Nyt on se hetki, jolloin tämä sinkkuus melkein masentaa. Minä niin tarvitsisin sitä omaa ihmistä juuri nyt :/. Sit kun kaikki menee päin peetä, se kainalo ja toisen läsnäolo vieressä olisi niin tervetullut. Joku, joka välittäisi, silittäisi päätä ja sanois et kaikki järjestyy :/.
Äääh... elämä on.
Onko teillä muilla tälläisiä tuntemuksia? Mä kun en ole kovin kokenut sinkku, niin melkein masentaa olla yksin tällä hetkellä :/
Elämän jakamisen tarve
159
1513
Vastaukset
- Pillujen-asiantuntija
Kyllä minäkin haluaisin naisen kainaloon mutta se ei ole mahdollista. Yksin elämisessä ei ole mitään hyvää.
- Rumasinkkumies-
Nainen saa helposti miehen joten mikset vaan mene ja ota mies jostain. On kaikenlaisia deittipalveluita ja tindereitä. Ei naisen varmaan ole vaikeaa päästä treffeille.
N38 kirjoitti:
Ei mua kiinnostaa yhden illan jutut :(
Et kelpaa kuin yhden illan jutuksi miehille jotka sinua kiinnostavat. He pääsevät parisuhteeseen nuorempien ja lapsettomien miesten kanssa. Ei heidän olisi mitään järkeä valita vanhaa yh-mammaa kun on parempiakin naisia tarjolla.
- kainalonkaipuu
Juuri siltä nyt tuntuu.
- Tahvo52
No älä nyt ainakaan joudu tuohon kierteeseen, mitä enemmän toivot sitä epätoivoisemmaksi tunnet itsesi. Nauti sinkkuudesta, olet vielä niin nuori että varmaan joku hyvä tyyppi tulee vielä vastaan. Tee asioita mistä pidät ja joskus niitäkin joista et pidä. Älä jumiudu kotiin, hakeudu ihmisten seuraan......kaverit, sukulaiset tai joidenkin toisten seuraan.
Koitan. Pärjään kyllä hyvin elämässäni. Mutta alkoi tuntua kurjalta, kun hyviä hetkiä ei voi oman kullan kanssa jakaa eikä huonoina hetkinä sitä kainaloa ole :( vieroitusoireet vissiin. Kun en ollut koko aikuiselämäni aikana kun 7 kk sinkkuna...
- Iki..M
Käy siellä lelulaatikolla ;)
- Hajusitappaa
Sterefonista mytologiaa.....
- Naisasialooser1
Ei kukaan huoli yli-ikäistä pillunjakelijaa.
- Faktaa_pöytään
Aloittaja on jo ikäneito ja kelpaa korkeintaan jollekin puliukolle kännipanoksi. Suhteeseen kukaan tasokkaampi mies kun ei vanhaa muoria huoli.
- Kohtalo.rules
Lohtua Sinulle
https://m.youtube.com/watch?v=3el6avlOZjs
Kun joskus alat luottaa kohtaloon et enää sure etkä pelkää. Mikään asia maailmassa ei tapahdu vahingossa.- allah.on.pahuus
Miten allahin tietoon voi luottaa, kun allah itse sanoo olevansa valehtelijoista katalin ja pettureista julmin?
Siinäpä sinulle mietittävää, kohtaloon uskova. - Iciv6cucuv
allah.on.pahuus kirjoitti:
Miten allahin tietoon voi luottaa, kun allah itse sanoo olevansa valehtelijoista katalin ja pettureista julmin?
Siinäpä sinulle mietittävää, kohtaloon uskova.Missä sanoo? Housuissas.
- Etjjjjhtrgh
allah.on.pahuus kirjoitti:
Siinäpä sinulle mietittävää, kohtaloon uskova.Allah tarkoittaa samaa kun Jumala. Jumala on luonut maailmankaikkeuden. Kukin voi nähdä ja kutsua maailman luojaa omalla haluamallaan nimellä. Jos katsoo vauvaa ja väität ettei ihmeitä ole, tai katsot kukkien kasvavan...kaikki tämä on ihmettä. Joka ikinen asia maailmassa on suuremmoinen ihme. Esimerkiksi ihmiskeho. Lue lääketiedettä niin tajuat miten uskomaton kokonaisuus ihminen on.
Etjjjjhtrgh kirjoitti:
Allah tarkoittaa samaa kun Jumala. Jumala on luonut maailmankaikkeuden. Kukin voi nähdä ja kutsua maailman luojaa omalla haluamallaan nimellä. Jos katsoo vauvaa ja väität ettei ihmeitä ole, tai katsot kukkien kasvavan...kaikki tämä on ihmettä. Joka ikinen asia maailmassa on suuremmoinen ihme. Esimerkiksi ihmiskeho. Lue lääketiedettä niin tajuat miten uskomaton kokonaisuus ihminen on.
Samaa mieltä kanssasi, hienoja ajatuksia sulle 👍
- Oletko.lutka
2kk olet ollut sinkkuna ja nyt jo ruikutus alkaa. Voi hyvää päivää :(
Ei mua ole luotu vissiin elämään elämäni yksin. Tarvitsen ihmisen asioiden jakamiseen :( en ole lutka :/ olisi helpompi, jos olisin
- 2322
N38 kirjoitti:
Ei mua ole luotu vissiin elämään elämäni yksin. Tarvitsen ihmisen asioiden jakamiseen :( en ole lutka :/ olisi helpompi, jos olisin
Helpompi miten? Ei irtoseksi ole kuin ensiapua pahimpaan seksinnälkään. Yksinäisyyteen ja elämän jakamisen tarpeeseen se ei auta pätkääkään. Paitsi tietysti silloin, kun irtoseksinä alkanut juttu johtaakin vakavaan suhteeseen, mutta useimmiten näin ei käy.
- Onnionelää
Sillon kun ihminen ymmärtää että kaikella on aikansa ja paikkansa eikä vahinkoja todellisuudessa tapahdu lainkaan, ei ole syytä enää olla masentunut ja on löytänyt maailman kodikseen.
- kentiesläheisriippuvaine
Kannattaa miettiä, mistä mahtaa johtua ettet osaa nauttia elämästäsi sinkkuna ja seisoskella pelkästään omien jalkojesi varassa sekä nauttia senkin tuomasta ilosta täysin siemauksin ja olla itsenäinen, pärjäävä ihminen. Oletko...
Mut mä oon. Pärjävä ja vahva, seison omilla jaloillani. En tarvitse parisuhdetta talouddellisen hyödyn takia, enkä lapsuuden traumojen läpikäymistä varten. Tarvitsen sen toisen läheisen jakaa päiväni, ajatuksiani, hyviä ja huonoja hetkiä :(
N38 kirjoitti:
Mut mä oon. Pärjävä ja vahva, seison omilla jaloillani. En tarvitse parisuhdetta talouddellisen hyödyn takia, enkä lapsuuden traumojen läpikäymistä varten. Tarvitsen sen toisen läheisen jakaa päiväni, ajatuksiani, hyviä ja huonoja hetkiä :(
Just näin😊
- crux
Ensimmäiset viikot ja kuukaudet on pahimpia. Sitten kun menee muutama vuosi ilman seksiä, saati seurustelua niin kyllä se vähän tasaantuu ja masennuksesta tulee se normaali olotila. Ai niin, mutta naisillahan se on oma valinta jos näin pääsee tapahtumaan.
MIe ensin luin Elämän jatkamisen tarve. :) Mutta juu ei nyt sentäs, vaikka ihan hyvin tuokin olisi voinut olla tällä palstalla aiheena.
Kyllähän tuollaisia "elämän jakamisen"-tuntemuksia löytyy... Huomaa/kokee jonkin mielenkiintoisen uutisen/tilanteen/elämyksen ja sitä hetken aikaa ajattelee, että tämä pitää muistaa kertoa toiselle.
Ja on jo kääntymässä ja huikkaamassa että "katos minkä hauskan jutun löysin!" tai "Heh... mulle tapahtu tänään aika hauska/omituinen juttu...", mutta sitten muistaakin että ei sitä toista henkilöä olekkaan siinä vierellä.
Veikkaisin ma, että ainakin osalla tämä palsta toimii tällaisena "toisena henkilönä", jolle kertoa asioista.
Vaikkakin eipä mikkään oiken vedä sille toisen ihmisen läheisyydelle vertoja.- nuotiokalliolla
Tarpeeksi pitkään sinkkuna ollessani tuollaisia tuntemuksia tulee hyvin harvoin ja kestävät muutaman sekunnin kerrallaan ja häipyvät sitä myöten horisontista pois. Jälkivaikutelma niistä tuntemuksista, sitä ei ole. Piittaamattomuus joihinkin asioihin-vaikka tähän-on niin syvälle juurtunutta, ettei aiheuta liikahtamista oikeastaan mihinkään.
Varsinainen vitsi on siinä, että olen joskus vakavasti yrittänyt lähentyä tässä asiassa, siis yrittänyt mutta kun ei herätyskellot kilise. Ei vain enää ole läheisyyden kaipuuta, mikä sekin on ollut joskus muinoin kausittaista.
Kuulostaa lehtiotsikolta, mutta ihminen saattaa muuttua.Osaanko minäkin joskus... tää olotila on nyt minulle uutta :( en ikävöi ketään existäni kuitenkaan. Tämä on outo tunne, kun on yksin. Mutta onneksi teitä on olemassa täällä :) kiitos kommenteistanne :)
- Onnionniinarvaamaton
Se on sairasta jos onni on siitä kiinni seisooko mies vierellä. Mites sitten ajattelit olla onnellinen kun kuolo korjaa miehesi pois? Jokainen suhde PÄÄTTYY, viimeistään kuolemaan eikä henkisesti kannata perustaa elämäänsä toiseen ihmiseen. Se on paitsi heikkoa, myös typerää.
- 2322
Ei se mun mielestä ole sairasta vaan inhimillistä. Eikä moni olekaan pitkään aikaan onnellinen kumppanin kuoleman jälkeen, osa ei enää koskaan. Sekin on inhimillistä vaikka toki myös traagista. Mutta kaikki meistä ei ole tehty kivestä eikä haluakaan olla.
- Iki..M
Tuolla ylempänä näyttää trollikehari taas huudelleen, jätä se huomiotta.
Mutta joo siis itse kun ollen enemmän ollut sinkku niin minusta taas toisinaan masentavimpia on parisuhdeajat kun niissä joutuu murehtimaan muidenkin murheita enemmän että se on oikeastaan siitä kiinni mihin on tottunut.
Ota huomioon että jos sulla on parisuhde-elämää paljon taustalla ja nyt vasa pari kuukautta sinkkuutta niin elät nyt oikeastan niitä pahimpia aikoja kun olet vielä tunnesykkyrämykkyröissä entisistä ja läheisyydenkaipuu vielä tuoreena muistuttaa itsestään.
Älä nyt ainakaan mitään huonoja valintoja tee ja ota kiireellä jotakin jotta olisi vaan joku vaan etsi ihan rauhassa sellainen kumppani jonka kanssa oikeasti viihdyt, jos muutaman kuukauden katselet olet sitten pitkähkön sinkkuajan jälkeen myös vahvempi kestämään kaikenlaista.Aika päitkälti Ikiksen kanssa samaa mieltä.
Mutta jokatapauksessa N38:lle jaksamisia ja *lämmin virtuaali hali*Heh, just ajattelin että laitanko pannariin profiilin :D Mutta totta puhut. En ole ex henkilöihin enää kiinni tunnetasolla, mutta läheisyyteen kyllä. Ja totta, typerintä olisi ottaa nyt joku laastarisuhde ja sitten tajuta ettei olekaan oikea ja rikkoa toista ihmistä. Kai mie täällä päivystelen vielä ainakin muutama kuukausi :)
pete_pjn kirjoitti:
Aika päitkälti Ikiksen kanssa samaa mieltä.
Mutta jokatapauksessa N38:lle jaksamisia ja *lämmin virtuaali hali*Kiitti :)
- Iki..M
N38 kirjoitti:
Heh, just ajattelin että laitanko pannariin profiilin :D Mutta totta puhut. En ole ex henkilöihin enää kiinni tunnetasolla, mutta läheisyyteen kyllä. Ja totta, typerintä olisi ottaa nyt joku laastarisuhde ja sitten tajuta ettei olekaan oikea ja rikkoa toista ihmistä. Kai mie täällä päivystelen vielä ainakin muutama kuukausi :)
Heh :D Tuo on kyllä hyvä tietysti että itse ymmärrät tilanteen. Voisihan sieltä joku ymmärtäväinen kuulija/kainaloinen epäilemättä löytyäkin ja jos homma pysyy paketissa ja kumpikin tietää missä mennään niin ettei sitoudu mihinkään liian kiireellä niin sitten ehkä voisi toimiakin mutta jos toinen tosiaan hirveän tosissaan ja sinulle olisi vain laastarointia niin se olisi aika tylyä sitä toista kohtaan.
Iki..M kirjoitti:
Heh :D Tuo on kyllä hyvä tietysti että itse ymmärrät tilanteen. Voisihan sieltä joku ymmärtäväinen kuulija/kainaloinen epäilemättä löytyäkin ja jos homma pysyy paketissa ja kumpikin tietää missä mennään niin ettei sitoudu mihinkään liian kiireellä niin sitten ehkä voisi toimiakin mutta jos toinen tosiaan hirveän tosissaan ja sinulle olisi vain laastarointia niin se olisi aika tylyä sitä toista kohtaan.
Juuri niin. Sitä paitsi oon huono vastaanottamaan hellyyden osoituksia tuntemattomilta ihmisiltä. Tän kaipaamani kainalon täytyy olla tuttu, turvallinen ja "oma". Ja siihen väkisinkin menee aikaa, ennen, kuin jonkun "omaksi" luonnehdin :D joten seurustelen täällä virtuaalisesti kanssanne, luen, naureskelen ja pohdin, niin eiköhän tämäkin tästä :D
- vaihteeksitoisinpäin
Annan sinulle neuvon, jonka jokainen parisuhteessa oleva nainen on joskus jakanut jollekin yksinäiselle.
*Ylemmyydentuntoisella kansakoulunopettajan äänellä* - Ensin täytyy oppia olemaan yksin, että voi olla parisuhteessa".- crux
Sittenhän pitkään yksin olleilla miehillä on hyvät edellytykset parisuhteeseen? Harvemmin tuota oppia tosin sovelletaan miehiin jotka ovat vuositolkulla eläneet yksin, jotkut koko elämänsä.
Mä kuulin tämän kyllä, mutten koskaan ymmärtänyt miksi... Jos mua ei vaikka ole luotu olemaan yksin :/
- 2322
N38 kirjoitti:
Mä kuulin tämän kyllä, mutten koskaan ymmärtänyt miksi... Jos mua ei vaikka ole luotu olemaan yksin :/
Joo ymmärrän. Mäkin yritin sitkeästi kymmenen vuotta kunnes joku onneksi korjasi pois markkinoilta. En mä olisi oppinut onnelliseksi sinkuksi varmaan ikinä.
- ykinäinen-ätmi
Tuntuisi varmaan hyvältä koskea naista, halia ja suukotella.
Niinhän nuo varmaan tuntuvatkin ja tuottavat mielihyvää, mutta epäilen ma että ihan tuohon suuntaan ei tässä välttis olla haikailemassa.
- lomallaollessa
Ei niin. Yhä on niin että kaveri ainoastaan. Omaa ikäluokkaa tai muutaman vuoden vanhempi. Mutta eivät koskaan liity töihin mitenkään. Ehkä lenkkeilyn tai miksei tanssi-illastakin löytyisi.
- EdesUnissa
No enpä ole oikea henkilö tähän neuvomaan. Olen uusio vapaa vasta kaksi viikkoa. Perjantaina eka sinkku nainen kutsui minut luokseen, ilmeisesti tuntien hyvin saman kaltaisesti kuin aloittaja. Mutta en mennyt, olin niin väsynyt. Joko masennusta tai flunssa tulosta.
- Nnnnäin
N38 ryyppäsi eilen ja nyt tunnostaa olevan menossa se klassinen HaikeaHuominen.
En ole juonut viikonloppuna. Väärässä olet. Nyt voisin kyllä punaviiniä juoda, mut kun ei ole. Ja huomenna työpäivä :/
- Alfauros38
Kyllähän se yksinoleminen ahdistaa. Mutta kannattaa kehitellä kaikennäköistä tekenistä niin se helpottaa asiaa. Itse olen ratkaissut mm. Kuntosali, teatteri, leffat, kirjat, sukulaislapsia näkemällä,netissäkin tulee roikuttua, ristelyt on kivoja, kunnon oikea pihvi ravintelissa voi kruunata päivän jne. Nämähän olisi kaksin verroin mikavempia seurassa.
Tsemppiä ahdistukseen ja kekseliäisyyttä niin saatvipinää arkeen ;)Kiitti :).
Mä viihdyin mielestäni hyvin yksin nämä kuukaudet, mikä nyt olen yksin ollut. Jotenkin liiankin hyvin. Nyt vain sellainen päivä, jolloin kaikki menee päin peetä, tuttavani sanoin: elämässä on vakiomäärä paskaa, joillekin se sataa kaikki yhtenä päivänä. Niin mulle se tänään satoi ainakin sen määrän neljännesosa :/ ja tuntuu, että se toinen olisi nyt niin tarpeen. Ihan vain halata ja olla :/ Mut kyllä tämä tästä. Kaikesta selviää, laitan Elastisen biisin soimaan ja eiköhän mieliala vähän kohenee - näin se aina vaikuttaa se Eteen ja ylös biisi :)
Kiitos, kun jaksoitte kommentoida ja ihmeellisesti huommattavan suuri osa kommenteista on ollut asiallisia :) kohta palstaan jää koukkuun :)- Alfauros38
No kurjuus sentään, jos paskaa tipahtelee niskaan.. mikäs se käytännössä tarkoittaa , pystytkö kertomaan?
Katse kuitenkin aina horisonttiin ja asiat pitää muistaa laittaa aina oikeisiin mittasuhteisiin! Alfauros38 kirjoitti:
No kurjuus sentään, jos paskaa tipahtelee niskaan.. mikäs se käytännössä tarkoittaa , pystytkö kertomaan?
Katse kuitenkin aina horisonttiin ja asiat pitää muistaa laittaa aina oikeisiin mittasuhteisiin!En mä viitti sen enempää avata, kun että oon yrittäjä ja työllistän 45 hlöä... Sekä minulla on exaviomies, jonka kanssa meni kaikki hyvin lastenhuoltajuuden suhteen, eikä enää. Lisäksi ystäväni on alkoholisti ja ajaa itseään pohjalle sekä torjuu kaiken avun :/ siinäpä yhdelle päivälle...
- Alfauros38
No olipas siinä paljon.. sivustaseuraajana en voi kuin todeta että sun pitää miettiä ensin omat prioriteettisi ja miten käytät aikasi niihin. Voin kuvitella että arki on aika kiireistä ja itselle/ muille ei jää aikaa. Mutta nämä on siis ulkopuolisen mietteitä... minullakin oli yksi kaveri jolle maistui alko. Surullista että viina ohjasi miehen elämää, onnekseen kuitenkin työllistää itsensä edelleen..
Tällaisia ajatuksia.. kyllä se siitä.. laita sauna päälle ja hyvä iltapala,joskos piristäisi :) - Alfauros38
No olipas siinä paljon.. sivustaseuraajana en voi kuin todeta että sun pitää miettiä ensin omat prioriteettisi ja miten käytät aikasi niihin. Voin kuvitella että arki on aika kiireistä ja itselle/ muille ei jää aikaa. Mutta nämä on siis ulkopuolisen mietteitä... minullakin oli yksi kaveri jolle maistui alko. Surullista että viina ohjasi miehen elämää, onnekseen kuitenkin työllistää itsensä edelleen..
Tällaisia ajatuksia.. kyllä se siitä.. laita sauna päälle ja hyvä iltapala,joskos piristäisi :) Alfauros38 kirjoitti:
Tällaisia ajatuksia.. kyllä se siitä.. laita sauna päälle ja hyvä iltapala,joskos piristäisi :)Osaan priorisoida kyllä ja aina löydän aikaa kumppanille. Kun se minulla on :)
Saunan just laittoinkin päälle :) iltapala ei oikein maistu :/ jostakin syystä. Liene tämä kummallinen olo vaikuttaa. Kiitti tsemppaamisesta :)
- Älä.huoli
Ei noiden ajatusten valtaan kannata ajautua, elämässä on paljon kivempia asioita kuin haikailla jotakin mitä ei ole.
Mikäli sulla on ollut suhteita aikaisemmin, olet parisuhdemateriaalia ja löydät kumppanin. Heikoin tilanne on niillä jotka eivät ole koskaan seurustelleet, he eivät ole parisuhdemateriaalia.Mietin, onko heille, joilla ei parisuhdetta ollut helpompaa näissä. Jos ei ole tottunut siihen kainaloon ja asioiden jakamiseen toisen kanssa, niin voiko sitä erityisemmin kaivata... En tiedä, olen ollut suhteessa 15 vuotiaasta asti tähän päivään saakka ja sinkkuna yhteensä alle vuoden... olen vissiin koukkuuntunut läheisyyteen... ilmankos :D addiktio vissiin sekin :D
- suhdevaatiijoustoa
Tämä on totta. Jos on ollut yksin ei ole helppoa ruveta suhteeseen.
- Kyllä.se.siitä
N38 kirjoitti:
Mietin, onko heille, joilla ei parisuhdetta ollut helpompaa näissä. Jos ei ole tottunut siihen kainaloon ja asioiden jakamiseen toisen kanssa, niin voiko sitä erityisemmin kaivata... En tiedä, olen ollut suhteessa 15 vuotiaasta asti tähän päivään saakka ja sinkkuna yhteensä alle vuoden... olen vissiin koukkuuntunut läheisyyteen... ilmankos :D addiktio vissiin sekin :D
Kai ihminen turtuu sinkkuuteen jossain vaiheessa kun elämään ei löydy kumppania, en tiedä...tai sitten tulee katkeruus ja syytetään maailmaa omista ongelmista, ehkä...
Mutta joo, jotkut ovat täysiä parisuhdeaammattilaisia, kauaa ei parannella haavoja kun ollaan uudessa suhteessa. Yksilökohtaista. N38 kirjoitti:
Mietin, onko heille, joilla ei parisuhdetta ollut helpompaa näissä. Jos ei ole tottunut siihen kainaloon ja asioiden jakamiseen toisen kanssa, niin voiko sitä erityisemmin kaivata... En tiedä, olen ollut suhteessa 15 vuotiaasta asti tähän päivään saakka ja sinkkuna yhteensä alle vuoden... olen vissiin koukkuuntunut läheisyyteen... ilmankos :D addiktio vissiin sekin :D
Kyllä sitä kaipaa vaikka olisi pidempäänkin sinkkuna. Tosin voipi olla että eiihen on jo jokseenkin tottunut ja ei ole uusi tuttavuus tuo tunne. Mutta kyllä sitä ajoittain tulee hetkiä jolloin kaipaa toista halauksen ja ainut on tyyny jota halata.
Mutta en ossoo sanoa kuinka vertautuu henkilöihin jotka ovat olleet pitkiä aikoja suhteessa ja sitten löytävät itsensä sinkkuna ja kaipaavansa toisen ihmisen läheisyyttä ja kainaloa johon käpertyä taikka toista jolle kommentoi ja kertoo päivän kuulumisia.- jeeejee29
parisuhdemateriaalia...... täyttä paskaa jauhat. Parisuhteeseen ei tarvita kun kaksi ihmistä jotka on toisistaan kiinnostuneita ja haluavat olla parisuhteessa.
- Tosi.on
jeeejee29 kirjoitti:
parisuhdemateriaalia...... täyttä paskaa jauhat. Parisuhteeseen ei tarvita kun kaksi ihmistä jotka on toisistaan kiinnostuneita ja haluavat olla parisuhteessa.
Osa ihmisistä kahlaa läpi elämänsä löytämättä kumppania, he eivät ole parisuhdemateriaalia.
- jeeejee29
N38 mihin edellinen parisuhde kaatui?
Luonteiden epäsopivuuteen. Toinen käsitti asioita toisella lailla kun minä ja häneltä puuttui empatiakyky. Kumpikin tehtiin paljon virheitä, mut ei meistä olisikaan voinut tulla mitään. Mies oli nuorempi kuin minä, muttei sillä niin väliä olisi, jos ei olisi paljon kypsymättömämpi kuin minä.
N38 kirjoitti:
Luonteiden epäsopivuuteen. Toinen käsitti asioita toisella lailla kun minä ja häneltä puuttui empatiakyky. Kumpikin tehtiin paljon virheitä, mut ei meistä olisikaan voinut tulla mitään. Mies oli nuorempi kuin minä, muttei sillä niin väliä olisi, jos ei olisi paljon kypsymättömämpi kuin minä.
Lisäksi olen tehnyt sen virheen, jota en enää tee. Erosin pitkästä avioliitosta ja ilmeisesti käytin tätä edellistä miesystäväni laastarina. Se oli tyhmästi tehty ja aiheutti kummallekin paljon mielipahaa.
- munkkiniemenkaapu
Onhan tuota kokemusta, melkeinpä jo suurrealistista sellaista. Yhdessä laulussa lauletaan 100 vuoden yksinäisyydestä, haluatko uskoa jos sanon että puolet siitä on takana? No, en minäkään halua.
Vastaavia tuntemuksia on ollut, tullut ja mennyt, melkeinpä lukemattomia, mutta aina vain on aurinko noussut. Aaltoliikettä on ihmisen kaipuu, pitkässä juoksussa sen huomaa. Tosin nyt olen kyllä masis myös, mutta päätin olla hullu, naureskelen itsekseni mielettömyydelle, ehkä se helpottaa.
Tule luo, niin yritän lohduttaa..Kiitti tsemppaavista sanoistasi :) tulisin kyllä, juttuseura kelpaa, mutta taitaa olla jo myöhä ja asut minusta kaukana :)
- fhflfl
Heh, itse olen ollut jo 5 vuotta sinkku, alku oli ihan kamalaa, mutta on tähän melkein jo tottunut.. Aiemmin olin 12-vuotta avoliitossa. Olen toki tapaillut miehiä ja muutama suhdekin melkein ollut, mutta sopivaa miestä ei vaan meinaa löytyä. Arvaa miltä tuntuu, kun itsekseni ollessa kaipaan lähes koko ajan ihmistä vierelleni, enkä halua ketä tahansa vaan haluaisin sen oikean. Ikäkin kohta jo 40, pian saa lapsihaaveet unohtaa... Sinulle suosittelisin ihan oikeasti yksin olemista ja tutustumista itseesi vaikka ihan useamman vuoden ajan.....
- Yksinkin.pärjää
Tuskin yksinolo on itsetarkoitus, jotkut pystyvät vaihtamaan suhdetta melko sulavasti.
Silloin kuitenkin kannattaa miettiä hetken verran jos suhdetta hakee vain yksinäisyyteen, se on ehkä väärä peruste aloittaa suhde. - Yksinkin.pärjää
Tuskin yksinolo on itsetarkoitus, jotkut pystyvät vaihtamaan suhdetta melko sulavasti.
Silloin kuitenkin kannattaa miettiä hetken verran jos suhdetta hakee vain yksinäisyyteen, se on ehkä väärä peruste aloittaa suhde. Mut helpottiko se läheisyydenkaipuu missä vaiheessa, kun ei mullekaan ihan mikä vain kainalo kelpaa, johon käpertyä. Kun mietin, että en halua enää moisia päiviä... :(
Mulla on kyllä ystäviä, kavereita, ihania ihmisiä, mutta se ei ole se. Kaikki ovat suhteessa, enkä nyt voi kuormittaa muita ongelmillani. Yleensäkin kannan ne sisälläni, ja mulle riittää se kainalo ja läsnäolo. Nyt on nii kumma fiilis, etten ole aiemmin uskonut edes kokevani tälläistä. Olen yleensä positiivinen, enkä masennu koskaan. Nyt ei ees tuo elastinen auta :D- EdesUnissa
N38 kirjoitti:
Mut helpottiko se läheisyydenkaipuu missä vaiheessa, kun ei mullekaan ihan mikä vain kainalo kelpaa, johon käpertyä. Kun mietin, että en halua enää moisia päiviä... :(
Mulla on kyllä ystäviä, kavereita, ihania ihmisiä, mutta se ei ole se. Kaikki ovat suhteessa, enkä nyt voi kuormittaa muita ongelmillani. Yleensäkin kannan ne sisälläni, ja mulle riittää se kainalo ja läsnäolo. Nyt on nii kumma fiilis, etten ole aiemmin uskonut edes kokevani tälläistä. Olen yleensä positiivinen, enkä masennu koskaan. Nyt ei ees tuo elastinen auta :DEiköhän se ole parempi ettei se helpotakaan ? Töissä ollessa se väistyy sivulle, ja palaa aina silloin tällöin. Joskus olet tuntemattomassa kaupungissa hotellin baaritiskillä, ja olo on surkea kuin uitetulla koiralla...vain koska olen yksin ja kaukana kotoa.
Läheisyydenkaipuu pitää kaltaiseni vahvan itseriittoisen ihmisen nöyränä, kun se sillointällöin muistuttaa että olen haavoittuvainen enkä suinkaan kaikkivoipa.
- SoliterniuM1977_
Tuttuja tuntemuksia minullekin eli tällaiselle nykymaailmassa nössöltä/luuseri-/pehmomiehellä. Siis herkkä ja hellä mies olen. Varmaan standardimiestä enemmän herkempi. Siltä välillä tuntuu.
Maailmassa tuntuu vaan seksi olevan se tärkein asia. Itse kaipaan rakkautta, toisen läheisyyttä, lämpöä, hellittelyä jne. Mutta se on nössöilyä nykyajan kovien arvojen maailmassa eikä naiset arvosta sellaista. Pitää olla karu, karsi, jyystärikarju...kuten täällä on sanottu.
Joo, yksin siis mennään. Sellaista se on. Tei juuri selibaattipäätöksen, se tarkoittaa siis että ei masturbaatiota. Ilman seksiä olen ollut kohta 11 vuotta. Sitä ennen olin 3 kk parisuhteessa. Sitä ennen ei mitään. Eli suurimman osan elämästäni olen ollut ilman seksiä. Ja se jatkuu ilmeisesti hautaan asti, koska haluan seksiä vain rakkauden kanssa. Ei tyhjää panemista.
Voimia sinulle ja kaikille yksinäisille ja seksittömyydessä eläville.Minä pitäisin niin huolta herkäsä ja hellästä miehestä. Itse en arvosta palstalla kuvaamia jyystökarhuja, haen ihmisessä muuta ja se on juuri vaikeaa. Tuntuu että maailma on liian kova, eikä ihmiset jaksa kiinnostua itse ihmisestä. Nähdä muutakin, kuin sukupuolielimet, raha ja statuksen :(
Oikeastiko selibaatissa olet ollut 11 vuotta? Se on pitkä aika! Miksi ei se 3 kk suhteesi jatkunut?- Alfauros38
Elä hyvä mies.selibaattiin mene. Alakerta tarvitsee jumppaa.niinkuin mikä tahansa lihas. Jos lihaksia ei jumppaa ne surkastuu..
- SoliterniuM1977_
N38 kirjoitti:
Minä pitäisin niin huolta herkäsä ja hellästä miehestä. Itse en arvosta palstalla kuvaamia jyystökarhuja, haen ihmisessä muuta ja se on juuri vaikeaa. Tuntuu että maailma on liian kova, eikä ihmiset jaksa kiinnostua itse ihmisestä. Nähdä muutakin, kuin sukupuolielimet, raha ja statuksen :(
Oikeastiko selibaatissa olet ollut 11 vuotta? Se on pitkä aika! Miksi ei se 3 kk suhteesi jatkunut?Seurustelin silloin 29-vuotiaana elämäni ensimmäisen kerran. Sitä ennen ei ollut mitään. Kristillinen vakaumus, heikko itsetunto jne. En ikinä baareissa käynyt jne. Sit löyty se yksi nainen teksti tv:n chatin kautta. Hän ei ollut kristitty. Siksi siis se suhde ei jatkunut. Ei vaan oikein sovittu yhteen. Seksiäkään ei harrastettu kuin 3 kertaa. Siinä ELÄMÄNI seksikerrat.
Yksi elellyt siitä lähtien enkä mitään yhdenillan juttuja jne harrasta. En käy ikinä missään kun ei huvita, joten ei ihmisiäkään tule tavattua. Joten kyllä. 11 vuoteen en ole seksiä harrastanut. Mutta ei se ole ongelma. Mulla seksittömyys on aina ollut se normaalitila, lukuunottamatta tuota 3kk:n poikkeusaikaa jossa jopa 3 kertaa sain seksiä. :D
Yksin mennään ellei ihmeitä tapahdu. Eipä tässä oikein jaksa enää edes ajatella naisen saamista. Kuitenkin olen tähän jo niin parkkiintunut ja toisaalta eipä naisia kiinnostaisikaan munkaltainen mies. - SoliterniuM1977_
SoliterniuM1977_ kirjoitti:
Seurustelin silloin 29-vuotiaana elämäni ensimmäisen kerran. Sitä ennen ei ollut mitään. Kristillinen vakaumus, heikko itsetunto jne. En ikinä baareissa käynyt jne. Sit löyty se yksi nainen teksti tv:n chatin kautta. Hän ei ollut kristitty. Siksi siis se suhde ei jatkunut. Ei vaan oikein sovittu yhteen. Seksiäkään ei harrastettu kuin 3 kertaa. Siinä ELÄMÄNI seksikerrat.
Yksi elellyt siitä lähtien enkä mitään yhdenillan juttuja jne harrasta. En käy ikinä missään kun ei huvita, joten ei ihmisiäkään tule tavattua. Joten kyllä. 11 vuoteen en ole seksiä harrastanut. Mutta ei se ole ongelma. Mulla seksittömyys on aina ollut se normaalitila, lukuunottamatta tuota 3kk:n poikkeusaikaa jossa jopa 3 kertaa sain seksiä. :D
Yksin mennään ellei ihmeitä tapahdu. Eipä tässä oikein jaksa enää edes ajatella naisen saamista. Kuitenkin olen tähän jo niin parkkiintunut ja toisaalta eipä naisia kiinnostaisikaan munkaltainen mies.Sen verran on kuitenkin pakko tuosta seksistä lisätä, että minulla on lammasfarmi ja niitä tulee joskus paneskeltua yökaudet.
Että eipä mulla kyllä niin huonostikaan mene. SoliterniuM1977_ kirjoitti:
Sen verran on kuitenkin pakko tuosta seksistä lisätä, että minulla on lammasfarmi ja niitä tulee joskus paneskeltua yökaudet.
Että eipä mulla kyllä niin huonostikaan mene.Nyt jopa mäkin onnetonta trollia tunnistin :D
- SoliterniuM1977_
N38 kirjoitti:
Nyt jopa mäkin onnetonta trollia tunnistin :D
Niinpä, reikä se on lampaan perseessäkin.
- Tahvo52
Hmm, tuntuu siltä että sen sijaan että ihmiset tarvitsisivat ns panokaverin niin tarvitsevatkin halikaverin. Jonkun jonka kainaloon käpertyä ilman sen suurempia ajatuksia. Eihän tuo nyt ihan mahdottoman huonolta ajatukselta tunnu......vai..
"Vahva ja itsenäinen" nainen erosi miehestään ja nyt valittaa miten ei ole kiva olla yksin :D
No mikä siinä on hauskaa? Vahvuus ja itsenäisyys ei poissulje läheisyyden kapuuta. Etkö sä supperi, koskaan läheisyyttä kaipaa?
- Poikaa.panettaa
Sä selkeästi pidät tästä milffistä. Toivotaan että hän käsittää oikein tämän huomiosi.
N38 kirjoitti:
No mikä siinä on hauskaa? Vahvuus ja itsenäisyys ei poissulje läheisyyden kapuuta. Etkö sä supperi, koskaan läheisyyttä kaipaa?
"No mikä siinä on hauskaa?"
Se että et ole onnellinen tilanteessa mikä on täysin itsesi aiheuttama. Oletko tyhmä? Hyppäät varmasti uima-altaaseenkin ja sitten valitat miten on märkää, etkä edes tykkää uimisesta :D
"Etkö sä supperi, koskaan läheisyyttä kaipaa?"
En enää nykyisin kaipaa läheisyyttä.Poikaa.panettaa kirjoitti:
Sä selkeästi pidät tästä milffistä. Toivotaan että hän käsittää oikein tämän huomiosi.
Kun vanha nainen on yh, niin kanssakäyminen rajoittuu keskusteluun.
- Poikaa.panettaisi
super-atm kirjoitti:
Kun vanha nainen on yh, niin kanssakäyminen rajoittuu keskusteluun.
Se on sanomattakin selvää että keskustelua enempää sulle ei tarjoilla missään.
super-atm kirjoitti:
"No mikä siinä on hauskaa?"
Se että et ole onnellinen tilanteessa mikä on täysin itsesi aiheuttama. Oletko tyhmä? Hyppäät varmasti uima-altaaseenkin ja sitten valitat miten on märkää, etkä edes tykkää uimisesta :D
"Etkö sä supperi, koskaan läheisyyttä kaipaa?"
En enää nykyisin kaipaa läheisyyttä.Jospa minäkin joskus en enää kaipaisi :(
Eikö sun mielestä ihmiset voi tehdä virheitä? Tulisiko kaikkien olla täydellisiä? Mä teen virheitä ja se tekee minusta ihmisen, teetkö sä virheitä?Poikaa.panettaisi kirjoitti:
Se on sanomattakin selvää että keskustelua enempää sulle ei tarjoilla missään.
Oletko yh-mamma koska suutuit?
N38 kirjoitti:
Jospa minäkin joskus en enää kaipaisi :(
Eikö sun mielestä ihmiset voi tehdä virheitä? Tulisiko kaikkien olla täydellisiä? Mä teen virheitä ja se tekee minusta ihmisen, teetkö sä virheitä?"Eikö sun mielestä ihmiset voi tehdä virheitä?"
Tekee, mutta kovin vähän myönnät itsessäsi ja tekemisissäsi mitään virheitä olevan, esim. erot miehistäsi. Aina syy on mielestäsi jossain muussa (miehissä) kuin itsessäsi. Itsekritiikki ja realistisuus olisivat hyviä ominaisuuksia sinulle.
"Tulisiko kaikkien olla täydellisiä?"
Ei sellaisia ole. Mutta valitettavan usea nainen vaatii mieheltä täydellisyyttä, vaikka itse ovat hyvin kaukana täydellisyydestä.
"Mä teen virheitä ja se tekee minusta ihmisen, teetkö sä virheitä?"
En ole yh, joten olen tehnyt keskimäärin paljon vähemmän virheitä elämässäni kuin sinä joka olet yh omasta tahdostasi.- Poikaa.panettaa
super-atm kirjoitti:
Oletko yh-mamma koska suutuit?
Kaikki tajuavat miksi sä roikut N38:n ketjuissa närkkimässä.
Sano sille suoraan että panettaa. Poikaa.panettaa kirjoitti:
Sano sille suoraan että panettaa."Kaikki tajuavat miksi sä roikut N38:n ketjuissa närkkimässä."
Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa jutella kaikkien kanssa. Vai mitä? Ei minulla ole täällä mitään muuta tavoitetta kuin keskustelu.super-atm kirjoitti:
"Eikö sun mielestä ihmiset voi tehdä virheitä?"
Tekee, mutta kovin vähän myönnät itsessäsi ja tekemisissäsi mitään virheitä olevan, esim. erot miehistäsi. Aina syy on mielestäsi jossain muussa (miehissä) kuin itsessäsi. Itsekritiikki ja realistisuus olisivat hyviä ominaisuuksia sinulle.
"Tulisiko kaikkien olla täydellisiä?"
Ei sellaisia ole. Mutta valitettavan usea nainen vaatii mieheltä täydellisyyttä, vaikka itse ovat hyvin kaukana täydellisyydestä.
"Mä teen virheitä ja se tekee minusta ihmisen, teetkö sä virheitä?"
En ole yh, joten olen tehnyt keskimäärin paljon vähemmän virheitä elämässäni kuin sinä joka olet yh omasta tahdostasi.Kyllä mä tiiän olevani epätäydellinen ja että olen tehnyt paljon virheitä. Olen niistä oppinut ja joku saa minusta ehkä maailman parhaan kumppanin just sen takia, että olen niitä virheitä tehnyt.
Kilpaillaanko tässä kuka teki vähemmän virheitä? hassu ❤Poikaa.panettaa kirjoitti:
Sano sille suoraan että panettaa.Ei,oon hänen inhokki, mutta huonokin huomio on häneltä huomio ❤😂
- Poikaa.panettaisi
super-atm kirjoitti:
"Kaikki tajuavat miksi sä roikut N38:n ketjuissa närkkimässä."
Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa jutella kaikkien kanssa. Vai mitä? Ei minulla ole täällä mitään muuta tavoitetta kuin keskustelu.Jojoo, älä hikeenny. Sun toimintasi on vain niin pirun läpinäkyvää.
super-atm kirjoitti:
"Kaikki tajuavat miksi sä roikut N38:n ketjuissa närkkimässä."
Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa jutella kaikkien kanssa. Vai mitä? Ei minulla ole täällä mitään muuta tavoitetta kuin keskustelu.Saanko kysyä, miksi rekkasit itseäsi super-atm? Koetko olevasi sellainen, jos oot niin miks? Jos nyt saa kysyä 😊
N38 kirjoitti:
Kyllä mä tiiän olevani epätäydellinen ja että olen tehnyt paljon virheitä. Olen niistä oppinut ja joku saa minusta ehkä maailman parhaan kumppanin just sen takia, että olen niitä virheitä tehnyt.
Kilpaillaanko tässä kuka teki vähemmän virheitä? hassu ❤Yleensä ihmiset oppivat virheistä. Jokainen ymmärtää että sinä et opi enää yhtään mitään. Vanha yh-mamma on pilannut parisuhteen lapsiensa isän kanssa ja monta muutakin suhdetta. Miten voit olla noin naiivi että luulet pystyväsi yhtään mihinkään pysyvään ja normaaliin parisuhteeseen.
- Rakkaus.on.väkevä
N38 kirjoitti:
Ei,oon hänen inhokki, mutta huonokin huomio on häneltä huomio ❤😂
Sanotaan että rakkaudesta se hevonenkin potkii, siitähän tässä on kyse.
Eipä silti, hyvä makuhan tuolla superilla on. Kelpaisit suurimmalle osalle palstan miehistä. N38 kirjoitti:
Saanko kysyä, miksi rekkasit itseäsi super-atm? Koetko olevasi sellainen, jos oot niin miks? Jos nyt saa kysyä 😊
Siksi koska se provosoi. Lisäksi olen enemmän atm kuin ytm.
- Mitä.ihmettä
super-atm kirjoitti:
Etkö muka ole ytm? Kummallista...
super-atm kirjoitti:
Millä perusteella, ku ei mulle vieläkään ole auennut se luokittelu loppuun asti
Mitä.ihmettä kirjoitti:
Etkö muka ole ytm? Kummallista...
Olen kertonut monet kerrat, että olen ruma mies. Nykyisin kelpaisin joillekin naisille aisuriksi, mutta tohvelisankarin osa ei kiinnosta.
super-atm kirjoitti:
Yleensä ihmiset oppivat virheistä. Jokainen ymmärtää että sinä et opi enää yhtään mitään. Vanha yh-mamma on pilannut parisuhteen lapsiensa isän kanssa ja monta muutakin suhdetta. Miten voit olla noin naiivi että luulet pystyväsi yhtään mihinkään pysyvään ja normaaliin parisuhteeseen.
Mä niin pussaisin sut kiltiksi 😊
N38 kirjoitti:
Millä perusteella, ku ei mulle vieläkään ole auennut se luokittelu loppuun asti
Mitä millä perusteella? Siis miksi provosoi vai miksi olen atm? Jos et ole selvillä markkina-arvoteoriasta niin ota selvää.
super-atm kirjoitti:
Mitä millä perusteella? Siis miksi provosoi vai miksi olen atm? Jos et ole selvillä markkina-arvoteoriasta niin ota selvää.
En mä usko ihmisen markkina-arvoihin :) se kiinnostaa miksi itse määrittelet itseäsi näin. Et vaikuta kovin ujolta, vai ootko?
- Aisuripoikii
super-atm kirjoitti:
Olen kertonut monet kerrat, että olen ruma mies. Nykyisin kelpaisin joillekin naisille aisuriksi, mutta tohvelisankarin osa ei kiinnosta.
Oletko aisuri-Timppa? Otan osaa, tuohan on hirveää.
super-atm kirjoitti:
Pussaa pyllyäs.
En yltä... vielä, ehkä ku joogaan vielä puolisen vuotta lisää onnistuu. Sut kyl pussaisin, kunnes kiltiksi muuttuisit 😛
- Voi.raasua
N38 kirjoitti:
En mä usko ihmisen markkina-arvoihin :) se kiinnostaa miksi itse määrittelet itseäsi näin. Et vaikuta kovin ujolta, vai ootko?
Se haluis sanoa tykkäävänsä susta, mutta sormet kirjoittaa ihan muuta. Superi ei ole tottunut puhumaan tunteistaan.
N38 kirjoitti:
"En mä usko ihmisen markkina-arvoihin :) se kiinnostaa miksi itse määrittelet itseäsi näin."
Naiset määrittelevät miesten arvot. Ei kukaan voi määrätä minkä arvoinen on toisten mielestä. Sinä esim. et ole mikään suosituin vaihtoehto yh-mammana vaikka määrittelisit itsesi millä tavalla itse.
"Et vaikuta kovin ujolta, vai ootko?"
En ole mikään ujo mies, mutta en mikään ekstroverteinkään. Teen työtä, joka olisi ujolle lähes mahdotonta.Aisuripoikii kirjoitti:
Oletko aisuri-Timppa? Otan osaa, tuohan on hirveää.
Kerroin että olisi mahdollisuudet aisuriksi, mutta sellainen en ole. Siinä on iso ero.
Voi.raasua kirjoitti:
Se haluis sanoa tykkäävänsä susta, mutta sormet kirjoittaa ihan muuta. Superi ei ole tottunut puhumaan tunteistaan.
En edelleenkään kaipaa yh-mammojen seuraa.
- Kiinnostaa.kiinnostaa
super-atm kirjoitti:
Hmmmm, ainakin hanakasti hakeudut keskusteluyhteyksiin
Kiinnostus on kovempi kuin pystyt myöntämään. super-atm kirjoitti:
Oletko luova, jos et, autan. Se on tosiasia, ettet kaipaa yhmammojen seuraa. Mutta jos leikitään, että kaipaisit, niin mitä pitäis tapahtua et niin kävis? 😛
super-atm kirjoitti:
Joskus olen, joskus en.
Mulle ainakin välillä oot :) olet asiallisempi, kuin vertaa ekoihin kommentteihin. Kiltit miehet ovat parhaita :)
N38 kirjoitti:
Oletko luova, jos et, autan. Se on tosiasia, ettet kaipaa yhmammojen seuraa. Mutta jos leikitään, että kaipaisit, niin mitä pitäis tapahtua et niin kävis? 😛
Ei leikitä niin. Yh-mamma lakkaa olemasta yh-mamma vasta sitten kun lapset eivät ole enää hänen huollettavina ja siinä vaiheessa nainen on jo ikivanha kurppa.
Olet pilannut tilanteesi, joten teoreettiset pohdinnat ovat täysin turhia.N38 kirjoitti:
Mulle ainakin välillä oot :) olet asiallisempi, kuin vertaa ekoihin kommentteihin. Kiltit miehet ovat parhaita :)
Olet tehnyt jännämiehelle lapset ja nyt etsit kilttiä miestä aisuriksi elättämään toisen miehen äpärälapsia.
super-atm kirjoitti:
Ei leikitä niin. Yh-mamma lakkaa olemasta yh-mamma vasta sitten kun lapset eivät ole enää hänen huollettavina ja siinä vaiheessa nainen on jo ikivanha kurppa.
Olet pilannut tilanteesi, joten teoreettiset pohdinnat ovat täysin turhia.Heeheh 😂 arvasin tän. Minkäikäinen oot? Jos ny nöyrästi saa kysyä :)
super-atm kirjoitti:
Olet tehnyt jännämiehelle lapset ja nyt etsit kilttiä miestä aisuriksi elättämään toisen miehen äpärälapsia.
No en. Ex mies kasvattaa lapsia miehen osalta. Kumppanin toki tulisi hyväksyä lapset, sillä ainakin 4-5 vuotta he ovat luonani ainakin vuoroviikoin, mutta isäksi tai elättäjäksi ei tulevan kumppanini tarvitsee ryhtyä. Elätän itse perhettäni :)
super-atm kirjoitti:
Lisäksi ex aviomieheni ei ollut mikään jännämies. Vaan ihan tavallinen, suomalainen mies.
N38 kirjoitti:
Heeheh 😂 arvasin tän. Minkäikäinen oot? Jos ny nöyrästi saa kysyä :)
"Minkäikäinen oot?"
Et tee sillä tiedolla mitään.super-atm kirjoitti:
"Minkäikäinen oot?"
Et tee sillä tiedolla mitään.No ole ny kiltti ja ystävällinen *katsoo nälkäisen pennun katseella* kiinnostaa muuten vain :)
N38 kirjoitti:
No en. Ex mies kasvattaa lapsia miehen osalta. Kumppanin toki tulisi hyväksyä lapset, sillä ainakin 4-5 vuotta he ovat luonani ainakin vuoroviikoin, mutta isäksi tai elättäjäksi ei tulevan kumppanini tarvitsee ryhtyä. Elätän itse perhettäni :)
Onnea etsintään. Kyllä tästä maasta aina joku itseään arvostamaton vässykkämies löytyy aisuriksi.
super-atm kirjoitti:
Onnea etsintään. Kyllä tästä maasta aina joku itseään arvostamaton vässykkämies löytyy aisuriksi.
No en mä vielä voi etsiä :) mä päätin pysyä ainakin puolivuotta sinkkuna. Ja minusta mies, joka tykkää lapsista ja lemmikeistä on ihana.
- Kiinnostaa.kiinnostaa
N38 kirjoitti:
Lisäksi ex aviomieheni ei ollut mikään jännämies. Vaan ihan tavallinen, suomalainen mies.
Niinhän me kaikki suomalaiset miehet ollaan aika tavallisia, Pertti-setäkin.
Kiva että ollaan saatu aktiivisia naisia tänne, arvostan. Mulla on huomenna kova duunipäivä joten mentävä nukkumaan. Virtuaalinen hyvänyönpusu N38:lle, ehkä taas törmäillään. Kiinnostaa.kiinnostaa kirjoitti:
Niinhän me kaikki suomalaiset miehet ollaan aika tavallisia, Pertti-setäkin.
Kiva että ollaan saatu aktiivisia naisia tänne, arvostan. Mulla on huomenna kova duunipäivä joten mentävä nukkumaan. Virtuaalinen hyvänyönpusu N38:lle, ehkä taas törmäillään.Samoin itselläni, kova duunipäivä :) kiitos virtuaalipususta *punastuu* ja hyvää yötä :)
super-atm kirjoitti:
"En mä usko ihmisen markkina-arvoihin :) se kiinnostaa miksi itse määrittelet itseäsi näin."
Naiset määrittelevät miesten arvot. Ei kukaan voi määrätä minkä arvoinen on toisten mielestä. Sinä esim. et ole mikään suosituin vaihtoehto yh-mammana vaikka määrittelisit itsesi millä tavalla itse.
"Et vaikuta kovin ujolta, vai ootko?"
En ole mikään ujo mies, mutta en mikään ekstroverteinkään. Teen työtä, joka olisi ujolle lähes mahdotonta.Mitä sä muuten teet työksesi? Jos nyt et halua täysin paljastaa, niin voisitko kertoa edes hieman mistä alasta on kyse?
DarkFear kirjoitti:
Mitä sä muuten teet työksesi? Jos nyt et halua täysin paljastaa, niin voisitko kertoa edes hieman mistä alasta on kyse?
Mä olen yrittäjä. Terveys- ja sosiaalialalla.
Entä sinä?DarkFear kirjoitti:
Mitä sä muuten teet työksesi? Jos nyt et halua täysin paljastaa, niin voisitko kertoa edes hieman mistä alasta on kyse?
Hei sorry, en huomannut ettei ollut mulle kysymys. Tuli tuo ilmoitus ja vastasin katsomatta, keneltä kysyit asiasta. Sorry :)
DarkFear kirjoitti:
"Mitä sä muuten teet työksesi? Jos nyt et halua täysin paljastaa, niin voisitko kertoa edes hieman mistä alasta on kyse?"
En voisi kertoa.N38 kirjoitti:
Hei sorry, en huomannut ettei ollut mulle kysymys. Tuli tuo ilmoitus ja vastasin katsomatta, keneltä kysyit asiasta. Sorry :)
Ei se mitään:) En ehkä oman yksityisyyteni vuoksi halua kertoa, että mitä teen työkseni. Mutta oon kuitenkin töissä alalla, jossa palstalaiset tuskin uskoisvat mun työskentelevän.
DarkFear kirjoitti:
Ei se mitään:) En ehkä oman yksityisyyteni vuoksi halua kertoa, että mitä teen työkseni. Mutta oon kuitenkin töissä alalla, jossa palstalaiset tuskin uskoisvat mun työskentelevän.
Miten yksityisyyteni rikkoontuu, jos kerrot? Kai on muitakin samassa tehtävässä työskenteleviä :)
N38 kirjoitti:
Miten yksityisyyteni rikkoontuu, jos kerrot? Kai on muitakin samassa tehtävässä työskenteleviä :)
"Miten yksityisyyteni rikkoontuu, jos kerrot?"
Sillä tavalla että muut saavat tietää.
"Kai on muitakin samassa tehtävässä työskenteleviä :)"
Tietysti on.- Muistanko_oikein
DarkFear kirjoitti:
Etkös sinä kerran möläyttänyt, että olet vanhusten perseitä pyyhkimässä 9e päiväpalkalla?
N38 kirjoitti:
On toki muitakin samalla alalla olevia ihmisiä, mutta saattaa työkaverit, entiset työkaverit tai jotkut mut ihmiset osata yhdistää mut tänne palstalle, jos kerron liikaa työstäni.
Oon kuitenkin kertonut tällä palstalla mm. asuinpaikoista, sivarivalinnasta ja muista jutuista, joiden avulla mut voitaisiin osata yhdistää tänne palstalle. Varsinkin sivarivalinta on suomessa sen verran harvinainen asia, että jo sen avulla voisi joku osata mut tänne yhdistää, jos olisi tätä palstaa lukenut.DarkFear kirjoitti:
On toki muitakin samalla alalla olevia ihmisiä, mutta saattaa työkaverit, entiset työkaverit tai jotkut mut ihmiset osata yhdistää mut tänne palstalle, jos kerron liikaa työstäni.
Oon kuitenkin kertonut tällä palstalla mm. asuinpaikoista, sivarivalinnasta ja muista jutuista, joiden avulla mut voitaisiin osata yhdistää tänne palstalle. Varsinkin sivarivalinta on suomessa sen verran harvinainen asia, että jo sen avulla voisi joku osata mut tänne yhdistää, jos olisi tätä palstaa lukenut.Ok. No minuakin varmaan osataan yhdistää. Mut en ole kirjoittanut mitään sellaista, jota häpeäisin, niin en osaa pelätä :)
Seison kuitenkin aina sanojeni takana :)super-atm kirjoitti:
"Miten yksityisyyteni rikkoontuu, jos kerrot?"
Sillä tavalla että muut saavat tietää.
"Kai on muitakin samassa tehtävässä työskenteleviä :)"
Tietysti on.Nii juu. Ymmärrän :) kiitos superi selityksestä <3
- naikkonen38vee
Elämä jatkuu ilman meitäkin. Mutta Pertti pilasi tämän palstan. Kaikki kivat on lähtenyt.. :(
- hetero_kemi
Pertti tuli tänne takki auki läskeilemään ja odotti jotain...mutta mitä? Pettyi sitten ja häipyi..? Outoa!
hetero_kemi kirjoitti:
Pertti tuli tänne takki auki läskeilemään ja odotti jotain...mutta mitä? Pettyi sitten ja häipyi..? Outoa!
Elämä on yllätyksiä täynnä.
- Rumasinkkumies-
Elämä jatkuu aina samanlaisena. Ei se mihinkään muutu. Rumuluksen osana on olla yksin, turha edes kuvitella liikoja että joku nainen kiinnotuisi.
Ollut noita tuntemuksia n 20 vuotta yhtäjaksoisesti.
N38 kirjoitti:
Niin kauan :(? Olitko ollut suhteessa näiden vuosien aikana?
En ole koskaan ollut parisuhteessa.
- artomuna
N38 kirjoitti:
Saanko kysyä miksi?
se pelkää tyttöbakteereja ;)
N38 kirjoitti:
Saanko kysyä miksi?
En ole vielä törmännyt naiseen, joka olisi minusta kiinnostunut. Rajoittavana tekijänä saattaa olla etten pysty ketään lähestymään livenä.
wlfwd kirjoitti:
En ole vielä törmännyt naiseen, joka olisi minusta kiinnostunut. Rajoittavana tekijänä saattaa olla etten pysty ketään lähestymään livenä.
Miksi et pysty?
Ahdistaa kun joku toinen asuu mun nurkissa..
En halua jakaa ja raportoida mun elämää toiselle ihmiselle.. Mulla on äiti sitä varten. :DN38 kirjoitti:
Hienoa, että sun on äiti sitä varten :D
Päälle puskevan tyttökaverin/vaimon asianhan se ajaa..
Pillu sitten haetaan baarista.
:DEräkettu kirjoitti:
Päälle puskevan tyttökaverin/vaimon asianhan se ajaa..
Pillu sitten haetaan baarista.
:DSullahan on kivat oltavat :) äippä silittää päästä, eikä parisuhteen tuomia velvollisuuksia :D ovelaa ;)
- ainaoppiiuutta
Kaikkea ne ihmiset voivat keksiä, ihmeellistä.
N38 kirjoitti:
Sullahan on kivat oltavat :) äippä silittää päästä, eikä parisuhteen tuomia velvollisuuksia :D ovelaa ;)
No joudun pyykkäämään omat pyykit ja tekemään ruuat.. Siivoamaan huushollin ite.
Vaimohan nuo tekis jos oltais avioliitossa.
Velvollisuuksia riittää. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763521
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282217Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065