PalstaDepistä Ilmassa?.. ;P

Mitä mieltä olet tällä hetkellä Palstan "Tilasta"?

Aika hiljaista meno näyttää tällä hetkellä olevan, mistä johtuu teidän kohdalla?

Seuraavatko jotkut palstalaiset sivusta hiljaa palstaa pitäen enemmän tai vähemmän "radiohiljaisuutta" ja/tai kirjoittelevat "trollivaaran" takia aina välillä jotain "puskista".. Vai onko moni vähentänyt/vähentämässä palstailua syystä tai toisesta?

Uusia keskustelijoita palsta ei taida "houkuttaa" senkään vertaa keskusteluihin ja palstailuun, kuin ehkä hetkeksi.. Monenkin syyn takia, mutta käykö jotkut jo aikaisemmin palstailun aloittaneet kurkkaamassa palstalla ja kun huomaavat, että meno on "hijaista" tai lähes pelkkää "trollailua", niin ei näe järkeä kirjoitella tai keskustella oikein mitään?.. ;P

Itse en ole tainnut vielä kunnolla jäsentää asiaa täysin omalta kohdaltani, mutta nuo asiat vaikuttavat ainakin itseeni ja sitten muutamat muutkin.. ;P

9

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknopervo

Itse olen täällä vain haukuttavana, koska olen vähän pervo.

(Reps)

😬

• setätäti

Oot semmonen Vertti-setä.

• No joo.. Sulla ei ole tuollaista Depistä havaittavissa.. ;D

• No ihan just nyt kun vilkaisin, niin ei normaalia huonompi.

• Noh, voi olla, että kuvittelen vain sitten.. Ja musta Vain Tuntuu siltä.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Noh, voi olla, että kuvittelen vain sitten.. Ja musta Vain Tuntuu siltä.. ;D

Jossain kohtaa oli aika pikistä, nyt näyttää siltä että alkais taas huumori voittamaan. Tai sitten mua vaan naurattaa tänään hiukan huonompikin läppä. Aamuhölkkä viiden jälkeen ennen töihin lähtöä teki hyvää.

• pillujen-asiantuntija
        LinerT.2 kirjoitti:

Jossain kohtaa oli aika pikistä, nyt näyttää siltä että alkais taas huumori voittamaan. Tai sitten mua vaan naurattaa tänään hiukan huonompikin läppä. Aamuhölkkä viiden jälkeen ennen töihin lähtöä teki hyvää.

Sohitko itseäsi dildolla lenkin jälkeen?

• pillujen-asiantuntija kirjoitti:

Sohitko itseäsi dildolla lenkin jälkeen?

Ajattelitko saavasi musta harrastuskaverin? Väärä ketju, tuossa oli runkkareille omansa.

• Käyn välillä vilkuilemassa, josko joku olisi avannut "sen oikean" ketjun... :D En itse ainakaan nyt keksi erityisempiä avauksia, toivon että joku muu keksisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      146
      2479
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      96
      994
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      733
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      667
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe