Meikkivoide happanee!?

Jdjdgskslavfh

Moi oon 16v ja on meikkivoiteen kanssa ollu vähän ongelmia. Oon käyttäny vichyn dermablendiä jo noin kaks vuotta ja nykyään käytän lumenen cc voidetta. Ongelma tässä on se että meikkivoiteet menee tummaks (eli happanee kuulema) päivän aikana MUTTA vain koulussa, eli siis jos lähden vaikka kauppaan ja olen laittanut cc:tä namaam niin kyl se iha normaalina pysyy, tai esimerkiksi kun kävin yhdessä konsertissa ja laitoin cc:tä ja puuteria ihan normaalisti niin kyllä se hyvin siinä oli pysynyt koko illan. Puuterina oon käyttäny lumenen sitä luminous matt tai mikä se ny sit on, mut siis se mikä löytyy melkein joka kaupasta, sävyssä 0 eli se kaikkein vaalein koska oon tosi vaalee. Haluaisin kysyä vinkkejä siihen että miten saisin sen cc:n pysymään oikeanvärisenä myös koulussa

2

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makeupfan

Hanki parempi meikkivoide.
      Itselläni Maybellinenå fit me matte poreless ei hapetu ja koostumus on hyvä mun normaalille hieman kuivuuteen taipuvalle iholle. Silloin vielä kun ihoni rasvoittui niin käytin Cliniquen meikkivoiteita eikä niissäkään ollut ongelmaa hapettumisen kanssa.
      Voi myös johtua siitä että koulussa on tosi huonot valot ja mullaki se näyttää koulun vessan valossa tai luokassa että meikkivoide olis tummentunut mutta luonnonvalossa ei näytä tummalta.

• asdasas

Kuulostaa siltä, että laitat meikkivoidetta liikaa tai sitten liian nopeasti päivävoiteen jälkeen? Entä miten levität meikkivoiteesi? Sormilla, siveltimellä, sienellä? Tälläkin voi olla merkitystä.
      Kannattaa odottaa, että päivävoide on kunnolla kuivunut, ennen kuin alat laittamaan meikkivoidetta.
      Miten olisi pari astetta vaaleampi meikkivoide ja alle silikonipohjainen pohjustustuote.

Tai sitten vaihdat kokonaan mineraalipohjaisiin meikkeihin, ne eivät ainakaan hapetu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5132
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      34
      4523
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      12
      3169
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3070
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27