Olen 18-vuotias miehenalku ja olen noin vuosi sitten herännyt siihen, että minullahan on lantio kuin naiselta repästy. Ton huomion jälkeen on kyllä itsetunto laskenut alle nollan, näytän peilistäkin vaan niin naurettavalle. Mulla toinen vika rasvan kertyminen alakroppaan.. Ja sille joka kuitenkin sanoo, että leveä lantio johtuu läskistä niin ei johdu, luu tuntuu selvästi :( En ulkonakaan halua pakollista enempää liikkua, sillä olen todellakin kävelevä ällötys vastassa. Mutta se siitä itsesäälistä, eli olen ajatellut aloittavani salilla käynnin, ja minua kiinnostaa voinko mitenkään saada lantiota hieman edes piiloon treenaamalla yläkroppaa? Hartiat eivät sentään kapeat vaan normaalit eli niistä ei huolta. Eli olisko mitään vinkkejä antaa?
Naurettavan leveä lantio
8
119
Vastaukset
- lihaskuntoalisää
Treenaa koko kehoa. Hyvässä kunnossa olevat lihakset ja ryhdikäs asento hämäävät aina myönteisesti. Vaatteilla teet loput silmänkääntötemput.
Joku löllö takamus, tikkujalat ja kipeä selkä eivät ilahduta. - Isokasa
Jos olet muutenkin naurettavan näköinen, niin ei kai tuo nyt enää haittaa.
- ytfyo
Itse suosittelen joogaa. En mitään pehmoilua vaan ashtanga tai power-joogaa. jooga on ihan turhaan leimattu "ämmien jutuksi". Joogan idea palvelee sua täysin. Joogassa on paljon rintakehää, hartioita ja yläselkää avaavia eli suurentavia liikkeitä. Monella salifriikillä näkee isot hauikset mutta kapeat hartiat jopa köyryssä ja kapean rintakehän mutta joogan perusliikkeet todella avaavat hartialinjaa ja venyttävät rintakehää ja venyttävät vyötäröaluetta eli venyttää kylkiluiden ja lantion välistä aluetta. jos todella haluat saada volyymin yläkroppaan niin kokeile joogaa. youtubesta löydät hyviä videoita. kaikki me haluamme kapean vyötärön ja näyttävän yläkropan.
Et sä ole isolantioinen. sä olet raskastekoinen. sulle tulee volyymiä yläkroppaan kun vähän rääkkäät ittees. Mee joogatunneille. Niissä on yleensä vain hyvännäköisiä mimmejä ja ne on ihan höpönä kun joku jannu joskus eksyy sinne messiin. Voi irrota jotain. Voit toki nostella punttejakin siinä sivussa.- Hauislihas
Täyttä höpöhöpöä. Ihmisen luusto ei kasva enää mihinkään 15-vuotiaasta ylöspäin. Jos sulla on kapeat hartiat ja rinta pömppömahan lisäksi, niin ne ovat syntyneet jäädäkseen. Ei kapeaan rintakehään ja hartioihin mikään joogahömppä auta höppäsenpöläystä enää aikuisiässä puhumattakaan lantion rakenteeseen.
Kapea rintakehäinen ja hartieinen ei ole mikään raskastekoinen vaan hintelä, jolla sattuu olemaan vaan leveät lantion luut.
Mene siinä sitten iskemään naista joogatunneille tai punttisalille noilla naisellisilla muodoillas.
- pahempaakinon
No aatteleppa että sulla olis joku vakava tauti..Tuollanen pintapuolinen juttu ei ole mitään niiden rinnalla. Ota nyt järki käteen ja suhtauta vähän asioita. Kukaan tuskin kiinnittää huomiota sun lanteesees.
- unimieskö
Vuosi sittenkö vasta heräsit? Ootko siis nukkunut 17 vuotta putkeen?
- pebapoika
Kun olet vartaloltasi noin naisellinen, niin suosittelen, että ryhdyt homoksi. Saat siis siitintä suoleesi ja suuhusi.
- ffrhöpmf
Kerro kumpi tuntuu paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803