Rakastatko työnantajaasi?

jklkjjkl

Saatko riittävästi korvausta vaivannäöstäsi?

5

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalkastaKiinni

Illalla itken ilon kyyneliä ja marinoidun kiitollisuuden lämmössä.

• LeopoldFriiTiiden

Voisin rakastaakin (if you know what I mean).
      Terv. Leopold Kyömykeppi os. Liukasperä

• nqretuwatr

En varsinaisesti rakasta, mutta työnantajani kyllä rakastelee minua useinkin. Aina kovaa ja kuivana. Onhan se vähän tukalaa, mutta minkäs teet kun vuokra on maksettava.

• palkkaorja

En saa kunnon palkkaa. Minulla on firman pienin palkka ja ylityöajalta palkka on pienempi kuin siivoojalla. Kaupanpäälle on vielä edustamista eli ravintolailtoja asiakkaan kanssa. Siltä ajalta en saa palkkaa ollenkaaan! Eli vaikkapa perjantai-iltana 4,5 tuntia ravintolassa = palkatonta työtä. En siis ole yrittäjä, joka joutuu edustamaan, vaan olen palkkatyöntekijä. Palkka on tosin peräti 2500 e/kk (brutto), joten sisältyyhän siihen edustamista.

• yritänauttaa

Oletko nuori ja toimit assarina? Jos et pidä edustamisesta ja iltatyöstä niin olet ehkä väärässä työssä, jos se kuuluu tehtäviin. Mutta jos muuten viihdyt ja odotat vaikka etenemismahdollisuutta (tutki että on realistista, älä odota turhaan!) niin voisit vaikka ehdottaa että iltatöitä sais pitää vapaana jos ei rahalla korvata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9533
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4681
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1951
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1650
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1401
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1319
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      927
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      913
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      912
    Aihe