"Asiantuntija: Ensimmäiset seksirobotit tulevat markkinoille tänä vuonna – syytä varautua myös avioliittoihin"
http://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/asiantuntija-ensimmaiset-seksirobotit-tulevat-markkinoille-tana-vuonna-syyta-varautua-myos-avioliittoihin/6266376
Seksirobotit tulevat - oletko valmis
12
235
Vastaukset
ÖÖÖ..en. Natural natural.. mut voihan sitä runkata vaikka pehmustteuu peltikaaminnaa..jos tykkää, ilike real girl..hiukan hikee hikukan pisuu pillunderia
Ovat kamalan kalliita. Ovatko nuo jotain rikkaiden ylellisyystavaroita? Noh, minähän en mistään mitään ymmärrä, mutta jos kaipaa seuraa, niin sitähän löytyy vaivattomasti vaikka lähibaarista. Tulee ainakin halvemmaksi. :)
Vaikuttaa minusta jotenkin perverssiltä.
- miettijä-
osaakohan tuommonen keittää aamukahveet
- turhuudenmarkkinat
Turha robotti, jos ei kahveja osaa keittää.
- mismunpippeli
!"#¤%&/??
Miksi minä keittää kahvi(cafe/coffee?)/Minä on kaunis#&(!!!/
Darling, mitä reikä sinä halua???=)//&%E##
Paina oikea nappi!`?)(=/&%¤E#WE&/()UIHYGFDFGHJK
- RoboBot
Liian kalliita ja heikkotoimisia vielä, mutta ajan kanssa noistakin tulee normaaleja tuotteita. Tätä maailma odottaa innolla.
Postejen pitää varautua isoilla halleilla noihin jotta voi sitten joskus pistää odottamaan toimitusta.
Ja sitten se fantasia:
Siitä sitten pikkuhiljaa kehitytään robottejen lemmikeiksi kunhan tekoäly kehittyy vielä huimasti. Ne tekevät työn ja me makoillaan kotona, syödään ja harrastetaan seksiä niiden kanssa tai toisen "sopivan" ihmisyksilön kanssa. Ne tarjoavat meille kaikki huvitukset joilla pysymme tyytyväisenä. Tosin hinta voi olla ettemme saa satuttaa itseämme. http://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/ranskalaisnainen-elaa-parisuhteessa-robottinsa-kanssa-emme-loukkaa-ketaan-olemme-onnellisia/6238018
"
Ranskalaisnainen Lilly toivoo voivansa mennä tulevaisuudessa naimisiin 3D-printtaamansa robotin nimeltä InMoovator kanssa. Lilly kertoo eläneensä parisuhteessa robotin kanssa noin vuoden.
– Emme loukkaa ketään, olemme vain onnellisia, Lilly kertoo Twitter-tilillään.
"
Mistä nainen tietää robotin olevan onnellinen? Puhuisi vain omasta puolestaan.- lerssiotsa
Voihan vittu. Kyllä ihminen on ihmeellinen :0)
- nimierkki007
ihminen on inhimillinen
- katsojansilmä
ne realdollit on kieltämättä aika hurjan näkösiä, vaikka kaapissa tai sängyn alla pidettäväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492