uutta tatuointia. Toiseen käsivarteen kirjailtiin teksti "Kaikki poliisit on äitinsä nussijoita. Terveisin Kari Kalervo Moukari". Lisäksi niskaan tehtiin lyhyt ja ytimekäs sana "Vittu".
Toivottavasti hän on näihin tyytyväinen vielä tänäänkin kunhan tuosta kohta heräilee krapuloissaan.
Bicky R: Tein eilen Luunmurskaaja-Kakelle pari
11
188
Vastaukset
Ettekö te yhtään ajatelleet, että tuollaiset tatuoinnit saatetaan nähdä negatiivisena asiana esimerkiksi työhaastattelussa? Samaten nuo sun lohikäärme- ja Bitch keep walking -tatuoinnit ovat aika näkyvällä paikalla eikä niitä välttämättä katsota hyvällä esimerkiksi asiakaspalvelutehtävissä.
- 1118
Oletko ajatellut aloittaa fina-tablettien syönnin? Vai varaatko ajan hiustensiirtoon? Kun tuollaisesta sasikaljusta ajattelevat kaikki (esim. työpaikallasi) kaikkea negatiivista!
- kaljumiesonhyi
Nehän vetää darkkiksen kanssa niitä yhessä, ja itkeevät ku ei ole tukkaa.
- liljalaakson__timppa
kaljumiesonhyi kirjoitti:
Nehän vetää darkkiksen kanssa niitä yhessä, ja itkeevät ku ei ole tukkaa.
Oi voi, nyt nolo salaisuutemme paljastui :( Oi voi, toivottavasti minusta ei nyt ajatella negatiivista :(
Sulla ei Timppa taida olla itselläsi yhtään tatuointeja? Mutta oliko sun vaimollasi jotain kuvia?
Eikä taida Ekillä tai kellään muillakaan teidän insinööritoimistolla tatuointeja olla:))))))Ei näistä mitään haittaa ole ollut, mut enpä mä mihinkään Prisman kassalle ajatellutkaan hakea töihin.
Oikeastaan päin vastoin, kaiken maailman pikkunilkit maksaa sovitun hinnan ja hangaround-jäsenet tekee duuninsa kunnolla kun kunnioittavat mua näiden leimojen ansiosta.bicky_royal kirjoitti:
Ei näistä mitään haittaa ole ollut, mut enpä mä mihinkään Prisman kassalle ajatellutkaan hakea töihin.
Oikeastaan päin vastoin, kaiken maailman pikkunilkit maksaa sovitun hinnan ja hangaround-jäsenet tekee duuninsa kunnolla kun kunnioittavat mua näiden leimojen ansiosta.Onko Bicky sulle tuttu firma Turussa tämä Ekisähkö Oy?
Tuli mieleen, että oletko käynyt koskaan asioimassa tuolla Ekin sähköliikkeessä:))))) Tai onko käynyt koskaan Eki teillä Penetrators MC:n kerhotiloilla jotain sähköjuttuja asentamassa?:)))))))
http://www.ekisahko.fi/
- 17plus6
Kato Bicky Royal moroo!!! Mites, oletko jo päässyt poikuudestasi eroon? Ja oletko saanut lisää massaa siihen sun 54 kg "kroppaan" :D
Sun ei kannata Bickylle alkaa vittuilemaan, sillä Bicky on kuitenkin sentään moottoripyöräkerho Penetrators MC:n presidentti ja tatuoitukaluinen penetraattori:)))))))))
Odotas vaan, kun Bicky näkee sun tekstisi, niin silloin saatkin varmasti kuulla kunniasi:)))
Ootko Bicky pitkäänkin tehnyt noita tatuointeja? Onko sulla välineet tuolla Penetratorsin kerhotiloilla vai?
Onko Bicky muuten ne Timpan vaimon tatuoinnit sun tekemiä vai onko hän ottanut ne jossain muussa moottoripyöräkerholaisten luottotatuoijan luona:)))))- Rape78
Tarve:
1. Minulle "Kohta vituttaa vielä enemmän ja nyt jo aika vitusti"
2. Veljelle "Slut lord"
3. Muijalle "Heitä rööki" alaselkään
Voitko hakata meille nämä tänään bicky? Palkaksi esim. muijan ylimääräinen kakara exex mieheltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665994Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453