Meikkivoide happanee!?

Jdjdgskslavfh

Moi oon 16v ja on meikkivoiteen kanssa ollu vähän ongelmia. Oon käyttäny vichyn dermablendiä jo noin kaks vuotta ja nykyään käytän lumenen cc voidetta. Ongelma tässä on se että meikkivoiteet menee tummaks (eli happanee kuulema) päivän aikana MUTTA vain koulussa, eli siis jos lähden vaikka kauppaan ja olen laittanut cc:tä namaam niin kyl se iha normaalina pysyy, tai esimerkiksi kun kävin yhdessä konsertissa ja laitoin cc:tä ja puuteria ihan normaalisti niin kyllä se hyvin siinä oli pysynyt koko illan. Puuterina oon käyttäny lumenen sitä luminous matt tai mikä se ny sit on, mut siis se mikä löytyy melkein joka kaupasta, sävyssä 0 eli se kaikkein vaalein koska oon tosi vaalee. Haluaisin kysyä vinkkejä siihen että miten saisin sen cc:n pysymään oikeanvärisenä myös koulussa

2

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makeupfan

Hanki parempi meikkivoide.
      Itselläni Maybellinenå fit me matte poreless ei hapetu ja koostumus on hyvä mun normaalille hieman kuivuuteen taipuvalle iholle. Silloin vielä kun ihoni rasvoittui niin käytin Cliniquen meikkivoiteita eikä niissäkään ollut ongelmaa hapettumisen kanssa.
      Voi myös johtua siitä että koulussa on tosi huonot valot ja mullaki se näyttää koulun vessan valossa tai luokassa että meikkivoide olis tummentunut mutta luonnonvalossa ei näytä tummalta.

• asdasas

Kuulostaa siltä, että laitat meikkivoidetta liikaa tai sitten liian nopeasti päivävoiteen jälkeen? Entä miten levität meikkivoiteesi? Sormilla, siveltimellä, sienellä? Tälläkin voi olla merkitystä.
      Kannattaa odottaa, että päivävoide on kunnolla kuivunut, ennen kuin alat laittamaan meikkivoidetta.
      Miten olisi pari astetta vaaleampi meikkivoide ja alle silikonipohjainen pohjustustuote.

Tai sitten vaihdat kokonaan mineraalipohjaisiin meikkeihin, ne eivät ainakaan hapetu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe