitä tuskin ketään voi tuomita. Toisaalta jokaisessa piirteessä on totaali turnoffit aina olemassa myös, aivan kuten miehilläkin.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Eikös se tumma tukka ja sänkileuka puuttunut?

Tosiaan vastasin rehellisesti. Mahtuuko 121212121212 tuohon kategoriaan vielä?

Nyt jälkikäteen tuli muuten mieleen hyvä hammasrivi. Kiinnitän ihmisten hampaisiin huomiota todella paljon.

Myös kävelytyyli voisi ollaa suht hidas ja rauhallinen, mutta siitä tuskin ketään voi tuomita. Toisaalta jokaisessa piirteessä on totaali turnoffit aina olemassa myös, aivan kuten miehilläkin.

Kontrasti hiusten ja ihon välillä, kyllä.

Mainittiinko leveät ja vaakatasossa olevat hartiat jo?

Hymy joka paljastaa hampaat, vanha apinoiden ajan alfan merkki.

Lisätäänkö vielä luonteeseen itsevarmuus, määrätietoisuus ja rentous? Johtajatyyppi? Sosiaalinen "nopeus". kyky reagoida välittömästi ja briljeerata tavalla jota muut katsovat ylöspäin?
        Intohimo jotain mielellään statukseen vaikuttavaa asiaa kohtaan?
        Seksissä tietysti mies joka vie ja aktin lopussa ottaa naisensa rajun eläimellisesti?

"Myös kävelytyyli voisi ollaa suht hidas ja rauhallinen"

...mutta tietysti sellainen jossa liikkeet ovat reippaita ja isoja?

Tylsää kun teet tämän niin helpoksi :/

• Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

Lisätäänkö vielä luonteeseen itsevarmuus, määrätietoisuus ja rentous? Johtajatyyppi? Sosiaalinen "nopeus". kyky reagoida välittömästi ja briljeerata tavalla jota muut katsovat ylöspäin?
        Seksissä tietysti mies joka vie ja aktin lopussa ottaa naisensa rajun eläimellisesti?

Ai hymy on alfan merkki? Tuota en olekaan ennen kuullut.

Mähän olen katsos tylsä citysinkku, mitä voi odottaa?

Jotkut jutut, joista luonnostaan viehätymme vastakkaisessa sukupuolessa, on kirjoitettu meidän genetiikkaan. Sama juttu se miehillä on.

• Herkkunaiset.viehättää
        Nainen34v kirjoitti:

Jotkut jutut, joista luonnostaan viehätymme vastakkaisessa sukupuolessa, on kirjoitettu meidän genetiikkaan. Sama juttu se miehillä on.

Jos sulla on hyvä peppu ja tissit, sekä sievät kasvot ja edustava käytös, niin aina löytyy miehiä jotka viihtyvät seurassasi.

• 121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

Ai hymy on alfan merkki? Tuota en olekaan ennen kuullut.

Hampaiden paljastaminen hymyillessä on alfan merkki.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Älä huoli, Herkkunaiset.viehättää oli 100% oikeassa ;)

Joitain variaatioita voi silti olla olemassa. Mietin yhäkin oletko trolli, seuraat stareotypioita jopa naiseksi liian kellontarkasti...

Älä huoli, Herkkunaiset.viehättää oli 100% oikeassa ;)

Joitain variaatioita voi silti olla olemassa. Mietin yhäkin oletko trolli, seuraat stareotypioita jopa naiseksi liian kellontarkasti...

Hmmmm sä yrität varmaan vähän ärsyttää noilla stereotypia lausahduksillas. Ja kyllä se toimii. En mä nyt niin stereotyyppinen ole!

Ja en ole trolli, ei kai nyt edes kukaan sairas mies osaisi kirjoittaa naisena olemisesta näin. Tai mistä sitä tietää. Mä en osaisi ehkä esittää uskottavasti miestä. Tai no, en ole kokeillut...

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Hmmmm sä yrität varmaan vähän ärsyttää noilla stereotypia lausahduksillas. Ja kyllä se toimii. En mä nyt niin stereotyyppinen ole!

Ja en ole trolli, ei kai nyt edes kukaan sairas mies osaisi kirjoittaa naisena olemisesta näin. Tai mistä sitä tietää. Mä en osaisi ehkä esittää uskottavasti miestä. Tai no, en ole kokeillut...

En suinkaan yritä ärsyttää. Selvennän asiaa:

Muistakaamme että kun lityit palstallemme, sinä kerroit millainen olit (hyvä ulkonäkö, timmi, laitettu, jne). Miesmaustasi et kertonut mitään, vaan minä luettelin arvaukseni siitä millainen miesmakusi on.

Käytännössä luettelin kiiltokuvamaisen stereotypian pitkästä, jykeväleukaisesta, matalaäänisestä, itsevarmasta alfamiehestä. Ja joka ikinen arvaukseni, käytännössä 100% tarkkudella, osui tismalleen oikeaan.

Miten miesmakusi voisi olla stereotyyppisempi, ja miten itse voisit olla stereotyyppisempi - arvasinhan sinustakin lähes kaiken oikein, pl. sen ettet asunutkaan stadissa.

Sorry, olet ihan perusfiksu ja oikein mukavan oloinen. Mutta luulenpa että ulkonäkösi ansiosta olet tottunut kehuihin siitä miten _erityisen älykäs_ ja _omaperäinen_ olet. Toistaiseksi emme ole nähneet pienimpiäkään todisteitä omaperäisyydestä, eikä minulta tipu kehuja ulkonäön perusteella niin kuin niiltä komistuksilta jotka ihastuvat "luonteeseesi".

Yhäkin, olen valmis muuttamaan käsitystäni jos siihen ilmenee aihetta.

En suinkaan yritä ärsyttää. Selvennän asiaa:

Muistakaamme että kun lityit palstallemme, sinä kerroit millainen olit (hyvä ulkonäkö, timmi, laitettu, jne). Miesmaustasi et kertonut mitään, vaan minä luettelin arvaukseni siitä millainen miesmakusi on.

Käytännössä luettelin kiiltokuvamaisen stereotypian pitkästä, jykeväleukaisesta, matalaäänisestä, itsevarmasta alfamiehestä. Ja joka ikinen arvaukseni, käytännössä 100% tarkkudella, osui tismalleen oikeaan.

Miten miesmakusi voisi olla stereotyyppisempi, ja miten itse voisit olla stereotyyppisempi - arvasinhan sinustakin lähes kaiken oikein, pl. sen ettet asunutkaan stadissa.

Sorry, olet ihan perusfiksu ja oikein mukavan oloinen. Mutta luulenpa että ulkonäkösi ansiosta olet tottunut kehuihin siitä miten _erityisen älykäs_ ja _omaperäinen_ olet. Toistaiseksi emme ole nähneet pienimpiäkään todisteitä omaperäisyydestä, eikä minulta tipu kehuja ulkonäön perusteella niin kuin niiltä komistuksilta jotka ihastuvat "luonteeseesi".

Yhäkin, olen valmis muuttamaan käsitystäni jos siihen ilmenee aihetta.

Olet oikeassa.

Tiedätkö, pidän susta. Pidän susta siksi, koska olet ottanut mut vastaan täällä oikeasti aika avoimin mielin, vaikka olenkin stereotyyppinen nainen. Lisäksi täytyy sanoa, että susta ei saa ollenkaan sellaista negatiivista kuvaa, jonka osa palstalaisista antaa. Kirjoitat vain rehellisesti, eikä se kaikkia miellytä.

En yritä olla parempi kuin olen. Aika hyvin olet osunut monessa asiassa oikeaan. Pakko vielä muistuttaa, että ulkomaillakaan en ole asunut, kuten arvelit. Olen ihan kiva ja hauska, elän tavallista elämää. Ei tässä ole mitään taikoja käytössä.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Olet oikeassa.

Tiedätkö, pidän susta. Pidän susta siksi, koska olet ottanut mut vastaan täällä oikeasti aika avoimin mielin, vaikka olenkin stereotyyppinen nainen. Lisäksi täytyy sanoa, että susta ei saa ollenkaan sellaista negatiivista kuvaa, jonka osa palstalaisista antaa. Kirjoitat vain rehellisesti, eikä se kaikkia miellytä.

En yritä olla parempi kuin olen. Aika hyvin olet osunut monessa asiassa oikeaan. Pakko vielä muistuttaa, että ulkomaillakaan en ole asunut, kuten arvelit. Olen ihan kiva ja hauska, elän tavallista elämää. Ei tässä ole mitään taikoja käytössä.

Kiitän positiivisesta palautteesta.

"Lisäksi täytyy sanoa, että susta ei saa ollenkaan sellaista negatiivista kuvaa, jonka osa palstalaisista antaa. Kirjoitat vain rehellisesti, eikä se kaikkia miellytä."

Näin minäkin asian näen. Ihan turhaa olisi täällä toistaa samaa kivakivaa small talk-läppää kuin livenä. Täällä kerrotaan ne asiat joista ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä keskustella muualla.

"Pakko vielä muistuttaa, että ulkomaillakaan en ole asunut, kuten arvelit."

Tässä kylläkin taisin arvella että _mahdollisesti_ asunut ulkomailla, siis muutaman kuukauden opiskelijavaihdossa tms.

"Olen ihan kiva ja hauska, elän tavallista elämää. Ei tässä ole mitään taikoja käytössä."

Ei tietenkään. Kylmä totuus on että naisella ulkonäkö ratkaisee. Sanon näin koska tunnen valtavan kivoja, älykkäitä ja omaperäisiä mutta ei kovin nättejä eikä siten suosittuja naisia. Pelimiesfirma RSD:n perustaja Owen Cook kuvasi kauniin naisen elämää osuvasti termillä "Magic School Bus Ride". Ihmiset tervehtivät, saat kehuja ja hyvää palvelua, aina löytyy auttajia, somessa on valtavasti kavereita, jne.

Kiitän positiivisesta palautteesta.

"Lisäksi täytyy sanoa, että susta ei saa ollenkaan sellaista negatiivista kuvaa, jonka osa palstalaisista antaa. Kirjoitat vain rehellisesti, eikä se kaikkia miellytä."

Näin minäkin asian näen. Ihan turhaa olisi täällä toistaa samaa kivakivaa small talk-läppää kuin livenä. Täällä kerrotaan ne asiat joista ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä keskustella muualla.

"Pakko vielä muistuttaa, että ulkomaillakaan en ole asunut, kuten arvelit."

Tässä kylläkin taisin arvella että _mahdollisesti_ asunut ulkomailla, siis muutaman kuukauden opiskelijavaihdossa tms.

"Olen ihan kiva ja hauska, elän tavallista elämää. Ei tässä ole mitään taikoja käytössä."

Ei tietenkään. Kylmä totuus on että naisella ulkonäkö ratkaisee. Sanon näin koska tunnen valtavan kivoja, älykkäitä ja omaperäisiä mutta ei kovin nättejä eikä siten suosittuja naisia. Pelimiesfirma RSD:n perustaja Owen Cook kuvasi kauniin naisen elämää osuvasti termillä "Magic School Bus Ride". Ihmiset tervehtivät, saat kehuja ja hyvää palvelua, aina löytyy auttajia, somessa on valtavasti kavereita, jne.

Annan palautetta, kun siihen on aihetta.

"Tässä kylläkin taisin arvella että _mahdollisesti_ asunut ulkomailla"

Juuri näin. Halusin vaan osoittaa edes yhden virhearvion, etten olisi niin ennalta-arvattava, tai liian tavallinen.

""Mgic School Bus Ride". Ihmiset tervehtivät, saat kehuja ja hyvää palvelua, aina löytyy auttajia, somessa on valtavasti kavereita"

Tähän lisään sellaisen huomion vielä, että henkilön oma käytös viime kädessä kuitenkin viimeistelee häneen kohdistuvan kohtelun. Itse olen lähtökohtaisesti kaikille ystävällinen ja positiivinen.

"Täällä kerrotaan ne asiat joista ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä keskustella muualla."

Tämä on varmaan suurin syy, miksi itse tulin tänne kirjoittamaan.

• 98989
        Nainen34v kirjoitti:

Juuri näin. Halusin vaan osoittaa edes yhden virhearvion, etten olisi niin ennalta-arvattava, tai liian tavallinen.

""Mgic School Bus Ride". Ihmiset tervehtivät, saat kehuja ja hyvää palvelua, aina löytyy auttajia, somessa on valtavasti kavereita"

Tähän lisään sellaisen huomion vielä, että henkilön oma käytös viime kädessä kuitenkin viimeistelee häneen kohdistuvan kohtelun. Itse olen lähtökohtaisesti kaikille ystävällinen ja positiivinen.

"Täällä kerrotaan ne asiat joista ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä keskustella muualla."

Entä lapset -olet kuitenkin 34v..

Saako miehellä olla lapsia -aika monella kuitenkin on jo tuossa vaiheessa..?

• 98989 kirjoitti:

Entä lapset -olet kuitenkin 34v..

Saako miehellä olla lapsia -aika monella kuitenkin on jo tuossa vaiheessa..?

Lapset on ehkä negatiivinen asia, riippuu tietenkin lasten iästä ja järjestelyistä. Jos muuten mies on huipputyyppi, en häntä hyllyyttäisi lasten takia.

En ole yhtään äiti-ihminen. Lapset voivat olla kyllä suloisia, mutta vielä minua ei kiinnosta ollenkaan sellaiset touhut. Voihan olla, ettei ikinä kiinnostakaan. Ja jossain kohtaa tulee kyllä kiire, jos mieli muuttuu ja aikaa kuluu 10 vuotta.

• psychodaddd
        Nainen34v kirjoitti:

Lapset on ehkä negatiivinen asia, riippuu tietenkin lasten iästä ja järjestelyistä. Jos muuten mies on huipputyyppi, en häntä hyllyyttäisi lasten takia.

En ole yhtään äiti-ihminen. Lapset voivat olla kyllä suloisia, mutta vielä minua ei kiinnosta ollenkaan sellaiset touhut. Voihan olla, ettei ikinä kiinnostakaan. Ja jossain kohtaa tulee kyllä kiire, jos mieli muuttuu ja aikaa kuluu 10 vuotta.

Sanoisin että tuossa tapauksessa kiire alkaisi olemaan nyt eikä kymmenen vuoden kuluttua.

Niitä lapsia kun ei saa ihan sormia napsauttamalla, ja mielellään muutamaa vuotta ennen sitä olisi hyvä löytää sopiva mieskin.

• Ihmettelenma
        Nainen34v kirjoitti:

Lapsia syntyy kun mies ja nainen harrastavat hyvää seksiä, eikö seksi ole sun heiniäsi?

• nursenurse
        Nainen34v kirjoitti:

anteeks sähän oot 34 et voi kymentä vuotta enää odotella jos hlapsia haluat, alkaa olla sun kohdallas myöhäistä

40 v äideillä liikaa riskejä

• No onhan niitä riskejä, mutta yhtäläillä 25v synnyttäjä saattaa kuolla käsiin, kun istukka repeää.

• 456656
        Nainen34v kirjoitti:

No onhan niitä riskejä, mutta yhtäläillä 25v synnyttäjä saattaa kuolla käsiin, kun istukka repeää.

Riskit alkaa lisääntyä JO 36-vuotiaana. Ihme hinku naisilla nykyään tulla äidiksi liian myöhään.

• 456656 kirjoitti:

Riskit alkaa lisääntyä JO 36-vuotiaana. Ihme hinku naisilla nykyään tulla äidiksi liian myöhään.

Joo jokaikisellä 36-vuotiaana. Eiköhän meissä ole suuria yksilöllisiä eroja. Pitäisikö hankkia lapsia silti, vaikkei yhtään kiinnosta?

• ikäpappamies
        Nainen34v kirjoitti:

No onhan niitä riskejä, mutta yhtäläillä 25v synnyttäjä saattaa kuolla käsiin, kun istukka repeää.

Komppaan edellisiä, ja siinä on aika monta muutakin asiaa.

Pitää olla kumppani, ehkä opetella elämään yhdessä. Lapsia ei saa ihan tuosta vaan kun ottaa kortsun pois kerran, useimmat joutuu hyvän aikaa yrittämään. Keskenmenot ei ole harvinaisia.

Ja sit on sekin että ruuhkavuosien aikana on riittävän nuori. Kukaan ei sitä kolmekymppisenä usko, mutta nelikymppisenä muuttuu. Ruuhkavuodet on parempi ajoittaa kolmekymppiseksi kuin nelikymppiseksi tai viisikymppiseksi.

Katsoin ensin että luinko väärin, Nainen24v eikä Nainen34v...koska tuo oli kuin 24-vuotiaan kynästä, sen ikäiselle ymmärrettävämpi ajatus.

• ikäpappamies
        Nainen34v kirjoitti:

Joo jokaikisellä 36-vuotiaana. Eiköhän meissä ole suuria yksilöllisiä eroja. Pitäisikö hankkia lapsia silti, vaikkei yhtään kiinnosta?

Onhan niitä yksilöllisiä eroja, mutta ethän sä voi tietää kumpaan ryhmään kuulut. Voi olla niinkin päin että sulla on riskit alkaneet lisääntyä jo 33-vuotiaana.

"Pitäisikö hankkia lapsia silti, vaikkei yhtään kiinnosta?"

Tässä olet kyllä oikeassa.

• ikäpappamies kirjoitti:

Komppaan edellisiä, ja siinä on aika monta muutakin asiaa.

Pitää olla kumppani, ehkä opetella elämään yhdessä. Lapsia ei saa ihan tuosta vaan kun ottaa kortsun pois kerran, useimmat joutuu hyvän aikaa yrittämään. Keskenmenot ei ole harvinaisia.

Ja sit on sekin että ruuhkavuosien aikana on riittävän nuori. Kukaan ei sitä kolmekymppisenä usko, mutta nelikymppisenä muuttuu. Ruuhkavuodet on parempi ajoittaa kolmekymppiseksi kuin nelikymppiseksi tai viisikymppiseksi.

Katsoin ensin että luinko väärin, Nainen24v eikä Nainen34v...koska tuo oli kuin 24-vuotiaan kynästä, sen ikäiselle ymmärrettävämpi ajatus.

Eli tosiaan en ole halunnut lapsia. Piste.

• tyhjäpäää
        Nainen34v kirjoitti:

No EI, mut älä sit liian vanhana "herää" asiaan! Itsekästä ja kusipäistä ajattelua.

• tyhjäpäää kirjoitti:

No EI, mut älä sit liian vanhana "herää" asiaan! Itsekästä ja kusipäistä ajattelua.

Niin mikä on kusipäistä ja itsekästä? Se, että en ole hankkinut lapsia, koska en ole halunnut? Nykyään monet eivät halua lapsia, ei ole mikään outo juttu.

Minulla on kaveriporukassa naisia ikähaarukalla 24-40v ja vain yhdellä, siis vain yhdellä, on lapsia. Hän ln siis vanhin. Yksi pariskunta on yrittämyt kauan. Muilla ei puhettakaan lapsista. Ja sinkkuystäväni ovat samoilla linjoilla kuin minä, ei lapsia ehkä ikinä.

On täällä pimeesti ajattelevaa porukkaa.

• 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

Niin mikä on kusipäistä ja itsekästä? Se, että en ole hankkinut lapsia, koska en ole halunnut? Nykyään monet eivät halua lapsia, ei ole mikään outo juttu.

Minulla on kaveriporukassa naisia ikähaarukalla 24-40v ja vain yhdellä, siis vain yhdellä, on lapsia. Hän ln siis vanhin. Yksi pariskunta on yrittämyt kauan. Muilla ei puhettakaan lapsista. Ja sinkkuystäväni ovat samoilla linjoilla kuin minä, ei lapsia ehkä ikinä.

On täällä pimeesti ajattelevaa porukkaa.

Melkoisen spinsterilegioonan olet ympärillesi kerännyt :D

Olen 30v, sinkku, asun kaupungissa jossa on eniten lapsettomia minun ikäisiäni ja silti kaveripiireistä löytyy monia n. 25-35v perheenäitejä.

Melkoisen spinsterilegioonan olet ympärillesi kerännyt :D

Olen 30v, sinkku, asun kaupungissa jossa on eniten lapsettomia minun ikäisiäni ja silti kaveripiireistä löytyy monia n. 25-35v perheenäitejä.

Kai sitä ystävystyy samantyyppisten ihmisten kanssa. Tai sitten olen hyvin saanut aivopestyä mun kaverit. Heh. Vitsi vitsinä.

Kyllä sitä fiksut ja koulutetut naiset hankkivat lapset keskimäärin nykyään aika myöhään.

• Anonyymi
        hiihoi kirjoitti:

vaikuttais ettet ole tyytyväinen?

Jos ukko on köyhä ja tyhmä, rakkauteni alkaisi jo eteisessä.

• Anonyymi
        Nainen34v kirjoitti:

Minäkin rakastan uskovaa ja Koraanin oppeihin nojautuvaa suorakulma0ukuun pukeutunutta dominaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin rakastan uskovaa ja Koraanin oppeihin nojautuvaa suorakulma0ukuun pukeutunutta dominaa

Itse kuulun Hitler Jugend Suomen osastoon ja vaadin lotaltani täyttä kuuliaisuutta!!
        Pieni saa olla että ahistaa nylkyttäessä!

• atmpaladiini

Jos on rodultaan High Elf saa olla hahmoluokaltaan ihan mitä tahansa.

• peukuttaisinjosvoisin

Tää oli hyvä vastaus :)

• kiitoshuomiosta
        peukuttaisinjosvoisin kirjoitti:

Tää oli hyvä vastaus :)

:D Luulin jo että huumorini on ihan paskaa.

• Pitää olla sopusuhtainen. Tasapainoinen ja tervejärkinen.

• pikkunenkakkonen

Toi 12121212 voi vastata mun puolesta.

• 121212121212

Onnistuu ilman muuta.

Laita kuvaus itsestäsi niin selvitän tasosi ja kerron mitkä vaatimuksesi miehelle ovat.

• pikkunenkakkonen
        121212121212 kirjoitti:

Onnistuu ilman muuta.

Laita kuvaus itsestäsi niin selvitän tasosi ja kerron mitkä vaatimuksesi miehelle ovat.

Oot selvittäny mun tason jo, oon kanta-asiakas. Laita se tavallinen kaikilla mausteilla, eihän naisen taso mitenkään vaatimuksiin vaikuta vai onks snagaril uudet reseptit.

• Nnnnnnnainennnnn

Ulkonäkö:
      Ruskeat silmät
      Ruskeat hiukset
      Pitkät tummat silmäripset (tärkein)
      Vaalea(hko) virheetön iho
      Korvakorut
      Eläväiset nauravat silmät
      Paksut pusuhuulet
      Lempeä koiranpentuilme

Hyvät vatsalihakset.
      Seuraa muotia.
      Pukeutuu homomaisesti.

Kuvailen tässä vaan näkemääni. Silmälasitkin käy joskus jos on vaan kuuma. Mielestäni komealla miehellä ei tee mitään mutta seksikkäällä ja ihanalla miehellä tekee.

Luonne:
      lempeä, haluaa kaikille pelkkää hyvää...pitää aikuisista, lapsista ja eläimistä. On aina valmis puolustamaan rohkeasti heikompiaan.
      Kiinnostunut (lähes) kaikesta, osaa keskustella tuntikausia niin maailmanpolitiikasta kuin johanna tukiaisestakin.
      Innostuu kaikesta mitä elämän aikana tapahtuu.
      Ottaa jokaisen hetken kiitollisena vastaan.

• Kaikki muut jotenkin ymmärrän, mutta tuo koiranpentuilme on totaalinen turn-off mulla.

• Nnnnnainennnn
        Nainen34v kirjoitti:

Kaikki muut jotenkin ymmärrän, mutta tuo koiranpentuilme on totaalinen turn-off mulla.

Haha...oon niin tiukka nainen et vaan sillä ilmeellä multa voi saada anteeksi. Ylipäätään parisuhde ei pysy kasassa sanoilla vaan sanomattomilla asioilla.
        Harmi vaan kun se katse/ilme tehoo moniin muihinkin naisiin kun muhun.

• Nnnnnainennnn kirjoitti:

Haha...oon niin tiukka nainen et vaan sillä ilmeellä multa voi saada anteeksi. Ylipäätään parisuhde ei pysy kasassa sanoilla vaan sanomattomilla asioilla.

Totta. Hyvät perustelut.

• arvoituss
        Nnnnnainennnn kirjoitti:

Osaakohan 12121212:n tehdä lempeän koiranpentuilmeen. Luulen että häntä vois jossain särmin takana salaa ainaski himottaa kokeilla harjoitella sitä

• Nnnnnnainennnn
        arvoituss kirjoitti:

Osaakohan 12121212:n tehdä lempeän koiranpentuilmeen. Luulen että häntä vois jossain särmin takana salaa ainaski himottaa kokeilla harjoitella sitä

Se on se katse millä saa 100% anteeksi. :D

• 121212121212
        arvoituss kirjoitti:

Lempeä koiranpentuilme voi toimia jos sen tekee pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen, matalaääninen, voimakaspiirteinen, intensiivisen katseen omaava muita miehiä johtava alfamies.

vrt. Kimi Räikkösen tavallisuus, Bull Mentulan heikkous, jne.

Se ei toimi jos ilmeen tekee tämän näköinen mies:

https://thenypost.files.wordpress.com/2013/09/john.jpg

• arvoituss
        121212121212 kirjoitti:

Lempeä koiranpentuilme voi toimia jos sen tekee pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen, matalaääninen, voimakaspiirteinen, intensiivisen katseen omaava muita miehiä johtava alfamies.

vrt. Kimi Räikkösen tavallisuus, Bull Mentulan heikkous, jne.

Se ei toimi jos ilmeen tekee tämän näköinen mies:

https://thenypost.files.wordpress.com/2013/09/john.jpg

Vähätteletkö itseäsi. Kuten Nnnnainennn sanoo, muut puutteet saat satavarmasti anteeksi (tämä siis varalta jos Sulla noita muita puutteita edes on)

• Anonyymi
        Nnnnnnainennnn kirjoitti:

Se on se katse millä saa 100% anteeksi. :D

Myös kevyen hikivaarnan hyväksyn, mutta en varsinaista paskantuoksua

• 1122334477

Ettei mies ole käynyt maksullisissa eikä harrastanut muutenkaan yhden illan juttuja.

• Luuriliisi

Ei miehet noita tunnusta, puhtoisia ovat.

• Karvamuna-

Voi voi. Parempi ettei aseta mitään kriteereja ja tutustuu toiseen ihan omana itsenään. Niin minä olen tehnyt, ei ole hoikat naiset juosseet karkuun vaikka olen lihava. Kyllä se sisin on mihin naisetkin kiinnittää huomion. Ei ihme kun olette sinkkuja koska olette niin pinnallisia kun teillä niitä kriteerejä riittää. Suhteenne ei tule onnistumaan ettekä löydä edes ketään pitkään aikaan ellette lopeta sitä nirsoiluanne.

• 2050

Miksi pitäisi tuhlata molempien aikaa leikkimällä vääränlaisen ehdokkaan kanssa?

• Ulkonäkö-on-kemia

Ulkonäöstä huolimatta nainen tai mies voi olla tosi mukava kun siihen tutustuu ilman kriteeri paineita

• tällaisia

En varsinaisesti etsi minkäänlaista kumppania, mutta, jos kohdalle osuu sopiva tyyppi, hyväksyn mielelläni aikuisen itse itsestään ja omasta onnestaan vastaavan työssä olevan älykkään miehen. Mihin tällainen mies sitten minua tarvitsisi? Ehkä ei mihinkään. En haluakaan kenenkään tarpeiden tyydyttäjäksi. En myöskään itse vaadi ketään tekemään minua onnelliseksi. Toimeentulo yhteisessä arjessa on onnea. Onnen huippuhetket ovat lyhyitä humauksia.

Ehdoton vaatimus on tupakoimattomuus ja alkoholi ei saa olla keskeisessä roolissa elämässä. Mieluummin ei lapsia useasta suhteesta.

Muuten ihan normaali, sanansa mittainen mies. Onko niitä?

• Rakastajataavi

Onhan niitä pilvin pimein, avaa silmäsi ja sylisi.

• Jormasiko

Mielellään viiksetön boheemi vailla vertaa.
      No joo,hyvät rintavarusukset,siniset silmät,
      hyvä peppu,vahva itsetunto,mutta alistuva.
      Hyvä kokki,paha suustaan.
      Pitkä pinnainen,lyhyt Saksa?
      Savuton,mutta tykkäät lentää.
      Ei holisti,vaan kohtuukäyttäjä.
      Ja jos et pasifisti, ehkä ihan normifistaus sitten:)

• Naisen tulee olla superseksikäs..

Muulla ei ole niin väliä.

• Onneksi niitä löytyy

• valtakunta kirjoitti:

Onneksi niitä löytyy

Jeps.. Kiimasia sellasia.

• olis elossa eikä zombi..ja ei piilottele miekkaa sängyn alla

• Pidä.toi

Sinä olet jalat maassa-tyyppi, toisin kuin tänne kirjoittelevat pinnalliset huorat.

• Ihannemies minulle olisi sellainen:
      -on pitkä, koska mäkin oon naiseksi pitkä (174cm)
      -huolehtii hygieniasta
      -ei yli 20 kg ylipainoa, paitsi jos ylipaino on lihasmassaa
      -on hyvä ja avoin seksissä, utelias ja saa olla hieman friikki (ei kuitenkaan oksennus-, kakka-, eikä veri- fetissejä, ei kuolemalla leikkimistä)
      -ei jäkätä
      -ei kontrolloi
      -luottaa
      -on rehellinen
      -puhuu kaikesta ja paljon
      -ei ole mustasukkainen
      -oppimisenhaluinen
      -empatiakykyinen, ymmärtää mikä sana empatia tarkoittaa ja miten se sanasta sympatia erottuu (tämä ehdoton vaade)
      -tykkää antaa ja saada hellyyttä
      -innostuu asioista
      -ajattelee, ettei ole ongelmia vaan haasteita olemassa ja haasteet on kivat voitettavaksi
      -kykenee ilmaisemaan tunteita
      -on henkisesti vahva, eikä pelkää vahvoja naisia
      -näkee vikoja myös itsessään ja omassa toiminnassa
      -osaa pyytää anteeksi
      -ymmärtää, että ihmiset tekee virheitä, muttei se ole maailmanloppu
      -osaa antaa anteeksi
      -ei ole katkera
      -on 38-45 v
      -ei ole kateellinen
      -käy töissä
      -on kiinnostunut maailmasta
      -on kiinnostunut ihmiskäyttäytymisestä
      -hyväksyy ihmisiä sellaisina kuin he ovat
      -ei pyri asettaa ketään omaan "muottiin"
      -ei ole naimisissa
      -asuu keski-suomessa
      -on valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle
      -lapset on jo tehty, tai ei halua omia lapsia
      -hyväksyy kumppanin lapsia ja kykenee mahdolliseen yhteistyöhöön kumppanin exkumppanin kanssa

Jos sellaisen löytäisin antaisin hänelle elämäni. Muttei sellaisia ole... Jään yksin loppuikääni, hyvä ja nätti nainen menee hukkaan :)

• Alfauros38

Kaikki mätsää. Tuletko naimisiin ka.ssani, rakas?

• Alfauros38 kirjoitti:

Kaikki mätsää. Tuletko naimisiin ka.ssani, rakas?

No mennään! Jos kaikki mätsää xD

• Alfauros38

No muutamassa kohdassa oli hiukkasen pyöristystä... aika seula sulla..;)

• Alfauros38 kirjoitti:

No muutamassa kohdassa oli hiukkasen pyöristystä... aika seula sulla..;)

No fyysiset ominaisuudet ei niinkään terkeitä. Mutta nuo muut ovat. Etsin hyvää ihmistä ja tälläinen on minusta hyvä ihminen :D

• N38 kirjoitti:

No fyysiset ominaisuudet ei niinkään terkeitä. Mutta nuo muut ovat. Etsin hyvää ihmistä ja tälläinen on minusta hyvä ihminen :D

Tai en mä nyt etsimällä etsi, vaan haluaisit tutustua.

• Alfauros38

Ok. Ite tykkään olla fyysisesti jossain kunnossa. Osaatko priorisoida noita muita kriteereitä?

• Alfauros38 kirjoitti:

Ok. Ite tykkään olla fyysisesti jossain kunnossa. Osaatko priorisoida noita muita kriteereitä?

1.Empatiakyky
        2.Avoimuus
        3. Uteliaisuus
        4.Luottamus
        5. Keskustelutaito
        6.Avoimuus ja uteliaisuus seksissä
        Nämä tärkeimpiä :D

• Alfauros38

Tämähän näytti ihan hyvältä listalta.mikä on johtanut tuohon empatia nousemiseen ykköseksi? Ja avoimuus? Eikö miehet ole kyenneet täyttämään nuita aiemmin vai...

• Alfauros38

Entäs kohta 6, mitä tarkoittaa käytännössä. Mitä toivot seksin suhteen mieheltä?

• Alfauros38

Kattelin. Eli vakoilin. Sun aikasempia tekstejä ja siellä oli sama lista, paitsi yksi kohta enemmän.. aika jännä... onhan tuo toki varmaan tärkeä kohta, itsellä varmaan se 14..15'cm pitkä ja ympärus myös 15cm. Nuorempana oli 2cm enemmän tiedä sitten miksi..

• Alfauros38 kirjoitti:

Tämähän näytti ihan hyvältä listalta.mikä on johtanut tuohon empatia nousemiseen ykköseksi? Ja avoimuus? Eikö miehet ole kyenneet täyttämään nuita aiemmin vai...

Ei valitettavasti :(

• Alfauros38 kirjoitti:

Entäs kohta 6, mitä tarkoittaa käytännössä. Mitä toivot seksin suhteen mieheltä?

Noista mielelläni keskustelen...kaksin miehen kanssa, joka osaa keskustella :) ei siis julkisesti :)

• Alfauros38 kirjoitti:

Kattelin. Eli vakoilin. Sun aikasempia tekstejä ja siellä oli sama lista, paitsi yksi kohta enemmän.. aika jännä... onhan tuo toki varmaan tärkeä kohta, itsellä varmaan se 14..15'cm pitkä ja ympärus myös 15cm. Nuorempana oli 2cm enemmän tiedä sitten miksi..

Otin sen kohdan pois, koska sillä ei oikeastaan ole väliä. Muilla taidoilla kuitenkin on :) ja oppimisenhalulla :)

• herkkäsielu
        Alfauros38 kirjoitti:

Itsellänikin empatia on ykkösenä ja herkkyys. Empaattisen ihmisen kanssa uskaltaa avautua tunteista, keskustella asioista syvällisesti, ymmärtää ja tulla ymmärretyksi. Ei niin, että toinen jyrää ylitse mielipiteissä ja nauraa vaan, tai tuskastuu liian diipeistä tunteista ja keskusteluista.

Itse erittäin empaattisena huomaan usein pitäväni kaikkia miehiä turhan kovina ja pelottavina itselleni. En pärjää heidän kanssaan, joudun aina jotenkin alisteiseen asemaan kun en osaa pitää puoliani. Naisten kanssa on paljon helpompi jutella.
        En ole kuitenkaan lesbo tai bi, haluaisin kyllä miehen, mutta en vissin sitten kovin miesmäistä miestä? Jos kerran miehuuteen kuuluu aina se tietynlainen kovuus..

Tuntuu, että kaikki miehet ovat kovia tai ainakin täytyy esittää kovaa äijää.
        Missä ovat herkät miehet? Onko sellasia olemassakaan?
        Miksei mies saa olla herkkä?

• herkkäsielu kirjoitti:

Itsellänikin empatia on ykkösenä ja herkkyys. Empaattisen ihmisen kanssa uskaltaa avautua tunteista, keskustella asioista syvällisesti, ymmärtää ja tulla ymmärretyksi. Ei niin, että toinen jyrää ylitse mielipiteissä ja nauraa vaan, tai tuskastuu liian diipeistä tunteista ja keskusteluista.

Itse erittäin empaattisena huomaan usein pitäväni kaikkia miehiä turhan kovina ja pelottavina itselleni. En pärjää heidän kanssaan, joudun aina jotenkin alisteiseen asemaan kun en osaa pitää puoliani. Naisten kanssa on paljon helpompi jutella.
        En ole kuitenkaan lesbo tai bi, haluaisin kyllä miehen, mutta en vissin sitten kovin miesmäistä miestä? Jos kerran miehuuteen kuuluu aina se tietynlainen kovuus..

Mäkin ajattelin näin ja vuosi sitten tapasin miehen, joka oli aika feminiininen, erittäin avoin ja kertoi että on empaattinen. Todellisuudessa hänellä ei ollut empatiasta ymmärrystäkään, vaan hänen empatiaksi kutsuttu ominaisuus olikin sympatia - eli diggausta silloin kuin kaikki oli hyvin ja niin kuin hän halusi, kun oli samaa mieltä hänen kanssan. Loppujen lopuksi jouduin jopa psykoterapeutin puheille hänestä ja itsestäni, koska suhteen loppuaikoina hän on löytänyt vikoja sielläkin, jossa ei niitä ollut. Ja minähän olin syyllinen. Minä puhuin väärin, katsoin väärin, hymyilin väärin, kävelin jopa väärin. Empatiasta ei ollut hajuakaan, kun minulla oli vaikeaa. Silloin sain haukut että olen narsisti, koska en huomio häntä tarpeeksi kun itselläni on vaikeaa.

Jälkeenpäin kävin narsistien uhrien tuki ryn kokouksessa, äitini on narsisti ja pelkäsin olenko sitten myös itse, ja ... siellä sitten kerroin tarinan. Yksimielinen mielipide siellä oli, että ehkäpä se narsismi olikin toisessa... He osaavat löytää heikkouksiasi ja pelata niillä.

Tän kerron siksi, että kun kerroit siitä että haluaisit pehmeän miehen, oot altis uhriksi :) älä siis tutustumisvaiheessa kerro näitä toiselle, vaan katsele rauhassa .

Joo, mul jäi trauma vissiin xD koska nyt pelkään kaikkia miehiä, jotka ilmaisevat "empattisuutta" ylivuotavasti sekä korostavat kuinka ;ei tyypillisiä" miehiä he ovat :D

• Alfauros38

Moi. Musta tuntuu että sotket empatian ja kuuntelun / keskustelun taidon. Eihän kukaan järkevä halua ketään jyrätä keskustelussa tai halua vain omaa mielipidettä toitottaa. Tämän takia on tärkeätä kuunnella toisia. Sekä oöla aina avoimin mielin liikkessä ilman ennakkoluuloja. Kuitenkin ei saa unohtaa realismia eli itsensä asettamat rajat pitää muistaa.

• kyselevänainen
        herkkäsielu kirjoitti:

Onko sulla kokemusta parisuhteista, joissa mies on tuollainen? Vai mihin perustuu käsitys, että mies on kova, pelottava ja epäempaattinen?

Varmaan sellaisiakin löytyy, etenkin niitä, jotka tuollaista miestä esittävät, mutta minusta suurin osa on hyviä kuuntelemaan naista, helliä, miehekkäitä, ovat hyviä miehiä nämä suomalaiset, kun ei tarvitse esittää mitään muniaan kaivelevaa ja nostelevaa machoa ynnä muuta sikailua ja räkäilyä. Se on minusta miehekästä, ettei miestä tartte esittää ollenkaan. Ihan riittävän erilaista se on naiselle. Ja mies on minusta herkempi kuin nainen, vain omalla tavallaan.

Voiko olla, että heijastat miehiin omia pelkojasi, jotka johtuvat kokemuksistasi, peloistasi tms.? Vai onko sinulla vain huono miesmaku? Joillakin naisilla se on, että aina löytävät kivenkolostakin sen torvelon.

• Ikis...M

Boah, sitä on seuranhalupalveluissa harjoiteltu tekemään listauksia :D Oikeasti, luuletko että semmoinenkaan johon nuo kaikki mätsäisi jaksaa niitä lähteä miettimään että tuliko osuma vai ei?

Sitten vielä odotat että mies on valmis joustamaan suunnilleen kaikessa ja on rasitteeton tullakseen sitten sinun lapsien varahoitajaksi? Muistaakseni käyttöhistoriasikaan ei ole kovin hääppöinen niin ihmettelen vaan jos saat jonkun pysyvään koukkuun vaikka miten olisi naisten markkinat.

• Ikis...M kirjoitti:

Boah, sitä on seuranhalupalveluissa harjoiteltu tekemään listauksia :D Oikeasti, luuletko että semmoinenkaan johon nuo kaikki mätsäisi jaksaa niitä lähteä miettimään että tuliko osuma vai ei?

Sitten vielä odotat että mies on valmis joustamaan suunnilleen kaikessa ja on rasitteeton tullakseen sitten sinun lapsien varahoitajaksi? Muistaakseni käyttöhistoriasikaan ei ole kovin hääppöinen niin ihmettelen vaan jos saat jonkun pysyvään koukkuun vaikka miten olisi naisten markkinat.

No, en mä niitä seuranhakupalstoille laita. Nää on kriteerit, joita itselleni pidän tärkeinä kun miehen kanssa tutustun. Enkä ees oo missä seuranhakupalstoilla tällä hetkellä, enkä ollu ku vähän aika silloin kuin olin.

Sä oot näitä shovinisteja täällä :) mut hyvä et meitä ihmisiä on monenlaisia :)

• Ikis.M
        N38 kirjoitti:

No, en mä niitä seuranhakupalstoille laita. Nää on kriteerit, joita itselleni pidän tärkeinä kun miehen kanssa tutustun. Enkä ees oo missä seuranhakupalstoilla tällä hetkellä, enkä ollu ku vähän aika silloin kuin olin.

Sä oot näitä shovinisteja täällä :) mut hyvä et meitä ihmisiä on monenlaisia :)

Joo no olen kai joo, voi sen niinkin ajatella mutta ei minusta ole tuossa mitään sovinistista että huomauttaa sun ylimitoitetuista vaatimuksista suhteessa itseesi. Olisit ottamassa mutta itse et ole antamassa mitään, huono diili sen mahdollisen miehen kannalta. myy lapset ja palauta seksuaalihistoria tasolle jolla se oli parikymppisenä niin sitten olet ihan eri tavalla haluttava miesten silmissä.

• Ikis.M kirjoitti:

Joo no olen kai joo, voi sen niinkin ajatella mutta ei minusta ole tuossa mitään sovinistista että huomauttaa sun ylimitoitetuista vaatimuksista suhteessa itseesi. Olisit ottamassa mutta itse et ole antamassa mitään, huono diili sen mahdollisen miehen kannalta. myy lapset ja palauta seksuaalihistoria tasolle jolla se oli parikymppisenä niin sitten olet ihan eri tavalla haluttava miesten silmissä.

Se on sun näkemys minuun, koska sinulle jotkut asiat ovat tärkeitä tulevassa kumppanissa. Ja se on hyvä tiedostaa ja on hyvä, että tiedostat.

Ei kannata kuitenkaan yleistää. Sillä eri ihmisillä, on eri näkemykset. Sinä esim. et jaksaisi lukea ja miettiä, jos deittiprofiilissa olisi tuollainen lista, joku toinen nimenomaan toivoo, että sellainen olisi :) Meitä on erilaisia, ja siinähän just se elämän ja inhimillisyyden ihanuus onik :)

• 121212121212
        N38 kirjoitti:

Mäkin ajattelin näin ja vuosi sitten tapasin miehen, joka oli aika feminiininen, erittäin avoin ja kertoi että on empaattinen. Todellisuudessa hänellä ei ollut empatiasta ymmärrystäkään, vaan hänen empatiaksi kutsuttu ominaisuus olikin sympatia - eli diggausta silloin kuin kaikki oli hyvin ja niin kuin hän halusi, kun oli samaa mieltä hänen kanssan. Loppujen lopuksi jouduin jopa psykoterapeutin puheille hänestä ja itsestäni, koska suhteen loppuaikoina hän on löytänyt vikoja sielläkin, jossa ei niitä ollut. Ja minähän olin syyllinen. Minä puhuin väärin, katsoin väärin, hymyilin väärin, kävelin jopa väärin. Empatiasta ei ollut hajuakaan, kun minulla oli vaikeaa. Silloin sain haukut että olen narsisti, koska en huomio häntä tarpeeksi kun itselläni on vaikeaa.

Jälkeenpäin kävin narsistien uhrien tuki ryn kokouksessa, äitini on narsisti ja pelkäsin olenko sitten myös itse, ja ... siellä sitten kerroin tarinan. Yksimielinen mielipide siellä oli, että ehkäpä se narsismi olikin toisessa... He osaavat löytää heikkouksiasi ja pelata niillä.

Tän kerron siksi, että kun kerroit siitä että haluaisit pehmeän miehen, oot altis uhriksi :) älä siis tutustumisvaiheessa kerro näitä toiselle, vaan katsele rauhassa .

Joo, mul jäi trauma vissiin xD koska nyt pelkään kaikkia miehiä, jotka ilmaisevat "empattisuutta" ylivuotavasti sekä korostavat kuinka ;ei tyypillisiä" miehiä he ovat :D

Hass periaate.

Kun nainen tapaa epämaskuliinisen miehen (feminiininen, lyhyt, tms) jossa ilmenee negatiivisia luonteenpiirteitä, hän ei enää koskaan halua epämaskuliinista miestä koska negatiiviset luonteenpiirteet. Ja varoittaapa vielä muitakin naisia epämaskuliinisista miehistä.

Mutta kun pitkä ja komea maskuliininen mies paljastuu narsistiksi ja playeriksi...nainen ei suinkaan ala syrjimään pitkiä ja komeita maskuliinisia miehiä.

• 121212121212
        herkkäsielu kirjoitti:

Lue N38:n kirjoitus.

Miehen ei kannata olla herkkä, koska sellaisia miehiä on jo nyt monin verroin enemmän kuin herkistä miehistä pitäviä naisia.

Tai sitten herkällä miehellä tarkoitetaan vahvaa ja maskuliinista, fyysisesti kookasta miestä jolla herkkyys on "lisäominaisuus". vrt. Bull Mentulan herkkyys tai Kimi Räikkösen tavallisuus. Keskivertomiehellä ei ole varaa olla herkkä tai tavallinen, vaan niin elämässä kuin naisissakin pärjää paremmin kehittymällä vahvemmaksi ja maskuliinisemmaksi.

Hass periaate.

Kun nainen tapaa epämaskuliinisen miehen (feminiininen, lyhyt, tms) jossa ilmenee negatiivisia luonteenpiirteitä, hän ei enää koskaan halua epämaskuliinista miestä koska negatiiviset luonteenpiirteet. Ja varoittaapa vielä muitakin naisia epämaskuliinisista miehistä.

Mutta kun pitkä ja komea maskuliininen mies paljastuu narsistiksi ja playeriksi...nainen ei suinkaan ala syrjimään pitkiä ja komeita maskuliinisia miehiä.

Eieiiii. Mut joo, meillä eri ajatuskulku :))) feminiinisellä en tarkoittanut ulkoista olemusta. Vaan henkistä. :)

Lue N38:n kirjoitus.

Miehen ei kannata olla herkkä, koska sellaisia miehiä on jo nyt monin verroin enemmän kuin herkistä miehistä pitäviä naisia.

Tai sitten herkällä miehellä tarkoitetaan vahvaa ja maskuliinista, fyysisesti kookasta miestä jolla herkkyys on "lisäominaisuus". vrt. Bull Mentulan herkkyys tai Kimi Räikkösen tavallisuus. Keskivertomiehellä ei ole varaa olla herkkä tai tavallinen, vaan niin elämässä kuin naisissakin pärjää paremmin kehittymällä vahvemmaksi ja maskuliinisemmaksi.

Kyllä miehen kannattaa olla herkkä :D tarkoitin ihan muuta grhhh :D tarkoitin, ettei kande paljastaa että juuri tälläistä etsii heti alkuvaiheessa, vaan itse rauhassa katsoa. Niin välttyy narsistien manipuloinnista, koska herkempi nainen, joka heti herkkyytensä näyttää, on hyvin altis manipuloimiselle.

• 121212121212
        N38 kirjoitti:

Kyllä miehen kannattaa olla herkkä :D tarkoitin ihan muuta grhhh :D tarkoitin, ettei kande paljastaa että juuri tälläistä etsii heti alkuvaiheessa, vaan itse rauhassa katsoa. Niin välttyy narsistien manipuloinnista, koska herkempi nainen, joka heti herkkyytensä näyttää, on hyvin altis manipuloimiselle.

Ei kannata.

Kun nainen kertoo mitä haluaa, nainen oikeasti kertoo mitä haluaa _kiinnostavalta mieheltä_. Olennaisinta on olla se kiinnostava mies.

Esimerkiksi kun nainen kertoo haluavansa herkkyyttä ja luotettavuutta, miehen tulee olla ensin vahva ja kyvykäs saamaan halutessaan muitakin naisia (voima, kyvykkyys = tasokkuus). Kun mies on naisen silmissä tällainen _kiinnostava mies_, sitten on aika osoittaa että sisältä löytyy se herkkä ja luotettava puoli.

• - itseäni miellyttävä ulkonäkö. Eli hoikka taikka normaalipainonien. Ylimääräistäkin hiukan voipi olla. Riippuu missä ja sattuuko olemaan omaan silmään miellyttävä.

- alkoholin käyttö kohtuullista taikka vähäistä. Ei mitään tuurijuoppoa taikka absolutistia.

- käy töissä/opiskelee. Taikka on jokin selkeä syy minkätakia juuri sillä hetkellä ei ole töissä. esim. kouluttautuu uudelle alalle, sairaus(riippuu sairaudesta), yms..

- haluaa lapsia minun kanssani, kunhan suhde on kestävällä pohjalla ja on nähty että se arkikin sujuu saman katon alla. Ja mitä tulee aiempaan jälkikasvuun, niin mieluusti ei aiemmista suhteista lapsia. Mutta tämä ei ole ehdoton.

- yleisesti elämäntilanne ja intressit käy yksiin. Yksi tällainen asia on matkustelu. *Matkustelu on ihan mukavaa ja joskus on mielenkiintoista lähteä reissuun, mutta jos on hinku ja tavoite matkustaa ulkomaille kerran vuodessa tai useammin, niin silloin intressimme eivät kohtaa.
      * On sen verran itsenäinen, että pystyy olla myös suhteessa useamman viikon erillään. Tämä tulee nykyisestä työstäni, jossa kesällä olen laivalla 2-3viikkoa putkeen ja sen jälkeen viikon valpaalla. Toisaalta taas olisi hyvä jos osaisi myös sopeutua siihen, että talvisin olen 24/7 kotona.
      * Olisi avoin ja utelias seksin suhteen.

Siinä nyt tältä istumalta joitain mieleen joulahtavia asioita.

• :) Ainiin... ja se tärkeä kohta uhontu...

Pittää olla nainen. :D

Ja biologisesti myös sellainen syntyjään.

• Alfauros38

Musta sulla oli ihan hyviä listoja. Loppupeleissä tuo viineinen oli merkittävin... en ymmärtänyt miksi kerran vuoteen matkustelu on turnoff. Itsekin olet laivalla viikkokaupalla. Häh? VoihN se kumppani paukkaa yksin matkoille jos sua häiritsee

• Alfauros38 kirjoitti:

Musta sulla oli ihan hyviä listoja. Loppupeleissä tuo viineinen oli merkittävin... en ymmärtänyt miksi kerran vuoteen matkustelu on turnoff. Itsekin olet laivalla viikkokaupalla. Häh? VoihN se kumppani paukkaa yksin matkoille jos sua häiritsee

Tuossa tarkoitin matkustelulla lomamatkoja.

" Itsekin olet laivalla viikkokaupalla." kyllä, mutta en lomamatkalla. Ja jos sisävesillä töissä oloa verrataan matkusteluun, niin sitten kaikki henkilöt jotka kulkevat esim. Lahdesta Helsinkiin töihin, matkustelevat. Jopa päivittäin. Taikka bussikuljettajat ja taksikuljettajat :D

• Alfauros38

Meinaan sitä että eikait kerran vuoteen matkustelu voi olla turnoffsulle. Tai tietty voi mutta haluan vähän kyseenalaistaa tuota ajatusta. Jos löydät ihnmisen joka sopisi sulle jaa rajaat hänet ulos tuon seikan perusteella... voivoi.. mitä haittaa siitä matkustamisesta o. Sulle? Vuodessa on 360 päivää ja jos siitä käyttää esim. Ansaitulla lomalla matkustamiseen, rentoutumiseen jne 7 pv niin mitäs pahaa siinä on.

Ps. En itse matkustele mutta voisin kyllä matkustella jos kaveri matkustelee. Töiden puolesta tulee matkusteltua.

• Alfauros38 kirjoitti:

Meinaan sitä että eikait kerran vuoteen matkustelu voi olla turnoffsulle. Tai tietty voi mutta haluan vähän kyseenalaistaa tuota ajatusta. Jos löydät ihnmisen joka sopisi sulle jaa rajaat hänet ulos tuon seikan perusteella... voivoi.. mitä haittaa siitä matkustamisesta o. Sulle? Vuodessa on 360 päivää ja jos siitä käyttää esim. Ansaitulla lomalla matkustamiseen, rentoutumiseen jne 7 pv niin mitäs pahaa siinä on.

Ps. En itse matkustele mutta voisin kyllä matkustella jos kaveri matkustelee. Töiden puolesta tulee matkusteltua.

Ei se varsinainen turn-off, ole muulloin kuin sellaisessa tapauksessa, että heti kun yksi reissu on saatu pulkkaan alkaa jo seuraavan reissun suunittelu seuraavalle vuodelle ellei aikaisemminkin. Ne naiset jotka ovat olleet tällaisia "pakko päästä lomareissuun ja nimenomaan ulkomaille" ovat olleet luonteeltaan muutenkin menevää ja liikkuvampaa sorttia.
        Itse olen enemmänkin ns."kotihiiri", joka tykkää oleskella oman kodin lähettyvillä taikka mökillä. Enkä myöskään tykkää sen suuremmin suunitella matkaa etukäteen. Eli todennäköisesti luonteemme ja intressimme eivät kohtaisi. Tosin ainahan joku voi yllättää.

• Alfauros38

Ok. Edellaan kyseenalaostan ajatuksen ja päätelmät. Itseasiassa matkan suunnittelu puoli vuotta etukäteen säästää huomattavia summia rahoja(siis mahdollistaa säästön). Tämänkaltainen ominaisuus eli suunnitelmallisuus ja ennakointi voi kantaa arkielämässä ja perhe elämässä. Musta positiivinem juttu

• Sinulla on realistisia tavoitteita.

• mikässiinäon

Oot kyllä palstan kivoimpia miehiä. Ihme on että oot sinkku.

• mikässiinäon kirjoitti:

Oot kyllä palstan kivoimpia miehiä. Ihme on että oot sinkku.

Heh :D Kiitos.

:D Tiedät kai, että kiva ei ole sama kuin kiinnostava ja haluttava.

• mikässiinäon
        pete_pjn kirjoitti:

Heh :D Kiitos.

:D Tiedät kai, että kiva ei ole sama kuin kiinnostava ja haluttava.

Ei täällä voi kenenkään haluttavuudesta mitään sanoo mutta kivahan on oikeestaan sama kuin kiinnostava.

• Insinöörisuperalfa

Sellainen kostea pimpsloora jokai ei haisisi kovasti. Tai ainakin käyttäjä pesisi sen ennen aktia. Nisut joita voisi lutkuttaa. Vähän nipotusta ja paljon energiaa.

Näistä on hyvät naiset tehty!!

• Kokenutmies-

Naisella pitää olla hyvä itsetunto että kehtaa näyttäytyä alasti minulle kuten tulla saunaan kanssani alasti. Jostain syystä naiset aina ottaa pyyhkeen ja peittävät itseään, vittuun sellaiset naiset.

• enymmärrätuota

Onpa outoa, oikeesti. Kuka menee pyyhe päällä saunaan? Ehkä sun pitäis rohkaista niitä naisia pyllistelemään ja keikistelemään reippaasti ja ainakin kehua niitä enemmän.

• luolamuori

Vaatimuksia tää palsta on pullollaan ja kriteereitä.

En näe, että mulla olisi varaa esittää kenellekään mitään vaatimuksia. Eikä kukaan kumminkaan pärjäis mun kanssa, se on realismia.

Pitäis tyydyttää älyllisiä ja ammatillisia ambitioita sen sijaan, että yrittäis tehdä tulitikuista isompaa linnaa. Pariutumisesta ei selvitä vaatimuksilla, kriteereilla saati (naisille tyypillisellä) psykoanaalijargonilla, vaan sen pitäis toimia tosta-vaan, jos toimii. Kai se sitten on jokin kemiallinen prosessi.

• Hyvämies_kullalle

Aika vähäiset vaatimukset: ulkonäkö, luonne, varallisuus, ei lapsia ja rakastaa seksiä. Alle 30 v tietenkin ja neitsyt.

• jotakinjostakin

Sytyttävää. Innostavaa. Omiin silmiin sopivaa. Paljon rakkautta ja hellyyttä tarvitsevaa. Samanlaisia taustoja ja ajatusmaailmaa, arvoja.

Ja - en vaan jaksa innostua mieheistä, jotka ovat lyhyitä, kaljuja, ylipainoisia, liikuntaa harrastamattomia, huonohampaisia, eivät osaa pitää hygieniastaan huolta. Kouluja ei ole käyty, työtä ei ole, alko maistuu ja polttaa. Vaatteita pidetään niin kauan kuin ne sopii ja on ehjiä, ja sitten vielä sen jälkeenkin. Ikinä ei ole käyty missään, telkusta katsotaan urheilua. Ei puhu, ei pussaa, sisään ulos ja ravistus, ne on ihan nounou.

• Oh.nou

Suosittelen skarppaamaan jos tuo on se taso josta kumppaniasi katselet.

• jotakinjostakin
        Oh.nou kirjoitti:

Suosittelen skarppaamaan jos tuo on se taso josta kumppaniasi katselet.

Mä nyt laitoin niin päin millaista ei. Ei ole tarvinnut tasoa laskea, on löytynyt samalla tasolla oleva mies. En etsi itseni vastakohtaa vaan samanlaista. Ja sitten kun tapaa sen sopivan, joistain asioista osaa heti hellittää eikä vaadi ihan koko listallista ;) kun kukaan ei ole täydellinen.

• ytm_hki

Naisen on oltava kiltti ja kunnollinen, ei lapsia, alle 35 v., normaalipainoinen, hyväsydäminen ja kuuliainen.

• Kuuliainen XD

• silver1412

Kriiterit naiselle hyvä sängyssä, eikä ole lutkamainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3571
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2314
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2023
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1570
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1413
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1364
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1327
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe