Mitä mieltä peräkamaritytöistä?

aaateetperäkamariin

25

392

Äänestä

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastuuuuu

Peräkamari YH!

• Rumasinkkumies-

Kun nainen jätetään niin se menee itkee äidin luokse. Naiset ei kestä yksinäisyyttä hetkeäkään

• helgamies_

Mitähän mieltä vanhemmat ovat tyttären kiimavitun hajusta.

• Teknobunsse

Mjaa-a

Hän saattaa olla vain pukeutunut tytöksi. En oikein jaksa uskoa, että yksikään nainen jaksaa äitiään murrosikää pidemmälle.

😁

• Teknosiirtelijä

Ei mutta onhan se totta että maailman murjottua otetaan askel taakse. Tulee mieleen jokin shakkisiirto, joka perustuu hyökkäysstrategian puutteeseen. Ei ole niin kuin plääniä.

(Naurua)

😁

• huh.hah.hah.hei

Onko tämä se sama tapaus, joka sai burn-outin kansanedustajan työssä?

Kansanedustajana vuosina 2004-2007. Joista mammalomalla noin puolet..Lapsi syntyi 2006.

Joo, en katselisi viikonloppua kauempaa oman kattoni alla, jos olisi oma keski-ikäinen lapseni.

Ennustan isoja vaikeuksia ja ongelmia tulevaisuudessa, siis oman lapsensa kanssa.

• Uskon että nelikymppinen nainen ihan kuin kaikki muutkin ihmiset osaa valita ja perustella asumisratkaisunsa.

• helgamies_

Mikä sen luontevampi tuki ja turva keski-ikäiselle femakolle kuin oma isä ja isän jääkaappi.

• enpanis

Onnittelut Simolle, että pääsi tuosta femakosta eroon!

• kaikella.on.aikansa

Muutama vuosi eteenpäin, niin sitä pyyteetöntä rakkautta ja apua tulee antaa sitten toisinpäin kun vanhemmat vanhenevat ja rupeavat tarvitsemaan vuorostaan lapsensa apua. Toivottavasti homma toimii sitten aikanaan myös niinpäin.

• Noh, ei tuo olisi silloin "pyyteetöntä" rakkautta.. Tosin on tietenkin ihan toivottavaa, että Rakkaus olisi MolemminPuolista ja VastaVuoroista, jolloin se olisi mun mielestä ainakin Tervettä Rakkautta.. ;P

Jos se ei sitä ole AutoMaagisesti, niin helposti voi joutua/ajautua huonoonkin asemaan.. Jotkut kun käyttävät enemmän tai vähemmän sellaista hyväkseen.. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan.. ;P

SamanKaltaisuus on monissa asioissa ja suhteissa pelkkää Plussaa ainakin niille, joita kohtaan muuten voidaan toimia enemmän tai vähemmän "väärin/vääryydellä".. ;P

• Omia_polkujaan

Parempi kait naisen on asua vanhempiensa kotona kuin että olisi suhteessa jonkun juoppohullun hakkaajan kanssa.

• eikaisentään_

Ei kai Simo ollut juoppohullu hakkaaja?

• 6666123

Miksi ei tilapäinen ratkaisu, tuskinpa sinne loppuelämäkseen asustelemaan jää. Se olis jo outoa.

• Munapoika38v

Ottaisin feministin siipieni alle epäröimättä, minulla on niitä jo kaksi ennestään.

T: munapoika, kerava. Vankkumaton feministi ja parisuhdepappi! NAINEN ÄLÄ JÄÄ IKINÄ HUONOON TAI KESKINKERTAISEEN SUHTEESEEN!

• Jaa-a..

Rosa Meriläinen on ruma feministi..

• 10.14

Ihan keskiverto 4-kymppinen nainen ulkonäöltään. Voitaisiinko saada sinun kuvasi myös vertailukohteeksi, miten näyttävä on mies jolla on varaa arvostella toisen ihmisen ulkonäköä?
        Nuori Richard Gere,ehkä?

• säälin.simoa
        10.14 kirjoitti:

Ihan keskiverto 4-kymppinen nainen ulkonäöltään. Voitaisiinko saada sinun kuvasi myös vertailukohteeksi, miten näyttävä on mies jolla on varaa arvostella toisen ihmisen ulkonäköä?
        Nuori Richard Gere,ehkä?

Rosa ei ole koskaan ollut kovin viehättävä ulkonäöltään, saatika ulosanniltaan.

Olen tavannut Simon joskus 90-luvun lopulla yhteisten tuttujen kautta. Simo oli erittäin hyväntahtoisen ja mukavan oloinen mies, ja lisäksi oikein fiksua ja hauskaa keskusteluseuraa.

Aikoinaan en voinut kuin ihmetellä, miten ja minkä vuoksi tämä pari meni yhteen...

• 10.14 kirjoitti:

Nuori Richard Gere,ehkä?

En halua näyttää Richard Gereltä..

Mulla on aika viikinkimäinen ulkonäkö ja siitä tykkään.

Feministit ovat rumia sekä henkisesti että fyysisesti.

• säälin.simoa kirjoitti:

Rosa ei ole koskaan ollut kovin viehättävä ulkonäöltään, saatika ulosanniltaan.

Olen tavannut Simon joskus 90-luvun lopulla yhteisten tuttujen kautta. Simo oli erittäin hyväntahtoisen ja mukavan oloinen mies, ja lisäksi oikein fiksua ja hauskaa keskusteluseuraa.

Aikoinaan en voinut kuin ihmetellä, miten ja minkä vuoksi tämä pari meni yhteen...

Tyypillinen feministi..

• Nuo vanhainkodit muuten nyhtää vanhuksen kaikki varat jos hällä niitä on..

On viisasta siirtää omaisuus kykenevän jälkikasvun haltuun ennenkuin tulee se matka vanhainkotiin.

• Mitähän mahtaa vanhukset tuumata kun feministiradikaali kutsuu kaverinsa saara särmän kylään ja ne kilpaa huutaa naisen oikeuksista isälle, kertovat millainen alistaja se on? Tai kun täysin ilman minkaanlaista kuria kasvanut lapsenlapsi riehuu mummolassa kuin kotonaan eikä siitä pääse eroon edes hetkeksi?

• helgamies_

Vittu haisee hyvälle - tuumaa iskä.

• kotiruokaa.ja.kuria

Niinpä. Kohtahan se lapsenlapsi on siinä iässä, että voimaa ja testoja on enemmän kuin pienessä kylässä...pelottaa ajatella...

Kyllä se olisi nyt aika feministinkin vihdoin aikuistua, ja ottaa ihan itse vastuuta elämästään ja jälkikasvustaan. Kenties joku marttojen kurssikin olisi ihan paikallaan.

Niin alentavaa kuin se sitten feministille onkin hoitaa ihan itse omaa huusholliaan.

• kotiruokaa.ja.kuria kirjoitti:

Niinpä. Kohtahan se lapsenlapsi on siinä iässä, että voimaa ja testoja on enemmän kuin pienessä kylässä...pelottaa ajatella...

Kyllä se olisi nyt aika feministinkin vihdoin aikuistua, ja ottaa ihan itse vastuuta elämästään ja jälkikasvustaan. Kenties joku marttojen kurssikin olisi ihan paikallaan.

Niin alentavaa kuin se sitten feministille onkin hoitaa ihan itse omaa huusholliaan.

Pitääköhän eläkeläisten nyt viedä prinsessa ja sen kuriton lapsi likimain joka ilta ulos syömään kun Simo vapautui vastuusta, saattaa olla vähän pienemmät turvapuskurit:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005039439.html

"Kyllä meidän perhe keskimäärin viitenä päivänä viikossa syö ulkona. Harvemmin ruokaa kotona syödään kuin ulkona, huonoksi ruoanlaittajaksi tunnustautunut Frangén sanoi."

"On aika hyvät turvapuskurit olemassa, ettei tarvitse ihan pennilleen joka päivä laskea ja säästää johonkin tiettyyn kohteeseen, kuvaili Frangén perheen rahankäyttöä."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1294
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      797
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      123
      573
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      541
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      500
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      487
    Aihe