Hiusten lähtöön liittyen

hiukseton

Mikä olisi hyvä päähine ensi kesälle, kun hiukset lähteneet päälaelta, naisihmiseltä. Olisiko ohut pipo, huivi, joku virkattu pipa, mikä tahansa.... Kertokaa pliis kokemuksia, että selviän ensi kesästä ja tulevista.

6

187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KylläSeSiiitä

      Jos mahdollista, kampaa pidemmät hiuksesi sivulta yli kaljujen kohtien ja kiinnitä toiselle puolen, esim. tiukalla soljella tai pinneillä paikoilleen.

      Joku reipas, ohut, pitkä huivi kietaistuna ja solmittuna pään ympärille saattaisi olla eräs ratkaisu.
      .

    • Unohdapäähine

      Osta peruukki tai tupee.....

    • Tftftftftftf

      Eikö nainen osaa itse päättää, millainen päähine sopii juuri hänen kaalin muotoon. Eikä se sovitus joka tapauksessa onnistu näillä palstoilla.

    • virkkuukoukkujapuikot
    • shoppaaja

      Lippalakki on ehdoton koska aurinko häikäisee, vaikka ei ehkä naisella näytä hienolta.
      Puuvillapipo myös.

    • ohuthaiveninen

      Riippuu niin pään muodosta ja kasvonpiirteistä. Itse kannattaisin turbaanipipo-tyyppistä ratkaisua. Niitä myydään samoissa liikkeissä (ainakin netissä) kuin peruukkejakin. Kannattaa investoida päähineeseen sen verran, että ostat sen hyvästä liikkeestä, jossa on hyvän maun omaava myyjä. Monella esim. syövän vuoksi hiuksensa menettäneellä turbaani näyttää hyvältä. Toki sen voi taitella huivistakin. Hatun on oltava sopivaa väriä ja mallia. Kannattaa valita juhliin malli, joka käy sekä sisällä että ulkona, sekä päivällä että illalla. Mielestäni turbaani sopii kaikkiin.

      Itsekin olen miettinyt peruukkiasiaa, mutta oikeasti se tulee kalliiksi. Pari laadukasta peruukkia vuotta kohden on köyhälle liikaa, jos tilanne ei ole niin paha että siihen saisi avustusta. Olen nähnyt myös monia naisia, joiden itsetunto ei kärsi hiuksettomuudesta, eli kulkevat reilusti pää paljaana. Kaikki syöpäpotilaatkaan eivät halua peruukkia, vaikka sen saisivat. Itse olen ajellut hiukset moneen kertaan pois päänahan ongelmien ja hiusten lähdön vuoksi. Päänahkaa ei hiuksillani saa kokonaan piiloon. Yksi vaihtoehto on blondaus jos allergiat ym. eivät ole esteenä. Vaaleasta päänahka näkyy vähemmän kuin tummasta hiuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe