ISOIN muna ikinä..huh huh--->

Jebulis

12

10464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska

joo hyvin on käytetty photoshoppia tuossa =)

• oli..

ihan törkee... en panis.
      oon nähnyt kuvia mis on käytetty sellasta penispumppua et saadaan tollanen elin aikaseks..mut täytyy kyl sanoo et toi on ihan hirvee..ja ei ole tervettä. en tiedä kuka nauttis... miettikää kuin pal tossa pitää olla verta et se seisois.. taju taitaa äijältä kohta lähteä!

• neito23

luulis naista vähän sattuvan,minä ainaki repeisin täysin jos tollasta sisään laitettas.

• Mies 26v.

Joo..

Tota noin niin. Tossa kuvassa on kyllä Lex Steel, ja se on PAAAALJOOON pienempi kuin siinä kuvassa. Kai nyt sentään kaikki Photoshop gurut ymmärtää tätä???!!! =)

• Panomies22

Mulla on isompi. Mut ihan kelpo tikku toi on, kyl toi silti mun munan vieres kalpenis.

• En tiiä, aika tummalta näytti.

• Hmmm-häxy

Ihånå...

• Peppujutuistapitäväpoika

Tulee ihan nuoruuden muistot mieleen tuosta. Voin sanoa kokemuksen kautta, tuon kokoisesta jättimunasta, että tuo tekee pikkasen kipiää perseessä. se oli vielä ekakerta ja olin silloin 16-kesänen, mut se oli pakko ottaa peppuun, vaikka se sattu, koska kyse oli vielä kaikenlisäks rahasta, koska olin niihin aikoihin myymässä omaa peppuneitsyyttä, sain omasta peppuneitsyyden myymisestä 500€. Näin jälkikäteen mietin aina, että olen tainnu myydä sen liian halvalla, mut ku kauhee hinku oli pääst kokeilemaan, olis vaan tarvinnu odottaa et joku olis maksanu vähintään sen 2000€ ni sit mää olisin voinukkin ehkä harkita sitä, näin kun jälkiviisaana ajattelee.

• Hyiyök

Hyi helvetti mikä hevosen molo en ikinä antais tuollasta survaista römpsääni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      168
      6375
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3670
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      112
      3557
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      75
      2855
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2420
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      58
      2218
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      120
      1805
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      375
      1284
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1278
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      52
      1035
    Aihe