toista se on meillä muilla.
Suomessa ei rikastumaan pääse kuin perinnöllä.
Herrat ne vaan käärii rahat taskuun
5
94
Vastaukset
- qedfhq3ry
Ei täällä perinnölläkään pääse rikastumaan kun valtio haluaa siitäkin leijonan osan
- bää-bää
Työnteosta on tullut kannattamatonta toimintaa kun palkkaa ei haluta enää maksaa ja kuitenkin töitä pitäisi tehdä orjan asemassa.
Lammaslauma vain puurtaa hiljaa työssään ja nielee kaiken paskan.
Eikö tästä maasta enää löydy sitä sisua mitä kovasti uhon keskellä aina silloin tällöin väläytellään?
Yhteisöllisyys on ainakin menetetty jo 90-luvun lamassa ja sen jälkeen on kaikki purettu ja rikottu ,nyt sitten määitte suoli24:ssa kovaa kohtaloanne. - SuitSaitSossuun
Sukulainen (pitkäaikaistyötön) sai perintöä, niin sillä maksettiin muistaakseni ainakin yhden vuoden vuokrat etukäteen, koska muuten tukirahoilla elelee. Ei siis itse voinut vaikuttaa mihin rahat menee. Mutta siinä mielessä väärin, että kun isovanhemmat on sen osuuden (omastaan) hänelle jättänyt, niin valtio nappaa sen...
- bwrtuy24tu
Niin että mielestäsi vaikka jollain on omaakin rahaa niin siitä huolimatta meidän veronmaksajien pitäisi elättää hänet vain koska hän haluaisi hummailla rahansa muualle kuin maksaa oman elämisensä?
Erikoinen katsantokanta...
- Leninovitz
Herroilla on herrojen metkut.
Ei korppi korpin silmää noki.
Porvari on porvari vaikka voissa paistais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833