Tää touhu on mennyt trolleilta överiksi.
Tympäsee palstan trollaajat
13
225
Vastaukset
- tohtorisetä
Palstaöverit on rekisteröidä 3-4 uutta nikkiä parissa päivässä.
Juuh.. Siinä Ap:lle itsellekin hyvä vinkki.. ;D
Mun mielestä pahinta trollaamista ja suolistamista on se, että joku Tarinoi Itsensä Kanssa.. Tai sitten muutama Trollaaja/Suolistaja Tarinoi keskenään useiden Nikkien kanssa.. ;P
Mit Vitsin järkee sellaisessa on.. Jooh.. Palsta ehkä näyttää "aktiivisemmalta".. Mutta siinä ei ole edelleenkään mitään Järkeä.. Happi vaan Loppuu kaikilta "normaaleilta".. Se touhu sais loppuu kokonaan, niin Ehkä ajan kanssa tänne saadaan enemmän ihan Oikeatakin Elämää, eikä jotain Säälittävää muutaman Jantterin NukkeTeatteria.. ;P
Sellainen uudistus olisi ainakin Hemskatin hyvä palstalle, että näkyisi sitten edes laskuri siitä kuinka monta palstailijaa milläkin sivulla on.. Se olisi ihan varmana helposti Suomi24:n toteuttaa.. Se vain tahdosta ja halusta kiinni.. Ei sekään nyt mikään 100% tae ole mistään, mutta jos laskuri näyttää esim. 3 käyttäjää ja keskustelu käy, kuin olisi Kymmeniä käyttäjiä, niin siitä voi jokainen päätellä sitten aina mikä meno sillä hetkellä palstalla on.. ;P
Trollit ja Suolistajat pilaavat itse aina kaiken.. ;P- Tekniikkanäkemys
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Juuh.. Siinä Ap:lle itsellekin hyvä vinkki.. ;D
Mun mielestä pahinta trollaamista ja suolistamista on se, että joku Tarinoi Itsensä Kanssa.. Tai sitten muutama Trollaaja/Suolistaja Tarinoi keskenään useiden Nikkien kanssa.. ;P
Mit Vitsin järkee sellaisessa on.. Jooh.. Palsta ehkä näyttää "aktiivisemmalta".. Mutta siinä ei ole edelleenkään mitään Järkeä.. Happi vaan Loppuu kaikilta "normaaleilta".. Se touhu sais loppuu kokonaan, niin Ehkä ajan kanssa tänne saadaan enemmän ihan Oikeatakin Elämää, eikä jotain Säälittävää muutaman Jantterin NukkeTeatteria.. ;P
Sellainen uudistus olisi ainakin Hemskatin hyvä palstalle, että näkyisi sitten edes laskuri siitä kuinka monta palstailijaa milläkin sivulla on.. Se olisi ihan varmana helposti Suomi24:n toteuttaa.. Se vain tahdosta ja halusta kiinni.. Ei sekään nyt mikään 100% tae ole mistään, mutta jos laskuri näyttää esim. 3 käyttäjää ja keskustelu käy, kuin olisi Kymmeniä käyttäjiä, niin siitä voi jokainen päätellä sitten aina mikä meno sillä hetkellä palstalla on.. ;P
Trollit ja Suolistajat pilaavat itse aina kaiken.. ;PPöh
En minä yksinäni puhele. Kukaan ei vaan juttele mun kanssa.
Se vaan näyttää siltä, että juttelen itseni kanssa.
😬 Tekniikkanäkemys kirjoitti:
Pöh
En minä yksinäni puhele. Kukaan ei vaan juttele mun kanssa.
Se vaan näyttää siltä, että juttelen itseni kanssa.
😬Sä nyt jostain syystä Otat Kaikki mun viestit itseesi mitä tulee tähän aiheeseen.. ;D
Tuo Sun touhus on ihan Fine.. Ethän sinä sanomaani Syyllisty.. Toivottavasti.. Vaan keskustelet itse itsesi kanssa.. ;P
Eli vaikka "keskustelet" itsesi kanssa, niin Kaikkihan näkevät Sen, koska et harrasta NukkeTeatteria niin, että yrität esittää keskustelevasi eri henkilön kanssa jne.. ;P
Joten Lopetas jo tuollainen Vääristely ja asioiden VäärinYmmärtäminen.. ;D- Tekniikkapelastautunut
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Sä nyt jostain syystä Otat Kaikki mun viestit itseesi mitä tulee tähän aiheeseen.. ;D
Tuo Sun touhus on ihan Fine.. Ethän sinä sanomaani Syyllisty.. Toivottavasti.. Vaan keskustelet itse itsesi kanssa.. ;P
Eli vaikka "keskustelet" itsesi kanssa, niin Kaikkihan näkevät Sen, koska et harrasta NukkeTeatteria niin, että yrität esittää keskustelevasi eri henkilön kanssa jne.. ;P
Joten Lopetas jo tuollainen Vääristely ja asioiden VäärinYmmärtäminen.. ;DIhanaa
Mä jo luulin että multa putosi arvopohja. Se olisi taikauskoiselle täydellinen sokki ja itsetunnon nollaus.
😬
- tätätääonj
Täällä kerrotaan totuus, kaikki ei kestä sitä totuutta ja sit ne kilahtaa.
- Parisuhde-pavarotti
Trollaus johtuu siitä ettei tyypeillä ole parisuhdetta eikä kukaan rakasta niitä. Liikaa aikaa ja ovat työttömiäkin. Alkaisivat harrastaa jotain vaikka jalkapalloa tai voimannostoa. Yksinäisyydessä ei ole mitään hyvää ja sitten tulee kaikenlaista kuraa palstallekkin.
- Tiedätosiasian
"Yksin oot sinä ihminen,kaiken keskellä,yksin.
Yksin tänne syntynyt oot,yksin täältä lähtevä oot." - Justjusts
Sanoo jeesus
- hahahhahaha
Aion trollata tämän palstan autioksi kuten miehen logiikan :)
- 17p11
Mä trollaan koko maapallon autioksi. Mun trollaus on multinationaalisen infernaalista. Siitä ei selviydy kuin mä ja mun tietsikka.
- psskss
17p11 kirjoitti:
Mä trollaan koko maapallon autioksi. Mun trollaus on multinationaalisen infernaalista. Siitä ei selviydy kuin mä ja mun tietsikka.
Saatanan reptiliaanit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685