Mitä mieltä olet tällä hetkellä Palstan "Tilasta"?
Aika hiljaista meno näyttää tällä hetkellä olevan, mistä johtuu teidän kohdalla?
Seuraavatko jotkut palstalaiset sivusta hiljaa palstaa pitäen enemmän tai vähemmän "radiohiljaisuutta" ja/tai kirjoittelevat "trollivaaran" takia aina välillä jotain "puskista".. Vai onko moni vähentänyt/vähentämässä palstailua syystä tai toisesta?
Uusia keskustelijoita palsta ei taida "houkuttaa" senkään vertaa keskusteluihin ja palstailuun, kuin ehkä hetkeksi.. Monenkin syyn takia, mutta käykö jotkut jo aikaisemmin palstailun aloittaneet kurkkaamassa palstalla ja kun huomaavat, että meno on "hijaista" tai lähes pelkkää "trollailua", niin ei näe järkeä kirjoitella tai keskustella oikein mitään?.. ;P
Itse en ole tainnut vielä kunnolla jäsentää asiaa täysin omalta kohdaltani, mutta nuo asiat vaikuttavat ainakin itseeni ja sitten muutamat muutkin.. ;P
PalstaDepistä Ilmassa?.. ;P
9
150
Vastaukset
- Teknopervo
Itse olen täällä vain haukuttavana, koska olen vähän pervo.
(Reps)
😬- setätäti
Oot semmonen Vertti-setä.
No ihan just nyt kun vilkaisin, niin ei normaalia huonompi.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, voi olla, että kuvittelen vain sitten.. Ja musta Vain Tuntuu siltä.. ;D
Jossain kohtaa oli aika pikistä, nyt näyttää siltä että alkais taas huumori voittamaan. Tai sitten mua vaan naurattaa tänään hiukan huonompikin läppä. Aamuhölkkä viiden jälkeen ennen töihin lähtöä teki hyvää.
- pillujen-asiantuntija
LinerT.2 kirjoitti:
Jossain kohtaa oli aika pikistä, nyt näyttää siltä että alkais taas huumori voittamaan. Tai sitten mua vaan naurattaa tänään hiukan huonompikin läppä. Aamuhölkkä viiden jälkeen ennen töihin lähtöä teki hyvää.
Sohitko itseäsi dildolla lenkin jälkeen?
pillujen-asiantuntija kirjoitti:
Sohitko itseäsi dildolla lenkin jälkeen?
Ajattelitko saavasi musta harrastuskaverin? Väärä ketju, tuossa oli runkkareille omansa.
Käyn välillä vilkuilemassa, josko joku olisi avannut "sen oikean" ketjun... :D En itse ainakaan nyt keksi erityisempiä avauksia, toivon että joku muu keksisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391978Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3141431Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2941328Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2631048Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142869- 80773
- 67749
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l10724- 26704
- 29659