Entisenä ihmisenä voi antaa vähän käskyjäkin.
Erittäin korkeatasoista ja varmaa kokemusta.
Henki ihmisessä on totta.
https://www.youtube.com/watch?v=rhcJNJbRJ6U
Avartukaa ateistit
22
258
Vastaukset
- asdfgasdfsadf
En katsele hömpänpömppävideoita. Varsinkaan jos niitä jakaa entinen ihminen.
- uskonwiisaus
Mielenkiintoista miten uskova määritteli itsensä entiseksi ihmiseksi. Minulle tulee suunnilleen sama mieleen kun luen heidän tekstejään, joista ei yleensä tahdo löytyä mitään ihmisen normaaliin aivotoimintaan edes etäisesti viittaavaa.
- bad.boy
Henki meissä on jokaisessa. Muutenhan emme kirjoittelisi täällä mitään.
- bad.boy
Henki meissä on jokaisessa. Emme muutoin kirjoittelisi täällä mitään.
kiinnnnostunut kirjoitti:
Tarkoitatko hengellä sitä, että olemme elossa ja ajattelemme?
Olen myöskin kiinnostunut tästä.
Ennen kuin voidaan aloittaa keskustelu siitä onko henkeä olemassa, pitää jonkun antaa sille määritelmä että voimme keskustella samasta asiasta.
Tai sitten sen voi määritellä vaikka että "henki tarkoittaa että henkilö hengittää itse" jolloin kaikki paitsi hengityskoneissa olevat omaavat hengen.Oudoksuva kirjoitti:
Olen myöskin kiinnostunut tästä.
Ennen kuin voidaan aloittaa keskustelu siitä onko henkeä olemassa, pitää jonkun antaa sille määritelmä että voimme keskustella samasta asiasta.
Tai sitten sen voi määritellä vaikka että "henki tarkoittaa että henkilö hengittää itse" jolloin kaikki paitsi hengityskoneissa olevat omaavat hengen.Haluaisin kanssa edes jonkinlaisen määritelmän, muutakuin tämän imbesillin jonka tämä yksi antoi selitykseksi, vai tarkoittikohan hän jotain muuta, en tiedä kun en hä en kirjoituksiaan ymmärrä, mutta "hengen" määritelmää ei hänkään antanut. :)
Jaa ne on ny sitten tehneet TED talksista TEDx talk nimisen humpuuki version. Miksi toi porukka ei voi keksiä omille jutuilleen ihan omia nimiä.
Toisaalta toi mielipide tuli minulta joka mukaili nimimerkkinsä nimimerkistä "kinostunut".
TEDx talk on epävirallinen, mutta pääjärjestäjien suostumuksella järjestämä tapahtuma. Niissäkin usein on hyviä puheita, mutta laatu heittelehtii jonkin verran enemmän.
Oudoksuva kirjoitti:
TEDx talk on epävirallinen, mutta pääjärjestäjien suostumuksella järjestämä tapahtuma. Niissäkin usein on hyviä puheita, mutta laatu heittelehtii jonkin verran enemmän.
No en tutustunu kuin pintapuolisesti, ja kattelin tuon esimerkkivideon, niin otin ehkä liian jyrkän suhtautumisen ihan heti, perustaen mielipiteeni vaikka kaikkia "delusion" kirjoja, joita on Dawkinsia vastaa kirjoitettu, mutta olin siis väärässä.
kiinnnnostunut kirjoitti:
No en tutustunu kuin pintapuolisesti, ja kattelin tuon esimerkkivideon, niin otin ehkä liian jyrkän suhtautumisen ihan heti, perustaen mielipiteeni vaikka kaikkia "delusion" kirjoja, joita on Dawkinsia vastaa kirjoitettu, mutta olin siis väärässä.
On ihan ymmärrettävää :)
Itselläni on TEDx vain ennestään tuttu, pari kavereistani oli aiemmin järjestämässä Puolan TEDx-tapahtumia.
https://www.ted.com/about/programs-initiatives/tedx-programOudoksuva kirjoitti:
On ihan ymmärrettävää :)
Itselläni on TEDx vain ennestään tuttu, pari kavereistani oli aiemmin järjestämässä Puolan TEDx-tapahtumia.
https://www.ted.com/about/programs-initiatives/tedx-programNo, sanaasi luotan, koska kokemuksesi tuosta on selkeästi parempi, kuin minun muutaman minuutin nettiselailu. :)
- q.v
"Entisenä ihmisenä voi antaa vähän käskyjäkin."
Mielenkiintoista, oletko gnostilainen archon joka on noussut "toiselle tasolle"? Perustava totuus tuossa videossa. Siinä kerrotaan myös se, mikä on henki. Riippumatta siitä että ihminen on hengityskoneessa ja koomassa, hänessä on henki, ja sekin tulee videossa esiin.
Henki on suurempi kuin ihminen tietää. Sekin videossa sanotaan. Totuus.- Epäjumalienkieltäjä
Jos se "henki" on kaikki kaikessa, niin miksi on niin hirveän hienoa, että ruumis ei kuolekaan syöpään?
- vallanaakkoset
Hengellinen on se mistä kukaan ei tiedä.
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Jos se "henki" on kaikki kaikessa, niin miksi on niin hirveän hienoa, että ruumis ei kuolekaan syöpään?
Etkö katsonut vai ymmärtänyt videota? Ei ollut hänen aikansa. Elämä on arvokasta. Millä selität ihmeparantumisen syövästä, vai kiistätkö sen mielikuvituksena? Naisen tarina ei ole ainoa laatuaan, vastaavia on muita, samasta asiasta kertovia.
vallanaakkoset kirjoitti:
Hengellinen on se mistä kukaan ei tiedä.
Johan on puppua. Tietenkin voimme tietää hengellisyydestä, hengellisyydestä on olemassa hyvinkin paljon tietoa, mitä edistyneempi sitä enemmän.
- asdfgasdfgasdfg
Bebebebe kirjoitti:
Etkö katsonut vai ymmärtänyt videota? Ei ollut hänen aikansa. Elämä on arvokasta. Millä selität ihmeparantumisen syövästä, vai kiistätkö sen mielikuvituksena? Naisen tarina ei ole ainoa laatuaan, vastaavia on muita, samasta asiasta kertovia.
Valtaosa syövistä parantuu täysin ilman ihmeitä. Itse asiassa "ihmeparantumisia" ei ole olemassakaan. Tosin toisin oli aikakaudella, jolloin jokaisen kunnon fundamentalistin vihaama tiede ei jyllännyt. Silloin ihmeet olivat arkipäivää ja keski-ikä kolmenkympin hujakoilla.
- kuolkaa.ny.perkele
Käsittääkseni uskovaisille on suurempi ilo kuolla kuin elää, koska he alkavat elää vasta kuoltuaan :D Mitä hiton kiitollisuutta siis on parantumisesta :O
- mhgfdfgyuop
OTA PH vastaan ja tiedät ilos ja elos, kuolles o myöhäst!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745