Saatko riittävästi korvausta vaivannäöstäsi?
Rakastatko työnantajaasi?
5
87
Vastaukset
- PalkastaKiinni
Illalla itken ilon kyyneliä ja marinoidun kiitollisuuden lämmössä.
- LeopoldFriiTiiden
Voisin rakastaakin (if you know what I mean).
Terv. Leopold Kyömykeppi os. Liukasperä - nqretuwatr
En varsinaisesti rakasta, mutta työnantajani kyllä rakastelee minua useinkin. Aina kovaa ja kuivana. Onhan se vähän tukalaa, mutta minkäs teet kun vuokra on maksettava.
- palkkaorja
En saa kunnon palkkaa. Minulla on firman pienin palkka ja ylityöajalta palkka on pienempi kuin siivoojalla. Kaupanpäälle on vielä edustamista eli ravintolailtoja asiakkaan kanssa. Siltä ajalta en saa palkkaa ollenkaaan! Eli vaikkapa perjantai-iltana 4,5 tuntia ravintolassa = palkatonta työtä. En siis ole yrittäjä, joka joutuu edustamaan, vaan olen palkkatyöntekijä. Palkka on tosin peräti 2500 e/kk (brutto), joten sisältyyhän siihen edustamista.
- yritänauttaa
Oletko nuori ja toimit assarina? Jos et pidä edustamisesta ja iltatyöstä niin olet ehkä väärässä työssä, jos se kuuluu tehtäviin. Mutta jos muuten viihdyt ja odotat vaikka etenemismahdollisuutta (tutki että on realistista, älä odota turhaan!) niin voisit vaikka ehdottaa että iltatöitä sais pitää vapaana jos ei rahalla korvata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998