Hammaslääkäri määräsi minulle Duraphat 5 mg -hammastahnaa ientulehduksen hoitoon kolmeen hammaspesuun päivässä sekä suositteli käytettäväksi Corsodylia. Tajusin jälkikäteen, että ko. merkkisenä on olemassa sekä liuosta,että geeliä, mutta kumpaakohan minun nyt kuuluisi käyttää vai peräti molempia ja missä vaiheessa hampaiden kotihoitoa - ennen vai jälkeen harjauksen?
Duraphat ja Corsodyl
1
12112
Vastaukset
- Hyvatbakut
Kannattaisi käyttää noiden hoitojen yhteydessä ja jälkeen suun omia suojaavia bakteereita eli sellasta tuotetta kuin Toothguide purutabletit. Niillä saa suuhun ientulehduksia estävät hyvät bakteerit . On luonnollinen tuote ja toimii plakin estossa ja ientulehdukisssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265