Mitä mieltä olet tällä hetkellä Palstan "Tilasta"?
Aika hiljaista meno näyttää tällä hetkellä olevan, mistä johtuu teidän kohdalla?
Seuraavatko jotkut palstalaiset sivusta hiljaa palstaa pitäen enemmän tai vähemmän "radiohiljaisuutta" ja/tai kirjoittelevat "trollivaaran" takia aina välillä jotain "puskista".. Vai onko moni vähentänyt/vähentämässä palstailua syystä tai toisesta?
Uusia keskustelijoita palsta ei taida "houkuttaa" senkään vertaa keskusteluihin ja palstailuun, kuin ehkä hetkeksi.. Monenkin syyn takia, mutta käykö jotkut jo aikaisemmin palstailun aloittaneet kurkkaamassa palstalla ja kun huomaavat, että meno on "hijaista" tai lähes pelkkää "trollailua", niin ei näe järkeä kirjoitella tai keskustella oikein mitään?.. ;P
Itse en ole tainnut vielä kunnolla jäsentää asiaa täysin omalta kohdaltani, mutta nuo asiat vaikuttavat ainakin itseeni ja sitten muutamat muutkin.. ;P
PalstaDepistä Ilmassa?.. ;P
9
207
Vastaukset
- Teknopervo
Itse olen täällä vain haukuttavana, koska olen vähän pervo.
(Reps)
😬- setätäti
Oot semmonen Vertti-setä.
No ihan just nyt kun vilkaisin, niin ei normaalia huonompi.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, voi olla, että kuvittelen vain sitten.. Ja musta Vain Tuntuu siltä.. ;D
Jossain kohtaa oli aika pikistä, nyt näyttää siltä että alkais taas huumori voittamaan. Tai sitten mua vaan naurattaa tänään hiukan huonompikin läppä. Aamuhölkkä viiden jälkeen ennen töihin lähtöä teki hyvää.
- pillujen-asiantuntija
LinerT.2 kirjoitti:
Jossain kohtaa oli aika pikistä, nyt näyttää siltä että alkais taas huumori voittamaan. Tai sitten mua vaan naurattaa tänään hiukan huonompikin läppä. Aamuhölkkä viiden jälkeen ennen töihin lähtöä teki hyvää.
Sohitko itseäsi dildolla lenkin jälkeen?
pillujen-asiantuntija kirjoitti:
Sohitko itseäsi dildolla lenkin jälkeen?
Ajattelitko saavasi musta harrastuskaverin? Väärä ketju, tuossa oli runkkareille omansa.
Käyn välillä vilkuilemassa, josko joku olisi avannut "sen oikean" ketjun... :D En itse ainakaan nyt keksi erityisempiä avauksia, toivon että joku muu keksisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3604852Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1334243Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h12646Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2142586Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1052374Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42189Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441804Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71589Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii541431- 311386