Saatko riittävästi korvausta vaivannäöstäsi?
Rakastatko työnantajaasi?
5
68
Vastaukset
- PalkastaKiinni
Illalla itken ilon kyyneliä ja marinoidun kiitollisuuden lämmössä.
- LeopoldFriiTiiden
Voisin rakastaakin (if you know what I mean).
Terv. Leopold Kyömykeppi os. Liukasperä - nqretuwatr
En varsinaisesti rakasta, mutta työnantajani kyllä rakastelee minua useinkin. Aina kovaa ja kuivana. Onhan se vähän tukalaa, mutta minkäs teet kun vuokra on maksettava.
- palkkaorja
En saa kunnon palkkaa. Minulla on firman pienin palkka ja ylityöajalta palkka on pienempi kuin siivoojalla. Kaupanpäälle on vielä edustamista eli ravintolailtoja asiakkaan kanssa. Siltä ajalta en saa palkkaa ollenkaaan! Eli vaikkapa perjantai-iltana 4,5 tuntia ravintolassa = palkatonta työtä. En siis ole yrittäjä, joka joutuu edustamaan, vaan olen palkkatyöntekijä. Palkka on tosin peräti 2500 e/kk (brutto), joten sisältyyhän siihen edustamista.
- yritänauttaa
Oletko nuori ja toimit assarina? Jos et pidä edustamisesta ja iltatyöstä niin olet ehkä väärässä työssä, jos se kuuluu tehtäviin. Mutta jos muuten viihdyt ja odotat vaikka etenemismahdollisuutta (tutki että on realistista, älä odota turhaan!) niin voisit vaikka ehdottaa että iltatöitä sais pitää vapaana jos ei rahalla korvata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196588- 51034
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192907- 36858
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47841- 266822
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin20781- 63762
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo25721Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa35720