Tarjoatteko naisille ....

Nnnnnnainen

.....baarissa juoman jos pyytää?
En tiedä onko mulla joku vanhoillinen maailmankatsomus mutta en ikinä vajoaisi niin alas että menisin pyytämään miestä maksamaan juomani! En ikinä.
Miehet ovat tarjonneet mulle ja kun olen ottanut alkoholittoman drinkin niin eivät kai oikein tykänneet kun se ideahan on siinä että nainen juotetaan känniin jotta siltä saa billua illan päätteeksi.
Mutta naiset...oletteko pyytäneet miestä tarjoamaan juoman?
Miehet...onko teitä pyydetty tarjoamaan juoma naisen toimesta?

50

825

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä. En ole ikinä pyytänyt ketään, että joku tarjoaa minulle drinkin. Minusta se on jotenkin... noloa... Kun mies minulle haluaa tarjota suostun kyllä, mutta tarjoan sitten seuraavan kierroksen.

Mäkin tätä miettinyt monesti, kun eräs kaverini aina ihmettelee, miksi ostan itselleni itse juomat enkä pyydä mieheltä. En jotenkin pysty... Enkä tule pystymäänkään :D

• tunnen.sut

Kyllä sinä pystyt, ja niin olet pystynytkin, vaan täällä esität ihan muuta ;)

• tunnen.sut kirjoitti:

No en ole. Jos tunnet mut... niin keneltähän ja missä olen pystynyt pyytää jonkun tarjoamaan itselleni drinkin :O

• tunnen.sut kirjoitti:

Kivaa, jos on tuttuja täällä, mut jos oikeasti minut tunnet, niin olisi reilua tulla myös itsekin mun tietoon, ennen kuin alat peräättömiä keksimään :) mut anonyyminä onkin helppoa :) ymmärrän :)

• Tämä.totta

Jos on oikeanlaista kemiaa, niin tarjoan naiselle.

Yleensä pummien kanssa ei synkkaa.

• MadHatter84

Palttiarallaa 15 vuotta tullut käytyä baareissa, eikä yksikään nainen ole tullut tänä aikana pyytämään ostamaan juomaa. Ei vissiin hirveän yleinen tapa sitten kyseessä.

En kyllä tarjoaisikaan, jos joku pyytäisi. :P

• Kunnialliset naiset eivät luuhaa baareissa vaan käyttävät vapaa-aikansa henkiseen itsetutkiskeluun ja ehkä ristipistotöihin ja muihin naisten juttuihin.

• No mistähän sinkkunaiset ristipiston ohella sinkkumiehiä löytävät? Ristipistokahviloistako?

Itse en käy usein baareissa, lähinnä vain marras-joulukuussa kun alkaa olla kaiken maailman pikkujouluja yms kissanristiäisiä. Toki ihan joka vkl baarissa käynti on minusta liikaa ihan alkoholin kulutuksen vuoksi... mutta muuten miksei nainen voisi silloin tällöin baarissa käydä?

• N38 kirjoitti:

No mistähän sinkkunaiset ristipiston ohella sinkkumiehiä löytävät? Ristipistokahviloistako?

Itse en käy usein baareissa, lähinnä vain marras-joulukuussa kun alkaa olla kaiken maailman pikkujouluja yms kissanristiäisiä. Toki ihan joka vkl baarissa käynti on minusta liikaa ihan alkoholin kulutuksen vuoksi... mutta muuten miksei nainen voisi silloin tällöin baarissa käydä?

Viehättävä sinkkunainen kaupungissa asioidessaan, juurikin vaikka ristipistolankaa hakiessaan, voi siinä samalla käväistä jossain kunnialliseksi tietämässään kahvilassa jonne voi pyytää seuraksi jonkun kiltin & kunnollisen maineessa olevan miehen. Kunniallisten miesten keskuudessa sitä ei katsota ollenkaan pahalla jos nainen tekee aloitteen kunhan se vain tapahtuu siveällä tavalla ja selvinpäin.

• Harmaaritari kirjoitti:

Viehättävä sinkkunainen kaupungissa asioidessaan, juurikin vaikka ristipistolankaa hakiessaan, voi siinä samalla käväistä jossain kunnialliseksi tietämässään kahvilassa jonne voi pyytää seuraksi jonkun kiltin & kunnollisen maineessa olevan miehen. Kunniallisten miesten keskuudessa sitä ei katsota ollenkaan pahalla jos nainen tekee aloitteen kunhan se vain tapahtuu siveällä tavalla ja selvinpäin.

No mistähän tämä nainen tietää sitten, ketä hän pyytää. Kuka on sinkku. Onko jossakin joku ainoastaan kunniallisia miehiä välittävää treffipalveluia?

• Iki..M
        Harmaaritari kirjoitti:

Kirjoittelet silkkaa hölynpölyä.

• N38 kirjoitti:

No mistähän tämä nainen tietää sitten, ketä hän pyytää. Kuka on sinkku. Onko jossakin joku ainoastaan kunniallisia miehiä välittävää treffipalveluia?

Kyllä kiltit & kunnialliset miehet on helppo tunnistaa katukuvasta. Ne ovat niitä joilla ei ole naisseuraa, eivät huuda ja räyhää, eivät ole kännissä keskellä päivää eikä niillä ole näyttäviä kaulatatuointeja.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä kiltit & kunnialliset miehet on helppo tunnistaa katukuvasta. Ne ovat niitä joilla ei ole naisseuraa, eivät huuda ja räyhää, eivät ole kännissä keskellä päivää eikä niillä ole näyttäviä kaulatatuointeja.

No katukuvassa... suurimmalla osalla, joilla ei naisseuraa ole - on kotona vaimot lasten kanssa esimerkiksi. Kännissä heiluvista totta kyllä, mutta harvemmin kukaan kännissä heiluu päivällä, kaulatatuoinnit... tunnen useamman henkilön, jolla tatuointeja ja jotka ovat kunnollisia kyllä.

• N38 kirjoitti:

No katukuvassa... suurimmalla osalla, joilla ei naisseuraa ole - on kotona vaimot lasten kanssa esimerkiksi. Kännissä heiluvista totta kyllä, mutta harvemmin kukaan kännissä heiluu päivällä, kaulatatuoinnit... tunnen useamman henkilön, jolla tatuointeja ja jotka ovat kunnollisia kyllä.

Ainahan voit tosiaan selitellä ettei ne kivan näköiset ja kiltin & kunniallisen oloiset miehet tosiaan ole vapaina ja mennä sitten vaikka sinne baariin miesmetsälle mutta tulokset ei sitten ehkä päätä huimaa.

• Ei naiset pyydä baareissa minua ostamaan juomia. Joskus tarjoan tutuille naisille ja miehille juomia, mutta se onkin ihan eri juttu.

• En käy baarissa

• Nnnnnnainennnn

En minäkään koska en käytä alkoholia. Keskustelupalstoilla törmännyt tuohon että naiset pyytäisivät tarjoamaan juomia.

• Nnnnnnainennnn kirjoitti:

En minäkään koska en käytä alkoholia. Keskustelupalstoilla törmännyt tuohon että naiset pyytäisivät tarjoamaan juomia.

Jossain kahvila tyyppisessä voin käydä, kahvilla ja viinerillä

• PelokasATM

Yhden ainoan kerran tuli joku lutkan näköinen nainen kerjäämään drinkkiä. Nauroin tietysti hänet pihalle, pelokas ja vainoharhainen ATM kun olen. Kävi aamulla mielessä sitten että halusiko hän kenties tutustua tms...

• toimitihanoikein

Ei olisi halunnut. Oli vain saitana lutkana kiinnostunut ilmaisesta juotavasta.

• PelokasATM
        toimitihanoikein kirjoitti:

Ei olisi halunnut. Oli vain saitana lutkana kiinnostunut ilmaisesta juotavasta.

Sitä minäkin epäilen.

• Pillujen-asiantuntija

Miehet tarjoaa koska luulevat saavansa pillua siten helpommin.

• helgamies_

Siksi naiset ruinaavatkin drinksuja miehiltä.

• Sinkkumies---

Naiset oikein odottaa että tarjoan. Viikonloppuna tuttu nainen pyysi että tarjoaisinko mutta en tarjonnut. Oli aika pettyneen näköinen sen jälkeen enkä varmaan siitä naisesta kuule enää tänä vuonna.

• Noin puolet kohtaamistani aloitteellisista naisista ovat kinuneet juomaa jossain vaiheessa.

• Nnnnnnainenn

Millaset naiset? Eikö kukaan mies tarjoa ja siksi pyytävät? Haluaisin vaan tietää millaiset naiset pyytävät ilmasta drinkkiä. Jos he sen miehen haluaisivat niin hehän tarjoisivat miehelle. Mutta siis onko näitä naisia kasvatettu kotona jotka pyytelee vierailta ilmasia juomia?

• Kiinnostaa.tietää

Minkä ikäiset?

• Nnnnnnainenn kirjoitti:

Millaset naiset? Eikö kukaan mies tarjoa ja siksi pyytävät? Haluaisin vaan tietää millaiset naiset pyytävät ilmasta drinkkiä. Jos he sen miehen haluaisivat niin hehän tarjoisivat miehelle. Mutta siis onko näitä naisia kasvatettu kotona jotka pyytelee vierailta ilmasia juomia?

Huomattavan humalaiset, toinen huomiota tai seksiä vailla oleva yh ja toinen juuri kaksi lähisukulaista menettänyt kiihkouskovainen.

• Kiinnostaa.tietää kirjoitti:

Minkä ikäiset?

yli 30v

• Johanonuskot
        wlfwd kirjoitti:

Huomattavan humalaiset, toinen huomiota tai seksiä vailla oleva yh ja toinen juuri kaksi lähisukulaista menettänyt kiihkouskovainen.

Kiihkouskovainen pyytää et tarjoot bissee. Justjust 😂

• Johanonuskot kirjoitti:

Kiihkouskovainen pyytää et tarjoot bissee. Justjust 😂

Joku 4 vuotta oltu facebook kavereita ja kaikki mitä se siellä julkasee liittyy jotenkin uskontoon.

• EdesUnissa
        Nnnnnnainenn kirjoitti:

Älä suotta jeesustele aiheella. Ne on ihan tavallisia naisia, ja normaali kysymys ainakin minulle on "Haluaisitko tarjota minulle drinkin?" Sitä voi pitää negatiivisena jos haluaa, mutta myös aivan tavallisena kumppanin valintana. Siinä nainen itse valitsee keneltä mieheltä haluaa sen drinkin. Olisi tökeröä jos nainen menee tarjoamaan miehelle juotavaa oma-aloitteisesti.
        Jotkut naiset lähestyvät täten, ja jos heitä kalvaa tämä miehen hyväksikäyttö he tarjoutuvat tarjoamaan seuraavat, mikäli juttu alkaa luistaa. Ei naista yhdellä drinkillä osteta, ei tässä ole kysymys mistään suuresta asiasta.

• Erikoinen kysymys. Pyytääkö joku miehiä tarjoamaan juoman? Kamalaa.

Mä en ikinä ota juomaa, vaikka tarjotaan. Maksan aina omat juomani. Tässä ei ole poikkeuksia, ikinä.

• katsotaan.sitten

Kaappaan nikkisi jos et tunnusta ruinaavasi juomia miehiltä.

• katsotaan.sitten kirjoitti:

Kaappaan nikkisi jos et tunnusta ruinaavasi juomia miehiltä.

No en kyllä ruinaa. Jos joku on ostanut juoman valmiiksi kysymättä edes, kerron pahoitellen periaattestani ja pyydän miehen juomaan juoman itse. Olen varmaan kamala, mutta en todellakaan halua käyttää ketään hyväkseni.

• Mulla rupeaa vituttamaan jos nainen sanoo "maksa mun drinkit"...

En vitussa maksa. :D

• helgamies_

Hyvin harvoin tulee tarjottua naiselle juomaa, jos nainen tulee sitä pyytämään (pyytäjiä kyllä riittää). Tosin, näinkin on käynyt joskus ihan kiimavitun toivossa.

• Ei pyydettäessä kuulu tarjota.. Jos tarjoo, niin omasta halusta ja aloitteesta ilman TakaAjatuksia.. Sukupuolesta Riippumatta.. Näin siis ainakin itse toimin.. ;P

Ja mieluiten sitä naiselle tarjoaa Just vaikka Alkoholittoman juoman, kuin AlkoholiAnnoksen.. Miehiä voi sitten "myrkyttääkin" pienemmällä omantunnon tuskalla.. ;D

Harvemmin tulee tarjottua, kun ei tule itsekään kitattua paljon.. Enemmänkin on ollut sellaista "Ongelmaa", että joku tarjoaa kysymättä ja sitten on hieman paha kieltäytyä, kun paukku on jo tilattu tai nenään eteen tuotu.. Joskus jopa tuntemattomat naisetkin tarjoaa kysymättä.. KuNmaa touhua.. Onkohan ne jotain "myrkyttäjiä" vai mikä niitä vaivaa?.. ;P

• Nnnnnnainennnnn

Sun täytyy olla komea !!!!

• Nnnnnnainennnnn kirjoitti:

Sun täytyy olla komea !!!!

Noh, ei se välttis sitä vaadi.. Ja usea voi olla ja on "komea" ainakin jollekin ja joissain tilanteissa, fiiliksissä jne.. Tai ainakin mielekästä juttu seuraa tai muuten vain jostain syystä mukava jne.. Samahan se on toisinpäin, eli ei ole SukuPuolesta kiinni tämä(kään) asia.. ;P

Mut joo, Sulla on nyt suppea AjatusMaailma ainakin tämän asian suhteen.. Ja toki olen tainnut joka kerta ehtiä ainakin muutaman sanan vaihtaa esim. tiskillä, pöydässä tai tanssilattialla.. Eikä se nyt muutenkaan ole niin yleistä.. Vaan silloin tällöin harvakseltaan.. Yleensä olen pyrkinyt tarjoamaan takaisin ja silloin kun syystä tai toisesta en ole muistanut tai en ole onnistunut, niin se jää kyllä hieman harmittamaan.. ;P

.. Toki tuosta aiemmasta kommentistani voi varmaan saada helposti "liioitellun" ja hieman väärän käsityksen.. Joten laitetaan puolet ainakin mun piikkiin.. Jos siitä sai sellaisen käsityksen jostain syystä, että se on todella yleistä ja/tai niin tapahtuvaa, etten ole vaihtanut sanaakaan heidän kanssaan.. ;D

• EdesUnissa

Kyllä ehdottomasti ja aina. Mielestäni jos nainen pyytää minua tarjoamaan hänelle juoman hänellä voi olla siihen vain kaksi motiivia joko hän pitää minusta ja haluaa tekosyyn jäädä juttelemaan kanssani tai hän haluaa ilmaisen drinkin ja häipyy juoman saatuaan. Joka tapauksessa minä olen voittaja, koska asia selviää parissa minuutissa.

Myös sellaisessa tapauksessa että nainen ei kiinnosta minua, tarjoan hänelle drinkin ja vaihdan pari sanaa, mutta sanon että olen sopinut muuta täksi illaksi. Esimerkiksi luxus hotellien prostituoitujen kanssa toimin näin. Prostituoitu tuntee itsensä arvostetuksi, vaikkei asiakasta saanutkaan. Ihmisiä ne on kaikki...

Sen sijaan en tarjoa oma-aloitteisesti alkoholia tuntemattomalle naiselle, paitsi jos hän on selkeästi jonkun ystäväni ystävä.

• Olen tarjonnut kerran alkoholia. Ei olisi pitänyt, koska juoman nauttija oli nauttinut jo muutenkin vähintään liikaa ja juoma ei sitten edes oikein maistunut ja nautiskelija olisi ollut helpompi taluttaa baarista jo paria drinkkiä kevyempänä. Joskus olen vastaavassa tilanteessa tarjonnut vettä. Juomahan se on toki vesikin, mutta kun se ei edes maksa mitään jonkin muun juoman kanssa tilattuna. Reaktiot vesilasiin on vaihdellut.

Sattuipa tässä nyt lähipäivinä kuitenkin sellainen tapaus, että juomaa pyydettiin. Ihmeellistä asiassa oli että olin vain baaripöydässä omissa oloissani ja pari parikymppistä opiskelijatyttöä liittyi seuraan. Kävivät välillä poissakin ja tulivat sitten takaisin. Ja jossain vaiheessa lasin ollessa tyhjä tuli sitten ehdotus että mä voisin tarjota seuraavan. No enhän mä voinut, mutta selvästikin ajatus siitä että miehet saattaa juomia tarjota ei ole kovin vieras. Hämmentävä tilanne kuitenkin, koska olen uskonut että nuoret naiset ei halua vanhoilta sediltä yhtään mitään.

• 2322

En ole koskaan pyytänyt tarjoamaan, enkä ole vastaanottanut tarjottuja juomia ellei mies ole oikeasti kiinnostava. Ja kiinnostaviltakin miehiltä vain jos olen itse sinkku.

• Miksei muuten naisten tarjoamista juomista kysytty? Koska kyllähän sellaistakin tapahtuu. Minullekin tarjottiin tässä vast'ikään, kesällä '98, kesäkuun 5. päivä. Tarjoaja tosin oli työkaveri ja kyseessä tilaisuus jossa olin uutena mukana vähän vieraassa joukossa. Ele oli silti kovin ystävällinen joten muistan asian edelleen näin 20 vuoden jälkeenkin.

• urpoiltarahatpois

Miksi itse maksaa baarissa, kun aina on joku urpo tarjoamassa. Ei tarvitse edes pyytää.

• JossainMuualla

Minulla on baarielämässä ollut kolme vaihetta.

Vaiheita kutsun seuraavasti

1. "Painu vittuun!"
      2. "Herrasmies tarjoo naiselle drinkinhh"
      3. Agggggressio!

Ensimmäinen ei kaivanne selityksiä. Se on naisten normaali vastaus yöelämässä mihinkään minun avaukseeni.

Toinen vaihe alkoi, kun lopetin naisille oma-aloitteisesti puhumisen.

Typeränä kuvittelin, että drinkkiä ruinaava naikkonen voisi olla kiinnostunut muustakin, kuin pelkästä ilmaisesta viinasta.

Kaikenlaista hölmöä tuli kokeiltua. Muutama vastaus juoman kerjääjille seuraa:

M: Istu toki alas vain, minä olen N.N., hei vain. Mitä haluat?
      N: TYYYYHMÄ! (poistuessaan saatuaan juoman)

M: Mikäs siinä, voisi kuitenkin käydä ensin tanssimassa. Kappale on tosi hyvä
      N: ÄLÄ UNTA NÄÄ! (poistuu oksettuneen näköisenä ilman juomaa)

M: Mulle gin & tonic, naiselle jäävesi ilman jäitä ja vettä.
      N: Tä?

M: Oi ja voi. Tässäpä tuli nyt paha ongelma. Mutta näetkös, tuolla on yksinäisen ja yksinkertaisen näköinen nuori mies. Hän ihan varmasti ilahtuu seurastasi ja suhtautuu kerjäämiseen suopeammin.
      N: ?!!

Näitähän riitti jonkin aikaa, noin kolme kappaletta illassa.

Kavereilta ei kukaan koskaan tullut kerjäämään mitään. Ainoastaan minulta.

Sitten ruinaaminen loppui kuin seinään ja siirryttiin vaiheeseen 3.

• helgamies_

Tämä on kyllä hyvä ja aina niin hellyyttävä;)
        2. "Herrasmies tarjoo naiselle drinkinhh"

• Kiltti-ja-kunnollinen

En vittu tarjoo yhtään juomaa naisille jotka panee jännämiehiä. Naiset kyllä ostaaa juomia jännämiehilleen

• Rytmimuna

En tarjoaisi (ei ole pyydetty). Kerjääminen ärsyttää. Jälkikäteen mietittynä eräs tapailemani nainen käytti höveliäisyyttäni siekailematta hyväkseen. Itse tarjosin, niin en voi valittaa. Mukavalle juttukumppanille tarjoan drinkin mielelläni. Jos ilta jatkuu pidempään yhdessä, niin naisen on kohteliasta ehdottaa takaisin tarjoamista.

• Palstan-Rumin-Mies

Pariin kertaan on nainen tullut pummimaan drinksuja. Koska tiedän että kyseessä on vaan ruman miehen hyväksikäyttö en ole tähän suostunut vaan ystävällisesti ilmoittanut että osta omat juomasi. Joku on jopa suuttunut tästä. Kertoo paljon itse ihmisestä. Kaveri naisille olen kyllä joskus hyvää hyvyyttäni tarjonnut ja he minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2277
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1927
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1528
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1339
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1119
    Aihe