PalstaDepistä Ilmassa?.. ;P

Mitä mieltä olet tällä hetkellä Palstan "Tilasta"?

Aika hiljaista meno näyttää tällä hetkellä olevan, mistä johtuu teidän kohdalla?

Seuraavatko jotkut palstalaiset sivusta hiljaa palstaa pitäen enemmän tai vähemmän "radiohiljaisuutta" ja/tai kirjoittelevat "trollivaaran" takia aina välillä jotain "puskista".. Vai onko moni vähentänyt/vähentämässä palstailua syystä tai toisesta?

Uusia keskustelijoita palsta ei taida "houkuttaa" senkään vertaa keskusteluihin ja palstailuun, kuin ehkä hetkeksi.. Monenkin syyn takia, mutta käykö jotkut jo aikaisemmin palstailun aloittaneet kurkkaamassa palstalla ja kun huomaavat, että meno on "hijaista" tai lähes pelkkää "trollailua", niin ei näe järkeä kirjoitella tai keskustella oikein mitään?.. ;P

Itse en ole tainnut vielä kunnolla jäsentää asiaa täysin omalta kohdaltani, mutta nuo asiat vaikuttavat ainakin itseeni ja sitten muutamat muutkin.. ;P

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknopervo

Itse olen täällä vain haukuttavana, koska olen vähän pervo.

(Reps)

😬

• setätäti

Oot semmonen Vertti-setä.

• No joo.. Sulla ei ole tuollaista Depistä havaittavissa.. ;D

• No ihan just nyt kun vilkaisin, niin ei normaalia huonompi.

• Noh, voi olla, että kuvittelen vain sitten.. Ja musta Vain Tuntuu siltä.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Noh, voi olla, että kuvittelen vain sitten.. Ja musta Vain Tuntuu siltä.. ;D

Jossain kohtaa oli aika pikistä, nyt näyttää siltä että alkais taas huumori voittamaan. Tai sitten mua vaan naurattaa tänään hiukan huonompikin läppä. Aamuhölkkä viiden jälkeen ennen töihin lähtöä teki hyvää.

• pillujen-asiantuntija
        LinerT.2 kirjoitti:

Jossain kohtaa oli aika pikistä, nyt näyttää siltä että alkais taas huumori voittamaan. Tai sitten mua vaan naurattaa tänään hiukan huonompikin läppä. Aamuhölkkä viiden jälkeen ennen töihin lähtöä teki hyvää.

Sohitko itseäsi dildolla lenkin jälkeen?

• pillujen-asiantuntija kirjoitti:

Sohitko itseäsi dildolla lenkin jälkeen?

Ajattelitko saavasi musta harrastuskaverin? Väärä ketju, tuossa oli runkkareille omansa.

• Käyn välillä vilkuilemassa, josko joku olisi avannut "sen oikean" ketjun... :D En itse ainakaan nyt keksi erityisempiä avauksia, toivon että joku muu keksisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      39
      1978
    2. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      314
      1431
    3. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      294
      1328
    4. Runebergin tortut

Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️
      Ikävä
      263
      1048
    5. Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!

Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      869
    6. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
      Ikävä
      80
      773
    7. Hyvää yötä

Puumanaiselle 🐆❤️
      Ikävä
      67
      749
    8. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
      Bachelor
      10
      724
    9. Millaiset olivat ikäväsi kohteen viimeiset temput?

Kerro siitä omin sanoin.
      Ikävä
      26
      704
    10. Nyt nainen

Asia on nyt niin, että välillä hankala ajatella meitä sängyssä sillee
      Ikävä
      29
      659
    Aihe