Moi oon 16v ja on meikkivoiteen kanssa ollu vähän ongelmia. Oon käyttäny vichyn dermablendiä jo noin kaks vuotta ja nykyään käytän lumenen cc voidetta. Ongelma tässä on se että meikkivoiteet menee tummaks (eli happanee kuulema) päivän aikana MUTTA vain koulussa, eli siis jos lähden vaikka kauppaan ja olen laittanut cc:tä namaam niin kyl se iha normaalina pysyy, tai esimerkiksi kun kävin yhdessä konsertissa ja laitoin cc:tä ja puuteria ihan normaalisti niin kyllä se hyvin siinä oli pysynyt koko illan. Puuterina oon käyttäny lumenen sitä luminous matt tai mikä se ny sit on, mut siis se mikä löytyy melkein joka kaupasta, sävyssä 0 eli se kaikkein vaalein koska oon tosi vaalee. Haluaisin kysyä vinkkejä siihen että miten saisin sen cc:n pysymään oikeanvärisenä myös koulussa
Vastaukset 2
- makeupfan
Hanki parempi meikkivoide.
Itselläni Maybellinenå fit me matte poreless ei hapetu ja koostumus on hyvä mun normaalille hieman kuivuuteen taipuvalle iholle. Silloin vielä kun ihoni rasvoittui niin käytin Cliniquen meikkivoiteita eikä niissäkään ollut ongelmaa hapettumisen kanssa.
Voi myös johtua siitä että koulussa on tosi huonot valot ja mullaki se näyttää koulun vessan valossa tai luokassa että meikkivoide olis tummentunut mutta luonnonvalossa ei näytä tummalta. - asdasas
Kuulostaa siltä, että laitat meikkivoidetta liikaa tai sitten liian nopeasti päivävoiteen jälkeen? Entä miten levität meikkivoiteesi? Sormilla, siveltimellä, sienellä? Tälläkin voi olla merkitystä.
Kannattaa odottaa, että päivävoide on kunnolla kuivunut, ennen kuin alat laittamaan meikkivoidetta.
Miten olisi pari astetta vaaleampi meikkivoide ja alle silikonipohjainen pohjustustuote.
Tai sitten vaihdat kokonaan mineraalipohjaisiin meikkeihin, ne eivät ainakaan hapetu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891408Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu44952- 14845
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40828- 91730
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81730- 46718
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17707Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27667- 59652
- 66643
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97641- 43611
- 10588
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56585Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129547- 43544
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13522Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31515