Moikka eli oon 11v 157cm ja 53kg ja pitäis painoo pudottaa niin 10-15kg. Oon siis ollu noin 3 päivää sillee et en oo syöny mitää ja jos oon Nii oon oksentanu. Yritän pitää oksentaminen vaa hätävarakeinona. Eli onks teil jotai vinkkiä miten voi huijata esim vanhempii et syö vain ei söis. Ja miten te pystytte olee syömättä joten vinkkejä kaivataan :)
Moikka eli oon
2
152
Vastaukset
- Moretta
Hei! Sulla ei ole liikaa painoa vaan liian vähän pituutta. Nyt on tosi tyhmää jos olet syömättä. Sä olet vielä kasvuiässä, joten kasvat vielä pituutta. Mutta sun pitää syödä tervellisesti: kasviksia ja proteiinia (esim. rahkaa, vähärasvaista lihaa, munia) Jätät pois karkit, limsan ja muut sokerituotteet. Hiilihydraatteja voi myös vähentää (esim. pastaa, leipää, riisiä) mutta ei saa jättää kokonaan pois. Mene juttelee koulun terveydenhoitajan kanssa niin saat hyviä neuvoja. Mutta ei saa olla syömättä, sun elimistö voi mennä ihan sekaisin ja joudut vielä sairaalaan.
- Maiso
Mut on diagnosoitu syömishäiriöiseks, ja oon meinannu kuolla moneen otteeseen. Hampaista ei oo paljoo jäljellä, koska ne on niin syöpyny kaikista mahahapoista mitä oon oksentanu. Oon ollu syömättä kaks viikkoa. Oon hitaasti parantumass, mutta en haluis täät kellekkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266